FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.12.2019 klo 10:06:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Vuoden forumisti 2019, Joulupata 2019, FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Historiallisen arvokisapaikan hyödyntäminen Veikkausliigan markkinoinnissa  (Luettu 5094 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rangaistuspotku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK, Suomi , Veikkausliigan €uroseurat, Jymyjussit


Vastaus #25 : 19.11.2019 klo 15:39:03

Veikkausliigaseurojen olisi pitänyt olla näkyvästi läsnä viime viikonloppuna Hesassa. Olisi varmasti fanikama mennyt kaupaksi, varsinkin Pukin HJK-paita. Ilmeisesti kaikki vrikkausliigaseuroissa on lomalla marraskuun eikä voi työttömiä palkata pariksi päiväksi tekemään markkinointia ja myyntiä?

Veikkausliigaa voisi kokeilla markkinoida myös Norwichissa. Veikkaan että siellä olisi kysyntää Pukin HJK-paidalle. Saattaisi jokunen Norwich-fani olla myös halukas kesälomalla Suomeen, samalla HJKn matsiin.

Semiseppo

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 19.11.2019 klo 16:21:29

E
Veikkausliigaseurojen olisi pitänyt olla näkyvästi läsnä viime viikonloppuna Hesassa. Olisi varmasti fanikama mennyt kaupaksi, varsinkin Pukin HJK-paita. Ilmeisesti kaikki vrikkausliigaseuroissa on lomalla marraskuun eikä voi työttömiä palkata pariksi päiväksi tekemään markkinointia ja myyntiä?

Veikkausliigaa voisi kokeilla markkinoida myös Norwichissa. Veikkaan että siellä olisi kysyntää Pukin HJK-paidalle. Saattaisi jokunen Norwich-fani olla myös halukas kesälomalla Suomeen, samalla HJKn matsiin.


Kyllä ne vähäiset markkinointi resurssit kannattaisi käyttää siihen omaan lähimarkkinaan.
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!


Vastaus #27 : 20.11.2019 klo 00:49:09

Hallitsevan mestarin kaupungissa ainakin ollaan näkyvästi esillä. Stadionprojekti on haudattu ja suunnitellaan toteutettavan joku karvalakkikatsomo.
drone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SUOMEN maajoukkueet, SUOMALAISET kasvattajaseurat


Vastaus #28 : 20.11.2019 klo 13:49:49

EKyllä ne vähäiset markkinointi resurssit kannattaisi käyttää siihen omaan lähimarkkinaan.

Norwich vei tämän lähimarkkinankin aivan 100-0. Veikkausliiga on ollut koomassa. Jotenkin on sellainen vaikutelma, että odotetaan Palloliitolta jotain aloitetta, tai että "hommat hoituvat itsestään". Eivät hoidu. Kyllä Veikkausliigan täytyy olla aloitteellinen omasta puolestaan, kun kysymys on oman tuotteen profiilin nostamisesta. Toisaalta nyt jos koskaan on tärkeää, että liitto ja seurat puhaltavat yhteen hiileen. Seurat luovat kuitenkin sen perustan kestävälle kehitykselle.
shots

Paikalla Paikalla


Vastaus #29 : 20.11.2019 klo 14:04:00

Tässä on Veikkausliigan toimisto:

Lainaus
Personnel:
All emails are in the format: firstname.lastname@veikkausliiga.com

Timo Marjamaa
Managing Director
Tel. +358 50 517 6106

Ville-Mikko Korkka
Marketing Director
Tel. +358 50 320 2585

Pyry Waltari
Communications Manager
+358 40 716 8748

Ulla Vaarakallio
Office Manager
tel. +358 9 4137 7600, mob. +358 400 102 206

En ole pidättämässä hengitystä että siellä mihinkään kyetään. Seurat ovat sitten täysin eri juttu, siellä pitäisi tuutata nyt kaikkea mahdollista ja nostaa esille mikäli oma kasvatti/entinen pelaaja on ollut karsintajengissä mukana.
drone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SUOMEN maajoukkueet, SUOMALAISET kasvattajaseurat


Vastaus #30 : 21.11.2019 klo 11:17:19

Tässä on Veikkausliigan toimisto:

En ole pidättämässä hengitystä että siellä mihinkään kyetään. Seurat ovat sitten täysin eri juttu, siellä pitäisi tuutata nyt kaikkea mahdollista ja nostaa esille mikäli oma kasvatti/entinen pelaaja on ollut karsintajengissä mukana.

No sitten ei muuta kuin tuuttaamaan ja rummuttamaan asian puolesta.
elekrepie

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 21.11.2019 klo 11:34:54

Mitä te täällä säädätte?
Kyllä veikkuasliigassa tiedetään mitä tehdään. Ylätyksenä ensi keväänä esitellään taas joukkueet laivalla tms. Yllätyksellisesti joukkueesta on mukana valmentaja  ja kapteeni, joita haastatetellaan. Mukana myös fanituotteita: Tunnusta väriä!
Näin sitä brändiä tehdään ja hyödynnetään tilanne.
Veikkausliigan toimisto vahvasti jatkoon. Halutaan tehdä yhteystyötä vaan niiden kanssa, jotka soittaa toimiston numeroon ilmoittaen paljonko halutaan tänä vuonna antaa mainoksia ym. Unohtamatta saunottajia...
Tarinankertoja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #32 : 22.11.2019 klo 11:52:31

Veikkausliigaa voisi kokeilla markkinoida myös Norwichissa. Veikkaan että siellä olisi kysyntää Pukin HJK-paidalle.

Veikkausliiga = HJK?

eiköhän klubin pelien ja pukkipaitojen markkinointikulut ois ihan Klubin omia, miksi ihmeessä muiden seurojen siihen pitäs osallistua?


Ja siis kausikorttikamppikset on ainakin Tampereella kovassa käynnissä, earlybird tarjous päättyy sunnuntaina jne. Hilan valintaa päättyneen kauden parhaax maalivahdiks hehkutetaan SoMessa jne.

Mutta siis eihän toi eroa normimarkkinoinnista viä mitenkään, katotaan saadaanko tuota MaJu menestystä hyödynnettyä.

Nyt pitäs opetella mitä lentis ja koris on jättänyt tekemättä/tehnyt väärin ja mitä kaiko ysärillä teki oikein.



 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines