FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.01.2025 klo 23:05:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 49 [50] 51 ... 123

Kirjoittaja Aihe: Euro2020 -matkustustopic (Huuhkajien peleihin)  (Luettu 432645 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Drunk as a Skunk

Poissa Poissa

Vastaus #1225 : 28.04.2021 klo 20:24:27

Lue tuolta ohjeet:
I have been rebooked by SAS and received a new time table but do not want to travel. Can I get a full refund?

Tuon ohjeen alussakin höpötetään voucherista, mutta voucheria ei ole pakko hyväksyä. Sulla on oikeus saada rahat takaisin. Ohjeen loppupuolella tosiaan kehotetaan ottamaan yhteys asiakaspalveluun.

Pelkkien verojen palautus koskee tilannetta, jossa olet itse peruuttanut lentolippusi.

Joo, näin toki, full refund ilman muuta saatavilla. Korostaa vaan ton paskafirman paskuutta, että kehtaavat "yrittää" tollasta verojen palautusta vaan.
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka

Vastaus #1226 : 28.04.2021 klo 20:43:34

Näemmä noita omia lentojakin muutettu niin että mennessä lähtöaika aikaistunut kuudella tunnilla, ja tullessa suora lento muuttunut melkein viiden tunnin välipompuksi Arlandan kautta :D

Noh eipä jaksa vielä stressata, mietitään sitten kun Köpiksen matsiliput napsitaan pois.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton

Vastaus #1227 : 28.04.2021 klo 20:47:12

Joo, näin toki, full refund ilman muuta saatavilla. Korostaa vaan ton paskafirman paskuutta, että kehtaavat "yrittää" tollasta verojen palautusta vaan.

Ne yrittävät saada asiakkaan perumaan lentolippunsa itse ja yrittävät luistaa siitä, että itse peruuttivat alkuperäisen lennon.

Mulla kävi viime keväänä niin, että SAS peruutti lennon ja siirsi mut toiselle lennolle. Nettisivulla oli houkutteleva refund-nappula, mutta siitä ilmeni, etteivät palauttaisi rahoja, joten en tuota refund-nappia sitten vienyt loppuun asti. Ehtoja lukiessani ilmeni, että oikeus täyteen refundiin olisi ollut, jos lennon aikataulu olisi muuttunut yli kolme tuntia. Mut oli siirretty toiselle lennolle niin, että aikataulu muuttui vain 2h 55min, joten jäin kärsivällisesti odottamaan, että peruisivat sen uudenkin lennon. Niin kävikin.

Sitten sekä nettisivuilla että sähköpostitse yritettiin houkutella hyväksymään voucher, mutta hain täyttä refundia. Rahojen palautus kesti suunnilleen ikuisuuden sillä perusteella, että palautuksia oli käsittelyssä paljon. Kahden kuukauden välein tuli sähköposti, jossa ehdotettiin, että jos sittenkin ottaisit voucherin ja tarjottiin voucheria alkuperäistä suuremmalle summalle. En reagoinut noihin voucher-tarjouksiin mitenkään. Viiden ja puolen kuukauden odottelun jälkeen sain täyden palautuksen.

Kusetuksen makua oli siinä, että ensin yritettiin houkutella peruuttamaan liput itse ja sen jälkeen tosiaan tyrkytettiin voucheria toistuvasti ihan joka käänteessä.
Drunk as a Skunk

Poissa Poissa

Vastaus #1228 : 28.04.2021 klo 20:51:35

Ne yrittävät saada asiakkaan perumaan lentolippunsa itse ja yrittävät luistaa siitä, että itse peruuttivat alkuperäisen lennon.

Mulla kävi viime keväänä niin, että SAS peruutti lennon ja siirsi mut toiselle lennolle. Nettisivulla oli houkutteleva refund-nappula, mutta siitä ilmeni, etteivät palauttaisi rahoja, joten en tuota refund-nappia sitten vienyt loppuun asti. Ehtoja lukiessani ilmeni, että oikeus täyteen refundiin olisi ollut, jos lennon aikataulu olisi muuttunut yli kolme tuntia. Mut oli siirretty toiselle lennolle niin, että aikataulu muuttui vain 2h 55min, joten jäin kärsivällisesti odottamaan, että peruisivat sen uudenkin lennon. Niin kävikin.

Sitten sekä nettisivuilla että sähköpostitse yritettiin houkutella hyväksymään voucher, mutta hain täyttä refundia. Rahojen palautus kesti suunnilleen ikuisuuden sillä perusteella, että palautuksia oli käsittelyssä paljon. Kahden kuukauden välein tuli sähköposti, jossa ehdotettiin, että jos sittenkin ottaisit voucherin ja tarjottiin voucheria alkuperäistä suuremmalle summalle. En reagoinut noihin voucher-tarjouksiin mitenkään. Viiden ja puolen kuukauden odottelun jälkeen sain täyden palautuksen.

Kusetuksen makua oli siinä, että ensin yritettiin houkutella peruuttamaan liput itse ja sen jälkeen tosiaan tyrkytettiin voucheria toistuvasti ihan joka käänteessä.

Kusetusta lisää, nettisivun linkissä sanotaan että full refundin halutessaan 10 päivää aikaa reagoida cancellation-ilmoituksesta. Tänään tulleessa meilissä lukee: If we haven't heard from you within 5 days, we will understand that you've accepted the new trip and this will constitute our new agreement with you.

Jo entuudestaan SAS oli itselleni se paskin täällä päin lentelevä yhtiö - tää on kyllä viimeinen naula arkkuun niiden kohdalla.
blackhawk

Poissa Poissa

Vastaus #1229 : 28.04.2021 klo 21:05:10

Kusetusta lisää, nettisivun linkissä sanotaan että full refundin halutessaan 10 päivää aikaa reagoida cancellation-ilmoituksesta. Tänään tulleessa meilissä lukee: If we haven't heard from you within 5 days, we will understand that you've accepted the new trip and this will constitute our new agreement with you.

Jo entuudestaan SAS oli itselleni se paskin täällä päin lentelevä yhtiö - tää on kyllä viimeinen naula arkkuun niiden kohdalla.

Mulle se paskin on Air Baltic, mutta en ole lentänyt sillä 2013 jälkeen kun laitoin firman boikottilistalle, joten en tiedä onko palvelu parantunut. Peruuttivat vuonna 2012 mun lentolipun Lontoo-Riika-Turku puoli vuotta ennen lentoa, mutta eivät peruuttaneet itse lentoa ja myivät lennolle lippujakin edelleen. Tai eivät edes peruuttaneet mun lentolippua, vaan siirsivät Riika-Turku -osuutta 24 tunnilla, joten olisin vaihdon yhteydessä viettänyt vuorokauden Latviassa, jos olisin ratkaisun hyväksynyt. Tarkistin vielä jälkikäteen, että alkuperäinenkin lento oli iennetty. Annoin vielä 2013 heille uuden mahdollisuuden, mutta silloin peruuntui lento ihan oikeasti ja uudelleenreitittivät mut reittiä Turku-Riika-Tukholma-Berliini. Kun Turusta Berliiniin kesti vaihtoineen yhdeksän tuntia, mulla meni lopullisesti kuppi nurin ko. firman osalta, vaikka paluulento menikin hyvin.
Andy

Poissa Poissa

Vastaus #1230 : 28.04.2021 klo 21:14:55

Jaahas. Mikäs lennon numero tässä perjantain lennossa? Peruutuksia odotellessa myös.
T: SK1709, lähtöaika 11.05

Tuota sinun lentoa ei ole peruttu. Minulla oli varattu perjantaille lento klo 17.15 ja se peruttiin ja minut siirrettiin tuohon 11.05 lennolle. En kuitenkaa tätä hyväksynyt vaan pyysin täyden hyvityksen lipuistani.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.

Vastaus #1231 : 28.04.2021 klo 23:46:34

Oletettavasti tuo klo 11.05:n lento on melko täynnä, jos jo aiemmin mutulla lähes loppuunmyydylle lennolle on myöhemmän lennon porukat siirretty. Voipi hyvin olla, ettei jää nää SAS:n venkoilut tuon lennon tiimoilta tähän.
Pentti Perusinsinööri

Poissa Poissa

Vastaus #1232 : 29.04.2021 klo 07:03:23

Vinkkinä vielä SAS lentoja peruville, että ei kannata soitella niille virolaisille asiakaspalvelijoille missä asiat eivät etene mihinkään, vaan kannattaa valita englanninkielinen palvelu.
blackhawk

Poissa Poissa

Vastaus #1233 : 29.04.2021 klo 07:14:17

Vinkkinä vielä SAS lentoja peruville, että ei kannata soitella niille virolaisille asiakaspalvelijoille missä asiat eivät etene mihinkään, vaan kannattaa valita englanninkielinen palvelu.

Englanninkielistä palveluako ei ole ulkoistettu mihinkään Intiaan tai vastaavaan?
Pentti Perusinsinööri

Poissa Poissa

Vastaus #1234 : 29.04.2021 klo 07:33:55

Englanninkielistä palveluako ei ole ulkoistettu mihinkään Intiaan tai vastaavaan?

En tiedä lokaatiota, mutta intialaisia tuskin ainakaan olivat ja miellyttävää palvelua saaneena voin suositella. Virolaiset ei saaneet mitään aikaan.
läski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #1235 : 29.04.2021 klo 09:20:14

En tiedä lokaatiota, mutta intialaisia tuskin ainakaan olivat ja miellyttävää palvelua saaneena voin suositella. Virolaiset ei saaneet mitään aikaan.

Hyvä vinkki tuo englanninkielinen palvelu, ystävällistä ja ripeää toimintaa.
Rebookkaus onnistui peruttujen pe-su lentojen tilalle to-su.
Bonuspäivä Kööpenhaminassa :)

Ennen kuin perutaan :D
Henksteri

Poissa Poissa

Vastaus #1236 : 29.04.2021 klo 09:32:48

Suomenkielisessä asiakaspalvelussa vastasi juuri äsken aivan kantasuomalaiselta vaikuttava Risto jolta sai erinomaista palvelua peruutuksen hoituessa alle kahdessa minuutissa.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov

Vastaus #1237 : 29.04.2021 klo 11:50:25

SAS siirtänyt mun Köpiksestä paluun illalta aamulle 4,5 vaihdolla Tukholmassa. Kai tuo jo oikeuttaa saamaan rahat takaisin, kun viedään kokonainen lomapäivä?

E: Lennot peruttu ja täydet rahat takaisin. Kuulema niitäkään lentoja ei tulla lentämään, joille siirrot oli tehty :D
« Viimeksi muokattu: 29.04.2021 klo 11:58:41 kirjoittanut Turvatarkastus »
mcbabushka

Paikalla Paikalla

Vastaus #1238 : 29.04.2021 klo 11:52:15

Varasin juuri pe-su-lennot Köpikseen KLM:ltä. 180e ilmaisella vaihtomahdollisuudella toiseen lentoon vuoden sisällä. Muutaman kympin halvemmalla olisi saanut sunnuntain aamu kuuden lennon, mutta otin mieluummin iltapäivälle.
Chuck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!

Vastaus #1239 : 29.04.2021 klo 11:52:44

SAS siirtänyt mun Köpiksestä paluun illalta aamulle 4,5 vaihdolla Tukholmassa. Kai tuo jo oikeuttaa saamaan rahat takaisin, kun viedään kokonainen lomapäivä?

Vähän lopusta:

Uutinen

Lento katsotaan peruutetuksi seuraavissa tapauksissa:
- matkustajan alkuperäisestä lentoaikataulusta luovutaan ja matkustaja siirretään toiselle reittilennolle
FCSP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC St. Pauli ja sympatiat lutuuriseuroille.

Vastaus #1240 : 29.04.2021 klo 12:20:05

Suomenkielisessä asiakaspalvelussa vastasi juuri äsken aivan kantasuomalaiselta vaikuttava Risto jolta sai erinomaista palvelua peruutuksen hoituessa alle kahdessa minuutissa.

Sama homma. Rahat pitäisi näkyä jo ensi viikolla maksukortilla. Oi Risto on!
Sebbliiga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Spurs

Vastaus #1241 : 29.04.2021 klo 12:58:21

Sas peruu noi lennot aivan varmasti, jos suomessa tai tanskassa jatketaan rajoituksia maiden välillä tapahtuvassa liikenteessä. Finski luultavasti lentää tuossa tilanteessa ainoana köpikseen kisojen aikaan. Kaikki selviää touko... (marraskuussa)
blackhawk

Poissa Poissa

Vastaus #1242 : 29.04.2021 klo 13:22:04

Sas peruu noi lennot aivan varmasti, jos suomessa tai tanskassa jatketaan rajoituksia maiden välillä tapahtuvassa liikenteessä. Finski luultavasti lentää tuossa tilanteessa ainoana köpikseen kisojen aikaan. Kaikki selviää touko... (marraskuussa)

Finnairin lentojakin on hävinnyt Finnairin varaussivulta, mutta sieltä ilmeisesti poistuvat näkyvistä sekä peruutetut että loppuunmyydyt lennot, joten lentojen määrästä ei ole täyttä selvyyttä. Oma ja kaverin varaus siirrettiin Finnairin toimesta lauantain aamulennolta aamupäivään ja vastaavasti paluu sunnuntaiaamulta hieman myöhemmäksi sunnuntain aikana. Sinänsä ihan samantekevää, sillä uusikin saapumisaika Köpikseen eli klo 11.40 sopii hyvin kunhan lento ei ole kovin montaa tuntia myöhässä.

Eikä tarvitse pohtia aikataulua senkään vertaa, jos UEFA ottaa meiltä matsiliput pois. Muutenkin jännä nähdä mitä lentojen kysynnälle sitten tapahtuu kun UEFA on tiedottanut lippuarvontansa tulokset.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2021 klo 13:27:02 kirjoittanut blackhawk »
D mies

Poissa Poissa

Vastaus #1243 : 30.04.2021 klo 12:48:38

Onkohan nyt toukokuun vaihteessa jo tulossa jotain muutoksia/löyhennyksiä näihin matkustusrajoitteisiin erityisesti Tanskan suuntaan (Ruotsin läpi)?
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #1244 : 30.04.2021 klo 13:11:31

Onkohan nyt toukokuun vaihteessa jo tulossa jotain muutoksia/löyhennyksiä näihin matkustusrajoitteisiin erityisesti Tanskan suuntaan (Ruotsin läpi)?

Ruotsin ilmaantuvuusluvun pitäisi varmaan olla jotain muuta kuin 750/100000
reduxi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat ja tuomarit

Vastaus #1245 : 30.04.2021 klo 16:08:18

Itse otin AirBalticin lennot pe-ti Riian kautta, toivottavasti ne nyt lennetään. Ihan hirveästi ei ole joustonvaraa päivissä, kun pitää jättää ikkuna koronatestiin Suomessa, jos sellaista Venäjälle vaaditaan. Rahalla toki testeihin pääsee ja Köpiksestäkin jotenkin onnistuu itsensä lennättämään Pietariin tai vaikka Moskovaan, mutta olis ihan jees jos ei tarvis säätää tässä tilanteessa ihan kalkkiviivoilla asioita uusiksi.
Sabah Al Khair

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: half-timbered houses

Vastaus #1246 : 02.05.2021 klo 10:33:28

Osaako kukaan kieliä ymmärtävä kertoa mitä Pietarissa pelejä pelaavien maiden mediat (tai paikalliset futisforumit) uutisoivat tilanteesta, sinne matkustamisesta, katsojakapasiteeteista, yms.? Eli löytyykö Venäjän, Ruotsin, Belgian, Puolan ja/tai Slovakian jalkapallomediaa seuraavia forumisteja?
« Viimeksi muokattu: 02.05.2021 klo 10:36:48 kirjoittanut Sabah Al Khair »
rex

Poissa Poissa

Vastaus #1247 : 06.05.2021 klo 08:40:09

Suklaajunalla Pietariin #allegro
Labour Blow

Poissa Poissa

Vastaus #1248 : 06.05.2021 klo 09:11:58

Suklaajunalla Pietariin #allegro

Itse ajattelin jäädä pois Vyborkissa ja yöpyä Druzhbassa. Lastotshkalla Zelenogorskin kautta matsiin.
D mies

Poissa Poissa

Vastaus #1249 : 06.05.2021 klo 10:21:12

Oikeastaan ainoa oikea tapa olisi viettää tuo Venäjän  kisaviikko Labour Blown katkeamattomassa seurassa. Ei pääsisi turhat negaatiot valtaamaan alaa.

Sivuja: 1 ... 49 [50] 51 ... 123

Siirry: