Luxi
Poissa
|
|
Vastaus #6225 : 25.04.2021 klo 20:36:55 |
|
Passi vaihtunut tässä vuoden aikana, miten saan siis vaihdettua lippuihin uuden passin numeron?
|
|
|
|
Wiwilson
Poissa
Suosikkijoukkue: Nur der SC, Liverpool
|
|
Vastaus #6226 : 26.04.2021 klo 16:41:38 |
|
Passi vaihtunut tässä vuoden aikana, miten saan siis vaihdettua lippuihin uuden passin numeron?
Tähän haluaisin itsekin tietää vastauksen.
|
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
|
Vastaus #6228 : 27.04.2021 klo 11:59:44 |
|
Onko ihan niin yksinkertaista? Itse siis en ole vielä päätä hakannut seinään tämän kanssa, mutta kaveri yritti vaihtaa passinroa kun passi ehtinyt vaihtua välissä, niin eiköhän toi ole se sama kohta/linkki jonka kautta pitäis lähettää (kryptattuna tiedostona) kuva siitä uudesta passista. Erittäin kätevää ja helppoa, eikö?
|
|
|
|
reduxi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat ja tuomarit
|
|
Vastaus #6229 : 27.04.2021 klo 12:55:26 |
|
Onko ihan niin yksinkertaista?
Ainakin täällä onnistui tuon linkin kautta, en edes muistanut että tuolla piti passinnumero olla. Passin kuvasivu pitää lähettää Fan-ID:tä varten, ettei mennyt nämä kaksi asiaa sekaisin?
|
|
|
|
Hadji
Poissa
|
|
Vastaus #6230 : 27.04.2021 klo 15:19:51 |
|
Ainakin täällä onnistui tuon linkin kautta, en edes muistanut että tuolla piti passinnumero olla.
Passin kuvasivu pitää lähettää Fan-ID:tä varten, ettei mennyt nämä kaksi asiaa sekaisin?
joo tein tolla linkillä ja helpostihan se meni. ps. eikä fan id liittynyt tähän hommaan millään tavalla ja asia kuuluisi muutenkin omaan topaasiinsa, mutta en mä mitään passin kuvasivua kyllä lähettänyt tälläkään kertaa hakemusta tehdessäni (luonnollisesti kirjoitin kaikki vaaditut tiedot passistani siihen hakemukseen) ja nätisti nuo läpyskät on postitettu ja tullut mulle perille. (ja tosiaan uefallahan ei ole mitään tekemistä ton fan-id homman kanssa, vaan venäläisten oma juttu.)
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.04.2021 klo 15:23:07 kirjoittanut Hadji »
|
|
|
|
|
simo hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Lahti
|
|
Vastaus #6231 : 01.05.2021 klo 10:36:39 |
|
Lippuhakemuksessa oli vanhan passin tiedot, nyt fanidssa uuden. Tuskinpa noita nyt tavaillaan ihan hirveästi mutta ajattelin ottaa molemmat passit mukaan jos tulee selvittelyä sen sijaan että lähtisin nyt tuonne uefan tietoihin päivittämään uutta.
|
|
|
|
DAF
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio, KoiPS
|
|
Vastaus #6232 : 01.05.2021 klo 11:11:48 |
|
Lippuhakemuksessa oli vanhan passin tiedot, nyt fanidssa uuden. Tuskinpa noita nyt tavaillaan ihan hirveästi mutta ajattelin ottaa molemmat passit mukaan jos tulee selvittelyä sen sijaan että lähtisin nyt tuonne uefan tietoihin päivittämään uutta.
Fan ID on siis suomeksi Venäjän federaation viisumi, eli sitä tavataan hyvin tarkkaan. Lippua ei varmaankaan, eikä sitä Fan ID:n kanssa edes tarvita maahan pääsyssä, mutta viisumin tiedot on oltava prikulleen oikein.
|
|
|
|
simo hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Lahti
|
|
Vastaus #6233 : 01.05.2021 klo 11:35:57 |
|
Näin varmasti. Siinä fanidssä on uptodate-tietoa. Lippuhommisss vanhaa.
|
|
|
|
Jutimar
Poissa
|
|
Vastaus #6234 : 01.05.2021 klo 16:33:18 |
|
"Subject to availability, for some matches, it may be possible to purchase a limited number of tickets on a first-come, first-served basis. We expect this to happen in the second half of May. Please create an account on the UEFA Ticket Portal to make sure you receive our updates"
Toukokuun lopulla vielä mahdollisesti uudet hulinat lippujen hankintojen suhteen, mikäli koronatilanne menee parempaan päin.
|
|
|
|
blackhawk
Paikalla
Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton
|
|
Vastaus #6235 : 01.05.2021 klo 17:36:31 |
|
Toukokuun lopulla vielä mahdollisesti uudet hulinat lippujen hankintojen suhteen, mikäli koronatilanne menee parempaan päin.
Tuolla varmaan viitattiin siihen, että joidenkin otteluiden lippuja on palautettu niin paljon, että lippuja vapautuu myytäväksi rajoitetusta yleisökapasiteetista huolimatta. Näin käy täysin varmasti Budapestissa, jossa jokainen palautus vapauttaa lippuja myyntiin. Myös Pietarin otteluihin saattaa hyvinkin vapautua lippuja myyntiin varsinkin, jos vielä kasvattavat yleisökapasiteettia suuremmaksi kuin viimeksi mainittu 50%.
|
|
|
|
JCV
Poissa
|
|
Vastaus #6236 : 30.05.2021 klo 11:34:25 |
|
Tuliko muille venäjäksi toi lippuappi? Mulla tuli venäjän kielinen sähköposti, jossa translatorin avulla suomennettuna kerrotaan että "tähän sähköpostiin ei ole liitetty lippuja" Liput on uefa portaalissa kyllä. Kääntäjän avulla yritin rekisteröityä appiin, mutta sama teksti tuli tietojen kirjaamisen jälkeen ja appi heitti ulos.
On tää vaikeeta.
|
|
|
|
Hasselhoff
Poissa
Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue
|
|
Vastaus #6237 : 30.05.2021 klo 12:02:18 |
|
Tuliko muille venäjäksi toi lippuappi? Mulla tuli venäjän kielinen sähköposti, jossa translatorin avulla suomennettuna kerrotaan että "tähän sähköpostiin ei ole liitetty lippuja" Liput on uefa portaalissa kyllä. Kääntäjän avulla yritin rekisteröityä appiin, mutta sama teksti tuli tietojen kirjaamisen jälkeen ja appi heitti ulos.
On tää vaikeeta.
Ostitko lipun Igorilta? Ihan englanniksi se mulla on.
|
|
|
|
blackhawk
Paikalla
Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton
|
|
Vastaus #6238 : 30.05.2021 klo 12:03:00 |
|
On tää vaikeeta.
Kun avaat lippusovelluksen menun, näytön alaosassa on kielivalinta. Mulla lukee siinä English ja perässä kynän kuva. Kokeile pääsetkö siihen asti vaihtamaan kieltä.
|
|
|
|
JCV
Poissa
|
|
Vastaus #6239 : 30.05.2021 klo 12:33:24 |
|
Ostitko lipun Igorilta?
Ihan englanniksi se mulla on.
En ostanut Igorilta. Veikkaan että asiaan liittyy jotenkin kännykkän tekstin syöttöön asennetut kyriliset kirjaimet. Mutta tosiaan venäjäksi mulle kommunikoidaan nykyään, perhana. Onneksi osaan ne aakkoset.
|
|
|
|
JCV
Poissa
|
|
Vastaus #6240 : 30.05.2021 klo 12:34:49 |
|
Kun avaat lippusovelluksen menun, näytön alaosassa on kielivalinta. Mulla lukee siinä English ja perässä kynän kuva. Kokeile pääsetkö siihen asti vaihtamaan kieltä.
No voi juma! Kiitos! Sekin oli tietenkin venäjäksi se kielen valinta, niin en huomannut. Nyt on englanniksi, mutta en pääse sisään ainakaan vielä
|
|
|
|
jalmutin
Poissa
|
|
Vastaus #6241 : 30.05.2021 klo 13:00:27 |
|
En ostanut Igorilta. Veikkaan että asiaan liittyy jotenkin kännykkän tekstin syöttöön asennetut kyriliset kirjaimet. Mutta tosiaan venäjäksi mulle kommunikoidaan nykyään, perhana. Onneksi osaan ne aakkoset.
Iphonessa ainakin voi asetuksista laittaa eri maiden näppäimistöt numerojärjestykseen. Pudota venäjä sinne englannin taakse niin uudet sovellukset (ne joissa se mahdollisuus on) eivät käytä kyrillisiä oletuksena.
|
|
|
|
Sokratesinho
Poissa
|
|
Vastaus #6242 : 31.05.2021 klo 10:03:55 |
|
Miten vaihdetaan lipun omistajaa?
Olen yrittänyt jo googlata ja lukea edes vähän alusta.
|
|
|
|
juzzz
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
|
Vastaus #6243 : 31.05.2021 klo 10:05:57 |
|
Miten vaihdetaan lipun omistajaa?
Olen yrittänyt jo googlata ja lukea edes vähän alusta.
Ticket appissa avaat lipun ja klikkaat TRANSFER, appi kysyy vastaanottajan s-postia, laitat sen siihen ja siinäpä se. Mafia lähettää sitten tälle vastaanottajalle mailia.
|
|
|
|
Sokratesinho
Poissa
|
|
Vastaus #6244 : 31.05.2021 klo 10:10:58 |
|
Ticket appissa avaat lipun ja klikkaat TRANSFER, appi kysyy vastaanottajan s-postia, laitat sen siihen ja siinäpä se. Mafia lähettää sitten tälle vastaanottajalle mailia.
Giganttinen kiitos!
|
|
|
|
Kankkunen
Poissa
|
|
Vastaus #6245 : 31.05.2021 klo 15:54:32 |
|
Tass:n mukaan 2.6 alkaa Pietariin siirrettyjen pelien yleinen myynti. 4.6 puolestaan saattaa tulla lisää lippuja myös Suomen peleihin myyntiin (vain niille, jotka menettivät lippunsa arvonnassa.).
|
|
|
|
Rakim187
Poissa
|
|
Vastaus #6246 : 31.05.2021 klo 16:06:39 |
|
Tass:n mukaan 2.6 alkaa Pietariin siirrettyjen pelien yleinen myynti. 4.6 puolestaan saattaa tulla lisää lippuja myös Suomen peleihin myyntiin (vain niille, jotka menettivät lippunsa arvonnassa.).
Erittäin tyhmä kysymys mutta alkaako tuo yleinen lippujen myynti Uefan portaalissa vai onko tähän keksitty jokin seuraava kanava? Ruotsi-Slovakia pelin tiketti kiinnostaisi poistaa.
|
|
|
|
Kankkunen
Poissa
|
|
Vastaus #6247 : 31.05.2021 klo 16:13:31 |
|
Erittäin tyhmä kysymys mutta alkaako tuo yleinen lippujen myynti Uefan portaalissa vai onko tähän keksitty jokin seuraava kanava? Ruotsi-Slovakia pelin tiketti kiinnostaisi poistaa.
Uefan portaalissa, palkkilive&nopeimmat saavat liput. Ennen tätä, huomenna vielä Dublin lipunhaltijat saavat ensin etuosto-oikeuden näihin Pietarin peleihin. Myynti alkaa kuulemma klo 15.00 Moskovan aikaa. Uefa tiedottanee/vahvistaa vielä tämän uutisen.e. Onkin näköjään jo vahvistettu FAQ-osiossa. Ja Moskovan aika vastaa näköjään Suomen kesäaikaa, eli keskiviikkona klo 15.00 alkaa myynti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.05.2021 klo 16:22:16 kirjoittanut Kankkunen »
|
|
|
|
|
Nade
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
|
Vastaus #6248 : 31.05.2021 klo 16:47:27 |
|
Uefan portaalissa, palkkilive&nopeimmat saavat liput. Ennen tätä, huomenna vielä Dublin lipunhaltijat saavat ensin etuosto-oikeuden näihin Pietarin peleihin.
Myynti alkaa kuulemma klo 15.00 Moskovan aikaa. Uefa tiedottanee/vahvistaa vielä tämän uutisen.
One more palkkilive! Itseäkin tuo Ruotsi-Slovakia kiinnostaa niin täytynee iskeytyä linjoille tuolloin.
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
|
Vastaus #6249 : 31.05.2021 klo 16:51:27 |
|
Kuinkahan suosittu tuo matsi mahtaa olla? Jos miettii, että Suomen peleihinkin pääsee halutessaan käytännössä kuka tahansa, niin luulisi tuohonkin olevan reilusti lippuja jaossa. Noh, kai tässä vielä yhden palkkiliven jaksaa. Sääli vain, että näin puolueettoman tarkkailijan näkövinkkelistä juuri tuon lohkon mielenkiinnottomin ottelu kyseessä. Vrt. jos toisena osapuolena olisi ollut Espanja ja/tai Puola tähtipelaajineen.
|
|
|
|
|
|