FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 15:24:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 46 [47] 48 ... 123
 
Kirjoittaja Aihe: Euro2020 -matkustustopic (Huuhkajien peleihin)  (Luettu 430346 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness


Vastaus #1150 : 22.04.2021 klo 13:43:59

Mitenköhän Helsingissä pääsee  julkiselle testiin kun palaa Pietarista? Itselle ainoa iso ongelma koronatartunnan lisäksi on karanteenin mahdollisuus Suomessa. Ei kiinnosta kökkiä himassa 2 viikkoa..
https://www.finentry.fi/koronatestaus-ja-omaehtoinen-karanteeni/

Lainaus
Voit varata ajan Suomessa tehtävään koronavirustestiin FINENTRY-palvelun kautta. Suomessa tehtävä koronavirustesti on maahan saapuville maksuton.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK


Vastaus #1151 : 22.04.2021 klo 13:52:28

eli päivittäistapausten pudotessa n. 100 kieppeille /pv ja jatkuen 14vrk, on suomi ”keltainen” maa? tämähän ihan mahdollista nykytrendillä
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #1152 : 22.04.2021 klo 14:04:53

Oranssista maasta tulevalta vaaditaan 10 vrk karanteenin lisäksi pätevä syy matkustaa, eikä jalkapallo-ottelu kelpaa syyksi.

Eiköhän viimeistään tuosta jostain suomalaisten klubista löydy paikallista businesspartneria, jonka kanssa pitää palaveerata uudesta kriittisestä liikeideasta.

Uutinen
You are to attend a critical business meeting

You are the partner, parent etc. of a person resident in Denmark

You are related to or in a relationship with a seriously ill or dying person in Denmark

Legal matters etc.

You are to participate in legal proceedings or you have been summoned to an interview with a public authority


1. Moi, Boottis tässä, pyöritän Futisforkkaa ja pitäis mennä investoijaa tapaamaan tonne Köpikseen

2. Freddy menee Tanskaan

3. Gubbe-vanhuspalvelujutun tanskalaista versiota pystyyn ja foorumisteille adoptoitavaksi saattohoidossa olevia vanhuksia

4. Kunnianloukkauksia satelemaan Lars Ulrichille ja smørrebrødille, eiköhän rosikseen päästä
Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #1153 : 22.04.2021 klo 14:07:28

eli päivittäistapausten pudotessa n. 100 kieppeille /pv ja jatkuen 14vrk, on suomi ”keltainen” maa? tämähän ihan mahdollista nykytrendillä

Paitsi että:
1) Tanskassa mitataan ilmaantuvuutta /7pv
2) toukokuun puolivälissä keltaisen maan raja nousee 20 -> 50
3) toukokuun puolivälissä poistuu myös oransseilta mailta syy maahantuloon. Karanteeni jää
reduxi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat ja tuomarit


Vastaus #1154 : 22.04.2021 klo 14:11:29

1. Moi, Boottis tässä, pyöritän Futisforkkaa ja pitäis mennä investoijaa tapaamaan tonne Köpikseen

Nyt vaan kyhään futisforum2.dk-sivustoa joukkorahoituksella ja kaikki forkkalaiset osallistuu investment summittiin viikonloppuna - lopulta päätetään ettei se ollutkaan hyvä idea ja siirrytään tiukkoja määräyksiä noudattaen Suomeen (lue SMJKn busseilla Pietariin).
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #1155 : 22.04.2021 klo 14:39:27

Kööpenhaminan kanssa ongelmaksi saattaa muodostua myös itse matkustaminen. Lennot ovat joko kiven alla tai hinnoissaan (ellei lisää tarjontaa tule), lisäksi välilaskujen suhteen saattaa koitua hankaluuksia ja esimerkiksi Ruotsin kautta matkustaminen lienee melko varmasti pois laskuista. Noh, katsellaan ja seuraillaan. Omalla kohdallani Kööpenhamina näyttää toistaiseksi melko epätodennäköiseltä, mutta saa nähdä mikä ensinnäkin lipputilanne on toukokuun arpajaisten jälkeen.
Nahkajulli

Poissa Poissa


Vastaus #1156 : 22.04.2021 klo 15:11:15

Kööpenhaminan kanssa ongelmaksi saattaa muodostua myös itse matkustaminen. Lennot ovat joko kiven alla tai hinnoissaan (ellei lisää tarjontaa tule), lisäksi välilaskujen suhteen saattaa koitua hankaluuksia ja esimerkiksi Ruotsin kautta matkustaminen lienee melko varmasti pois laskuista. Noh, katsellaan ja seuraillaan. Omalla kohdallani Kööpenhamina näyttää toistaiseksi melko epätodennäköiseltä, mutta saa nähdä mikä ensinnäkin lipputilanne on toukokuun arpajaisten jälkeen.

Tämähän se. Itelläkin oli alkuperäinen suunnitelma junailla Tukholmasta Malmöhön ja majoittua siellä. Kuten aika monella muullakin. Hotelli on edelleen varattuna Malmössä ja tais olla jotain junakrediittejäki. Liput toki pidän ja kattellaan sitte toukokuussa tilannetta.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK


Vastaus #1157 : 22.04.2021 klo 15:56:21

Paitsi että:
1) Tanskassa mitataan ilmaantuvuutta /7pv
2) toukokuun puolivälissä keltaisen maan raja nousee 20 -> 50
3) toukokuun puolivälissä poistuu myös oransseilta mailta syy maahantuloon. Karanteeni jää


Okei! Näytät tietävän asiasta enemmän, eikö näillä annetuilla kriteereillä ole 99% varmaa, että Suomalaisilta karanteenia ei tarvita (jos 50/100k = 2750 tapusta/ 7pv = <390 tartunaa päivätasolla, joka on nyt jo saavutettu)
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #1158 : 22.04.2021 klo 16:02:01

Mitenköhän Helsingissä pääsee  julkiselle testiin kun palaa Pietarista? Itselle ainoa iso ongelma koronatartunnan lisäksi on karanteenin mahdollisuus Suomessa. Ei kiinnosta kökkiä himassa 2 viikkoa..

Ei kai testi poista karanteenia? Tietysti jos rajalla annetaan vaihtoehdoiksi testi tai karanteeni niin sen tikun saa nenään siinä rajatarkastuksessa samantien.
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #1159 : 22.04.2021 klo 16:04:50

Ei kai testi poista karanteenia? Tietysti jos rajalla annetaan vaihtoehdoiksi testi tai karanteeni niin sen tikun saa nenään siinä rajatarkastuksessa samantien.
testeillä saa karanteenin lyhennettyä n. neljään päivään 14 päivän sijaan.
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland


Vastaus #1160 : 22.04.2021 klo 19:52:39

Erään rajaviranomaisen suusta, kun kysyin "Mitenkä karanteeni, jos hyppään Tanskassa vuorokauden ja siitä suoraan itärajan ylitse Suomen kautta?"

"Omaehtoinen karanteeni, ei sinua seurata tai missään näy missä olet käynyt"
Taikatossut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #1161 : 23.04.2021 klo 10:40:07

Elämysmatkojen päivitetyt paketit: https://elamysmatkat.com/jalkapallon-em-kisat-2020/
Aika kallista.
JR97

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: There's only one United! Ja vain yksi Haka!


Vastaus #1162 : 23.04.2021 klo 10:45:57

Elämysmatkojen päivitetyt paketit: https://elamysmatkat.com/jalkapallon-em-kisat-2020/
Aika kallista.

Kyllä mä ainakin olen tarttumassa Elämysmatkojen pakettiin nyt tässä tilanteessa. Saa takuulla rahat takaisin, jos korona vielä sekoittaa matkustusta. Ite jos säätää, niin saa sanoa helposti rahoille goodbye...
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #1163 : 23.04.2021 klo 10:54:58

Tietysti matkatoimisto ottaa oman siivunsa, sinänsä rahat saa kyllä omatoimimatkailijakin takaisin luottokorttifirmalta/matkavakuutuksesta.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #1164 : 23.04.2021 klo 10:59:14

Kai siitä nyt muutaman satasen maksaa ekstraa että pääsee reissuun Elämysmatkojen iloisessa porukassa. Rolleyes
JR97

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: There's only one United! Ja vain yksi Haka!


Vastaus #1165 : 23.04.2021 klo 11:02:55

Tietysti matkatoimisto ottaa oman siivunsa, sinänsä rahat saa kyllä omatoimimatkailijakin takaisin luottokorttifirmalta/matkavakuutuksesta.
No mulle toi Elämysmatkojen kuvio on selkeä ja haluan itse matkallakin nauttia ryhmämatkan helppoudesta, kun on joku apuna paikalla ohjaamassa parin hiivan jälkeen... ;-)
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #1166 : 23.04.2021 klo 11:17:17

Toivottavasti nyt kukaan ainakaan tällä palstalla ei haksahda johonkin Elämysmatkojen Pietarin bussimatkaan, kun SMJK myy samaa tuotetta moninkertaisesti halvemmalla. Toki muutoin tässä tilanteessa helppous ja yksinkertaisuus ovat avainsanoja ainakin omassa mahdollisessa matkasuunnitelmassani ja uskoisinkin noiden pakettimatkojen myynnin vetävän tavallista paremmin.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #1167 : 23.04.2021 klo 11:33:37

No mulle toi Elämysmatkojen kuvio on selkeä ja haluan itse matkallakin nauttia ryhmämatkan helppoudesta, kun on joku apuna paikalla ohjaamassa parin hiivan jälkeen... ;-)


Niinhän se vakavasti puhuen on että rahansa kannattaa käyttää niin kuin itse parhaaksi näkee. Eikä kannata välittää, vaikka oikeinmatkailijat kertovat mielellään miten tämäkin reissu pitäisi heidän mielestään tehdä.
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland


Vastaus #1168 : 23.04.2021 klo 12:05:57

Sain juuri tiedon, että TörstiTours on varannut Pietarista 9 päiväksi huoneiston, jossa on poreamme. Ylos

Kulkeutuminen sinne on vielä avoinna, mutta hevoskärrit ovat tällä hetkellä piikkipaikalla.
das Hund

Poissa Poissa


Vastaus #1169 : 23.04.2021 klo 12:31:36

Toivottavasti nyt kukaan ainakaan tällä palstalla ei haksahda johonkin Elämysmatkojen Pietarin bussimatkaan, kun SMJK myy samaa tuotetta moninkertaisesti halvemmalla. Toki muutoin tässä tilanteessa helppous ja yksinkertaisuus ovat avainsanoja ainakin omassa mahdollisessa matkasuunnitelmassani ja uskoisinkin noiden pakettimatkojen myynnin vetävän tavallista paremmin.

Onhan noissa hinnoissa reilusti ilmaa, mutta smäikän pakettiin ei taida kuulua majoitukset eikä kuljetuksia hotellilta stadikalle ja takaisin. Jotkut haluavat kaiken valmiiksi ja ovat valmiita laittamaan kättä taskuun sen takia, että ei tarvitse kuin hypätä bussin kyytiin. Tästä johtuen noillekin on varmasti kysyntää jonkin verran.

Ja ei, en itse tuollaisia summia aio maksaa kyseisistä paketeista.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2021 klo 12:34:03 kirjoittanut das Hund »
Åke Wahlgren

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rive ulos!


Vastaus #1170 : 23.04.2021 klo 12:35:42

Kai siitä nyt muutaman satasen maksaa ekstraa että pääsee reissuun Elämysmatkojen iloisessa porukassa. Rolleyes
Jos täytyisi valita matkusseuraksi SMJK:n iloiset veikot oikeinmatkustaja-Hunajalla täydennettynä tai Elämysmatkojen turredutit niin lähtisin reissuun mieluusti kävellen.
John Fire

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Brahen kenttä


Vastaus #1171 : 23.04.2021 klo 12:43:53

Jos täytyisi valita matkusseuraksi SMJK:n iloiset veikot Müllerin äijjäköörillä täydennettynä tai Elämysmatkojen turredutit niin lähtisin reissuun mieluusti kävellen.

Korjasin.
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #1172 : 23.04.2021 klo 13:13:35

Onhan noissa hinnoissa reilusti ilmaa, mutta smäikän pakettiin ei taida kuulua majoitukset eikä kuljetuksia hotellilta stadikalle ja takaisin. Jotkut haluavat kaiken valmiiksi ja ovat valmiita laittamaan kättä taskuun sen takia, että ei tarvitse kuin hypätä bussin kyytiin. Tästä johtuen noillekin on varmasti kysyntää jonkin verran.

Ja ei, en itse tuollaisia summia aio maksaa kyseisistä paketeista.

Oho, en huomannutkaan majoitustenkin sisältyvän hintaan. Oikeinmatkustamista tai ei, toisin kuin normaalioloissa, tässä tilanteessa olisin kyllä myös itse valmis panostamaan vaivattomuuteen.

Jos täytyisi valita matkusseuraksi SMJK:n iloiset veikot oikeinmatkustaja-Hunajalla täydennettynä tai Elämysmatkojen turredutit niin lähtisin reissuun mieluusti kävellen.

Käsittääkseni oikeinmatkustamisella tarkoitetaan jotain 10 tunnin kikkailua halpalentoyhtiöillä parin välilaskun kautta jossain lutuurisissa Albanioissa, kunhan vain kohteeseen päästään muutaman kympin säästöllä paikalle ja saavutetaan oikeus vittuiluun niille lampaille, jotka ovat maksaneet yksinkertaisuudesta sen muutaman kympin enemmän. Jos joku muu haluaa tämän säädön tässä tilanteessa tehdä, niin mikä minä olen siitä tuomitsemaan, ei kai se sen oikeampi tai väärempi ratkaisu ole kuin mikään muukaan.

Mikäli nyt tässä tilanteessa sanon ymmärtäväni (normaalisti en tätä tee) heitä, jotka valmismatkoista haluavat maksaa ja olen myös mahdollisesti itse (normaalisti en tätä tee) valmis siihen, ei kai se minusta mitään oikeinmatkustajaa tee.

Jos nyt kuntosi ja vanhat jalkasi kestävät kannattelemaan raihnaista ruhoasi ylipäätään edes lento- tai rautatieasemalle saakka niin siinäpähän kävelet. Iloisilla veikoilla ja minulla on varmasti lystikkäämpää.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2021 klo 13:16:09 kirjoittanut Hunaja »
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #1173 : 23.04.2021 klo 14:02:48

Oikeinmatkustaminen olisi tässä tilanteessa normaalisti niinkin haastavaa, että dösä tai juna alle ja matkalla vaikka Bookingista joku 15 euroa per yö -majoitus haltuun. Jos on exit-strategialla liikkeellä, niin tuohonhan menee rahaa huigeat alle sata euroa.

Eiköhän dösätkin kulje kesälläkin. Lähtökohtaisesti toki autolla liikenteeseen.

e. itse asiassa alkuperäissuunnitelmissa oli pohdinnassa Tallinnan kautta kulkeminen, josta saattaisi saada kympin tai pari säästettyä lipuissa. 8)
« Viimeksi muokattu: 23.04.2021 klo 14:06:19 kirjoittanut Billy the Badger »
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #1174 : 23.04.2021 klo 14:28:32

Oikeinmatkustaminen olisi tässä tilanteessa normaalisti niinkin haastavaa, että dösä tai juna alle ja matkalla vaikka Bookingista joku 15 euroa per yö -majoitus haltuun. Jos on exit-strategialla liikkeellä, niin tuohonhan menee rahaa huigeat alle sata euroa.

Normaalisti Pietariin toki tulisi VR:n kyydillä mentyä, mutta saa nähdä kuinka kulkemisen nyt hoitaa, sillä esimerkiksi VR:n junien kulkemisesta Venäjälle kesäkuussa ei ylipäätään vielä ole takeita.

Muiden elämäntilanteesta on paha mennä sanomaan, mutta itselläni on reissun suhteen kaikki mahdollinen vielä tässä vaiheessa auki. En tiedä ovatko matsilippuni ylipäätään voimassa enää toukokuun jälkeen, en tiedä matkustusrajoituksista tai karanteeneista yms tuolloin, en tiedä liikkuuko VR Pietariin, en tiedä olenko majoittumassa viikoksi vai tulossa pelien välissä Suomeen, en tiedä saanko matkaseuraa mukaan vai käynkö katsomassa matsit yksin, en tiedä saanko duuneista järjestettyä vapaat.

Kaikki on siis sen verran auki, etten pysty tässä vaiheessa lyömään lukkoon minkäänlaisia suunnitelmia ja kaikki tämä summattuna, pystyn ymmärtämään, mikäli joku haluaa tässä tapauksessa omaa elämäänsä helpottaa maksamalla hieman ylimääräistä. Mahdollisesti näin toimin myös itse (ellei selkoa esimerkiksi VR:n aikatauluista ala tulla), saa nähdä ensinnäkin mitä lippuarvonnassa tapahtuu ja alkaa sen jälkeen miettimään tarkemmin.

 
Sivuja: 1 ... 46 [47] 48 ... 123
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa