FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 16:22:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 30
 
Kirjoittaja Aihe: JIPPO Joensuu 2020 - Bussi kulkee  (Luettu 180925 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
linnunlaulu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Suomi, Juventus


Vastaus #350 : 08.08.2020 klo 21:41:07

Joensuun skinit nostaa päätään?
Tarkoitatko nasuja? Hökkelikatsomoon ei myöskään kuulunut mitään rasistista.

Ettei mene ihan OTksi niin pyttipannu oli hyvä lisäys tarjontaan. Oliko sitten vain päivän erikoisuus?
Mehtimäki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Huuhkajat


Vastaus #351 : 08.08.2020 klo 21:50:22

Mehtimäki (ei nimimerkki) varmaan verottaa AM:ää kun sijainti on vähän syrjässä ja istumapaikkoja on vähän ja nekin mitä löytyy ovat huonot. Milloinkas paluu keskuskentälle tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan?

Keskarille ei olla palaamassa ollenkaan. Tämä muun muassa siitä syystä, että keskuskentälle ei voi saada lämmitystä. Luonnonnurmi olis myös liian riski keväällä ja syksyllä. Sen sijaan Mehtimäkeä kehitetään paremmaksi. Sinne on tulossa lisää istumapaikkoja vaihtopenkkien puoleiselle sivulle. En tiedä, miten paljon oikeasti yleisöön vaikuttaa se, että sijainti on muutama sata metriä enemmän sivussa kuin keskuskenttä. Jos se siitä on kiinni, niin epätoivoinen urakka on edessä... Ite tykkään Mehtimäestä enemmän kun siinä pääsee lähemmäs peliä. Tekonurmi pitäisi tosin uusia, paskahan se alkaa olla. Samoin lämpöä niihin putkiin, jotka jo kentän alla on.
Underdogg

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & JIPPO


Vastaus #352 : 08.08.2020 klo 21:54:18

Aivan helvetin nolo kessi. Kyllä tuohon täytyy vakavasti suhtautua, vaikkei sitä kaikki oliskaan kuullut. Ei kyllä sinänsä yhtään yllättäisi että joku joensuulainen tuularipappa päästelee tuollaisia. Ja sama se, kuka on huutanut. Toivottavasti saadaan kiinni ja heivattua kuuseen seuran tapahtumista.
Asikainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO


Vastaus #353 : 08.08.2020 klo 22:01:21

Jännä homma ettei kukaan katsomossa ilmeisesti ole huutelua kuullut. Ettei vaan Riihimäki olisi kuullut omiaan? Mikäli siellä rasismia on ilmennyt/ilmenee porttikiellot matseihin on ainoa oikea rangaistus syyllisille.
Mehtimäki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Huuhkajat


Vastaus #354 : 08.08.2020 klo 22:02:07

Luulen että tuohon yleisömäärään vaikuttaa se että nimi :Jippo, ei vaan sano hyvin monellekkaan ihmiselle Joensuussa yhtään mitään. Ainoastaan niille jotka seuraa futista, muille se on nimenä joku postipankin lasten säästöpossu kerho. Kyllähän tuota nimeä haukutaan ympäri suomea ja on se nolo. Ei siitä futis tule mitenkään kenenkään mieleen.
   Seurassa vuosia mukana olleena, ihmettelin aina että miten vitun tyhmä nimi voi olla.

   Ongelmahan on siinä, mistä saisi uusia katsojia. Ensin tiedottaminen sinne missä nämä uudet katsojat voisi olla.? Ei ne tule lukemaan ff2 tai kotisivuja tai muutakaan watchuppeja.
   Tää on vain mun idea, varmaan siellä tehdään täysillä töitä.

"JIPPO ei tipu koskaan" oli yks tunnetuimpia sloganeja aikanaan futispiireissä. No, sit se menetti tehonsa kun mentiin sukkana kolmoseen. Mun mielestä nimi ei seuraa pahenna, se on jo vakiintunut ja paljon parempi kuin joku mauton FC Joensuu. Onhan meillä Suomessa myös mm. legendaarinen Pallo-Iirot ja Sexypöxyt, eli kyllä nimi saa olla hauskakin.
No, itse taas olen kuullut muualla toimivilta jalkapalloihmisiltä, että JIPPO:n edustusjoukkueen viestintä on ollut poikkeuksellisen hyvää kakkosen seuraksi. Mut samaa mieltä olen siitä, että uutta yleisöä tarvitaan ja kyllä ne siellä toimistolla paiskii hommia hyvällä asenteella.
Yltiöoptimisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO


Vastaus #355 : 08.08.2020 klo 22:17:02

Kai joku forumisti seurasi ottelua pääkatsomosta, jolloin varmaan on kuullut saman kuin Riihimäki? Kannattajakatsomoon ei tosiaan kuulunut mitään sieltäpäin.

Itse ottelu meni juuri kuten pitikin. Toisen jakson alussa JJK oli niskan päällä, mutta muuten homma oli ihan hallussa. Kähkösen sisääntulolle Ylos
Underdogg

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Huuhkajat & JIPPO


Vastaus #356 : 08.08.2020 klo 22:44:13

"JIPPO ei tipu koskaan" oli yks tunnetuimpia sloganeja aikanaan futispiireissä. No, sit se menetti tehonsa kun mentiin sukkana kolmoseen. Mun mielestä nimi ei seuraa pahenna, se on jo vakiintunut ja paljon parempi kuin joku mauton FC Joensuu. Onhan meillä Suomessa myös mm. legendaarinen Pallo-Iirot ja Sexypöxyt, eli kyllä nimi saa olla hauskakin.
JIPPO nimestä tulee mulle aika samanlaiset vibat kuin Jarosta (mikähän tuon nimen etymologia on?) Ja todellakin mieluummin tuo kuin joku FC Joensuu/Joensuun pallokerho tms. geneerinen viritelmä.
lavida

Poissa Poissa


Vastaus #357 : 08.08.2020 klo 22:48:47

Nimi tulee seuraa tukeneesta sponsorista (Jakobstads rostfria).
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #358 : 08.08.2020 klo 23:38:23

Kai joku forumisti seurasi ottelua pääkatsomosta, jolloin varmaan on kuullut saman kuin Riihimäki? Kannattajakatsomoon ei tosiaan kuulunut mitään sieltäpäin.


Siinä oli yksi kohta ekalla puoliajalla missä tuomari vihelsi kotijoukkueen edun vastaisesti, mikä kirvoitti pääkatsomossa mölyä ja kiroilua useammalta katsojalta. Itse vähän höristin korviani että tuliko siellä joltakin julkaisukelvotonta tavaraa, mutta en mene sanomaan varmuudella että näin olisi ollut, koska niin moni huusi siinä tilanteessa samanaikaisesti toistensa päälle.
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #359 : 09.08.2020 klo 10:22:48

Tuleekos Jipon peleistä mitään koosteita?
Yltiöoptimisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO


Vastaus #360 : 09.08.2020 klo 11:18:52

Tuleekos Jipon peleistä mitään koosteita?

Tulee. Päivän, kahden tai useamman viiveellä. Odotellaan.
Matthias Sindelar

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jamo, Tuco, Jorma


Vastaus #361 : 09.08.2020 klo 11:25:58

Tuomari ja peli oli kauden parasta Joensuussa. Kovasti jyväskyläläiset mussuttivat tuomarille. Kaipa tuolla joku tarkkailija oli joka voi nämä rasismisyytökset todistaa, itse en myöskään mitään tuollaista kuullut. Aika kova syytös, johon aina toivoisi lihaa luoden ympärille, kun kerran kehdataan twitterissä huudella.
Metsurin koira

Poissa Poissa


Vastaus #362 : 09.08.2020 klo 13:30:41

Tuomari ja peli oli kauden parasta Joensuussa. Kovasti jyväskyläläiset mussuttivat tuomarille. Kaipa tuolla joku tarkkailija oli joka voi nämä rasismisyytökset todistaa, itse en myöskään mitään tuollaista kuullut. Aika kova syytös, johon aina toivoisi lihaa luoden ympärille, kun kerran kehdataan twitterissä huudella.
Onhan tuolla Twitterin puolella joensuulaisnatiivienkin puolelta kommentteja, että n-sanaa on huudettu.
lyzco

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK & Huuhkajat


Vastaus #363 : 09.08.2020 klo 14:07:52

Miksi joku pelaaja keksisi omasta päästään huutelun, jos asialle on satoja mahdollisia todistajia? Pahempaa tässä on, jos ketään ei vaivaa/kiinnosta asia ollenkaan.
Levante Utd

Poissa Poissa


Vastaus #364 : 09.08.2020 klo 14:26:06

Miksi joku pelaaja keksisi omasta päästään huutelun, jos asialle on satoja mahdollisia todistajia? Pahempaa tässä on, jos ketään ei vaivaa/kiinnosta asia ollenkaan.
Koska Joensuu ei koskaan ole ollut rasistinen kaupunki.

Ei koskaan, jos joku muuta väittää niin se on fake news.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #365 : 09.08.2020 klo 14:39:01

Sen sijaan Mehtimäkeä kehitetään paremmaksi.
Toivottavasti sinne saadaan myös parempi kuvauspaikka. Aina yhtä noloa, kun pääesiintyjänä on tolppa kameran edessä.
Asikainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO


Vastaus #366 : 09.08.2020 klo 14:58:31

Onhan tuolla Twitterin puolella joensuulaisnatiivienkin puolelta kommentteja, että n-sanaa on huudettu.

Taitaa olla luetun ymmärtämisessä jotain häikkää kun pelissä paikalla olleet ovat nimenomaan kommentoineet että ei ole rasistista huutelua kuulunut.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2020 klo 15:00:40 kirjoittanut Asikainen »
gyrano

Poissa Poissa


Vastaus #367 : 09.08.2020 klo 15:03:43

Miksi joku pelaaja keksisi omasta päästään huutelun, jos asialle on satoja mahdollisia todistajia? Pahempaa tässä on, jos ketään ei vaivaa/kiinnosta asia ollenkaan.

Onhan näitä keksittyjä tarinoita ollut, joten ei sekään mahdotonta ole. Esimerkiksi Kotkassa joitakin vuosia sitten Hannu Kamp"f"man itki lehdistötilaisuudessa kuinka neekeriä ja kaikkea muutakin oli huudeltu katsomosta ja kuinka Kotka on rasismin kehto Suomessa. Kohu oli sitten valmis. Kukaan ei kuitenkaan kuullut kyseistä huutelua ja loppujen lopuksi paljastuikin, että kukaan ei ollut huudellut mitään vaan huoltaja oli sanonut jotain "mene sinne mistä oletkaan kotoisin" kun kyseinen pelaaja tuli härväämään ja mölisemään loukkaantuneen pelaajan saadessa hoitoa. Samassa pelissä muuten Kampfmanin joukkue sikaili oikein kunnolla ja siinä samalla hävisi pelin. Kaikki huipentui kun Kampfmanin joukkueen pelaaja sylkäisi KTP.n ainoaa tummaa pelaajaa naamalle, mutta ei... KTP ja Kotka olivat ne pahikset ja rasistit.
Demi

Poissa Poissa


Vastaus #368 : 09.08.2020 klo 15:15:28

Eikö tosiaan löydy jjk:n maalivahdin lisäksi muita jotka tämän olisi kuulleet? Nyt on tainnut Vesalainen kuiskata tämän n-sanan Riihimäen korvaan. 😄
evk

Poissa Poissa


Vastaus #369 : 09.08.2020 klo 15:48:21

Viime kaudella sama sana kuitenkin kyseessä pelaaja joka kentällä käytti tuota sanaa. Kukaan muu ei kuullut kuin toinen pelaaja jota hän nimitteli. Kaverilla ei ollut munaa tunnustaa. Ei ollut Jipon pelaaja joten taitaa olla vaan Joensuulainen tapa.
Matthias Sindelar

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jamo, Tuco, Jorma


Vastaus #370 : 09.08.2020 klo 15:50:22

Onhan tuolla Twitterin puolella joensuulaisnatiivienkin puolelta kommentteja, että n-sanaa on huudettu.

Vielä erikoisempaa on ettei kyseinen tuomari ole oman käsitykseni mukaan edes n-keri.
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #371 : 09.08.2020 klo 15:58:57

Itse myös tunnen joensuulaisia jotka käyttävät n-sanaa kuin mitä muuta tahansa kirosanaa, eli vähän sama kuin jotkut jotka huutavat homoa ilman erityistä asenteellisuutta homoja kohtaan. Ehkä nämä nyt vaan on niitä kulttuurieroja.
Kimenho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, JIPPO


Vastaus #372 : 09.08.2020 klo 15:59:58

Viime kaudella sama sana kuitenkin kyseessä pelaaja joka kentällä käytti tuota sanaa. Kukaan muu ei kuullut kuin toinen pelaaja jota hän nimitteli. Kaverilla ei ollut munaa tunnustaa. Ei ollut Jipon pelaaja joten taitaa olla vaan Joensuulainen tapa.

Siis mitä?
Yltiöoptimisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO


Vastaus #373 : 09.08.2020 klo 16:19:37

Itse myös tunnen joensuulaisia jotka käyttävät n-sanaa kuin mitä muuta tahansa kirosanaa, eli vähän sama kuin jotkut jotka huutavat homoa ilman erityistä asenteellisuutta homoja kohtaan. Ehkä nämä nyt vaan on niitä kulttuurieroja.

Mitä vittua minä luen. Oman Joensuu-kuplani sisälle ei tosiaankaan tällaista ole pesiytynyt.

Asiaan: KuFu ja Vaajakoski pelasivat tänään tasurin (2-2), ja ovat molemmat ottelun enemmän pelanneena neljän pisteen päässä Jiposta. Kelpaa. Ylos
« Viimeksi muokattu: 09.08.2020 klo 16:21:57 kirjoittanut Yltiöoptimisti »
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #374 : 09.08.2020 klo 16:28:15

Mitä vittua minä luen. Oman Joensuu-kuplani sisälle ei tosiaankaan tällaista ole pesiytynyt.

Et varmaan ole asunut rantakylä-utra-mutala -alueella.

 
Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 30
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa