FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 17:38:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 73 [74]
 
Kirjoittaja Aihe: PlayOff - Veikkausliigaa myös tosi-TV:nä  (Luettu 318903 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #1825 : 20.09.2020 klo 00:24:56

Onnekas olet, jos olet ainakin yhen Kaljumäen pommin unohtanut.
Chief Innanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #1826 : 20.09.2020 klo 00:34:19

Onnekas olet, jos olet ainakin yhen Kaljumäen pommin unohtanut.
Paha unohtaa mitä ei ole nähnyt. Tuo surullinen matsi jäi katsomatta muuten kuin tuloksen osalta jälkeenpäin. No nyt katsoin ja komeahan se oli.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #1827 : 20.09.2020 klo 00:40:05

Piti käydä naureskelemassa ja samalla taas todistettiin vanha juttu paikkansa pitäväksi. Osoitat kaveria sormella, niin kolme näyttää itteä päin. Kaljumäe teki kaksi, mutta vain jälkimmäinen oli jäänyt mieleen. Se kolmaskin osuma oli tippunut henk.koht. kovalevyltä, täysin ansaitusti.
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass


Vastaus #1828 : 08.10.2020 klo 00:01:50

Viikkosavossa aiheena kaupungin PlayOff- ja elokuvanäkyvyyteen tekemät sijoitukset.
https://www.viikkosavo.fi/paikalliset/3128637
Lainaus
PlayOff -sarjassa kaupunki edellytti, että Kuopiota esitellään jaksojen alussa ja että sarjassa tulevat esille Kuopion monipuoliset liikuntapaikat.

– Saimme välitettyä viestiä moderneista liikuntapaikoistamme ja liikuntatutkimuksestamme. Sarjan avulla saimme yli miljoonaa kontaktia medioissa. Yhden kontaktin hinnaksi tuli 2 senttiä. Tämä on imagon päivittämistä tietyille kohderyhmille.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1829 : 08.10.2020 klo 12:08:55

Lainaus
Saimme välitettyä viestiä moderneista liikuntapaikoistamme ja liikuntatutkimuksestamme. Sarjan avulla saimme yli miljoonaa kontaktia medioissa. Yhden kontaktin hinnaksi tuli 2 senttiä. Tämä on imagon päivittämistä tietyille kohderyhmille.

Olisikohan nyt kontaktien sijaan kyse ihan vaikka some-/verkkomainonnan impressiomääristä, joka on tässä asiayhteydessä terminä tuon kontaktin kanssa yhtä lähellä kuin KuPS La Ligan voittoa...

Miljoona impressiota/mainoksen näyttökertaa saa myös ihan pistämällä vaikka Googleen kolme mainosbanneria pyörimään maanlaajuisesti väljällä kohdentamisella 3-5 viikon ajaksi satasen viikkobudjetilla.
Virallinen

Poissa Poissa


Vastaus #1830 : 09.10.2020 klo 02:51:44

Kyllähän nyt tietysti tässä puhutaan siitä, että Kupsun toimistoa on lähestytty yli miljoona kertaa somessa, puhelimitse, postitse ja savumerkein.
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #1831 : 09.10.2020 klo 08:50:43

...sarja muuten edelleen puhuttaa junnujen keskuudessa. Jostain myyttisestä syystä Fagerström on jäänyt parinkin oman super-junnun kartalle? Sarjan mahdollinen suomi jalkapalloyhteiskunnaksi-piilotavoite siis ainakin on toiminut.
das Hund

Poissa Poissa


Vastaus #1832 : 09.10.2020 klo 09:19:23

Kaikki, vähäinenkin, näkyvyys on aina positiivista Suomifutikselle. Olkoonkin että koko sarja oli tehty vasemmalla kädellä hutiloiden, eikä tarjonnut futisniiloille juuri mitään.
Micky Fitz

Poissa Poissa


Vastaus #1833 : 09.10.2020 klo 09:25:52

...sarja muuten edelleen puhuttaa junnujen keskuudessa. Jostain myyttisestä syystä Fagerström on jäänyt parinkin oman super-junnun kartalle? Sarjan mahdollinen suomi jalkapalloyhteiskunnaksi-piilotavoite siis ainakin on toiminut.

Eikös tämän pitänyt olla jo ennakoonkin täysin itsestäänselvää, että sarja on nimenomaan koko perheen ohjelma, jota futisperheet superjunnuineen seuraavat. Tai muuten vaan perustuularit, jotka eivät seuraa futista niin intohimoisesti, kuin jotkut forumin hc-futisnörtit.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #1834 : 09.10.2020 klo 10:16:45

Joo, eihän noi reilusti alle 15v pelaajan alut tiedä isojen poikien maailmasta vielä juuri mitään. He katsovat esim tätä PlayOffia ihan eri silmillä kuin aikuiset tai ”ammattilaiset”. He todennäköisesti edelleenkin luulevat, että kyseessä oli ihan oikea kilpailu ja ”mitaleille” päässyt Fagerström on heille aika iso sankari. Jos Mats ja Bruno olisivat saaneet edes vähän enemmän peliaikaa Veikkausliigassa, niin miten isoja staroja he oikein olisivatkaan?
khat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Mathare United, Zeddy & KÖNÖ


Vastaus #1835 : 09.10.2020 klo 13:51:33

...sarja muuten edelleen puhuttaa junnujen keskuudessa. Jostain myyttisestä syystä Fagerström on jäänyt parinkin oman super-junnun kartalle? Sarjan mahdollinen suomi jalkapalloyhteiskunnaksi-piilotavoite siis ainakin on toiminut.

Naureskelevat nimelle?
VIKING

Poissa Poissa


Vastaus #1836 : 10.10.2020 klo 01:41:13

 Ovat junnut nähneet/kuulleet jossain vitun "tosi"jutussa, mitä vittuu, joku Fagerström KarisKarjaaltahan siellä oli,
pelaa liigaa just nyt Stadis...   
weissberg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sinimusta raivohullu


Vastaus #1837 : 11.10.2020 klo 19:16:23

Olisikohan nyt kontaktien sijaan kyse ihan vaikka some-/verkkomainonnan impressiomääristä, joka on tässä asiayhteydessä terminä tuon kontaktin kanssa yhtä lähellä kuin KuPS La Ligan voittoa...

Miljoona impressiota/mainoksen näyttökertaa saa myös ihan pistämällä vaikka Googleen kolme mainosbanneria pyörimään maanlaajuisesti väljällä kohdentamisella 3-5 viikon ajaksi satasen viikkobudjetilla.

Kontakti on eri asia kuin impressio. Impressio tai näyttökerta voi tarkoittaa, että yksi ihminen on nähnyt mainoksen vaikka 10 kertaa. Kontaktit taas meinaa, että ne mediamaininnat on tavoittaneet miljoona ihmistä. Mikä voi hyvinkin pitää paikkansa.

E. Toki noissa kontakteissa voi medioiden välillä olla päällekkäisyyttä paljonkin, mahdotontahan niitä on poissulkea, ellei sitten ole jollain kyselytutkimuksella laskettu.

Nullinen

Poissa Poissa


Vastaus #1838 : 16.01.2024 klo 16:18:14

Legendaarinen Playoff saa seuraajan. Playoff meni viimeisissä jaksoissa ihan pelleilyksi, mutta tykkäsin silti katsoa. Nyt vaikuttaa astetta järkevämmältä konseptilta. Ehkä Ykkösliiga on hyvä paikka tällaisille kokeiluille. Ylos

https://www.suomifutis.com/2024/01/tulossa-telkkariin-salpa-unelma-elaa/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter

Uutinen
Sanoman Ruutu-palvelussa julkaistaan keväällä uusi draamareality Unelma elää, jossa Ykkösliigan Salon Palloilijat etsii itselleen uutta tähtipelaajaa Englannista.
TWQ15

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUHUUUUUUUUU


Vastaus #1839 : 16.01.2024 klo 16:19:18

Vihdoin! Tätä on odotettu!
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #1840 : 16.01.2024 klo 16:57:14

Onko SalPa SaiPan ja KalPan yhteisprojekti?
Kroatian Pele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #1841 : 16.01.2024 klo 18:46:57

Olin ihan varma, että Klubin toimistolla kuvattiin jo kaksi kuukautta tätä, mutta se olikin varmaan joku komedia. Voi olla, että sen juoni paljastuu vasta syksyllä.
äftsicä

Poissa Poissa


Vastaus #1842 : 17.01.2024 klo 10:11:11

Olin ihan varma, että Klubin toimistolla kuvattiin jo kaksi kuukautta tätä, mutta se olikin varmaan joku komedia. Voi olla, että sen juoni paljastuu vasta syksyllä.

Olet jäljillä mutta totuuden nimissä Klubin kanssa kuvattiin Diilin jakso kesällä, jossa kilpailijoiden tehtävänä oli löytää uusi urheilujohtaja ja esittää visio tuulareita houkuttavasta joukkueenrakennus strategiasta. Aikaa tehtävään oli varattu 30h.
Taikuri ja Sorsa

Poissa Poissa


Vastaus #1843 : 17.01.2024 klo 10:17:49

Olet jäljillä mutta totuuden nimissä Klubin kanssa kuvattiin Diilin jakso kesällä, jossa kilpailijoiden tehtävänä oli löytää uusi urheilujohtaja ja esittää visio tuulareita houkuttavasta joukkueenrakennus strategiasta. Aikaa tehtävään oli varattu 30h.

Klubi oli kesällä mukana Diilin kuvauksissa - tehtävänä vaikutti olevan jakaa ilmaislippuja yläkatsomoon saman päivän Honka-matsiin. Yläkatsomossa oli yhteensä ehkä joku 50 henkilöä. Toivottavasti jakso ei päädy eetteriin.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus


Vastaus #1844 : 17.01.2024 klo 19:04:13

Klubi oli kesällä mukana Diilin kuvauksissa - tehtävänä vaikutti olevan jakaa ilmaislippuja yläkatsomoon saman päivän Honka-matsiin. Yläkatsomossa oli yhteensä ehkä joku 50 henkilöä. Toivottavasti jakso ei päädy eetteriin.
Mikähän  se noista jaksoista on nimen perusteella ruudusta vaikea arvuutella kaikkia ei edes ollut tarjolla. Ainakin ekan jakson mukana mainostettu klubia ja boltia

Toivottavasti löytyy SalPaan joku Jamie Vardy tyylinen super maalinsylkijä
RonaldoR9Finland

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: SJK,Suomen maajoukkue,Real Madrid


Vastaus #1845 : 22.01.2024 klo 21:27:22

Legendaarinen Playoff saa seuraajan. Playoff meni viimeisissä jaksoissa ihan pelleilyksi, mutta tykkäsin silti katsoa. Nyt vaikuttaa astetta järkevämmältä konseptilta. Ehkä Ykkösliiga on hyvä paikka tällaisille kokeiluille. Ylos

https://www.suomifutis.com/2024/01/tulossa-telkkariin-salpa-unelma-elaa/?utm_campaign=twitter&utm_medium=twitter&utm_source=twitter

Uutinen
Sanoman Ruutu-palvelussa julkaistaan keväällä uusi draamareality Unelma elää, jossa Ykkösliigan Salon Palloilijat etsii itselleen uutta tähtipelaajaa Englannista.

Toivotaan parempaa kun edeltäjänsä :D
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #1846 : 22.01.2024 klo 21:44:01

Mats Haakenstad sopivasti vapaa agentti.

 
Sivuja: 1 ... 73 [74]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa