FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 12:57:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 67
 
Kirjoittaja Aihe: KTP 2020 - Syksyn joukkue  (Luettu 401180 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #650 : 16.05.2020 klo 18:26:14

Tartuntatautilaki 58§:
Kokoontumislain mukaan poliisilla on myös oikeus nämä tapahtumat estää ja aluehallintovirastot ovat toimineet valtioneuvoston ohjauksen mukaan. Että kyllä tässä ei voi mikään seura vain ominensa päättää tehdä toisin vaan täytyy tehdä lain mukaisesti kuten Taavi totesit.



Siinä se onkin että tartunnan vaara ei ole perustettu.
Ktp69
Vastaus #651 : 16.05.2020 klo 19:02:30

Et ole oikeassa. Kaikkien täytyy tehää lain mukaisesti. Perutusulaki on ylin laki ja kun poikkeustilanne on ohi ei ole hallituksella lain lakia säätä semmoisia asioita.
Mulla on yliopisto tausta olin siellä kermaa - me ole mitään eläinlaumaa - lakia täytyy hallituksenkin täyttää.

No nyt. En voi olla kommentoimatta. Olen ollut lakien kanssa tekimisissä 35 vuotta virkamiehenä. Taavi on siinä oikeassa, että lait, määräykset ja normit ohjeistavat kaikkia virkamiehiä, ja siihen rinnastettavissa olevia henkilöitä. Jos minun euroni menee kunnalliselle virkamiehelle palkan maksuun hän on velvollinen toimimaan virkavastuulla ja voin aina kyseenalaistan hänen toiminsa, niin kauan kun hänen toimintansa ei ole viran edellyttämällä tasolla. Piste.
 Mutta. Silloin kun olemme antaneet äänemme kansanedustajille ja heistä valitaan meille eduskunta ja sitten hallitus, meillä ei ole nokankoputtamista, ellei ministeri tee virkavirhettä. Me voimme räksyttää  ministereiden ja hallituksen päätöksistä, mutta ei hallitus ikinä tee perustuslain vastaisia päätöksiä.
Sir Stanley Matthews

Poissa Poissa


Vastaus #652 : 16.05.2020 klo 19:12:38

Nyt kun seuralla on rahapula ja talvella jo myyty monta sataa kausikorttia, yli 500, niin peleistähän ei tule yhtään lipputuloja ja ainoastaan osa kausikorttilaisistakin pääsee sisään peleihin. Ehdotankin, että kausikorttilaiset maksaisivat toisen kerran lipuistaan. Eli jos normaali lippu maksaa 15 euroa, niin kausikorttilaiset voisivat ostaa lipun 10 eurolla. Itsellä kun on useampi kausikortti (3), niin olisin valmis maksamaan tuon 330 euroa per lippu yhdestätoista pelistä. Näille kausikorttilaisille voitaisiin sitten antaa etuoikeus peleihin. Jos vielä on liikaa katsojia, niin velvoitetaan heidät ostamaan nuo”lisäliput” etukäteen ja joka peliin arvonta, ketkä pääsevät katsomaan. Etukäteisostovelvollisuudella saataisiin myös tieto, miten monta lippua voidaan myydä luukulta muille katsojille 15 eurolla. Itse olisin siis valmis tukemaan seuraa lippujen uusintaostolla. Voisin ostaa nuo koko kauden liput heti vaikka ennen pelien alkua, niin seura saa vähän cash flowta kuntoon jo etuajassa.  
« Viimeksi muokattu: 16.05.2020 klo 19:15:24 kirjoittanut Sir Stanley Matthews »
Sir Stanley Matthews

Poissa Poissa


Vastaus #653 : 16.05.2020 klo 19:18:38

Mikähän on muuten summa, joka vielä tarvittaisiin kauden pelaamisen varmistumiseen? 100 000 eur? 200 000 eur? Jospa illalla tuo veikkaukseen jättämäni anomus käsiteltäisiin ja hyväksyttäisiin, niin voisi lahjoittaa tarvittavat rahat seuralle!
BorisC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Purha


Vastaus #654 : 16.05.2020 klo 19:21:51

Siinä se onkin että tartunnan vaara ei ole perustettu.
Taas on ilmeisesti uusia virologeja valmistunut Ylos
Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #655 : 16.05.2020 klo 19:34:24

Taas on ilmeisesti uusia virologeja valmistunut Ylos
Olen yliopistossa lukennnut biokemia, fysiologia ja mulla jopa kansalissuus viro  - logia tule helposti jos osat ajatella :)
Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #656 : 16.05.2020 klo 19:49:12

mutta ei hallitus ikinä tee perustuslain vastaisia päätöksiä.

Koska hallitukselle ei ole perustuksia meidän liikumis tai kokontuumisen vapauksien rajamiseen - sitten he toimivat perustuslain vastaisesti. Kiistätilannessä on mennään korkeamman lain mukaan Sen lisäksi on suomi EUssa ja muiden kansainvälisten sopimukien kautta joutuu takamaan ihmisten perusoikudeet. Hallitus ei saa ilman eduskuntaa muuttaa perustulakia ja sitä ei ole muutettu ja se on voimassa ja ylin - kiistätilannessa toimitaan sen mukaan.
Sen takia hallitus saa suositella eikä määritellä miten mennään.
Maik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MYPA, Sippolan Jääleijonat


Vastaus #657 : 16.05.2020 klo 19:52:58

Neljänsuorancupmestarit.Salli mun nauraa tolle otsikolle!!!!! Ei ollut muuta mihin vedota.Goodbye.
Sir Stanley Matthews

Poissa Poissa


Vastaus #658 : 16.05.2020 klo 20:00:23

Koska hallitukselle ei ole perustuksia meidän liikumis tai kokontuumisen vapauksien rajamiseen - sitten he toimivat perustuslain vastaisesti. Kiistätilannessä on mennään korkeamman lain mukaan Sen lisäksi on suomi EUssa ja muiden kansainvälisten sopimukien kautta joutuu takamaan ihmisten perusoikudeet. Hallitus ei saa ilman eduskuntaa muuttaa perustulakia ja sitä ei ole muutettu ja se on voimassa ja ylin - kiistätilannessa toimitaan sen mukaan.
Sen takia hallitus saa suositella eikä määritellä miten mennään.

Onkos se sitten sinun viro - logian mukaan niin, että nopeusrajoituksetkin ovat vain suosituksia, koska rajoittavat meidän perustuslaillisia liikkumisen vapauteen kuuluvia oikeuksia? Kyllä se niin vain on, että jos Tolsalla pelissä olisi se 2 000 ihmistä, niin poliisi tulisi ja keskeyttäisi ottelun. Siinä voisit sitten, Taavi, todistella konstaapeleille ihan rauhassa ylivoimaista lainopillista osaamistasi.
Sir Stanley Matthews

Poissa Poissa


Vastaus #659 : 16.05.2020 klo 20:06:05

Neljänsuorancupmestarit.Salli mun nauraa tolle otsikolle!!!!! Ei ollut muuta mihin vedota.Goodbye.
Olisihan sitä voinut mainita pari Suomen mestaruuttakin ja Cup voitot, mutta kukapa sitä vanhoilla menestyksillä intoilee!

Onko muuten siellä pohjoisessa saatu häädettyä karhut jo pois kaduilta?
BlueSky

Poissa Poissa


Vastaus #660 : 16.05.2020 klo 20:09:30

Eestin kansalainen Taaviko täällä on kiihottamassa kotkalaisia kapinaan valtiota vastaan? Vai aukesiko Taavin A le Coq liian aikaisin?

Peijooni sentään etteivät keksineet tuota perustuslain vastaisuutta Saksassa kun jättivät menemättä tänään Dortmundissa katsomoon, ai jai.

« Viimeksi muokattu: 16.05.2020 klo 20:11:34 kirjoittanut BlueSky »
Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #661 : 16.05.2020 klo 20:13:02

No nyt. En voi olla kommentoimatta. Olen ollut lakien kanssa tekimisissä 35 vuotta virkamiehenä. 
Olet ollut virkamies ja et tunne perusoikeuksia? Hallitus ei ole mikään laista korkeampi oleva laitos. Hallituksen yli on eduskunta ja kansalaiset ovat sen yli - halloo??!! Ainostaan poikkeustilassa (mitä ei ole eikä oikeasti ole ollut) niillä on vahvan perustelun jälkeen väliaikaisesti rajoittaa  tiettyjä oikeuksia sopusuhteessä.
Suomessa murhataan 8200 lasta äidin kohdussa joka vuosi vaikka jokaisella on oikeus elämään. On ulkokultaista että niitä kuolemia vasta ei tee sama hallitus mitään. Katsokaa tilastoja - joka vuosi on influenssaan kuollut paljon ennemmään kun covid 19 SARS 2teen. Covidi 19 SARS2 ei ole sairaus - ei ole vielä edes varmaa ettää yksikään on kuollut siihen - kuollut ovat 80v ja heillä oli vakava sairaus tila jo ennestään.

Kuolemansyiden rakenne 2018
   
Kuolleita 2018
Kuolleita yhteensä   54 523   
Verenkiertoelinten sairaudet   18 827   
Kasvaimet   12 902   
Dementia, Alzheimerin tauti   10 120   
Tapaturmat (pl. alkoholimyrkytykset)   2 387   
Hengityselinten sairaudet   2 234   
Alkoholiperäiset taudit ja tapaturmainen alkoholimyrkytys   1 683   
Itsemurhat   810   
Muut kuolemansyyt   5 560   


Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #662 : 16.05.2020 klo 20:24:53

Eestin kansalainen Taaviko täällä on kiihottamassa kotkalaisia kapinaan valtiota vastaan? Vai aukesiko Taavin A le Coq liian aikaisin?

Peijooni sentään etteivät keksineet tuota perustuslain vastaisuutta Saksassa kun jättivät menemättä tänään Dortmundissa katsomoon, ai jai.



Kapina on jos tekisin jotain laitonta.
Minuun pätee sama oikeus EU kansalaisena mikä suomalaisille. Ainostaan eduskunta en saa valita eikä tulla valituksi. Kotkassa saan paikallis vaaleissa osallistua tasavertaisesti. Olen asunnut tarpeeksi aikaa suomessa - teen hakemukseen ja maksaan 500 eur ja hops mulla on myös suomen passi. On selvä että et tunne minua henkilökohtaisesti - en juo ollenkaan alkoholia.
supstanssi

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?


Vastaus #663 : 16.05.2020 klo 20:31:20

Pitää Taavi kuitenkin muistaa että viranomaiset tekevät tuon arvion toimien välttämättömyydestä ja siellä on aika monta vielä sinua ja minua kovempaa asiantuntijaa arvioimassa. Samanlaisia ovat arviot käytännössä kaikkialla maailmassa eli suomen hallituksen omasta jutusta ei ole kyse. Eli vaikka kuolleiden määrä ei meillä tällä hetkellä ole suuri niin rajoitukset perustuvat siihen uhkaan että ilman niitä määrä saattaisi olla suurempi. Kyllä näiden tarkoitus on kuitenkin suojata ihmisiä (niin suomalaisia kuin virolaisia) eivätkä ne loputtomiin jatku jos tauti vain oikeasti pysyttelee näin vähäisenä. Aborttikeskustelua en nyt kyllä yhtään tähän enää sotkisi. Siltikin olen sikäli samaa mieltä että yhtä turvallisesti moniin katsomoihin mahtuisi vähän enemmänkin kuin 500 ihmistä ja se auttaisi seuroja paljon.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2020 klo 20:33:44 kirjoittanut supstanssi »
BlueSky

Poissa Poissa


Vastaus #664 : 16.05.2020 klo 21:05:06

Taavin viro-logistisen ja oikeustieteellisen tietämättömyyden osoittaminen ei mitenkään liity tämän topicin alle, mutta jatketaan:

Hallitus ei ole mikään laista korkeampi oleva laitos. Hallituksen yli on eduskunta ja kansalaiset ovat sen yli - halloo??!! Ainostaan poikkeustilassa (mitä ei ole eikä oikeasti ole ollut) niillä on vahvan perustelun jälkeen väliaikaisesti rajoittaa  tiettyjä oikeuksia sopusuhteessä.

Kyllä se itseasiassa ihan eduskunta tuosta tartuntatautilaista päätti, ei hallitus. Ja edelleen liikkumisrajoituksia vastaan kapinoimista saa jokainen vapaasti mun puolesta tehdä ja vastata seuraamuksista, mutta yhteisöille ja yrityksille siitä voi seurata seurata aika suurtakin maine-/tukihaittaa. Se pitäisi ymmärtää.

Yleistä aborttilöpinää...

Ja liittyy asiaa yhtä paljon kuin joulupukki juhannukseen.

Katsokaa tilastoja - joka vuosi on influenssaan kuollut paljon ennemmään kun covid 19 SARS 2teen. Covidi 19 SARS2 ei ole sairaus - ei ole vielä edes varmaa ettää yksikään on kuollut siihen - kuollut ovat 80v ja heillä oli vakava sairaus tila jo ennestään

Ja piste.

Kapina on jos tekisin jotain laitonta.
Minuun pätee sama oikeus EU kansalaisena mikä suomalaisille. Ainostaan eduskunta en saa valita eikä tulla valituksi. Kotkassa saan paikallis vaaleissa osallistua tasavertaisesti. Olen asunnut tarpeeksi aikaa suomessa - teen hakemukseen ja maksaan 500 eur ja hops mulla on myös suomen passi. On selvä että et tunne minua henkilökohtaisesti - en juo ollenkaan alkoholia.

Huoh.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2020 klo 21:15:05 kirjoittanut BlueSky »
Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #665 : 16.05.2020 klo 21:12:54

Pitää Taavi kuitenkin muistaa että viranomaiset tekevät tuon arvion toimien välttämättömyydestä ja siellä on aika monta vielä sinua ja minua kovempaa asiantuntijaa arvioimassa. Samanlaisia ovat arviot käytännössä kaikkialla maailmassa eli suomen hallituksen omasta jutusta ei ole kyse. Eli vaikka kuolleiden määrä ei meillä tällä hetkellä ole suuri niin rajoitukset perustuvat siihen uhkaan että ilman niitä määrä saattaisi olla suurempi. Kyllä näiden tarkoitus on kuitenkin suojata ihmisiä (niin suomalaisia kuin virolaisia) eivätkä ne loputtomiin jatku jos tauti vain oikeasti pysyttelee näin vähäisenä. Aborttikeskustelua en nyt kyllä yhtään tähän enää sotkisi. Siltikin olen sikäli samaa mieltä että yhtä turvallisesti moniin katsomoihin mahtuisi vähän enemmänkin kuin 500 ihmistä ja se auttaisi seuroja paljon.
vaikka hallituksen tarkoitus voi olla suoja ihmisiä ei ole see lain mukainein ja sopusuhdeinen muun uhkaan nähteen.
1. ei ole valitetavasti hallituksessa kovempia arviomassa - vaikka olisi hyvä jos olisi
2. ei perustu uhkaan vaan WHO n arviontiin  - se onkin suomen ja toisten valtioten virhe
3. abortti keskustelu sopii uhkana elämälle tosi hyvin

En ole sun kanssa sama mieltä - faktat puhuvat toista kieltä.
Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #666 : 16.05.2020 klo 21:14:56

Taavin viro-logistinen ja oikeustieteellinen tietämättömyyden osoittaminen ei mitenkään liity tämän topicin alle, mutta jatketaan:

Kyllä se itseasiassa ihan eduskunta tuosta tartuntatautilaista päätti, ei hallitus.

Ja liittyy asiaa yhtä paljon kuin joulupukki juhannukseen.

Ja piste.

Huoh.

mutta see poikkeus tilanne on ohi.... Eikä muudettu perustuslakia - se on voimassa
BlueSky

Poissa Poissa


Vastaus #667 : 16.05.2020 klo 21:20:19

mutta see poikkeus tilanne on ohi.... Eikä muudettu perustuslakia - se on voimassa
Vastaan saman kuin tuonne aikaisemminkin eli liikkumisrajoituksia vastaan kapinoimista saa jokainen vapaasti mun puolesta tehdä ja vastata seuraamuksista, mutta yhteisöille ja yrityksille siitä voi seurata aika suurtakin maine-/tukihaittaa. Se pitäisi ymmärtää.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2020 klo 21:49:56 kirjoittanut BlueSky »
Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #668 : 16.05.2020 klo 21:24:17

Vastaan saman kuin tuonne aikaisemminkin eli liikkumisrajoituksia vastaan kapinoimista saa jokainen vapaasti mun puolesta tehdä ja vastata seuraamuksista, mutta yhteisöille ja yrityksille siitä voi seurata seurata aika suurtakin maine-/tukihaittaa. Se pitäisi ymmärtää.

En osaa maine/tukihaittaa arvioita - voit olla oikeassa.
Szachnitowski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Kumu, Purha


Vastaus #669 : 16.05.2020 klo 21:40:52

Lainaus
Aluehallintovirastot ja kunnat voivat tartuntatautilain nojalla päättää myös pienempien tapahtumien perumisesta alueillaan. Siihenkään ei tarvita poikkeusoloja.

Myös yleiset kokoukset voidaan kieltää - ja koulut, päiväkodit ja muut vastaavat tilat pitää säpissä paikallisen tartuntatilanteen niin vaatiessa.

”Aluehallintovirasto voi tehdä alueellaan vastaavat päätökset silloin, kun ne ovat tarpeen usean kunnan alueella”, tartuntatautilaissa säädetään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cf585819-2312-43ac-8041-e371df87ac1e
Seitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #670 : 17.05.2020 klo 10:39:44

Kaikkea sitä. Myllykoskella ollaan toiveikkaita ja Kotkassa manaillaan jo sitä negatiivisinta vaihtoehtoa.
Uutinen
”Alkusäikähdyksen jälkeen tuntuu hyvältä” – MyPan päävalmentajan Ilkka Mäkelän mielestä joukkueilla on nyt tarpeeksi aikaa valmistautua kesäkuun lopulla alkavaan Ykköseen
https://kouvolansanomat.fi/uutiset/urheilu/16a709f2-d91c-4e70-a7d0-935a641faa27
Toki menot ovat KTP:lla monin verroin suuremmat kuin mypalla, joten riskitkin paljon suuremmat.
Toivotaan että sieltä on jotain rahoituskampanjaa tulossa. Joku sponsori maksamaan muutaman pelaajan palkat yms. (ei kuitenkaan kaikki alat voi huonosti)

Taavi Usta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPaKTP


Vastaus #671 : 17.05.2020 klo 10:56:47

tämä video poistetaan youtubessta parissa minutissa https://www.bitchute.com/video/zU4jR4nkrSy3/?fbclid=IwAR2EHnJM_xqI8OIeim5-bPhKczc7CrV--zAJe0AtNw5EJDERXRYPDGE4mjk
Szachnitowski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Kumu, Purha


Vastaus #672 : 17.05.2020 klo 11:14:52

tämä video poistetaan youtubessta parissa minutissa
Ilmeisen hyvä asia, että niin.
Nordle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa


Vastaus #673 : 17.05.2020 klo 11:34:34

Mennyt kyllä aika sivuraiteille keskustelu yleisörajoituksista. Abortit, dokumentit (jokaisessa dokumentissa ajetaan jotain agendaa) yms. Jutut ovat aika kyseenalaisia argumentteja nykyisiä hallituksen linjaamia rajoituksia vastaan ja tietoa mitä globaalisti todettu covid19 vastatoimista. Jenkkien politrikkailu on aivan omalla tasollaan.
Toivottavasti päästäisiin jonkunlaiseen lopputulemaan hallituksen kanssa mikä mahdollistaisi suuremmilla stadioneilla tuon lohkoihin jakamisen ihmisten kohdalla ja pitäisi ihmisten terveyden ja seurojen taloudet suhteellisen terveellä pohjalla. Jähtäväksi nää toteutuuko worst case scenario eli jonkun joukkueen sisällä taudin leviäminen, mutta uskoisin, että kaikki vastatoimet sitä vastaan tehdään.
Toivottavasti KTP saisi asiat kuntoon ja pääsisimme nauttimaan derbyistä tälläkin kaudella.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2020 klo 11:37:02 kirjoittanut Nordle »
Lockheed

Poissa Poissa


Vastaus #674 : 17.05.2020 klo 12:44:10

Olen yliopistossa lukennnut biokemia, fysiologia ja mulla jopa kansalissuus viro  - logia tule helposti jos osat ajatella :)


Olet olet lukenut, mutta oletko ymmärtänyt lukemasi? :)

 
Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 67
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa