Corsten
Poissa
|
|
Vastaus #250 : 04.12.2019 klo 11:18:24 |
|
Oliko joku jo pähkäillyt mitä kategoriaa hakemalla olisi paras mahdollisuus saada lippu?
Olen kirjoittanut ekaan postaukseen arvion, että A-kategorialla olisi paras mahdollisuus. Mutta tänään selviää se, että ruksataanko sinne kohta "hyväksyn myös lippuja muista kategorioista" jolloin voisi saada lippuja myös muista. Saatan olla väärässäkin. En vielä itsekään tiedä, mihin laitan oman hakemukseni. Yli puolet lipuista tulee C-kategoriasta, joten sekin houkuttelisi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 11:21:30 kirjoittanut Corsten »
|
|
|
|
|
jermu82
Poissa
|
|
Vastaus #251 : 04.12.2019 klo 11:19:50 |
|
Meillä on 4 hengen porukka. Voidaanko jokainen hakea 4 lippua ja toivoa että jotain onnistaa, vai syyllistyykö tässä johonkin vilppiin?
|
|
|
|
CloudKing
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
|
Vastaus #252 : 04.12.2019 klo 11:20:31 |
|
Ehkä tyhmä kysymys, mutta voinko minä hakea itselleni, vaimolleni ja kahdelle lapselleni liput jokaiseen Suomen alkulohkon peliin? Eli seuraavasti:
13.6 DEN - FIN Minä yhteyshenkilönä, vaimo, lapsi 1, lapsi 2 17.6 RUS - FIN Minä yhteyshenkilönä, vaimo, lapsi 1, lapsi 2 22.6 FIN - BEL Minä yhteyshenkilönä, vaimo, lapsi 1, lapsi 2
Vaimoa en sitten enää voi käyttää yhteyshenkilönä, koska tulisi haettua samoille henkilöille liput samoihin otteluihin. Eli minä voin hakea kaikkiin yksittäisiin peleihin neljä lippua, mutta samassa pelissä en saa olla mukana toisessa hakemuksessa?
|
|
|
|
Xinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #253 : 04.12.2019 klo 11:22:25 |
|
Meillä on 4 hengen porukka. Voidaanko jokainen hakea 4 lippua ja toivoa että jotain onnistaa, vai syyllistyykö tässä johonkin vilppiin?
3. Enintään neljä lippua Yksi henkilö voi hakea yhteen otteluun maksimissaan neljää pääsylippua. Hänen on täydennettävä tiedot myös niistä henkilöistä, joille muut liput tulisivat. Saman nimen esiintyminen useassa hakemuksessa ei ole Uefan ohjeen mukaan sallittua. Esimerkiksi neljän henkilön porukka ei saa tehdä niin, että kukin henkilö hakee neljää lippua ja nimeää porukan kolme muuta kaveria vieraikseen. Uefan säännöistä: Guests named in a Successful Applicants application for Tickets cannot be named in multiple applications for Tickets, regardless of whether such Guest is the named Successful Applicant or the named Guest of another Successful Applicant. Applications which result in the named Guest being named on multiple applications (whether as a Guest or a Successful Applicant) are not permitted and will be cancelled.
|
|
|
|
Corsten
Poissa
|
|
Vastaus #254 : 04.12.2019 klo 11:25:30 |
|
Jos luet tuon ekan postauksen, niin saat vastauksen kysymykseesi. Tänään varmasti klo 15.00 selviää paljon, mitä tietoja hakemuskeen edes laitetaan. Jos hakemukseen pitää laittaa kaikkien kavereiden nimet ja passinnumerot, en suosittele tekemään kaikkien hakemusta neljään lippuun. Miten meinaatte hakemukset kaveriporukoilla laittaa? Yksi hakemus per neljä ukkoa vai jokainen laittaa omansa vetämään?
Riippuu ihan siitä, mitä tietoja syötetään järjestelmään. Jos pelkkä hakijan nimi, laitetaan 7 hengen porukalla kaikki hakemukset 4 lippuun, hieman muunnetuilla nimillä. Jos täytyy syöttää nyt jo kaikkien tiedot passinumeroineen, laitetaan vaimot tekemään hakemukset A-kategoriaan ja itse laitetaan yhden hakemukset B-kategoriaan. Ehkä sitten vielä pyydän vielä mun sisaruksia tekemään mulle c-kategoriaan hakemukset. Vaikka sieltä tulisi e-lippu, niin helppohan se on sit vaimojen/sisarusten tunnareilla kirjautuu oman kännykän eTicket äppiin. Jos tulee postina, niin ei mitään ongelmaa koska nimiä ei lipuista tarkasteta missään vaiheessa. Ehkä tyhmä kysymys, mutta voinko minä hakea itselleni, vaimolleni ja kahdelle lapselleni liput jokaiseen Suomen alkulohkon peliin? Eli seuraavasti:
Kyllä voit.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 11:32:14 kirjoittanut Corsten »
|
|
|
|
|
Samir
Poissa
|
|
Vastaus #255 : 04.12.2019 klo 11:38:55 |
|
Kesällä ei hakemukseen ainakaan laitettu vieraiden nimiä. Vain oma nimi. Tässä vaiheessa asia voi tosin olla toisin.
|
|
|
|
Reisi-Denis
Poissa
Suosikkijoukkue: suomalaisessa divarissa
|
|
Vastaus #256 : 04.12.2019 klo 11:54:03 |
|
Jos luet tuon ekan postauksen, niin saat vastauksen kysymykseesi. Tänään varmasti klo 15.00 selviää paljon, mitä tietoja hakemuskeen edes laitetaan. Jos hakemukseen pitää laittaa kaikkien kavereiden nimet ja passinnumerot, en suosittele tekemään kaikkien hakemusta neljään lippuun.
Riippuu ihan siitä, mitä tietoja syötetään järjestelmään. Jos pelkkä hakijan nimi, laitetaan 7 hengen porukalla kaikki hakemukset 4 lippuun, hieman muunnetuilla nimillä. Jos täytyy syöttää nyt jo kaikkien tiedot passinumeroineen, laitetaan vaimot tekemään hakemukset A-kategoriaan ja itse laitetaan yhden hakemukset B-kategoriaan. Ehkä sitten vielä pyydän vielä mun sisaruksia tekemään mulle c-kategoriaan hakemukset. Vaikka sieltä tulisi e-lippu, niin helppohan se on sit vaimojen/sisarusten tunnareilla kirjautuu oman kännykän eTicket äppiin. Jos tulee postina, niin ei mitään ongelmaa koska nimiä ei lipuista tarkasteta missään vaiheessa. Kyllä voit.
You are required to provide the following information: Main applicant: last name, first name, address (street name, postcode/zip code, town/city and country), date of birth, nationality, passport/ID card number, email address, telephone number. Guest(s): last name, first name, date of birth, nationality, passport/ID card number. Olen kirjoittanut ekaan postaukseen arvion, että A-kategorialla olisi paras mahdollisuus. Mutta tänään selviää se, että ruksataanko sinne kohta "hyväksyn myös lippuja muista kategorioista" jolloin voisi saada lippuja myös muista. Saatan olla väärässäkin. En vielä itsekään tiedä, mihin laitan oman hakemukseni. Yli puolet lipuista tulee C-kategoriasta, joten sekin houkuttelisi.
Kategoriat eivät ole A-C vaan 1-3. Osallistumalla kategorian 2 arvontaan ja hyväksymällä lippuja myös muista kategorioista, on isoimmat todennäköisyydet saada lippu. Tämäkin selvisi yllättäen UEFAN FAQ:sta. https://support.tickets-euro2020.uefa.com/hc/en-us/articles/360010708679-What-happens-if-I-accept-other-price-categories-in-my-application-
|
|
|
|
Meika
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, TPS, Bove, Sunnuntaiviihde
|
|
Vastaus #257 : 04.12.2019 klo 12:01:18 |
|
Onko jo kysytty täällä: Kannattaako hakea lippuja suomen kannattajana vai yleisenä katsojana? Tuolla UEFAn sivuillahan on valittavana kumpikin vaihtoehto. Suomen kannattajille on nyt jäänyt smjk:n ja sidosryhmien lipunjaon jälkeen ~2500 lippua? Yleisessä arvonnassa on 38 000 - 10 000(fanit) - 5000(uefan pukumiehet) - 5000(jo arvotut liput) = 18 000? Hakeeko kaikki Suomen ja Tanskan kannattajat noita kannattajalippuja jolloin yleisiin lippuihin olisi parempi mahdollisuus? Eli siis onko totta, että tuossa on nyt kaksi erillistä arvontaa ja pitää jokaisen itse arvata kumman kautta on paremmat mahdollisuudet?
|
|
|
|
PerusSalminen
Poissa
|
|
Vastaus #258 : 04.12.2019 klo 12:16:43 |
|
Onko jo kysytty täällä: Kannattaako hakea lippuja suomen kannattajana vai yleisenä katsojana? Tuolla UEFAn sivuillahan on valittavana kumpikin vaihtoehto. Suomen kannattajille on nyt jäänyt smjk:n ja sidosryhmien lipunjaon jälkeen ~2500 lippua? Yleisessä arvonnassa on 38 000 - 10 000(fanit) - 5000(uefan pukumiehet) - 5000(jo arvotut liput) = 18 000? Hakeeko kaikki Suomen ja Tanskan kannattajat noita kannattajalippuja jolloin yleisiin lippuihin olisi parempi mahdollisuus? Eli siis onko totta, että tuossa on nyt kaksi erillistä arvontaa ja pitää jokaisen itse arvata kumman kautta on paremmat mahdollisuudet?
Tämä minuakin hämmentää..
|
|
|
|
Corsten
Poissa
|
|
Vastaus #259 : 04.12.2019 klo 12:27:55 |
|
You are required to provide the following information: Main applicant: last name, first name, address (street name, postcode/zip code, town/city and country), date of birth, nationality, passport/ID card number, email address, telephone number. Guest(s): last name, first name, date of birth, nationality, passport/ID card number.
Odotellaan varmistusta, klo 15.00 ollaan viisaampia. Aivan. Hyvä tieto. Taidan laittaa itse hakemuksen 2-kategoriaan ja vaimon tekemään hakemuksen mulle 1-kategoriaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 12:30:35 kirjoittanut Corsten »
|
|
|
|
|
linko
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri
|
|
Vastaus #260 : 04.12.2019 klo 12:30:23 |
|
Tämä minuakin hämmentää..
sama. Olen SMJK:n jäsen mutten ole prioriteettiryhmässä. https://support.tickets-euro2020.uefa.com/hc/en-us/articles/360010569800-Does-my-child-need-a-ticket-If you are not a member of SMJK you are applying for tickets via a lottery by registering yourself as a fan of Finland, you will be able to apply for up to four tickets per match (yourself and up to three guests). You will need to apply for separate ticket for your child. Even if your child can sit on your lap, a valid ticket is required. Eli eikö SMJK-jäsen voisikaan tämän mukaan hakea enempää kuin yhtä lippua per matsi? e: tjaa, hätiköityä lippuvouhotuksen aiheuttamaa lukivikaa multa vissiin vaan
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 12:36:54 kirjoittanut linko »
|
|
|
|
|
Käpylän Harakka
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.
|
|
Vastaus #261 : 04.12.2019 klo 12:35:47 |
|
Yleisessä arvonnassa on 38 000 - 10 000(fanit) - 5000(uefan pukumiehet) - 5000(jo arvotut liput) = 18 000? Hakeeko kaikki Suomen ja Tanskan kannattajat noita kannattajalippuja jolloin yleisiin lippuihin olisi parempi mahdollisuus? Mihin perustuu se, että jo arvottuja lippuja olisi vain 5000 ja että yleisiä olisi noin paljon? Itse olin siinä käsityksessä, että kesän arvonnassa oli tyrkyllä about koko yleinen osuus ja että niitä on vapaana vain siltä osin, kun niitä jäi kesällä myymättä (koskenee lähinnä Bakua) tai kesäarvonnassa voittaneet haluavat myydä niitä eteenpäin, koska kohdalle osunut matsi ei kiinnosta. Toki voi kuvitella, että esim. saksalaiset ja ruotsalaiset ovat tuossa vaiheessa hakeneet Köpikseen lippuja huippumatsin toivossa, mutta Tanska-Suomen kohdalla ovat valmiita pistämään liput uusjakoon.
|
|
|
|
Micky Lee
Poissa
|
|
Vastaus #262 : 04.12.2019 klo 12:37:54 |
|
sama. Olen SMJK:n jäsen mutten ole prioriteettiryhmässä. https://support.tickets-euro2020.uefa.com/hc/en-us/articles/360010569800-Does-my-child-need-a-ticket-If you are not a member of SMJK you are applying for tickets via a lottery by registering yourself as a fan of Finland, you will be able to apply for up to four tickets per match (yourself and up to three guests). You will need to apply for separate ticket for your child. Even if your child can sit on your lap, a valid ticket is required. Eli eikö SMJK-jäsen voisikaan tämän mukaan hakea enempää kuin yhtä lippua per matsi? No ainakaan se, joka on jäsen ja on oikeutettu koodilla ostamaan lipun ei voi itse osallistua enää arvontaan.
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
|
Vastaus #263 : 04.12.2019 klo 12:41:19 |
|
Ainakin keskusteluiden mukaan monelle jäi luu käteen jo kesän arvonnoissa Köpikseen. Eli tuskin ne yhtäkkiä kovin isoa määrää uusia lippuja on saanut, korkeintaan lunastamatta jääneet ovat nyt arvonnassa mukana. Eli joka tapauksessa varmasti paras sauma saada lippuja on hakea niitä nyt Suomen kiintiöstä ja sitten keväällä jälleenmyyntiportaalin auetessa sieltä kyttäillä lippuja.
|
|
|
|
das Hund
Poissa
|
|
Vastaus #264 : 04.12.2019 klo 12:41:34 |
|
Mihin perustuu se, että jo arvottuja lippuja olisi vain 5000 ja että yleisiä olisi noin paljon? Itse olin siinä käsityksessä, että kesän arvonnassa oli tyrkyllä about koko yleinen osuus ja että niitä on vapaana vain siltä osin, kun niitä jäi kesällä myymättä (koskenee lähinnä Bakua) tai kesäarvonnassa voittaneet haluavat myydä niitä eteenpäin, koska kohdalle osunut matsi ei kiinnosta. Toki voi kuvitella, että esim. saksalaiset ja ruotsalaiset ovat tuossa vaiheessa hakeneet Köpikseen lippuja huippumatsin toivossa, mutta Tanska-Suomen kohdalla ovat valmiita pistämään liput uusjakoon.
Saksalaiset siis luulivat, etteivät pelaakaan Munchenissa pelejään vaan joutuvat Pietari-Köpis -lohkoon
|
|
|
|
Käpylän Harakka
Poissa
|
|
Vastaus #265 : 04.12.2019 klo 12:47:44 |
|
Saksalaiset siis luulivat, etteivät pelaakaan Munchenissa pelejään vaan joutuvat Pietari-Köpis -lohkoon Kyllä Saksasta löytyy varmaan sellaisia, jotka voisivat käydä aikansa kuluksi katsomassa muutakin futista kuin Die Mannschaftia. En muista, miten tarkkaan elokuussa kesä-heinäkuussa oli tietoa siitä, millaisia matseja Köpikseen oli potentiaalisesti tulossa, mutta jo nykylohkolla kaksi muuta peliä varmaan yleisesti kiinnostavampia kuin Suomen peli. e: Tarkennettu arvontaan osallistumisen ajankohta
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 14:09:06 kirjoittanut Käpylän Harakka »
|
|
|
|
|
dartts
Poissa
|
|
Vastaus #266 : 04.12.2019 klo 12:53:20 |
|
Eikös se kannata kaikki neljä vaa laittaa suoraan? Jos kaikille osuu neljä lippua ne voi myöhemmin myydä.
Eikös toi duplikaattien etsiminen olisi aika helppoa UEFAn toimesta? Tarkoitan tällä duplikaateilla passinumeroita, en nimiä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 12:59:42 kirjoittanut dartts »
|
|
|
|
|
Meika
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, TPS, Bove, Sunnuntaiviihde
|
|
Vastaus #267 : 04.12.2019 klo 13:12:53 |
|
Mihin perustuu se, että jo arvottuja lippuja olisi vain 5000 ja että yleisiä olisi noin paljon? Itse olin siinä käsityksessä, että kesän arvonnassa oli tyrkyllä about koko yleinen osuus ja että niitä on vapaana vain siltä osin, kun niitä jäi kesällä myymättä (koskenee lähinnä Bakua) tai kesäarvonnassa voittaneet haluavat myydä niitä eteenpäin, koska kohdalle osunut matsi ei kiinnosta. Toki voi kuvitella, että esim. saksalaiset ja ruotsalaiset ovat tuossa vaiheessa hakeneet Köpikseen lippuja huippumatsin toivossa, mutta Tanska-Suomen kohdalla ovat valmiita pistämään liput uusjakoon.
Ei perustu mihinkään. Siksi laitoin kysymysmerkin laskutoimitukseni päätteeksi. Olin siinä uskossa, että yleisiä lippuja olisi vielä paljonkin jäljellä. Onko jossain varmistus, että suurin osa yleisistä lipuista jaettiin kesän arvonnassa?
|
|
|
|
Nigel Kugelschfeir
Paikalla
|
|
Vastaus #268 : 04.12.2019 klo 13:18:40 |
|
Kyllä se Uefakin niitä lippuja varaa sponsseille ja kaiken maailman sidosryhmille ja ne sitten ilmoittavat kevään aikana mitä lippuja ne tarvii ja loput vapaaseen myyntiin. Pietariin on moni venäläinen ostanut liput siinä toivossa että pääsevät katsomaan äiti Venäjän ottelua mutta kun se peli onkin joku Suomi-Belgia niin eiköhän nekin liput tule vielä saataville.
|
|
|
|
kolmosveskari
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #269 : 04.12.2019 klo 13:25:50 |
|
Eikös toi duplikaattien etsiminen olisi aika helppoa UEFAn toimesta? Tarkoitan tällä duplikaateilla passinumeroita, en nimiä.
Vähän muunnellut passinumerot sisään eri hakemuksiin niin että eri määrä merkkejä kuin suomen passinumeroissa on, ettei vahingossa osu sama jonkun muun suomalaisen kanssa. Jos tärppää jollain porukasta, ja passinumeroa uudelleen tarvitsee (en usko että tarvitsee) selityksenä toimii kirjoitusvirhe hakemuksia tehtäessä. Kun sinne lippuhommaan rekisteröityy, voi passinumeroksi kirjoittaa vaikka ”rivenjohdolla”, eikä tule mitään virheviestiä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2019 klo 13:29:32 kirjoittanut kolmosveskari »
|
|
|
|
|
Bex
Poissa
|
|
Vastaus #270 : 04.12.2019 klo 13:43:05 |
|
Vähän muunnellut passinumerot sisään eri hakemuksiin niin että eri määrä merkkejä kuin suomen passinumeroissa on, ettei vahingossa osu sama jonkun muun suomalaisen kanssa. Jos tärppää jollain porukasta, ja passinumeroa uudelleen tarvitsee (en usko että tarvitsee) selityksenä toimii kirjoitusvirhe hakemuksia tehtäessä. Kun sinne lippuhommaan rekisteröityy, voi passinumeroksi kirjoittaa vaikka ”rivenjohdolla”, eikä tule mitään virheviestiä. Ai kaikille väärät passinnumerot hakemuksille ja sitten selittelee "oho näköjään tuli kirjoitusvirhe joka passin kohdalle, että voisitteko korjaa et saadaan fan id" No voihan se onnistua noinkin...
|
|
|
|
Käpylän Harakka
Poissa
|
|
Vastaus #271 : 04.12.2019 klo 14:07:16 |
|
Onko jossain varmistus, että suurin osa yleisistä lipuista jaettiin kesän arvonnassa?
Ei kai, mutta musta keväällä ei ole määrä olla enää mitään yleistä myyntiä vaan lähinnä tuota "resalea". Uefan sivuilta viime kesältä: Approximately 2.5m tickets for UEFA EURO 2020 are set to be sold to fans, with applications for the first 1.5m taking place on EURO2020.com from 12 June to 12 July 2019 at 14:00CET. Ja tämä joulu-tammikuun vaihe varmaan kattaa about miljoona lippua. Matseja taitaa olla 40, joista 15:ssä faneille alle 20 000 lippua (Köpis plus jatkopelien ekat kierrokset) ja lopuissa yli 20 000 lippua. Ei siitä ehkä ihan miljoonaan päästä, mutta lähelle ainakin.
|
|
|
|
keketsu
Poissa
|
|
Vastaus #272 : 04.12.2019 klo 14:12:59 |
|
45min ja sitten se on menoa!
|
|
|
|
PuluZu
Poissa
|
|
Vastaus #273 : 04.12.2019 klo 14:17:29 |
|
Oma case: kolme smjk:n ei priority jäsentä ja yksi non-member. Jos smjk:hon kuulumaton tekee neljän tiketin varauksen kaikille, ni lasketaanko "tuplana" osallistumiseksi noilla smjk:n jäsenillä? Helvetti ku on vaikeeta.
|
|
|
|
Micky Lee
Poissa
|
|
Vastaus #274 : 04.12.2019 klo 14:19:16 |
|
Oma case: kolme smjk:n ei priority jäsentä ja yksi non-member. Jos smjk:hon kuulumaton tekee neljän tiketin varauksen kaikille, ni lasketaanko "tuplana" osallistumiseksi noilla smjk:n jäsenillä? Helvetti ku on vaikeeta.
No jos yks teistä tekee hakemuksen ja ilmoittaa kolmen muun nimet niin sitten ei ole tupla. Jos jokainen tekee hakemuksen ja täyttää kaverit mukaan, niin sitten teillä on neljä hakemusta.
|
|
|
|
|
|