FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.01.2025 klo 14:09:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 27

Kirjoittaja Aihe: Millä ja miten kisoihin?  (Luettu 143596 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Monzan gorilla

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys

Vastaus #225 : 08.12.2019 klo 19:49:58

Mikä firma? Onhan esim noissa Finnlinesin laivoissa Travemundesta ihan oloneuvospaikkojakin niin kai näissäkin.

Muistaakseni näitä oli useampiakin. Tuli aikoinaan googlailtua kun vietin enemmän aikaa Aarhusissa.
jwave

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SUMU

Vastaus #226 : 08.12.2019 klo 19:54:23

Mikä firma? Onhan esim noissa Finnlinesin laivoissa Travemundesta ihan oloneuvospaikkojakin niin kai näissäkin.
Ainakin Finnlinesilla ti ja pe iltalähdöt, n. puoltoista vrk Vuosaareen. Ei toimi kun pitäis Pietariinkin ehtiä Venäjäpeliin.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #227 : 08.12.2019 klo 20:04:09

Muistaakseni näitä oli useampiakin. Tuli aikoinaan googlailtua kun vietin enemmän aikaa Aarhusissa.

Aarhusin ja Vuosaaren välisissä purkeissa taitaa olla se 12 hyttiä.
Monzan gorilla

Poissa Poissa

Vastaus #228 : 08.12.2019 klo 20:10:11

Aarhusin ja Vuosaaren välisissä purkeissa taitaa olla se 12 hyttiä.

1612 ei ihan mahdu, mutta ota nyt yksi hytti niin minä tuon oluet.
Hippo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet - FC Ilves - Tampere

Vastaus #229 : 08.12.2019 klo 20:18:16

Itse ajattelin Köpiksen keikkaan pientä roadtripiä- Jos useampi kaveri saa lipun, niin oikeasti autolla ja jos ei, niin sitten julkisilla. Pietarin keikka onkin sitten hieman haasteellisempi. Onko ollut mitään puhetta esim. hulijunasta kumpaankin Pietarin otteluun?
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #230 : 08.12.2019 klo 20:20:59

1612 ei ihan mahdu, mutta ota nyt yksi hytti niin minä tuon oluet.

Mä ostin lennot jo viime lauantaina, kun Hesa-Köpis-Pietari irtosi kolmella huntilla :)
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov

Vastaus #231 : 08.12.2019 klo 20:21:01

Vähän pistää kyllä huolestumaan tuo Köpikseen matkaaminen, jos liput sattuu saamaan. Toivottavasti jotain järkevän hintaista vaihtoehtoa on tarjolla vielä lippuarvonnan ratkettuakin. :(
Monzan gorilla

Poissa Poissa

Vastaus #232 : 08.12.2019 klo 20:23:02

Viime viikolla lennot Billundiin eivät ainakaan olleet vielä hinnalla pilattuja kun itse varailin. Tuolta pääsee parissa tunnissa junalla Köpikseen, joten sitäkin kannattaa harkita.

Aarhus on Tanskan helmi, jossa saa kyllä ajan kulumaan. Paljon miellyttävämpi ja halvempi kaupunki kuin Kööpenhamina.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS

Vastaus #233 : 08.12.2019 klo 21:19:54

Nämä Finnmaid, Finnlady jne. (Helsinki-Travemünde) eivät ole pelkkiä rahtilaivoja, vaan yhdistettyjä rahti- ja matkustaja-aluksia. Niissä on 500+ matkustuspaikkaa (olikohan 550), tavallisessa rahtilaivassa max kymmeniä.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Vastaus #234 : 08.12.2019 klo 21:51:50

Onko lentoyhtiöillä tapana lisätä reittilentoja jos kysyntää on vai oliko nuo Köpiksen suorat lennot nyt tuossa? :( Itse olen sen verran pihi, että yli 600 euroa en Köpiksen lennoista kyllä missään oloissa suostu maksamaan... Oma on tietty valintani Alas
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM

Vastaus #235 : 08.12.2019 klo 21:55:03

Onko lentoyhtiöillä tapana lisätä reittilentoja jos kysyntää on vai oliko nuo Köpiksen suorat lennot nyt tuossa? :( Itse olen sen verran pihi, että yli 600 euroa en Köpiksen lennoista kyllä missään oloissa suostu maksamaan... Oma on tietty valintani Alas

Miksi sinne Kööpenhaminaan pitää päästä suoraan? Lennä vaikka Hampuriin tai Billundiin. Junalla karauttaa paikalle muutamassa tunnissa.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Vastaus #236 : 08.12.2019 klo 22:01:06

Miksi sinne Kööpenhaminaan pitää päästä suoraan? Lennä vaikka Hampuriin tai Billundiin. Junalla karauttaa paikalle muutamassa tunnissa.
Hampurista kuusi tuntia...
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM

Vastaus #237 : 08.12.2019 klo 22:05:47

Hampurista kuusi tuntia...

Ei tuo nyt mikään mahdoton aika ole. Siinä on hyvin aikaa nauttia ravintovaunun antimista ja katsella Tanskan kauniita maisemia.
CadornaFC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Calcio,Fußball,Huuhkajat,Kaakon Kolmonen

Vastaus #238 : 08.12.2019 klo 22:12:04

Billundiin tai Göteborgiin vaan
konteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallokerho Keski-Uusimaa, TuPS

Vastaus #239 : 08.12.2019 klo 22:35:33

Ei tosiaan ihan mahdoton ajatus tuo Billund + juna, alta 250€ pääsisi edes takaisin. SMJK:n charterissa taas houkuttaa helppous ja se, että pääsee suoraan Pietariin.
-jr-

Poissa Poissa

Vastaus #240 : 09.12.2019 klo 09:55:59

Skippaan charterin, pakko säästää Wembleyllekin. Ostin just ma 15.6. Aeroflotin Köpis-Pietari (Moskovan kautta 159e). Meno Köpikseen olikin jo to 11.6. Air Balticilla (Riikan kautta, maksoin siitä 117e).
Ehis

Poissa Poissa

Vastaus #241 : 09.12.2019 klo 12:36:37

Norski siirsi päivällä olemassa olevaa lentovarausta. Meni jo matsilipun saaminenkin tsägäpeliksi, mutta tää oli vielä kirsikka kakun päälle.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Vastaus #242 : 09.12.2019 klo 13:21:08

Mä löysin Air Francen lennot CDG:n kautta Köpikseen ja takaisin ihan siedettävällä hinnalla. Ylos
Cafffkaff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temesta IF

Vastaus #243 : 09.12.2019 klo 14:41:52

Kisoihin mennään rauhassa ja nautiskellen. Ke-iltana laivaan Naantalissa ja torstaina kiireettä maisemareittejä autoillen Ruotsin halki Skooneen. Perjantaina rauhallista kaupunkilomailua. Lauantaiaamuna lautalla Juutinrauman yli ja maihinnousu Kronborgin linnan edustalle, josta paikallisjunalla Köpikseen.
Pastor of Muppets

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 09.12.2019 klo 14:58:29

Norski siirsi päivällä olemassa olevaa lentovarausta. Meni jo matsilipun saaminenkin tsägäpeliksi, mutta tää oli vielä kirsikka kakun päälle.

Alusta asti odotellut koska tää säätö alkaa omalla kohdalla, kun ensimmäisillä alkoi mennä lennot vaihtoon, ja tulihan sieltä nyt jo toinen vaihto tännekin. Ei varmaan pitäis myydä niitä lentoja, jos on noin vaikeeta.
romulus

Poissa Poissa

Vastaus #245 : 09.12.2019 klo 16:46:36

Norwegian on viikon sisään muuttanut viidesti varaamaani lentoaikaa. Karttakaa sitä kuin ruttoa.
Bacchus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomo Saarnio Loyals

Vastaus #246 : 09.12.2019 klo 17:14:00

Nyt kun Suomella ilmeisesti on harkkapeli Stokiksessa 4.6. niin eiköhän paineta siihen lahden yli ja sitten hiljalleen kohti Kööpenhaminaa. Kööpenhaminasta matka Pietariin on vielä vähän auki, mutta lentämättä olisi tarkoitus tulla. Pelien välisen ajan pitäisi siihen riittää kuitenkin helposti.
En o Antsa

Poissa Poissa

Vastaus #247 : 09.12.2019 klo 22:25:50

Norwegian on viikon sisään muuttanut viidesti varaamaani lentoaikaa. Karttakaa sitä kuin ruttoa.

Itselläni vain pari siirtoa, mutta viimeisin semmoinen, että ei sovi mitenkään. Ilmeisesti tajusivat, että halvalla lipun ostaneet kannattaa heivata, kun kysyntä kasvoi todella korkeaksi. Nyt lennot Stokikseen hakusessa. Siitä eteenpäin Köpikseen on hoidossa.
VekkuliPekuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kokoomus, Pori, Liverpool, Värisuora

Vastaus #248 : 09.12.2019 klo 22:50:50

Nyt kun Suomella ilmeisesti on harkkapeli Stokiksessa 4.6. niin eiköhän paineta siihen lahden yli ja sitten hiljalleen kohti Kööpenhaminaa. Kööpenhaminasta matka Pietariin on vielä vähän auki, mutta lentämättä olisi tarkoitus tulla. Pelien välisen ajan pitäisi siihen riittää kuitenkin helposti.
Tää tuli vähän harkintaan. Lauantai olisi ollut aika optimi.
Billy the Badger

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта

Vastaus #249 : 09.12.2019 klo 23:18:01

Ruotsi on oikein tervetullut yllätys. Itineraario alkaa pikku hiljaa olla valmis.

Helsingistä Maarianhaminan kautta Tukholmaan, joka on itse asiassa jäänyt tähän asti kokematta näin pienempien aluksien tasolla. Tukholmasta vaikka Bornholmiin, jossa on ihan sympaattinen meno. Sieltä sitten Köpikseen matsia varten, ja seuraavana päivänä saatanan kovaa Klaipedaan tai Liepajaan, josta maitse bussilla Pietariin. Köpis-Klaipeda/Liepaja välille olisi parempi osua sopivat tuuliolosuhteet, sillä tuo on ns. pakko hoitaa. On sitä varmaan paskemmistakin syistä jouduttu myrskyn tappamiksi, kuin Suomen jalkapallomaajoukkueen arvokisaotteluiden perässä seilaaminen.

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 27

Siirry: