FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 19:20:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5
 
Kirjoittaja Aihe: Miten kuluttaa aikaa ennen ottelua?  (Luettu 17763 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rumpali

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 13.11.2019 klo 20:33:52

Perjantaiaamuna olis äidinkielen YO-kirjoitusten harjoituskoe, voi olla että keskittyminen jossain ihan muualla kuin itse kokeessa.
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 13.11.2019 klo 20:34:41

Miksi tämä on näin vaikeaa? Helvetti.
Underdogg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & JIPPO


Vastaus #27 : 13.11.2019 klo 22:11:07

Nyt kun työhaastattelukin toi toivotun lopputuloksen, niin entistä enemmän tekisi mieli jo korkata ensimmäinen birra. Aion silti pitää pääni kylmänä perjantain n. klo kolmeen asti ja juoda tänä iltana teetä. Huomenna muutama tunti kouluhommia, Huuhkajabiisejä, -videoita ja muuta tunnelman nostatusmusiikkia sekä siirtyminen matsin seuraamispaikkakunnalle. Huomisesta ja perjantai-aamupäivästä tulee kyllä ihan kamalan vaikeita.
Kapteeni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian


Vastaus #28 : 13.11.2019 klo 22:15:23

Olen alkanut vast'ikään seurustelemaan todennäköisesti loppuelämäni suuren rakkauden kanssa + Huuhkajat menevät perjantaina kisoihin. Matsia katsotaan virvokkeiden kera rakkaan ystäväni kanssa. Tästä voi tulla aika iso ilta :) Ei, en jaksa odottaa.
ArvoF

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 13.11.2019 klo 23:32:43

Olen alkanut vast'ikään seurustelemaan todennäköisesti loppuelämäni suuren rakkauden kanssa + Huuhkajat menevät perjantaina kisoihin. Matsia katsotaan virvokkeiden kera rakkaan ystäväni kanssa. Tästä voi tulla aika iso ilta :) Ei, en jaksa odottaa.

:) Ilo lukea tällaisia. Toivottavasti sitten teidän lapsille Huuhkajien arvokisapaikka on ihan normaali ilmiö.
hakkishakkinen

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 13.11.2019 klo 23:39:19

Syväjäädytän itseni
PumanNapit

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo


Vastaus #31 : 13.11.2019 klo 23:41:33

Olen alkanut vast'ikään seurustelemaan todennäköisesti loppuelämäni suuren rakkauden kanssa + Huuhkajat menevät perjantaina kisoihin. Matsia katsotaan virvokkeiden kera rakkaan ystäväni kanssa. Tästä voi tulla aika iso ilta :) Ei, en jaksa odottaa.

Itsellä täysin sama joka kohtaan, tyttöystävän kanssa vietetään aikaa torstaina ja viikonloppuna, hyvän ystävän kanssa ollaan katsomassa matsia perjantaina Kansalaistorilla.

Jos joskus lapsia saan kyseisen tyttöystävän kanssa, minun nimiehdotuksia tulevat olemaan Teemu sekä Paulus.
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 14.11.2019 klo 01:03:11


Jos joskus lapsia saan kyseisen tyttöystävän kanssa, minun nimiehdotuksia tulevat olemaan Teemu sekä Paulus.

Entä jos tuleekin lipunmyyjiä?

Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #33 : 14.11.2019 klo 02:19:11

Mikäs vitun senssipalsta tästä on tullut?

https://www.youtube.com/watch?v=ph4LCsVNn4M
bjorn

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 14.11.2019 klo 08:07:58

https://www.youtube.com/watch?v=oxQt4JqlSOg

https://www.youtube.com/watch?v=W1btg3mpEOc
« Viimeksi muokattu: 14.11.2019 klo 08:30:49 kirjoittanut bjorn »
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #35 : 14.11.2019 klo 08:46:35

Olen alkanut vast'ikään seurustelemaan todennäköisesti loppuelämäni suuren rakkauden kanssa + Huuhkajat menevät perjantaina kisoihin. Matsia katsotaan virvokkeiden kera rakkaan ystäväni kanssa. Tästä voi tulla aika iso ilta :) Ei, en jaksa odottaa.

Meinasin kuittailla jo jotain teinirakkaudesta ja vituiks menemisestä, mutta sitten katsoin nimimerkkiä.

Oma valmistautuminen on mennyt töitä tehdessä vähillä unilla. Nyt alkaa olla kuuppa niin kierroksilla, että saa nähdä mitä tästä enää tulee. Tämä ja ensi viikko melkoista haipakkaa.
Lapinukko

Poissa Poissa


Vastaus #36 : 14.11.2019 klo 10:26:20

Radio Rockilla juuri vieraina Auvinen ja Kuusinen.
mackem

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Puistolan Urheilijat, Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #37 : 14.11.2019 klo 14:06:42

Aika tuntuu matelevan luonnottoman hitaasti, eikä tiedä miten päin tässä olisi. Työhakemus oli tarkoitus kirjoittaa, mutta mitähän siitäkin tulisi. "Olen erittäin kiinnostunut tarjoamastanne kisapaikasta, sillä...". Mutta eipä tässä, suurin piirtein vuorokauden kuluttua on onneksi jo tarkoitus olla jossain päin keskustaa päivän ensimmäinen olunen korkattuna. Kohta mennään! Ylos Tuoppi
Moe
Vastaus #38 : 14.11.2019 klo 14:26:20

Ei vaikeuksia, jäitä on hatussa ja huolella. Kyllähän tämä lapsena tai alta parikymppisenä FF-jonnena olisi kuulunut kokea. Päivä päivältä tuntuu enemmän siltä, että laajennettujen kisojen Euroopassa tämä olisi ennemmin tai myöhemmin ollut väistämättömyys, ja omina lapsuus- ja jonnevuosina kisapaikan saavuttaminen olisi vaatinut Suomelta käytännössä aina jättiläisenkaatoa. No, ehkä se realismi hälvenee töiden jälkeen, kun hyppää toimistolta junaan ja alkaa kilistelemään ekoja kepuja.
Bo-Göran

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Itävaltalaiset ja lauttasaarelaiset perinneseurat


Vastaus #39 : 14.11.2019 klo 14:27:00

Kyllähän syksy on tässä mielessä madellut aika hitaasti kun jo kesäkuun tuplamaaotteluiden jälkeen alkoi näyttää hyvältä kisapaikan suhteen. Nyt sitten viimeinen rutistus maaliin. Uskon ja toivon, ettei mene maanantaille, koska se matsi jää kokonaan näkemättä.


Huomenna työpäivä ja sieltä suoraan baariin, jossa toivottavasti on mahd. monta muutakin suomalaista. Ainakin pari yleensä vaan kevään kiekkokisoista kiinnostunutta naista pitäisi olla nyt tulossa meidän vanhojen futisjäärien lisäksi. Matsin jälkeen sitten improvisoidaan.


Perse-Erkki

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 14.11.2019 klo 14:28:23

Spotify soittolistaa huomista varten kasatessa saa näemmä mukavasti aikaa kulumaan sopivan keskittyneesti.
kuppi-istuin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Benfica


Vastaus #41 : 14.11.2019 klo 14:40:42

Itse varailin tähän torstaille hammaslääkäriä yms. paskaa, koska ei vaan tunnu tässä huumassa missään. Lisäksi kuluu aika nopeammin.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #42 : 14.11.2019 klo 14:53:37

Aika menee kuin siivillä (Huhuu!!!) kun alkaa puoliltapäivin naputteleen minuutin välein 4cl mitä tahansa alkoholipitoista juomaa.
shots

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 14.11.2019 klo 14:54:57

Aika menee kuin siivillä (Huhuu!!!) kun alkaa puoliltapäivin naputteleen minuutin välein 4cl mitä tahansa alkoholipitoista juomaa.

Ja sit nukut kun Suomi varmistaa kisapaikan :D
Zazar

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Dreams can't be buy


Vastaus #44 : 14.11.2019 klo 14:57:05

Onneksi oli läksyt tekemättä ja niiden deadline eilisillalla niin sai alkuviikon keskittyä siihen. Nyt kun kaikki muut maailman asiat kuin huomisen peli on vihdoin poissa mielestä niin kiemurtelen penkissä ja selaan sekä kuuntelen taukoamatta suomifutis-materiaalia internetistä. Aika mataa. Ei olisi tullut yhtään mitään jos koko viikon olisi ollut tämmöinen tärinä päällä.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #45 : 14.11.2019 klo 15:01:08

Ja sit nukut kun Suomi varmistaa kisapaikan :D


:o
Tämä oli toki vain vinkki. En moiseen itse lähtisi. Tietenkään.

Ajattelin nukkua noin 07-14. Naaman kampaus, hakemaan lippu jostain ja sit jotain 16–> loppu elämä.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #46 : 14.11.2019 klo 15:17:11

Pahimpaan futiksen nälkään voi katsoa tämän päivän karsintaotteluita Viasatilta tai striimeiltä. Turkki-Islanti alkaa kello 19 ja iltapalaksi Englanti-Montenegro Viasatilla.
Hevosmies2

Poissa Poissa


Vastaus #47 : 14.11.2019 klo 15:29:18

450e laitettu rahaa palamaan ja lippuja ei näy!

Äsken olin jo vaipumassa transsiin/hurmiotilaan, mutta pääsin vielä pois.
Gijonin ihme

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 14.11.2019 klo 15:38:47

Juon kaljaa.
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #49 : 14.11.2019 klo 15:46:50

Helsingissä. Toisaalta hyvä, että on poikkeuksellisesti pelipaikkakunnalla jo päivää ennen ottelua eikä näin ollen tarvitse käyttää puolta matsipäivästä matkustamiseen. Toisaalta huono, koska peukaloiden pyörittelyksi ja hermoiluksi tämä menee.

Siitäkin huolimatta:KIIMAAAA!!

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa