FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 07:34:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Apua lippujenhankitaan FC Union Berlinin matsiin!  (Luettu 4761 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Marjo

Poissa Poissa


: 07.09.2019 klo 17:43:09

Ihan ummikona täällä täällä jalkapallokuvioissa seikkailen... Olen yrittänyt saada lippuja 19.10.2019 FC Union Berlin - Sport-club Freiburg matsiin kun tuli luvattua pojalle että pääsee ottelua katsomaan ja itsekin jo asiasta valtavasti innostuin... No enpä tajunnut että tuo homma on lähes mahdotonta... Olen fc union Berliinin kanssa meilaillut ja mitää mahdollisuutta ei lippua ilman jäsenyyttä ole saa mahdollista saada :(
Tuntuu jotenkin hankalalle nyt hätäsesti liittyä jäseneksi yhden pelin vuoksi kun ei siltikään saa varmuutta saako ko.otteluun liput. Mietin nyt löytyisikö täältä joku ystävällinen sielu joka olisi Unionin jäsen ja voisi asiassa minua auttaa? Toki siitä vaivanpalkkaakin maksaisin!!!
KN_5000

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 10.09.2019 klo 12:29:08

ja itsehän tarvitsisin vastaavaa vetoapua 2.11 derbyyn, danke jo etukäteen
Tammela Westend

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPV, PSV, SK Puntigamer Sturm Graz


Vastaus #2 : 11.09.2019 klo 23:09:41

Union Berlinin lippuja ei saa ilman jäsenyyttä. Paitsi ns.trokareilta netin kautta, ja hinnat ainakin UB vs.BVB peliin oli n. 7kertaiset. Suosittelen että tiedustelet mahdollisuutta ostaa tikettiä Vierasjoukkueen kautta heidän kiintiöstään. Tuo BVB oli mahdoton myös sitä kautta, ohuen ohut sauma olisi ollut jos olisin ollut ajoissa liikkeellä. Herttaa vastaan tuo vierasjoukkueen kiintiöstä lipun saaminen on varmaankin tekemätön paikka. N.Yhden suhde neljään oli sauma saada lippu BVB peliin jos on seuran jäsen, olisiko Freiburg matsiin samaa luokkaa.. Itse en liittynyt jäseneksi, koska matkaseurueessamme oli neljä henkeä. Se että kaikille olisi osunut arvontaonni tuntui mahdottomalta.. Tsemppiä metsästykseen.. Jos aikaa on niin Junalla 90min Leibzigiin ja redbullia katsomaan.. varmaan "vähän" iisimpi saada tikettejä... Tässä minun kokemukseni. En sano, että asia on mahdoton, mutta aika hankala.
Pena1897

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 12.09.2019 klo 13:10:03

Magdeburg sattuu pelaamaan kotona sekä 19.10 että 2.11. Suosittelen pitämään Magdeburgin-reissua vaihtoehtona. Vajaa 2h junalla Berliinistä. Näihinkin peleihin (varsinkin jälkimmäiseen) liput menevät varmasti nopeasti, joten niiden kanssa kannattaa olla valppaana. Varsinkin nyt kun stadikan toinen pääty on remontissa.

19.10 Magdeburg - Rostock
2.11 Magdeburg - Hallescher
redpill

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 16.09.2019 klo 08:49:38

Et oo saamassa.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa