FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 14:07:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 10
 
Kirjoittaja Aihe: Honka - HJK 21.9 klo13 @TUP  (Luettu 28475 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlyzR
Vastaus #25 : 21.09.2019 klo 10:10:44

Peiponen :) miten se voi jumalauta pelata? Tiedetään 100 varmasti että taso ei riitä mihinkään. Luizista esim saattaisi vielä johonkin olla.. vaikka karmeaa sekin on ollut.

Tämä. Mua ihmetyttää myös miksi tuo Singh on taas penkillä ja Kairinen avaa. Katsoisin sata kertaa ennemmin norjalaista kentällä.
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 21.09.2019 klo 10:16:49

Tämä. Mua ihmetyttää myös miksi tuo Singh on taas penkillä ja Kairinen avaa. Katsoisin sata kertaa ennemmin norjalaista kentällä.

Jossain sanottiin että Kairisella parhaat tilastot tämän kauden kk:sta? Sinänsä kukaan ei tuolla varsinaisesti ole niin kova ollut että paikka avaukseen olisi sementoitu.
BlyzR
Vastaus #27 : 21.09.2019 klo 10:21:09

Jossain sanottiin että Kairisella parhaat tilastot tämän kauden kk:sta? Sinänsä kukaan ei tuolla varsinaisesti ole niin kova ollut että paikka avaukseen olisi sementoitu.

En mä tiedä tilastoista, voihan se olla tarkkiksen priimus. Pahoja pallonmenetyksiä ja pehmeyttä mun silmiin. Toki onhan sillä silkkinen pallotatsi parhaimmillaan.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #28 : 21.09.2019 klo 10:25:25

Mun silmiin aivan ihastuttava pelaajatyyppi, ehdoton avauksen pelaaja ja mielellään katson jatkossakin. Noita jokainen joukkue kaipaa kentälle: väärinymmärretty nero kuin nuori Sparv. Mutta vastustus niin kovaa, ettei tästä uskalla vääntää, vaikka tilastotkin on samaa mieltä minun kanssa.
Kiinanmuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #29 : 21.09.2019 klo 10:31:16

Elderson on pallokerhon mukaan jonkun tilaston mukaan veikkausliigan toiseksi paras laitapakki Ylos. Ensi kaudelle kunnon money ball meininki pelaajahankintoihin niin hyvä tulee
elstadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #30 : 21.09.2019 klo 10:37:05

En mä tiedä tilastoista, voihan se olla tarkkiksen priimus. Pahoja pallonmenetyksiä ja pehmeyttä mun silmiin. Toki onhan sillä silkkinen pallotatsi parhaimmillaan.

On se nyt ainakin vitusti tuota dahlstromiä parempi. Pääsee taas katsomaan, kuinka kiskoo vaparit kymmenenteen kerrokseen ja joka toisen syötön sivurjajasta yli.

Onneksi TSEMPPAA kovaa.
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 21.09.2019 klo 10:41:12

Hieman vaikuttaa että se ja sama ketä Klubi tällä hetkellä kentälle laittaa, niin kokonaisuutena hyvin pelaavaa ryhmää ei saada aikaiseksi.

Veikataan 3-0 tai 0-1, riippuen millainen päivä Hongalla on tänään.
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 21.09.2019 klo 10:44:01

On se nyt ainakin vitusti tuota dahlstromiä parempi. Pääsee taas katsomaan, kuinka kiskoo vaparit kymmenenteen kerrokseen ja joka toisen syötön sivurjajasta yli.

Onneksi TSEMPPAA kovaa.
Ei ole.
Kiinanmuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #33 : 21.09.2019 klo 10:45:04

Onneksi TSEMPPAA kovaa.
Tsemppaispa joku muukin siellä kentällä kuin Dale ja Alho niin voitaisiin päästä europeleihin
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #34 : 21.09.2019 klo 10:54:53

Dalen ja Kairinen vertaaminen on aika hedelmätöntä. Molemmat pelaa keskikentällä ja eivät kumpikaan ole kymppipaikan tai ankkuripaikka pelaajia, mutta siihen ne yhtäläisyydet jäävätkin, niin eri vahvuuksilla ja rooleilla operoivat. Minun klubiini mahtuvat molemmat, mutta toki siihen ylä- sekä alapuolelle tarvitaan tähtiluokan johtavat pelaajat.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #35 : 21.09.2019 klo 11:19:45

Aika hasardi alkamisaika. Hyvä puoli, että ehtii sitten Pukin dominointia katsomaan. Kai tästä joku nihkeä tasuri tulee.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #36 : 21.09.2019 klo 11:37:17

Honka löytänyt jonkinlaisen syysvireen, Klubi syöksykierteessä. Odotukset kai ovat, että Klubille tulee kenttäpelissä sentään vähän vähemmän pataan kuin Kuopiossa, mutta itse lopputulos voi sitten olla isompikin tappio. Toki kannattajana sitä aina haluaa uskoa, että käänne hyvään tapahtuisi.
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brežnev Rinne


Vastaus #37 : 21.09.2019 klo 11:40:42

Aika hasardi alkamisaika. Hyvä puoli, että ehtii sitten Pukin dominointia katsomaan. Kai tästä joku nihkeä tasuri tulee.

On kyllä joo. Itse kerrankin ns. mestoilla, mutta alkamisaika pilaa kaiken Alas Ilmeisesti saa tästä(kin) kiittää klubikannattajien suorituksia?
Dohle

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 21.09.2019 klo 11:54:15

Hä? Eihän tämän parempaa alkamisaikaa voi ollakaan. Ehtii hyvin vetää lähes koko päivän kännin vääjäämättömän tappion jälkeen.
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille


Vastaus #39 : 21.09.2019 klo 12:04:50

Honka on löytänyt sellaisen syysvireen, että reppua ei saa tuoda sisään ollenkaan. Voi vittu mitä touhua.
torki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #40 : 21.09.2019 klo 12:42:47

Pelvas penkillä, ei olekaan vähään aikaan näkynyt kokoonpanossa.

Nyt ei ole Rafinhaa pelaamassa laiskasti huonolla asenteella, joten varma vierasvoitto tiedossa. Tai sitten ei.
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 21.09.2019 klo 12:51:09

Pelvas penkillä, ei olekaan vähään aikaan näkynyt kokoonpanossa.

Nyt ei ole Rafinhaa pelaamassa laiskasti huonolla asenteella, joten varma vierasvoitto tiedossa. Tai sitten ei.

Jep. Pari kuukautta sitten viimeksi kokoonpanossa. Tänään Tarasov, Bueno ja Zeneli jäivät pois kokoonpanosta.
Qingjing Wuwei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilmankin selviää


Vastaus #42 : 21.09.2019 klo 12:51:16

Väyrynen sen oloinen haastattelussa, että eiköhän pommittele tänään muutaman Pallo
Kiinanmuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #43 : 21.09.2019 klo 12:54:01

Ei taida kumpaakaan oikein kiinnostaa kun on niin vähän jengiä puolin ja toisin paikalla
bach

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana


Vastaus #44 : 21.09.2019 klo 12:55:10

On kyllä joo. Itse kerrankin ns. mestoilla, mutta alkamisaika pilaa kaiken Alas Ilmeisesti saa tästä(kin) kiittää klubikannattajien suorituksia?

Lupilaisia saa kiittää tästä, mutta ihan hyvä alkamisaika sinänsä. Ehtii Teemuakin katsomaan. Aina sama itku tämän ajan suhteen. Taitaa olla liian helppo elämä, kun tästä jaksetaan valittaa.

Hiekkapaikoitus oli hyvissä ajoissa käytännössä täyteen buukattu. Lienee jotain muitakin tapahtumia täällä. Ainakin junioripalloilua.
bach

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana


Vastaus #45 : 21.09.2019 klo 12:56:24

Ei taida kumpaakaan oikein kiinnostaa kun on niin vähän jengiä puolin ja toisin paikalla

Parkkipaikkoja ilmeisesti etsitään vielä.
bumbsan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ///


Vastaus #46 : 21.09.2019 klo 12:58:07

Hienot parijonot siellä stadikan ulkopuolella :D
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #47 : 21.09.2019 klo 13:00:33

Väyrysen haastattelu oli aika Täh, mutta ok.
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #48 : 21.09.2019 klo 13:02:57

Jumalauta mitä kiimaa! Onneksi on tällainen superloppusarja joka tekee jokaisesta pelistä mielenkiintoisen ja kansa nauttii!
elstadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #49 : 21.09.2019 klo 13:04:49

Ei ole.

Jokainen tilasto kertoo täysin toista. Toki tsemppiä ei tilastoida.

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa