FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 03:07:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 147
 
Kirjoittaja Aihe: HIFK 2020  (Luettu 757115 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
laitakoira

Poissa Poissa


Vastaus #250 : 01.12.2019 klo 16:56:15

Thodesen on listannut Changille suomalaisia pelaajia, joiden hän katsoo olevan potentiaalisia ja joita Tor haluaisi joukkueeseen. Mosa on yksi näistä. Hänen sopimuksessaan on myös tiukat pykälät, jotka mahdollistavat sopimuksen irtisanomisen pelaajan rikkeistä. Mosa tietää että nyt on oikeesti viimeinen hetki alkaa suorittaa ja jättää hölmöilyt taaksepäin. Tor siis halusi Mosan joukkueeseen ja uskon hänen pystyvän pitäään Mosan kaidalla tiellä. Mä oon ihan rauhallisin mielin ja uskon että Mosa skulaa hyvän kauden meillä. Tervetuloa mun puolesta, alkaispa jo kausi. Ja tää mun skrivaus Torin listasta ei ole spekulaattiota vaan tieto.
Mistäköhän tämä tieto on tullut? Kuulostaa toki ihan hyvältä nuo sopimuksen tiukat ehdot.
1961

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #251 : 01.12.2019 klo 17:29:37

Mosa on ennen kaikkea tunnepelaaja. Rödassä ainakaan jää kannustuksesta kiinni. Nassen surffaillessa kentällä jaksoivat Kingit silti kannustaa vaikka sokea Reettakin näki ettei hommasta tule lasta eikä paskaa.
Ei tuo periaate "omia kannustetaan, oli siellä punaisessa paidassa kuka tahansa" mikään itsestäänselvyys ole. Muistellaan vaikka Mäkelän tai Ristolan tapauksia 2017.

Jugi sanoi jossain haastattelussa muutama vuosi sitten osuvasti jotenkin näin: Suhde kannattajiin on tässä seurassa SE JUTTU. Toimiston nykyisellä porukalla ei taida olla ihan käsitystä, mitä tuossa tarkoitettiin. Saati että sitä ajatusta noudatettaisiin.

e. typo
« Viimeksi muokattu: 02.12.2019 klo 17:51:05 kirjoittanut 1961 »
Gambina 1932

Poissa Poissa


Vastaus #252 : 02.12.2019 klo 09:15:50

MOSHTAGH YAGHOUBI OUT !
shots

Poissa Poissa


Vastaus #253 : 02.12.2019 klo 13:17:17

15.12. treenipeli MyPaa vastaan Talissa https://www.mypa.fi/uutiset/mypan-tryout-taytti-odotukset
Erval

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #254 : 02.12.2019 klo 17:12:13

MOSHTAGH YAGHOUBI OUT !

Mistä moinen purkaus?

Annetaan nyt kaverin näyttää ensin.
Väriviinapullo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Montenegro


Vastaus #255 : 02.12.2019 klo 17:23:09

Olen kuullut, että gambina tekee joskus vihaiseksi, ainakin minun kohdallani.

Mosa on varmasti nautiskelija kentän ulkopuolella, mutta parhaimmillaan myös kentällä. Antaa pojan näyttää ja huuruillaan vasta sitten.
Mathews S

Poissa Poissa


Vastaus #256 : 02.12.2019 klo 17:39:03

Toisin kuin naapurissa, meillä ei dumata omia pelaajia ja tuetaan vaikeinakin aikoina. Edellyttäen, että pelaaja pelaa täydellä sielulla seuran eteen.

Nyt vedetään kyllä aika paksut värilasit päässä. Seurajohto joka heittää Ykkösen talkoolaiset pihalle kuin lapaset, päälle vielä vittuillen, ei kyllä minun kirjoissani ole sellainen joka tukee pelaajia vaikeina aikoina. Oikeastaan olisi mielenkiintoista kuulla yksikin esimerkki tästä tukemisesta. Dunsby?
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #257 : 02.12.2019 klo 17:41:03

Olen kuullut, että gambina tekee joskus vihaiseksi, ainakin minun kohdallani.

Mosa on varmasti nautiskelija kentän ulkopuolella, mutta parhaimmillaan myös kentällä. Antaa pojan näyttää ja huuruillaan vasta sitten.

Juuri näin.
1961

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #258 : 02.12.2019 klo 17:56:07

Tor Thodesenin jatkosoppari tiedossa. Miten muiden valmentajien jatkot? Fyssari, huoltaja? Kai näistä voisi jonkun uutisen julkaista vai pidetäänköhän niin vähäpätöisenä asiana, ettei viitsitä...
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #259 : 02.12.2019 klo 18:26:53

Nyt vedetään kyllä aika paksut värilasit päässä.

Kaipa tässä kohtaa vielä voi katsella seurajohdon ja fanien tekemisiä eri lasien läpi.

Klacken taitaa olla melko sopeutuvaa porukkaa kuitenkin, ja keskittyy kannattamaan seuraa eikä yksittäisiä pelaajia.
kamrat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1897


Vastaus #260 : 02.12.2019 klo 19:57:56

Tor Thodesenin jatkosoppari tiedossa. Miten muiden valmentajien jatkot? Fyssari, huoltaja? Kai näistä voisi jonkun uutisen julkaista vai pidetäänköhän niin vähäpätöisenä asiana, ettei viitsitä...

https://hifkfotboll.fi/2019/12/hifkn-kauden-2020-valmennustiimi-selvilla/

Uutinen
HIFK:n tulevan Veikkausliigakauden valmennus- ja taustatiimi on nyt selvillä ja tulee kaudella 2020 toimimaan seuraavassa kokoonpanossa:

Tor Thodesen (päävalmentaja)
Mike Keeney (valmentaja)
Teemu Kankkunen (valmentaja)
Gabriele Faccia (Head of Performance)
Risto-Matti Toivonen (fysiikkavalmentaja ja fysioterapeutti)
Ludovic Thune (huoltaja)
Olli Orvasto (joukkueenjohtaja ja scouting)
Joona Haavisto (joukkueenjohtaja)
Aapo Haavisto (lääkäri)
Jammu Öunap (lääkäri)
1961

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #261 : 02.12.2019 klo 20:24:43

Jaahans, siellä olikin tiedote valmiiksi kirjoitettuna. Piti vaan vähän herätellä. :D

Uutta kokkia mukaan hämmentämään, toivottavasti ei soppa mene sekavaksi... Ei vaan, tässähän näkyy nyt ilmeisesti omistajan palkanmaksukyky. Uudet naamat ihan ulkopuolelta eikä viime kauden tiimin kaveripiiristä, otaksun.
laitakoira

Poissa Poissa


Vastaus #262 : 02.12.2019 klo 20:31:04

https://hifkfotboll.fi/2019/12/hifkn-kauden-2020-valmennustiimi-selvilla/
Uutinen
HIFK:n tulevan Veikkausliigakauden valmennus- ja taustatiimi on nyt selvillä ja tulee kaudella 2020 toimimaan seuraavassa kokoonpanossa:
Ja joku vielä väittää että omistaja ei halua kehittää seuraa? Aikamoinen tiimi kyllä koossa.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2019 klo 20:33:09 kirjoittanut laitakoira »
newilled

Poissa Poissa


Vastaus #263 : 02.12.2019 klo 20:46:41

Aikamoinen taustatiimi kasattu, nyt tarvitaan sitten muutama kovan luokan pelaajavahvistus ja pelataan mitaleista!
Treenit/testit ilmeisesti alkaneet tänään. Onko huhuja uusista testipelaajista?
Vaffanculo

Poissa Poissa


Vastaus #264 : 02.12.2019 klo 20:49:04

Nyt on kyllä tekemisen meininki HIFK:ssa. Olin todella skeptinen tähän kiinalaiseen, mutta toistaiseksi olen ollut onneksi väärässä.
Galore

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #265 : 02.12.2019 klo 20:49:43

Nyt vedetään kyllä aika paksut värilasit päässä. Seurajohto joka heittää Ykkösen talkoolaiset pihalle kuin lapaset, päälle vielä vittuillen, ei kyllä minun kirjoissani ole sellainen joka tukee pelaajia vaikeina aikoina. Oikeastaan olisi mielenkiintoista kuulla yksikin esimerkki tästä tukemisesta. Dunsby?

Puhuin kannattajista, en seurajohdosta. Kuten aikaisemmin itsekin kirjoitin, seurajohto mokasi vanhojen starojen kanssa ja asia on edelleen korjaamatta. Jos asiat oltaisiin hoidettu liiganousun jälkeen tyylikkäästi, olisi kannattajien yleinen suhtautuminen seurajohdon toimintaan varmasti parempaa. Maineen voi menettää helposti, mutta hyvä maine pitää ansaita. Vaikka tosiasiassa toimistolla tehdään tällä hetkellä erittäin hyvää duunia ja toiminta menee koko ajan eteenpäin, vaikuttavat vuoden takaiset tapahtumat yleiseen luottamukseen. Kaikki tämä olisi ollut vältettävissä, jos olisi ollut pelisilmää.
VIKING

Poissa Poissa


Vastaus #266 : 02.12.2019 klo 21:47:42

 Todella hienoo, Mike hyväntuulisena kielimiehenä mukaan duunaamaan, jopa loistavaa.
Gambina 1932

Poissa Poissa


Vastaus #267 : 03.12.2019 klo 08:20:07

Mistä moinen purkaus?

Annetaan nyt kaverin näyttää ensin.

Moi! Eiköhän "kaveri" ole jo näyttönsä antanut ja osoittanut minkälainen pelaaja ja persoona kyseessä. En näe mitään syytä miksei perseilisi nyt samalla tavalla kuin aiemmissa seuroissaan.

Uskon toki siihen, että annetaan toinen mahdollisuus, jos on tullut mokattua, mutta kun kyseessä ei nyt ole toinen eikä edes kolmas kerta.

Eli pretty please with sugar on top MOSA OUT
Dafo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jauhojengi


Vastaus #268 : 03.12.2019 klo 08:32:35

En kyllä muista oonko sitten veikkausliigan ekan nousun jälkeen odottanu näin paljon seuraavaa kautta. Olin aika skeptinen mm. Tikin hankinnastakin niin nyt en viiti olla Mosasta skeptinen, vai pitäiskö olla käänteispsykologisesti ajateltuna? Joka tapauksessa alkaa olla tekemisen meininki, hyvä, että loputkin ymmärtää ettei täällä nyt mitään muiden fanien maalaamia kauhukuvia tapahdu kiinalaisten tultua.
Lusmu

Poissa Poissa


Vastaus #269 : 03.12.2019 klo 08:40:00

Viime kaudella moni nauroi vatsansa kipeiksi, kun Rödan peliä cupin lohkovaiheessa seurasi. Olihan se silloin aika hirveetä katsottavaa ja tulos myös sen mukainen. Nooh, miten kävikään...

Paperilla näyttää nyt ”hieman” erilaiselta kuin vuosi sitten. Jokon Ägän puntti tutisee?
threemilinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #270 : 03.12.2019 klo 09:17:05

Viime kaudella moni nauroi vatsansa kipeiksi, kun Rödan peliä cupin lohkovaiheessa seurasi. Olihan se silloin aika hirveetä katsottavaa ja tulos myös sen mukainen. Nooh, miten kävikään...

Paperilla näyttää nyt ”hieman” erilaiselta kuin vuosi sitten. Jokon Ägän puntti tutisee?

Tänä vuonna voidaan odottaa jopa Suomen Cupin voittoa
VesaLa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Glubi, GBK, Rangers Fc


Vastaus #271 : 03.12.2019 klo 09:35:22

Onko joukkue tällä hetkellä jo parempi kuin kaupungin toisella joukkueella?

On HIFK ehkä hieman parempi kuin Kiffen.
maranpaja

Poissa Poissa


Vastaus #272 : 03.12.2019 klo 09:36:43

Tänä vuonna voidaan odottaa jopa Suomen Cupin voittoa

Lähtenyt hyvälle laukalle tämä Hifk topicci. Hifkin hankinnat tähän mennessä: 19 junnu kakkosveskaks, Mero ykköstoppariks, loukkaantumisista kärsinyt Mattila (pelas 5 peliä viime kaudella) ja tietenkin jo paljon keskustelua aiheuttanut Mosa, josta vaikea sanoa mikä on miehiään tällä kaudella.
Lähtijöitä Mäntylä, joka on parempi kuin Mero. Jos Tiquinho lähtee, niinkuin odotettavissa, niin joukkue näyttää itseasiassa heikommalta kun viime kaudella.
Eli punasten leirissä on niin kova luotto Mosaan, että uskalletaan haaveilla mitaleista ja menestyksestä Suomen cupissa? Kovempia joukkueita on paperilla kuitenkin ainakin 6.
E$cobar

Poissa Poissa


Vastaus #273 : 03.12.2019 klo 10:26:54

Jos Tiquinho lähtee, niinkuin odotettavissa, niin joukkue näyttää itseasiassa heikommalta kun viime kaudella.

Tästä oli vissiin jotain lisätietoja?
Eikä tää keskustelu mun mielestä oo ihan niin laukalle lähtenyt, kuin esimerkiksi viime kaudella.

Ylempi loppusarja nyt ainakin on minimitavoite, vähempään emme tyydy ;).
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #274 : 03.12.2019 klo 10:53:15

Jos Tiquinho lähtee, niinkuin odotettavissa, niin joukkue näyttää itseasiassa heikommalta kun viime kaudella.

Tällaisiin huhuihin en ole törmännyt, mutta mielenkiintoista nähdä että ketä ja minne HIFK jatkossa saa myytyä. Toistaiseksi ovi on käynyt tiuhaan mutta lähinnä ilmaisiksi/lainalle tulleilla ja ilmaiseksi menneillä.

 
Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 147
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa