FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2020 klo 15:47:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Saitko lippuja?
Joo - 561 (42.7%)
En - 505 (38.5%)
Olen 1612-klubilainen - 247 (18.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 1311

Sivuja: 1 ... 244 [245]

Kirjoittaja Aihe: Euro2020 -lippujen hankintatopic (Huuhkajien peleihin)  (Luettu 511582 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #6100 : 25.03.2020 klo 14:17:22

Osaako joku sanoa, että mihis mailiosoitteeseen pitäisi ottaa yhteyttä, kun resalessa myymäni liput on vanhaksi menneellä kortilla ostettu ja nuo rahat noista eivät ole tulleet minulle, vaikka on tuonne ticket accountin tietoihin uuden maksukortin tiedot jo paljon ennen tuota palautusta.

Eiköhän tuota kautta onnistu: https://support.tickets-euro2020.uefa.com/hc/en-us/requests/new
Velmu

Paikalla Paikalla

Vastaus #6101 : 25.03.2020 klo 14:21:28

Kiitos!

Koitin tuolta nettisivuilta kaivaa, mutta vitun sekavat paskat ovat koko sivut
Nuori Werther

Paikalla Paikalla

Vastaus #6102 : 25.03.2020 klo 15:55:20

Osaako joku sanoa, että mihis mailiosoitteeseen pitäisi ottaa yhteyttä, kun resalessa myymäni liput on vanhaksi menneellä kortilla ostettu ja nuo rahat noista eivät ole tulleet minulle, vaikka on tuonne ticket accountin tietoihin uuden maksukortin tiedot jo paljon ennen tuota palautusta.

Kyselin samaa ja Uefa vastasi vain hetkeä myöhemmin:

"In case the new card is linked to another bank account You will be contacted when the refund is due to provide Your new card/bank details but no action is required right now."
Velmu

Paikalla Paikalla

Vastaus #6103 : 25.03.2020 klo 20:01:48

Kyselin samaa ja Uefa vastasi vain hetkeä myöhemmin:

"In case the new card is linked to another bank account You will be contacted when the refund is due to provide Your new card/bank details but no action is required right now."
Okei, kiitos.

Mulle tuli joku ihme vastaus että rahat ovat tulossa muutaman päivän sisällä. Toivotaan että uudelle kortille.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton

Vastaus #6104 : 25.03.2020 klo 23:22:14

Okei, kiitos.

Mulle tuli joku ihme vastaus että rahat ovat tulossa muutaman päivän sisällä. Toivotaan että uudelle kortille.

Siis onko tässä kyse ihan perustapauksesta  jossa kortin voimassaolo on päättynyt ja pankki on lähettänyt tilalle uuden? Ei se ole mikään ongelma hyvityksen kannalta. Mulla kävi kerran niin, että pankki sulki kortin ja antoi tilalle uuden kortin uudella numerolla eikä sekään estänyt hyvitysten tuloa uudelle kortille.
Velmu

Paikalla Paikalla

Vastaus #6105 : 26.03.2020 klo 09:58:38

Siis onko tässä kyse ihan perustapauksesta  jossa kortin voimassaolo on päättynyt ja pankki on lähettänyt tilalle uuden? Ei se ole mikään ongelma hyvityksen kannalta. Mulla kävi kerran niin, että pankki sulki kortin ja antoi tilalle uuden kortin uudella numerolla eikä sekään estänyt hyvitysten tuloa uudelle kortille.
Oli joo ihan peruskeissi.

Tänään aamulla oli tosiaan hyvitys tullut eri pari päivää pidempään vaan meni tuossa ja tiliotteella näkyy "saldon siirtäminen vanhalta luottokortilta"

Sivuja: 1 ... 244 [245]

Siirry: