FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 05:40:34 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 43
 
Kirjoittaja Aihe: Liigan siirtohuhut ja -spekulaatiot 2020  (Luettu 499312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
masterblasteri

Poissa Poissa


Vastaus #275 : 21.11.2019 klo 23:06:00

Tuo nimimerkki on jostain syystä jaellut noita valheellisia tietojaan jo pitkän aikaa. Motivaatiota on mahdoton edes arvailla.
Aika luotettavasta lähteestä kuultuna Lahden taktiikkaa ja pelaajien roolituksia koskevaa tietoa olen saanut, en menis valheellisiksi syyttämään vaikka foorumilla ollaankin. Kysykää Ristilältä jos ette usko. Rooli ei todellakaan ollu mikään perus laitapakki.
Heiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMOULADE


Vastaus #276 : 21.11.2019 klo 23:19:13

Aika luotettavasta lähteestä kuultuna Lahden taktiikkaa ja pelaajien roolituksia koskevaa tietoa olen saanut, en menis valheellisiksi syyttämään vaikka foorumilla ollaankin. Kysykää Ristilältä jos ette usko. Rooli ei todellakaan ollu mikään perus laitapakki.

Meinaat että kymmeniä Lahden pelejä nähneet kannattajat eivät erota topparia laitapakista?
Zazar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #277 : 21.11.2019 klo 23:39:33

Vasemmalle on jo Jesper Engström.

Eiköhän Interkin jossain kohtaa huomaa että Jeppe toimii yhtä hyvin topparina kuin laitapakkina, varsinkin jos pelataan kolmen linjalla. Ei Engströmin siis luulisi estävän Penninkankaan hankintaa, oltiin jälkimmäisen esityksistä ja oikeasta roolista mitä mieltä hyvänsä.
Zlatanic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.


Vastaus #278 : 21.11.2019 klo 23:42:38

Eli taas ne A-junnut, jotka ei muutenkaan jatkaisi?

Ademiakin on ainakin kuiskuteltu mun korvaan olevan lähdössä.
masterblasteri

Poissa Poissa


Vastaus #279 : 21.11.2019 klo 23:57:08

Meinaat että kymmeniä Lahden pelejä nähneet kannattajat eivät erota topparia laitapakista?
Myös itse katsoin lähes kaikki pelit viime kaudella ja laitatopparina huiteli 3 linjassa useimmiten. Meinaat että kaikki kannattajat on samaa mieltä jos foorumilla jokunen nimimerkki on toista mieltä. Minun kommenteilla on ihan yhtä paljon painoarvoa täällä kuin muidenkin. En lähde ketään arvostelemaan erottaako joku vai ei. Itse en sitte näköjään erota. Hassua vaan että olen joukkueen sisältä nuo kuullut mutta kai minulle on valehdeltu.
diva

Poissa Poissa


Vastaus #280 : 22.11.2019 klo 00:00:29

Myös itse katsoin lähes kaikki pelit viime kaudella ja laitatopparina huiteli 3 linjassa useimmiten. Meinaat että kaikki kannattajat on samaa mieltä jos foorumilla jokunen nimimerkki on toista mieltä. Minun kommenteilla on ihan yhtä paljon painoarvoa täällä kuin muidenkin. En lähde ketään arvostelemaan erottaako joku vai ei. Itse en sitte näköjään erota. Hassua vaan että olen joukkueen sisältä nuo kuullut mutta kai minulle on valehdeltu.

Vai tarkoitatko, että oli 3-linjan laitatopparipakki?
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #281 : 22.11.2019 klo 00:04:23

Ademiakin on ainakin kuiskuteltu mun korvaan olevan lähdössä.
Samaa kuulin.
Jasseri

Poissa Poissa


Vastaus #282 : 22.11.2019 klo 00:05:58

Eiköhän Interkin jossain kohtaa huomaa että Jeppe toimii yhtä hyvin topparina kuin laitapakkina, varsinkin jos pelataan kolmen linjalla. Ei Engströmin siis luulisi estävän Penninkankaan hankintaa, oltiin jälkimmäisen esityksistä ja oikeasta roolista mitä mieltä hyvänsä.
Kusilaarilla juteltiin ettei olisi hinureita kiinnostava hankinta....
Ademiakin on ainakin kuiskuteltu mun korvaan olevan lähdössä.
Eikä vissiin ole ainoa ulospäin lähtevä.
masterblasteri

Poissa Poissa


Vastaus #283 : 22.11.2019 klo 00:11:29

Vai tarkoitatko, että oli 3-linjan laitatopparipakki?
En tiedä onko hassuttelua mutta eikö kolmen alakerrassa kaikki ole toppareita pääsääntöisesti?
kouhi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #284 : 22.11.2019 klo 17:13:28

Ademiakin on ainakin kuiskuteltu mun korvaan olevan lähdössä.

Meneekö Barcelonaan?
Pököpeura

Poissa Poissa


Vastaus #285 : 22.11.2019 klo 17:31:18

Meneekö Barcelonaan?
Tuskin. On käynyt antamassa näyttöjä sumusaarilla  joten Liverpool tai Manchesterin suurseurat todennäköisempiä.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #286 : 22.11.2019 klo 19:26:29

Meneekö Barcelonaan?
Kuulemma nähty Turussa, niin ehkä Koposen kaveriksi Tepsiin?
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #287 : 22.11.2019 klo 19:50:33

Älä nyt tuollaisilla pelottele.
laitakoira

Poissa Poissa


Vastaus #288 : 25.11.2019 klo 20:29:15

https://twitter.com/paulohehir/status/1198961296550637569
Pököpeura

Poissa Poissa


Vastaus #289 : 26.11.2019 klo 16:26:35

Lähde VPS => TPS ****
Lähde: Lähde
https://twitter.com/KyostiLahde/status/1199314667279192067
elekrepie

Poissa Poissa


Vastaus #290 : 27.11.2019 klo 11:58:34

Pullukka nähty Kuopiossa snagarilla.
Lähde: Nakkijonossa seissut känninen kaveri sinapit rinnuksilla. Siksi ei tähtiä!
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #291 : 27.11.2019 klo 12:04:13

Pullukka nähty Kuopiossa snagarilla.
Lähde: Nakkijonossa seissut känninen kaveri sinapit rinnuksilla. Siksi ei tähtiä!

Tyttöystävä pelaa Kupsissa eivätkä snägäri ja Erlandsenin prässifutis muutenkaan sovi yhteen.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #292 : 27.11.2019 klo 23:09:09

Mikä seura nappaa Shaft Pelvaan? Terveenä ollessaan lähes Seksi-Peksimäistä eleganssia ja maalivainua joten jos joku on valmis ottamaan low risk / high reward -tyyppisen ratkaisun kahdeksankertaisen mestarin kanssa niin mikä jottei?

Itse uskon että Lahi tai HIFK. Ensin mainittu on edelleen profiilihyökkääjää vailla ja punaisilla saattaa tulla tarvis jos ei Henriquen kanssa saada sopparia ensi kaudesta sorvattua...
Arabialainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi 04


Vastaus #293 : 27.11.2019 klo 23:44:33

Mikä seura nappaa Shaft Pelvaan? Terveenä ollessaan lähes Seksi-Peksimäistä eleganssia ja maalivainua joten jos joku on valmis ottamaan low risk / high reward -tyyppisen ratkaisun kahdeksankertaisen mestarin kanssa niin mikä jottei?

Itse uskon että Lahi tai HIFK. Ensin mainittu on edelleen profiilihyökkääjää vailla ja punaisilla saattaa tulla tarvis jos ei Henriquen kanssa saada sopparia ensi kaudesta sorvattua...
Vaikea kuvitella että menisi kumpaankaan jos ei ole ihan akuuttia rahan tarvetta. On kuitenkin sen verran sinivalkoinen tyyppi.

Tänä keväänä Klubipäädyn tapahtumassa sanoi inhokkiseurakseen juuri HIFK:n ja sieltä erikseen vielä Bäckmanin ärsyttävimmäksi pelaajaksi.

RoPS, Haka, Ilves? Pystyykö näistä kukaan maksamaan palkkaa? Tai sitten jopa Honka.
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #294 : 28.11.2019 klo 00:02:02

Vaikea kuvitella että menisi kumpaankaan jos ei ole ihan akuuttia rahan tarvetta. On kuitenkin sen verran sinivalkoinen tyyppi.

Tänä keväänä Klubipäädyn tapahtumassa sanoi inhokkiseurakseen juuri HIFK:n ja sieltä erikseen vielä Bäckmanin ärsyttävimmäksi pelaajaksi.

RoPS, Haka, Ilves? Pystyykö näistä kukaan maksamaan palkkaa? Tai sitten jopa Honka.
Ei mitään käyttöä jollain 5000€/kk penkkiveikolla. Sedulla nämä.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #295 : 28.11.2019 klo 00:31:15

Tänä keväänä Klubipäädyn tapahtumassa sanoi inhokkiseurakseen juuri HIFK:n ja sieltä erikseen vielä Bäckmanin ärsyttävimmäksi pelaajaksi.

Klubi-paidassa pitikin sanoa noin, mutta enää ei ole tiedossa Klubi-paitaa. Veikkaan, että varmasti ensi kaudellakin Bäckmanin vieressä pelatessaan sanoo, että Jani on vastustajien mielestä todella vittumainen pelaaja :D
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #296 : 28.11.2019 klo 10:00:04

Klubi-paidassa pitikin sanoa noin, mutta enää ei ole tiedossa Klubi-paitaa. Veikkaan, että varmasti ensi kaudellakin Bäckmanin vieressä pelatessaan sanoo, että Jani on vastustajien mielestä todella vittumainen pelaaja :D

Pelvaksellahan on pitkä historia Bäckmanin kanssa 04:n riveissä. Kärkiparinakin pelasivat.
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #297 : 28.11.2019 klo 10:03:49

http://www.veikkausliiga.com/uutiset/2019/11/27/keaton-isaksson-jattaa-seuran-ifk-mariehamnille-lovi-taytettavaksi-keskikentalle

Ei nyt ehkä ihan kävelemällä jokaisen liigajengin avaukseen, mutta helvetin pätevä liigatason pelaaja olisi tarjolla. Soppari tosin jo tehty niin saa nähdä mihin Busterin veli päätyy?
shots

Poissa Poissa


Vastaus #298 : 28.11.2019 klo 10:04:16

http://www.veikkausliiga.com/uutiset/2019/11/27/keaton-isaksson-jattaa-seuran-ifk-mariehamnille-lovi-taytettavaksi-keskikentalle

Ei nyt ehkä ihan kävelemällä jokaisen liigajengin avaukseen, mutta helvetin pätevä liigatason pelaaja olisi tarjolla. Soppari tosin jo tehty niin saa nähdä mihin Busterin veli päätyy?

https://www.sjk.fi/w/lisaa-hyokkaysvoimaa-keskikentalle
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #299 : 28.11.2019 klo 11:01:00


Nyt alkaa olla SJK:lla ihan terveen tuntuista joukkueenrakennuspolitiikkaa :o

Keaton Isakssonin pelityylistä oon tykänny aina, ja hän oli yksi niitä pelaajia, joita fantasioin Vuorisen potkujen jälkeisen uudenlaisen Vepsun kokoonpanoon (jota ei tosin tullutkaan vielä silloin, kun olisi pitänyt, vaan aivan liian myöhään)

Pitääkö tässä alkaa ihan sympata seinäjokisia Honkavaaran, Sidin ja Isakssonin myötä (no ei sentään :D)

 
Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 43
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa