FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 11:05:24 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Maajoukkueen valmennuksen ja johdon seuraava epäonnistuminen?  (Luettu 4486 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Boston Reynard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaakon kovimmat


Vastaus #25 : 19.11.2019 klo 12:46:32

Miuta kiinnostaa lähinnä että mihinhän helvettiin tällä kaikella pseudovitutuksella oikein pyritään? T: Oikeasti ymmällään
rangaistuspotku

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 19.11.2019 klo 12:51:34

Mulle jo pelkkä kisapaikka on se "sukupolvien unelma". Jos Suomi ei ole kisoissa aivan räsynukke, olen tosi tyytyväinen. Jatkoon lohkosta pääsy olisi sitten jo tajunnan räjäyttävä suoritus.

Itse olen aika tyytyväinen jos lohkossa jatkomahdollisuudet säilyvät viimeisen ottelun loopuhetkille. Tämä tarkoittaa sitä että kahdesta ekasta pelistä pitää saada vähintään piste.
D mies

Paikalla Paikalla


Vastaus #27 : 19.11.2019 klo 12:55:13

Kyllähän tätä arvokisapaikkaa on niin pitkään haettu, ettei minua suurestikaan harmita, vaikka tuliaisina olisi 3 x 3-0 -turpaan. Pettymys se toki olisi ja seuraavissa arvokisoissa jo vituttaisikin. Suomella on tosiaan aivan yhtä hyvät venymisen ja yllättämisen mahdollisuudet kuin Albanialla, Unkarilla, Itävallalla ja Islannilla aiemmissa kisoissa. Suomi on taatusti se jengi, jota muut aliarvioivat.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2019 klo 12:58:15 kirjoittanut D mies »
sukeltava_tirehtööri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere


Vastaus #28 : 19.11.2019 klo 13:29:14

Koko kesän kun katseli Jallu ulos-keskustelua, niin ei jaksaisi näitä meta-topaaseja. Väsyttää.

Saadaksensa kisoissa turpaan, pitää sinne ensin päästä ja niin edelleen. Ja tässä tapauksessa lopussa saatu kulmakin on eteenpäin menemistä. Ja sitten, vielä asdasfgrkkgf,,b
drone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SUOMEN maajoukkueet, SUOMALAISET kasvattajaseurat


Vastaus #29 : 19.11.2019 klo 13:53:36

Kyllähän tätä arvokisapaikkaa on niin pitkään haettu, ettei minua suurestikaan harmita, vaikka tuliaisina olisi 3 x 3-0 -turpaan. Pettymys se toki olisi

Kyllä tuo mainittu harmittaisi, turha sitäkään on kieltää. Toisaalta jo lähtökohtaisesti on melko hyvä todennäköisyys, etteivät Suomen pelit jatku enää heinäkuun puolella.

Odotan Huuhkajilta parasta omaa peliä paineettomassa tilassa. Mutta paljon suuremmat odotukset minulla on sille, mitä tapahtuu Palloliitossa ja seuroissa tulevien kuukausien ja vuosien aikana. Silloin ratkaistaan, tuleeko Suomesta uusi Latvia vai kehittyykö meillä jotain samanlaista eteenpäinmenoa ja myönteistä jatkumoa kuin läntisissä naapurimaissa.
Joigos Hellaskoski

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 19.11.2019 klo 14:14:56

Niillä kisoihin, jotka järjestikin. Ylikylän ukoille viitti soitellakaan.

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa