FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 06:52:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Saitko lippuja?
Joo - 577 (42.8%)
En - 511 (37.9%)
Olen 1612-klubilainen - 261 (19.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 1344

Sivuja: 1 ... 47 [48] 49 ... 253
 
Kirjoittaja Aihe: Euro2020 -lippujen hankintatopic (Huuhkajien peleihin)  (Luettu 622379 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kuppi-istuin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Benfica


Vastaus #1175 : 26.12.2019 klo 18:43:58

Jos ei lomaa työnantaja jostain syystä myöntäisi niin näkisi vaihtoehtoja olevan tasan kaks, sairasloma tai irtisanoutuminen.
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #1176 : 27.12.2019 klo 15:05:03

Mulle ainakin esimies(nainen) sanoi suoraan kisapaikan varmistuttua, että saan lomat, kun tietää, että pidän jalkapallosta. Ehkä olen sitten onnellisessa asemassa.
skidi_ibe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Huuhkajat


Vastaus #1177 : 29.12.2019 klo 02:24:03

Mulle ainakin esimies(nainen) sanoi suoraan kisapaikan varmistuttua, että saan lomat, kun tietää, että pidän jalkapallosta. Ehkä olen sitten onnellisessa asemassa.
Mulla opiskelijana ei vielä kesäduunia ole, niin pakko toivoa, että saan loman.
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #1178 : 29.12.2019 klo 02:31:00

Mulle ainakin esimies(nainen) sanoi suoraan kisapaikan varmistuttua, että saan lomat, kun tietää, että pidän jalkapallosta. Ehkä olen sitten onnellisessa asemassa.

Itse en ole vielä kysynyt, mutta oletan että keskustelu tulee olemaan tällä tasolla myös oman esimiehen kanssa
muhonski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #1179 : 29.12.2019 klo 02:36:56

Irtisanoudun jos ei lomaa heru
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #1180 : 29.12.2019 klo 06:16:18

Itse en ole vielä kysynyt, mutta oletan että keskustelu tulee olemaan tällä tasolla myös oman esimiehen kanssa
Mä sanoin, että se on loma, palkaton tai saikku. Puolen tunnin päästä ruksittiin lomalistaan kekelle lomat jotka alkaa 12.6 ja päättyy 13.7.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #1181 : 29.12.2019 klo 16:23:48

Mulla opiskelijana ei vielä kesäduunia ole, niin pakko toivoa, että saan loman.

Ei kai kesätuuraaja mitään lomia voi pitää, mutta ainahan voit jättää työt hakematta ??? 8)
kalajärven pirlo

Poissa Poissa


Vastaus #1182 : 29.12.2019 klo 16:32:41

Mulla opiskelijana ei vielä kesäduunia ole, niin pakko toivoa, että saan loman.
Hae köpikseen tai pietariin töihin?
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #1183 : 29.12.2019 klo 16:34:53

Ei kai kesätuuraaja mitään lomia voi pitää, mutta ainahan voit jättää työt hakematta ??? 8)

Tai aloittaa vasta heinäkuussa, kuten itse olen ilmoittanut tekeväni.
haarahyppytaklaus

Poissa Poissa


Vastaus #1184 : 29.12.2019 klo 16:35:44

Ei kai kesätuuraaja mitään lomia voi pitää, mutta ainahan voit jättää työt hakematta ??? 8)
Tottakai voi, jos semmoisen sopii. Neuvottelukysymyksiä.
Seeteufel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #1185 : 29.12.2019 klo 16:38:24

Ei kai kesätuuraaja mitään lomia voi pitää, mutta ainahan voit jättää työt hakematta ??? 8)
Kyllä ainakin itse olen saannut kesäduunarina vapaita pääsykokeita yms. varten.
Eiköhän keskiviikko ennen jussia ja maanantai sen jälkeen järjesty helposti.
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #1186 : 29.12.2019 klo 16:39:31

"Nimimerkki propa_geezer ei ole vielä ehtinyt edes varusteitaan vaihtaa, niin anoo jo lomaa!" "Niin kun jäi niin pahasti kesken tuo koulu". "Mikä koulu?" "Autokoulu, just ehdin ilmottautuuu..."
Nade

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #1187 : 29.12.2019 klo 16:51:32

Kyllä ainakin itse olen saannut kesäduunarina vapaita pääsykokeita yms. varten.
Eiköhän keskiviikko ennen jussia ja maanantai sen jälkeen järjesty helposti.
Itsekin kyllä yksittäisiä päiviä pystynyt pitämään vapaata vaikka kesäduunarina olen ollut. Varsinkin nyt kun pystyy parin päivän vapailla näkemään ainakin alkulohkon pelit niin ei luulisi olevan mahdottomuus varsinkin, jos ottaa asian esille mahdollisimman pian.
Kulma

Poissa Poissa


Vastaus #1188 : 29.12.2019 klo 19:03:40

Baku ei taida olla kovin suosittu kohde, kun lippuja ei ilmeisesti saatu arvonnan kautta myytyä.

Nyt ne ovat suorassa myynnissä eli sinne voi hankkia lippuja jo heti kolmeen alkulohkokamppailuun ja puolivälierään.

Tämähän on huono uutinen, jos on aiemmin voittanut liput arvonnassa Bakuun ja ajatellut myydä ne takaisin. Ostajia ei välttämättä ole, kun lippuja voi ostaa jo nyt ihan kuka vaan https://euro2020-sales.tickets.uefa.com/list/partnerAdvantage?code=BAKU2020
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #1189 : 29.12.2019 klo 19:11:56

Yllätti mietaan. Mutta hei onneks muutama prosentti hakijoista pääsee Kööpenhaminaan vai miten tää meni?
tigerx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, HJK


Vastaus #1190 : 29.12.2019 klo 23:15:55

Baku ei taida olla kovin suosittu kohde, kun lippuja ei ilmeisesti saatu arvonnan kautta myytyä.

Nyt ne ovat suorassa myynnissä eli sinne voi hankkia lippuja jo heti kolmeen alkulohkokamppailuun ja puolivälierään.

Tämähän on huono uutinen, jos on aiemmin voittanut liput arvonnassa Bakuun ja ajatellut myydä ne takaisin. Ostajia ei välttämättä ole, kun lippuja voi ostaa jo nyt ihan kuka vaan https://euro2020-sales.tickets.uefa.com/list/partnerAdvantage?code=BAKU2020

Nyt noita tietysti myydään Uefan toimesta niin paljon kuin mahdollista ennen kuin resell on mahdollista. Itse kyllä kuvittelisin, että Turkin matsit menee täyteen. Alkaakohan muuten pian tulla arvonnoista sähköpostiviestejä?
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #1191 : 30.12.2019 klo 00:05:06

Nyt noita tietysti myydään Uefan toimesta niin paljon kuin mahdollista ennen kuin resell on mahdollista. Itse kyllä kuvittelisin, että Turkin matsit menee täyteen. Alkaakohan muuten pian tulla arvonnoista sähköpostiviestejä?
No tottakai, sillä muutenhan on se vaara, että osa jää myymättä kun kesän arvonnassa sinne lipun voittaneet yrittävät päästä omista lipuistaan eroon kun ovatkin saaneet paremmat liput pienellä kieroudella johonkin parempaan peliin.

Lieköhän näitä vastaavia tapauksia muualla? Lähinnä mietin sitä Suomen Belgia peliä, että mikä on sen tilanne. Ja mitäs muita näitä ”korvessa” pelattavia pelejä nyt onkaan? Varsinkin jos isäntämaa ei ole pelissä mukana.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #1192 : 30.12.2019 klo 00:38:07

Lieköhän näitä vastaavia tapauksia muualla? Lähinnä mietin sitä Suomen Belgia peliä, että mikä on sen tilanne. Ja mitäs muita näitä ”korvessa” pelattavia pelejä nyt onkaan? Varsinkin jos isäntämaa ei ole pelissä mukana.

Glasgowssa pelataan Kroatia-Tšekki kun Skotlanti pelaa samanaikaisesti Wembleyllä, jos on mukana. Dublinissa pelataan Ruotsi-Puola samaan aikaan kun Irlanti pelaa Bilbaossa, jos on mukana. Mutta ei näitä voi verrata Bakuun, joka on ihan oma lukunsa.

A-lohkon logistiikasta kertoo kaiken oleellisen se, että Bakusta on Roomaan vielä pidempi matka kuin kummastakaan on Helsinkiin.
« Viimeksi muokattu: 30.12.2019 klo 00:41:43 kirjoittanut blackhawk »
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #1193 : 30.12.2019 klo 02:41:13

Lähinnä ajattelin sitä, että noi olis ne potentiaalisimmat pelit, joista vois myös jäädä lippuja myymättä tai olis hankalinta saada jälkimarkkinoilla myytyä omat liput jos olis sattunut kesällä semmoiset voittamaan. En kyllä usko, että myymättömiä lippuja kovin paljoa jää. Baku on toki ihan oma lukunsa ja siellä taitaa vieläpä olla pieni stadionikin.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #1194 : 30.12.2019 klo 06:46:21


Baku on toki ihan oma lukunsa ja siellä taitaa vieläpä olla pieni stadionikin.

No ei ole. Kisastadioneista kolmanneksi suurin, vetää 69000 katsojaa. Lontoossa ja Münchenissa on isommat.
Kankkunen

Poissa Poissa


Vastaus #1195 : 30.12.2019 klo 11:35:19

Lieköhän näitä vastaavia tapauksia muualla? Lähinnä mietin sitä Suomen Belgia peliä, että mikä on sen tilanne. Ja mitäs muita näitä ”korvessa” pelattavia pelejä nyt onkaan? Varsinkin jos isäntämaa ei ole pelissä mukana.
Pietari on syrjässä mikäli katsotaan (länsi-)eurooppalaisten näkökulmasta, mutta aasialaisille se on lähimpiä kisakaupunkeja. Tämän vuoksi Pietarin järjestäjät ovat markkinoineet pelejään kuulemma vahvasti Aasian markkinoilla (Kiina, Intia, Korea, Japani), ja näiltä seuduilta odotetaan kymmeniä tuhansia kisavieraita. Uskoisin Pietarin pelien tulevan täyteen, myös Suomi-Belgian. Bucharestissa voi tehdä tiukempaa, noin lonkalta heitettynä.

Jos lippuja jää lunastamatta tässä vaiheessa, tammikuun lopussa tulee kuulemma vielä joku myynti, luultavasti "first-come, first-served"-periaatteella.  Bakun kohdalla tämä vain aloitettiin aikaisemmin.
Seeteufel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #1196 : 30.12.2019 klo 12:12:42

Pietari on syrjässä mikäli katsotaan (länsi-)eurooppalaisten näkökulmasta, mutta aasialaisille se on lähimpiä kisakaupunkeja. Tämän vuoksi Pietarin järjestäjät ovat markkinoineet pelejään kuulemma vahvasti Aasian markkinoilla (Kiina, Intia, Korea, Japani), ja näiltä seuduilta odotetaan kymmeniä tuhansia kisavieraita.

Kaikella kunniotuksella Lukakua, Hazardia ja Keviniä kohtaan niin näinköhän sieltä on oikeasti tulossa kymmeniätuhansia "etäfaneja" Pietariin. Etenkin kun herrojen seurajoukkueet tulee kuitenkin sinne Aasiaan höntsäilemään vähän myöhemmin.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #1197 : 30.12.2019 klo 12:24:01

No ei ole. Kisastadioneista kolmanneksi suurin, vetää 69000 katsojaa. Lontoossa ja Münchenissa on isommat.
Ok, tuo oli vähän yllätys...

Edit: Siellä näköjään melko uusi ja nykyaikainen stadion, joten siinä mielessä olosuhteet kunnossa. Vissiin tehty joku diili Uefan tai Fifan tms kanssa silloin ennen rakentamista, että saavat isoja pelejä pidettäväkseen sinne.
« Viimeksi muokattu: 30.12.2019 klo 12:30:07 kirjoittanut Puupiä »
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #1198 : 30.12.2019 klo 12:24:42

Kaikella kunniotuksella Lukakua, Hazardia ja Keviniä kohtaan niin näinköhän sieltä on oikeasti tulossa kymmeniätuhansia "etäfaneja" Pietariin. Etenkin kun herrojen seurajoukkueet tulee kuitenkin sinne Aasiaan höntsäilemään vähän myöhemmin.

Ja ei tuo Pietari nyt kuitenkaan ihan lähellä noita ole ja tunti-pari lisää lentoaikaa tuskin aasialaisille kisaturisteille niin suuri kynnyskysymys on. Saahan sitä yrittää tietystikin.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #1199 : 30.12.2019 klo 12:34:41

Ja ei tuo Pietari nyt kuitenkaan ihan lähellä noita ole ja tunti-pari lisää lentoaikaa tuskin aasialaisille kisaturisteille niin suuri kynnyskysymys on. Saahan sitä yrittää tietystikin.
Sama. Muutamia satoja tai korkeintaan muutama tuhat voi tulla, mutta mihinkään sen suurempiin en usko. Eiköhän heilläkin ole tähtäimet keski-Euroopan suunnassa. Siellä useampia kaupunkeja parempien ja halvempien matkayhteyksien päässä toisistaan. Joten siinä mielessä Pietari on aika syrjässä myös Belgialaisille, jotka joutuvat matkustamaan Belgia-Pietari-Köpis-Pietari-???-Belgia Mikäli haluavat seurata kaikki pelit paikanpäällä.

 
Sivuja: 1 ... 47 [48] 49 ... 253
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa