FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 22:02:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kauden 2020 paras pelaaja on..?
Henrik Moisander
Aati Marttinen
Arttu Hoskonen
Rick Ketting
Noah Nurmi
Juuso Hämäläinen
Martti Haukioja
Connor Ruane
Jesper Engström
Kevin Kouassivi-Benissan
Rodney Klooster
Anthony Annan
Roope Kantola
Alvaro Muniz
Aleksi Paananen
Matias Ojala
Elias Mastokangas
Taiki Kagayama
Liliu
Filip Valencic
Timo Furuholm
Benjamin Källman
Jasper Yrjas

Sivuja: 1 ... 52 [53] 54 ... 126
 
Kirjoittaja Aihe: FC Inter 2020 - Riven johdolla Eurooppaan... taas kerran  (Luettu 601399 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
6-paikka

Poissa Poissa


Vastaus #1300 : 17.04.2020 klo 04:22:34

Alkaa olla todella väsynyttä provoa. Markkula on jo tullut palkassaan vastaan, kuten koko Nottis. Ojalakin olisi aivan varmasti siihen suostunut.

Ihan hyvä provo oli mielestäni. Edelleenkin hämmentää 1.) Markkulan kunnianhimo (haluaa edetä urallaan, SJK?, totuus: liksa, höpöttelin jäbän kanssa viime kauden loppupippaloissa eikä ollut mikään penaalin terävin kynä). 2.) Ojalan juttu, ei saanu tarpeeks massia täältä, niin yritti muualta, en tiedä mitä Vesa Mäki tarjosi mutta ei nyt nuo loppukauden näytöt hirveästi luvanneet. Inter-ikoni, tottakai, mutta tason pitää riittää jos me halutaan olla top3 seura Veikkausliigassa. Matias Ojala näytti Suomen cupissa härskisti sen, että on parempi pelaaja tällä hetkellä (mitään pois ottamatta Moukun tähtivuosista). Huvittava sattuma, että heillä on sama sukunimi.
Interturku

Poissa Poissa


Vastaus #1301 : 17.04.2020 klo 08:09:39

https://www.jalkipeli.net/jukka-lehtovaaran-uralle-riitti-paljon-varikkaita-vaiheita/
Interturku

Poissa Poissa


Vastaus #1302 : 18.04.2020 klo 16:57:43

6.7.2000 TPS-Inter 1-4

TPS : Marko Rajamäki [75]

Inter : Richard Teberio 2 [63,77],Mats Gustafsson [12],Samuel Cappa [52]

TPS : Tommi Paattakainen, Jasse Jalonen, Mikko Siren, Petri Jalava, Marco Casagrande (33. Juha Virkki), Hans Wikberg, Kim Suominen, Juhani Pärtty, Tuukka Salonen, Juha Herne (46. Marko Rajamäki), Olli Kangaslahti (70. Kimmo Kotamäki)

Inter : Magnus Bahne, Janne Oinas, Jami Wallenius, Petri Lehtonen, Gabriel Flores, Samuel Cappa, Richard Teberio, Mika Walldén (54. Tero Forss), Mats Gustafsson (68. Janne Lehtinen), Mikko Helminen (80. Jani Keula), Joakim Jensen
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1303 : 18.04.2020 klo 17:28:12

Onpas nostalgisia kokoonpanoja, mutta kummassakin yksi nimi joka ei mitään kelloja soita.

Mikko Helminen ja Tuukka Salonen?
Interturku

Poissa Poissa


Vastaus #1304 : 18.04.2020 klo 18:16:48

Helminen oli lupaus, olikse et SalPaa vastaa Cupis Petteri Viljane kaatu sen polven pääl tai jotai, ja siihen katkes tie?

Tuukkahan on Akustin broidi, Akusti koutsannu noin 15 vuotta Interin junnui.

”Mun kanssa on vaikea olla paras kaveri” – Timo Furuholm on valmis vuodattamaan verta Interin valmentajan José Riveiron puolesta https://www.iltalehti.fi/veikkausliiga/a/6a1f3b71-fbc1-487b-8c60-24d877544afa Timo Furuholm on nähnyt ja kokenut Interin kriisin. Nyt on niin seesteistä, että se välillä hämmentää.


– Mun kanssa on vaikea olla paras kaveri. Mä olen kyllä oppinut olemaan sanomatta asiat niin suoraan kuin mä välillä haluaisin, mutta mä olen alusta asti kehunut Josén ihmisjohtamistaitoa.

– Hän antaa mulle ymmärrystä, minkälainen mä olen tyyppinä ja ihmisenä. Vastalahjana mulla on se fiilis, että mä haluan tehdä ne asiat, mitä hän pyytää ja olen valmis vuodattamaan verta hänen puolestaan tuolla kentällä.

Hulppeet kelaa, et oltii viime kaudel yhen voiton pääs kullist!! Fantastista. Ylos
« Viimeksi muokattu: 18.04.2020 klo 18:19:42 kirjoittanut Interturku »
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #1305 : 18.04.2020 klo 18:57:42

Salosen Tuukka lähti Saksaan pelaamaan, nyttemmin koutsijuttuja ja perhe  Kanadassa.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1306 : 18.04.2020 klo 19:44:10

”Mun kanssa on vaikea olla paras kaveri” – Timo Furuholm on valmis vuodattamaan verta Interin valmentajan José Riveiron puolesta https://www.iltalehti.fi/veikkausliiga/a/6a1f3b71-fbc1-487b-8c60-24d877544afa Timo Furuholm on nähnyt ja kokenut Interin kriisin. Nyt on niin seesteistä, että se välillä hämmentää.


– Mun kanssa on vaikea olla paras kaveri. Mä olen kyllä oppinut olemaan sanomatta asiat niin suoraan kuin mä välillä haluaisin, mutta mä olen alusta asti kehunut Josén ihmisjohtamistaitoa.

– Hän antaa mulle ymmärrystä, minkälainen mä olen tyyppinä ja ihmisenä. Vastalahjana mulla on se fiilis, että mä haluan tehdä ne asiat, mitä hän pyytää ja olen valmis vuodattamaan verta hänen puolestaan tuolla kentällä.

Hulppeet kelaa, et oltii viime kaudel yhen voiton pääs kullist!! Fantastista. Ylos

Täytyy toivoa että El Rive ottaa tällaisen välivuoden jälkeen vähän takapakkia kotiinpaluuajatuksiensa kanssa ja ainakin vielä ensi kauden (kunhan olosuhteet normalisoituu) valmentaisi Interissä. Projekti on kuitenkin vasta aluillaan ja tuloksellisesti ehkä jopa hieman etuajassa kun hopeaa tuli, joten ihmeessä vaan vielä vuosi tai pari jonka aikana jalometallia vitriiniin lisää.

Velhon mietteitä asioista HS:n ilmaiseksi luettavassa hyvässä haastiksessa: https://www.hs.fi/urheilu/art-2000006480249.html
« Viimeksi muokattu: 20.04.2020 klo 12:07:34 kirjoittanut Kim Suomisen ponnari »
Kapteeni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian


Vastaus #1307 : 20.04.2020 klo 12:16:47

Rive tuntuu Hesarin jutun perusteella olevan suhteellisen vainoharhainen koronan suhteen...:

"Olen käynyt vauvamme kanssa kahdesti ulkona parinkymmenen minuutin verran. Olemme siis suhtautuneet tilanteeseen melko vakavasti." :D
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1308 : 20.04.2020 klo 12:27:13

Rive tuntuu Hesarin jutun perusteella olevan suhteellisen vainoharhainen koronan suhteen...:

"Olen käynyt vauvamme kanssa kahdesti ulkona parinkymmenen minuutin verran. Olemme siis suhtautuneet tilanteeseen melko vakavasti." :D

Näinpä. Sietäisi hävetä että pelaa varman päälle, etenkin kun varmasti kuulee kotimaastaan pikkuisen rankempia koronakertomuksia mitä täällä meillä päin näkyy.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #1309 : 20.04.2020 klo 13:18:12

Näinpä. Sietäisi hävetä että pelaa varman päälle, etenkin kun varmasti kuulee kotimaastaan pikkuisen rankempia koronakertomuksia mitä täällä meillä päin näkyy.
Tosin yhtään koronatartuntaa ei ole rekisteröity tapahtuneen ulkona lenkillä.

Mut hei, Syyriassa soditaan. Siksi Piffenin vaspa ei uskalla kulkea kuin panssariautolla treeneihin.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1310 : 20.04.2020 klo 13:23:39

Mut hei, Syyriassa soditaan. Siksi Piffenin vaspa ei uskalla kulkea kuin panssariautolla treeneihin.

Jos Piffenin vaspalla on siihen omat syynsä niin tehkööt hän sitten niin. Pelaajat jotka rukoilevat ennen matseja onnea ja terveyttä itselleen, pelitovereilleen ja läheisilleen ovat varmaan myös ihan vitun daijua sakkia koska mitä joku itselleen mumiseminen auttaa tai on auttanut tähänkään asti kun viime pelissä tuli pataan 0-5?

Itselläni ei jälkikasvua ole siunaantunut mutta jos löytyisi Riven lailla vaikkapa se vauvaikäinen napero, pelaisin kyllä itsekin aika saatanan varman päälle jotta saisin minimoitua kaikki mahdolliset riskitekijät tartunnan saamiseksi, joko vaaviin tai itseeni tai kehenkään muuhunkaan samassa taloudessa asuvaan. Vainoharhaisen leiman siitä näköjään saisi mutta saisipa ainakin olla turvallisin mielin jos illalla sattuu vähän kurkussa olemaan kaktusta tai köhittämään normaalia enemmän.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2020 klo 13:26:00 kirjoittanut Kim Suomisen ponnari »
Kapteeni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian


Vastaus #1311 : 20.04.2020 klo 13:57:42

No aivan offtopiciksi menee eikä minulla ole mitään Riven toimintaa vastaan, mutta kuinka vaikeaa se nyt on pitää vauva suht kaukana muista ihmisistä? Saati, jos itsekseen tai vaimo itsekseen käy vähän lenkillä välillä...Itse arpoisin, että perheen hyvinvoinnille olisi kyllä nettoetua siitä, että vähän enempi ulkoilisivat.

Toki jos näihin kymmenien metrien pituisiin lenkkipoluilla vaaniviin viruspilviin uskoo, niin sitten ehkä loogista.

Ja kun epäuskoisena luin hesarista Espanjan pelikirjaa, että siellä oli lapset saaneet käydä ulkoilemassa ensimmäistä kertaa viiteen viikkoon niin ehkä tuon senkin kautta ymmärtää...

Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #1312 : 21.04.2020 klo 11:00:13

Kävikö joku kurkkimassa:

– Miltä treeneissä näytti?
– Uskalsiko Rive olla ulkona?
Vahanukke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Johan Cruyff Boozing Society


Vastaus #1313 : 21.04.2020 klo 11:08:43

Kävikö joku kurkkimassa:

– Miltä treeneissä näytti?
– Uskalsiko Rive olla ulkona?
 

Missä treenataan ja milloin?

Voisin käydä joku päivä kurkkimassa. Tuoppi
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1314 : 21.04.2020 klo 11:31:33

 

Missä treenataan ja milloin?

Voisin käydä joku päivä kurkkimassa. Tuoppi

Pienryhmissä varmaan ja Kupittaalla näillä keleillä. Kettinki ja Nurmi ainakin äsken polki vastaan menosuunta Kupittaalle joten kai siellä oli juuri eka porukka lopettanut sessionsa ja toinen sitten perään suorittamaan?
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #1315 : 21.04.2020 klo 12:34:12

 

Missä treenataan ja milloin?

Voisin käydä joku päivä kurkkimassa. Tuoppi
Kuppiksella 11.00 alkaen. Ellei sitten treeniohjelmaan ole tullut muutosta. Muista, ettet ota kuin 8 kaveria mukaan ja katsotte treenejä tarpeeksi kaukaa.
Vahanukke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Johan Cruyff Boozing Society


Vastaus #1316 : 21.04.2020 klo 15:01:55

Kuppiksella 11.00 alkaen. Ellei sitten treeniohjelmaan ole tullut muutosta. Muista, ettet ota kuin 8 kaveria mukaan ja katsotte treenejä tarpeeksi kaukaa.


Puolenpäivän jälkeen oli kentät tyhjänä, tai no yks pimu venytteli... kun tulin takaisinpäin, kaksi Interin asuihin pukeutunutta jäbää kantoi noutoruokia. Toinen saattoi olla Taiki Kagayama...

aika haikeaa oli kun tyhjiä kenttiä ja stadionia katseli. Teki mieli mennä potkimaan. Koskas otetaan, Monska? :D Tuoppi
Seaside Samu

Poissa Poissa


Vastaus #1317 : 21.04.2020 klo 17:57:26

 

Missä treenataan ja milloin?

Voisin käydä joku päivä kurkkimassa. Tuoppi

Twitterin perusteella harjoittelee Nappulaliigan kentällä Peltolassa. Kellonajasta ei tietoa. Tuo kenttä ollut muutenkin kovassa käytössä viime aikoina. Toisaalta naapuri harjoittelee veikkausliigan ohjeiden vastaisesti omassa hallissaan sisällä.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #1318 : 21.04.2020 klo 19:06:39



aika haikeaa oli kun tyhjiä kenttiä ja stadionia katseli. Teki mieli mennä potkimaan. Koskas otetaan, Monska? :D Tuoppi
Torstai olisi hyvä päivä Ylos
Vahanukke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Johan Cruyff Boozing Society


Vastaus #1319 : 21.04.2020 klo 19:23:19

Torstai olisi hyvä päivä Ylos


Sopii, jos päivällä. :D
Interturku

Poissa Poissa


Vastaus #1320 : 21.04.2020 klo 19:51:19

Tarviikte palloi?
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #1321 : 21.04.2020 klo 20:17:08



Sopii, jos päivällä. :D
11.00?

Tarviikte palloi?
Joo, tuo ihmeessä.

Oli kuulemma kahden nimeltämainitsemattoman lahtelaisen ja rovaniemeläisen seuran touhujen ansiosta tullut tiukennoksia pienryhmätreeneihin. Nyt saa olla vaan 4 ukkelia ja yksi koutsi, kun joillekin pienryhmät oli 20 ukkoa 4 hengen ryhmissä ympäri samaa kenttää.
Mr. Mojo Risin

Poissa Poissa


Vastaus #1322 : 21.04.2020 klo 20:17:54

Opetus ja kulttuuriministeriö myöntänyt avustusta Football Club International Turku ry FC Interin valmentaja-akatemia 12 000€
Vahanukke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Johan Cruyff Boozing Society


Vastaus #1323 : 21.04.2020 klo 22:49:08

11.00?
Joo, tuo ihmeessä.

Oli kuulemma kahden nimeltämainitsemattoman lahtelaisen ja rovaniemeläisen seuran touhujen ansiosta tullut tiukennoksia pienryhmätreeneihin. Nyt saa olla vaan 4 ukkelia ja yksi koutsi, kun joillekin pienryhmät oli 20 ukkoa 4 hengen ryhmissä ympäri samaa kenttää.


Varmistan keskiviikkona, pistin yv:n. Tuoppi
laitakoira

Poissa Poissa


Vastaus #1324 : 21.04.2020 klo 23:07:47

Opetus ja kulttuuriministeriö myöntänyt avustusta Football Club International Turku ry FC Interin valmentaja-akatemia 12 000€
Kyllä mutta tämähän ei liittynyt mitenkään koronaan vaan ministeriön vuosittain myöntämä kehittämistuki.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2020 klo 23:09:53 kirjoittanut laitakoira »

 
Sivuja: 1 ... 52 [53] 54 ... 126
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa