FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2020 klo 16:49:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: Naisten (entiset) Piirisarjat 2020  (Luettu 11115 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hemmo93

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, TPS naiset, TPSN2

Vastaus #50 : 04.03.2020 klo 20:31:32

Teet kyllä arvokasta työtä, kun seuraat näin tarkkaan alasarjoja. Meille tämä on näin valmiina tarjottimella. Ylos

Komppaan. Tuoppi
haikaran uhri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SUOMI, JyPK, FSV 1912

Vastaus #51 : 04.03.2020 klo 21:04:36

Teet kyllä arvokasta työtä, kun seuraat näin tarkkaan alasarjoja. Meille tämä on näin valmiina tarjottimella. Ylos

Komppaan. Tuoppi

Kiitos, kiitos!
Mua vain kiinnostaa koko maan jalkapallo ja varsinkin ne kyläseurat.
Etu futisforumissa on, että joskus täällä saa vähän taustatietojakin johonkin tapaukseen, jotka ei ois vältämättä tullut, jos en olisi seuran maininut.

Eli ruokimme kaikki toisiamme. Mukava tosin kuulla, että muitakin forumissa kiinnostaa nämät sarjat.

Tuoppi

Pakko mainita, että teemme työtä koko Suomen naisjalkapallon kattavan Kausilehden 2020 eteen sekä, niin kuin mainitsin toisessa topikissa, ensi vuonna pitäisi olla valmis myös Suomen naisjalkapallohistoriakirja, jossa jokainen seura, joka on pelanut 11v11-sarjassa saa oman luvunsa.
Haluan niitä omaan kirjahyllyyn, joten pakko tehdä ne itse.
haikaran uhri

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 05.03.2020 klo 15:20:31

Oulun Harrastefutis luopunut Pohjoisen Kolmosesta. Seura on pelannut yhden vuoden Kolmosessa ja 12 ottelusta hakenut yhden voiton ja 11 tappiota (maaliero: 8-69).
haikaran uhri

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 05.03.2020 klo 21:13:00

Asia nörttiosastolle:

Kirjoitin Idän B-lohkon omaan ohjelmaan ja olen löytänyt vahingossa kaavan, mikä joukkue saa kuuden joukkueen kolminkertaisessa sarjassa ketä vastaan kaksi kotipeliä:
1 v 2, 3, 4
2 v 3, 5
3 v 4, 5, 6
4 v 2, 5, 6
5 v 1, 6
6 v 1, 2

Jokainen joukkue on saanut viime kauden jälkimäiseksi sijoittuneetta vastaan kaksi kotipeliä. Pikkusen ihmettelee, miksei #2 (tässä tapauksessa FC KTP) saanut kaksi kotipeliä #4 (KJP Sudet) vastaan. Huomasin vain. Toivottavasti ei herätä protestiaaltoa. En halua, että menee uusiksi, koska se tarkoittaisi lisätöitä mulle.

AC-lohkoa tutkin myöhemmin, mutta siellä ei ole niin selkeä järjestys, koska kaikki joukkueet uusi. Myös Keski-Pohjanmaalla pelataan kuuden joukkueen kolminkertaista sarjaa, mutta sen laitan vasta, kun kaikki pelipäivät selvillä.
« Viimeksi muokattu: 05.03.2020 klo 21:17:39 kirjoittanut haikaran uhri »

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: