FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 02:26:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 3
 
Kirjoittaja Aihe: Mitä tapahtuisi jos Suomi ei pääsisikään arvokisoihin?  (Luettu 13579 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ben

Poissa Poissa


: 19.10.2019 klo 21:56:55

Kisapaikkaa pidetään jo varmana, mutta vielä on ihan olemassaolevat mahdollisuudet, että Suomi jäisi sittenkin pois kisoista. Muutaman prosentin luokkaa toki, mutta ei joku kerran 40:stä mikään hirveä munkki olisi.


Omalla kohdalla, jos en olisi perheellinen, olisi naru kaulaan aika lähellä. Nyt näin käydessä taitaisi lähinnä kiinnostus jalkapalloon kadota ihan totaalisesti.


Kaikkein eniten vituttaisi, että osa näistä tämän hetken suurimmista uusfaneista saisivatkin siitä ultimaattisesta vitutuksesta ilon aiheen jota naureskella. Tätähän oli jo Bosnia-matsin jälkeen ilmassa.


Pakkohan sinne on nyt päästä. Tämä ilo kuuluu mulle saatana!
« Viimeksi muokattu: 19.10.2019 klo 22:03:21 kirjoittanut Ben »
Monzan gorilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys


Vastaus #1 : 19.10.2019 klo 21:59:08

Toivottavasti tulisi edes Jääkiekon MM-kulta ensi vuonna. Olisi balsamia haavoille.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #2 : 19.10.2019 klo 22:14:33

Ajattelin että se on itsarin paikka Mixun kaikkien aikojen karsintojen alkaessa jos ei mennä kisoihin. No ei menty, mutta tässä ollaan.
tab

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jätin futisforumin 23.5.2021


Vastaus #3 : 19.10.2019 klo 22:19:44

Jätän foorumin ja hirttäydyn Suomi-kaulaliinaan.

Nyt Palloliitto hereillä ja sinne Liechtensteiniin tiedoksi, että häviämällä pelastavat ihmishenkiä!
« Viimeksi muokattu: 19.10.2019 klo 22:22:00 kirjoittanut tab »
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 19.10.2019 klo 22:21:28

Tätä itseasiassa on tullut pyöriteltyä mielessä sen jälkeen, kun helleenit veivät pisteet Bosnialta.
Todennäköisesti menisi pitkä aika, että selviäisi ultimaattisesta vitutuksesta/surusta/kännistä/krapulasta.

Ajatuskin raivostuttaa kuunnella kahvipöydässä sitä, miten Suomessa on potkupalloa jne paskaa.
Kävipä tunteisiin.

Onneksi tätä ei tarvitse kokea, koska Suomi tulee olemaan kisoissa.
Kankea puolustaja

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 19.10.2019 klo 22:22:10

Tämän topicin voisi lukita koska aivan hirveä ahdistus alkoi pelkästä ajatuksesta.
ZenicaFC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kurvin vauhti & Crystal Palace


Vastaus #6 : 19.10.2019 klo 22:29:08

Hukuttaisin vitutustani 5000€ vedonlyöntivoitoillani. 101-kertoimet bosnialle ja armenialle päästä kisoihin tällä hetkellä.
Rapidin vartti

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 19.10.2019 klo 22:34:32

Hukuttaisin vitutustani 5000€ vedonlyöntivoitoillani. 101-kertoimet bosnialle ja armenialle päästä kisoihin tällä hetkellä.

Bosnian kerroin kuitenkin pudonnut noin kuuteenkymmeneen.
Terran

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 19.10.2019 klo 22:44:07

Ei mitään muuta kuin kaikkien aikojen syvin hetkellinen jalkapalloon ja urheiluun ylipäätään liittyvä v-käyrän nousu. Ei ainoaa suosikkijoukkuetta osaa hylätä, vaikka yön pimeinä tunteina niitäkin ajatuksia on vuosien varrella tullut.
bhootnike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, C.F Pachuca, Chelsea FC, Huuhkajat, Meksiko


Vastaus #9 : 19.10.2019 klo 22:53:24

Varmaan viikon vituttaisi eikä huvittaisi edes kuulla sanaa jalkapallo, mutta sitten alkaisi taas jo odottaa seuraavaa matsia.
Neurora

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 19.10.2019 klo 23:23:35

Jätän foorumin ja hirttäydyn Suomi-kaulaliinaan.

Ei nyt liioitella: itsellä pelkästään jälkimmäinen Ylos
Jangsteri

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 19.10.2019 klo 23:24:28

Bosnian kerroin kuitenkin pudonnut noin kuuteenkymmeneen.

Joo, täälläkin lyötiin vakuutus kisojen ulkopuolelle jäämisen puolesta. Pieniä on panoskatot (muutamia kymppejä) kun kerroin putosi saman tien.

Olisi se hirveää, mutta onneksi Suomi marssii helposti kisoihin.
Hiekasta noussut

Poissa Poissa


Vastaus #12 : 20.10.2019 klo 00:00:38

Olisin suunnattoman helpottunut. Ensinnäkin Veikkausliigan ohjelma voitaisiin laatia niin, että pelataan rospuuttokelien sijasta kesällä, joka on ihanaa aikaa istua matseissa. Toiseksi saisin valittaa yhä, että Suomi ei tule koskaan pääsemään jalkapallon EM- tai MM-kisoihin, koska ratkaisevat pelit möhlitään aina käsittämättömästi. Voisin myös ylpeillä siitä, että oma ikäluokkani selvitti komeasti tiensä olympialaisten lopputurnaukseen vuonna 1980.

amazim

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vallilan Woima


Vastaus #13 : 20.10.2019 klo 00:18:24

Vitutusveto lyöty Bosnian kisapaikan puolesta. Jos realisoituu, niin niillä masseilla Thaimaan naimaan joulukuussa...
PumanNapit

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo


Vastaus #14 : 20.10.2019 klo 00:23:20


Ajatuskin raivostuttaa kuunnella kahvipöydässä sitä, miten Suomessa on potkupalloa jne paskaa.
Kävipä tunteisiin.


Sama tähän, kaiken maailman kendojanareiden vittuilua siitä, todennäköisesti leipoisin turpaan.
Rents

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Käpylän pallo, Greta Thunberg


Vastaus #15 : 20.10.2019 klo 00:27:44

Eiköhän tästäkin jotenkin selvittäisi. Unkari-pelin jälkeen vuonna 97 lopetin jalkapallon pelaamisen joukkueessa, enkä seurannut kotimaista futista viiteen vuoteen. Lopettaminen harmittaa vieläkin. Nyt aikuisena osaisi ehkä suhtautua kypsemmin. Ehkä.
RedStripe

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 20.10.2019 klo 00:43:09

Pitäisiköhän tämä ketju vain poistaa. Tuskallista ajatella. Varmaan menisin mökille, enkä vilkaisisi kännykkää tai tietokonetta ja istuisin viikon hiljaa kännissä tai selvinpäin.

Itsemurhaa en tekisi, mutta vakavasti uskon, että kisapaikan mokaaminen tässä tilanteessa aiheuttaisi masennusta ja voisi jopa olla se tekijä, minkä jälkeen elämä lähtee huonompaan suuntaan pikku hiljaa.

Onneksi näin ei käy, vaan suomi menee kisoihin heittämällä ja tämä piristää myös muuta elämää.
supstanssi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?


Vastaus #17 : 20.10.2019 klo 01:09:43

Topicci lukkoon ja avaajalle bannia, vai miten täällä sanotaan?
Ari Ratanen

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 20.10.2019 klo 01:11:27

Lukisin forkkaa ja nauttisin ihmisten tuskasta. Saattaisin jopa rekisteröidä kakkosnikin trollailua varten.
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #19 : 20.10.2019 klo 09:36:00

Menisin ehkä parille purilaiselle.
keketsu

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 20.10.2019 klo 09:45:11

Yrittäisin ehkä tehdä tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta lopulta varmaan tyytyisin seuraamaan taas pelkästään futista kaikissa muodoissa.
superDISA

Poissa Poissa


Vastaus #21 : 20.10.2019 klo 12:17:35

Varmaan monesti jo selvitetty jossain, mutta missä Bosnialle suurin kerroin/suurin katto panokselle. Henkivakuutus kuntoon.
DavorSucker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Haka, Melchester Rovers


Vastaus #22 : 20.10.2019 klo 13:59:16

11.10.1997 ei olisi enää se surullisin päivä Suomi-futiksen historiassa.
Time 2

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 20.10.2019 klo 14:30:47

Saisimme lisää tätä:

Lukuisista pyynnöistä johtuen kerron tässä elämäni tarinan. Se on tosi.
Synnyin pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntevat toisensa, kaikilla on oma määrätty asemansa. Erilaisuutta ei ollut, sillä kaikki olivat samanlaisia. Nukutaan, herätään, tehdään työtä, katsotaan televisiota, mennään nukkumaan, nukutaan, herätään... Sitä samaa aina vain. Sellaista elämää opin näkemään.

Menin kouluun. Se oli minulle alusta lähtien käsittämätön paikka. Epäolennaisuuden valtakunta. Matematiikka oli lohdullista. En ollut hyvä koulussa, sillä olin onneton. Liikuntatunneilla juoksimme ja harjoitimme kaikenlaista, mitä liikunnanopettajat sanoivat urheiluksi. Jo silloin epäilin. Toisinaan pelasimme jalkapalloa. Tunsin erilaisuuteni. Kun toiset pojat riemusta kiljuen ryntäsivät jäälle pelaamaan mailoillaan, en minä ollut siitä lainkaan kiinnostunut. Itse asiassa vihasin sitä.

Yläasteen aikoihin tuli Meksiko '86. Mikään ei ollut kuin ennen. Katsoin kaiken, ja olisin katsonut enemmänkin. Olin kyltymätön, himo oli minut vallannut. Kohtasin Hänet. Olin kuullut Hänestä aiemminkin, Hänen kosketuksestaan, Hänen ylimaallisesta taidostaan.Nyt ymmärsin. Olin päässyt näkemään jalkapallon ytimeen, niin kuin vain harvat ovat. Yhtäkkiä ymmärsin koko aikaisemman elämäni pimeyden, minä tiesin, mitä vailla olin ollut, mitä olin janonnut kaikki nuo vuodet. Niin kuin kulonkeltainen nurmikko elpyy elämän loistoon sateen jälkeen, niin sain minäkin uuden elämän! Hän johdatti joukkueensa maailmanmestaruuteen. Minä tiesin sen ennalta. Niin täytyi käydä.

Kerroin ystävilleni uudesta elämästäni. He nauroivat. Menivät jäälle, minä kieltäydyin. Liikunnanopettaja hämääntyi keksimistäni uudissanoista. Jääkökkö, jääkääkkä. Minä sanoin, etten koskaan tulisi pelaamaan sellaista. Tahraisinko käteni saastaan. Toisinaan pelattiin jalkapalloa. Minä kieltäydyin. Se oli vain johdonmukaista, en olisi kyennyt tuottamaan kunniaa Kuninkaalle, tuolle ainoalle urheilulajille. En ollut valittu. Tein surutyön, se otti aikansa. Silloin olin jo ymmärtänyt, ettei ole muita urheilulajeja. Ystäväni eivät käsittäneet minua. He eivät olleet enää ystäviäni. Vihollisia oli kaikkialla.

Koulu alkoi mennä paremmin. Yläasteen jälkeen lukioon, lukion jälkeen yliopistoon. Opiskelu oli kuitenkin vain sivutoimista; tosiasiallisesti opiskelin jalkapalloa, tutkiskelin sen olemusta, sen salattuja maailmoja. Olin yhä vapaampi, mutta yhä enemmän tiedostin maan sairaan tilan. Valeurheilua pursuivat kaikki kanavat. Ei olla enää imperfektissä, tämä aktuelli tilanne. Valeurheilu syö tätä maata. Sen vastustamisen olen ottanut elämäni tehtäväksi. Minun taisteluni on taistelua oikean asian puolesta, elämän, vapauden ja sivistyksen puolesta. Minä kasvoin näkemään sen. Omassa elämässni olen nähnyt valheen ottavan sijansa pöyristyttävällä voimalla. Ja sittenkin taistella! Veljeni, ei ole suurempaa kunniaa ihmiselle, kuin panna elämänsä likoon jalkapallon puolesta. Sillä onhan jalkapallo Universumin ainoa urheilulaji, vain sen tahdissa saa sydämemme oikean rytminsä, vain se saa galaksit laulamaan ja pulsarit pyörimään! Sitä meidän on muistaminen: tänään, huomenna ja aina. Aina.
Finte

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Münchenin punaiset & siniset, DFB & Huuhkajat


Vastaus #24 : 20.10.2019 klo 14:43:49

Wau! Hieno teksti yllä! Toivottavasti näitä saadaan lisää myös kun Suomi varmistaa kisapaikan Lichtensteinia vastaan.

 
Sivuja: [1] 2 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa