FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 07:45:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 5
 
Kirjoittaja Aihe: VFG-Homostelu 2019  (Luettu 27959 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ihimine

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 19.12.2019 klo 12:49:11

Onko tänä vuonna tavallista hiljaisempaa sekä molempien äänestysten että homostelujen suhteen, vai kuvittelenko vaan?

Viime vuonna äänestys avattiin kolme päivää myöhemmin ja 19.12. mennessä oli annettu joitakin ääniä enemmän.
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #51 : 19.12.2019 klo 12:55:12

Viime vuonna äänestys avattiin kolme päivää myöhemmin ja 19.12. mennessä oli annettu joitakin ääniä enemmän.

Ok. Tuntui vaan jotenkin siltä että ääniä ei ole juuri tullut. Ehkä tahti tästä hieman kiihtyy äänestyksen loppua kohden, kuten aina.  

e. Jaa Demian kirjoittikin jo samaa. Perkeleen velmut!
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #52 : 20.12.2019 klo 03:50:20

9. Purojärven kurko
Aston Villan ääni korvessa

Puruveden.
Thalian

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 27.12.2019 klo 20:51:02

Äänestyslappu jätetty asiaan kuuluvien juhlallisuuksien kera. Nyt voisikin keitellä vaalikahvit.

Ovensuukyselyiden perusteella näyttää, että olen saamassa ääniä pariltakin itseäni yllättävältä taholta, eli nimimerkeiltä, jotka eivät suoraan muistu mieleeni. Tämä lämmittää erityisen paljon mieltä sillä se kertoo siitä, että joku muukin lukee näitä viestejä kuin he, joiden kanssa keskustelua käydään.
Käre #13

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pitkät bussimatkat


Vastaus #54 : 28.12.2019 klo 08:28:02

Itse äänestin ensimmäistä kertaa tässä skabassa.
jormakaariainen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen


Vastaus #55 : 28.12.2019 klo 16:03:33

Onko VFG-gaala kokenut inflaation, kun vuotta on jäljellä kolme päivää ja vasta neljä sivua tullut listoja sisään? Vai onko tämä viime vuosina keskittynyt uudenvuoden aattoon?
ihimine

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 28.12.2019 klo 17:29:43

Onko VFG-gaala kokenut inflaation, kun vuotta on jäljellä kolme päivää ja vasta neljä sivua tullut listoja sisään? Vai onko tämä viime vuosina keskittynyt uudenvuoden aattoon?

Viime vuonna tähän aikaan oli ketjussa 108 viestiä, tänä vuonna 90. Sitä en osaa sanoa, onko keskittyminen viime päiviin lisääntynyt viime vuosina.
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #57 : 28.12.2019 klo 18:00:00

1. tylerdurden
2. Salming

Oho, ollaan päästy isojen poikien liigaan. Melkoinen kunnia. Olen niin otettu, että taidan tarjota tuopin heti kun saan mahdollisuuden.     
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset


Vastaus #58 : 30.12.2019 klo 02:40:42

Kyllä, näin olen ohjeistanut vaalilautakunnan sekä äänestäjäkuntani. Pienin askelin demokratiasta kohti aristokratiaa.

Virke aloitetaan isolla alkukirjaimella. Muista olen valmis joustamaan.
XTB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Harrison Butkerin ryhti


Vastaus #59 : 30.12.2019 klo 16:19:04

5. Leopoldo Lugue
Fillaroiva anarkisti

Leopoldo Luque.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #60 : 30.12.2019 klo 17:45:01

Nyt ON! äänestetty. Kovia nimiä jäi ulkopuolelle, koska foorumin taso oli tänä vuonna niin kova.
pöytälaatikko

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 30.12.2019 klo 17:54:48

Oho, ollaan päästy isojen poikien liigaan. Melkoinen kunnia. Olen niin otettu, että taidan tarjota tuopin heti kun saan mahdollisuuden.     

Odotan innolla! Tuoppi
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 30.12.2019 klo 17:58:49

Säälistä äänestin eiq.

En muista vuosikausiin antaneeni ääniä tässä, mutta nyt sen tein, kun pari toveria muisti myös itseäni äänillä.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #63 : 31.12.2019 klo 11:26:31

Kiitoksia äänistä ja kunniamaininnoista.

Elmo on hauska forumpersoona, vaikea olisi kuvitella forumia ilman Elmoa, vaikka erityisesti naisviha välillä vähän tökkiikin.
Harmillista jos tälläinen kuva on syntynyt. En tunnista sitä itsessäni, mutta nämä on näitä juttuja, että miten kukin asioita määrittelee, jotkut hyvinkin laveasti. Olen hyvin kriittinen tietyn someaktiivisen feminismin pahimmille aivopieruille, mutta ei se ole vihaa, eikä varsinkaan naisia kohtaan. Olen kriittinen myös esim. republikaanitrumpistisensiiven aivopieruille, mutta en vihaa amerikkaa, konservatiiveja, näiden puhetorvena toimivia nimimerkkejä jne. Viha on muutenkin terminä aivan liian raju.

Mutta, voidaan tästä keskustella jossain muualla enemmän, vaikka privana. Haluaisin kyllä tietää mistä tämä mielikuva on syntynyt.
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #64 : 31.12.2019 klo 19:14:58

Tapsalle kiitokset pinnoista.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #65 : 31.12.2019 klo 19:21:52


9. Julkea bulbul
- Suosikkijoukkueen voi antaa anteeksi maajoukkuetason maajoukkuekirjoittajalle

Olen seurannut jalkapalloa aktiivisesti noin 7 vuotta ja koko sen ajan olen kannattanut Tampere Unitedia, kunnes tänä syksynä joukkue ei enään sytyttänyt samalla tavalla kuin ennen. Olen pohtinut mistä tämä johtuu ja tullut siihen tulokseen, että liika menestys vei innon joukkueen kannattamisesta. Kauden 07 mestaruus tuntui fantastiselta. Seuraavan kauden pettymys ei tuntunut enään niin hyvätä, mutta Liigacupin voitto tuntui hyvältä, koska sitä en ollut ikinä fanina kokenut. Sen jälkeen TamU ei ole sytyttänyt juuri millään tavalla ja viime kuussa oli aika ottaa suosikkijoukkue kohdasta TamU pois.

Viime viikkoina on tullut useasti sellainen olo, että uusi suosikkijoukkue olisi enemmän kuin mukava ja rupesin puntaroimaan eri vaihtoehtoja Tampereelta, sillä se on aina kiinnostanut entien. TPV tuli ensimmäisenä sympaattisena joukkueena mieleen ja muutaman päivän ajan puntaroituani asiaa tulin siihen tulokseen, että se olisi sopiva seura minulle. Joukkueessa pelaa monta mielenkiintoista ja omasta mielestäni näyttävää pelaaja. Jari Nikkilä on aina ollut suosikkejani nopeuteensa ja hyvän liikkeen takia, Uimonen loistavan pelisilmänsä ja vikkelyytensä takia ja Ylinen on malliesimerrki isosta miehestä, jolla on hyvä tekniikka ja osaa tehdä hienoja maaleja. Myös TPV:n pelitapa on miellyttänyt jo kauan silmääni ja tovonkin, että seurasta kehkeytyy enemmän kuin pelkästään uusi suosikkijoukkue
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #66 : 31.12.2019 klo 19:34:41

Tervetuloa sitten vain, toveri. ;)
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #67 : 31.12.2019 klo 19:45:07

Tervetuloa sitten vain, toveri. ;)
Tuoppi
Glamour Tits

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #68 : 31.12.2019 klo 19:51:12

Tuoppi
Buu!
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #69 : 31.12.2019 klo 19:56:31

Buu!

Emmää ny sillei oikeesti!
« Viimeksi muokattu: 31.12.2019 klo 20:06:06 kirjoittanut Julkea bulbul »
Glamour Tits

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #70 : 31.12.2019 klo 20:21:27

Emmää ny sillei oikeesti!
No joo, en mäkään.
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, 1612


Vastaus #71 : 31.12.2019 klo 20:47:13

takkamakkarara

paska puhetta, mutta uskon
Hodari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat


Vastaus #72 : 31.12.2019 klo 21:50:33

En jaksanut miettiä 10 nimimerkkiä, mutta listallani olisi joka tapauksessa ollut Elmo, mikä on todella hämmentävää. En olisi vielä pari vuotta sitten uskonut tätä kirjoittavani.

Toivottavasti Röytän Karhu voittaa ja foorumin taso on matalammalla kuin koskaan.
Pub

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 31.12.2019 klo 23:29:53

Kiitokset Elmolle ja Honkalalle, mutta tänä vuonna en saa 8 muuta foorumistia kasaan. Järjestetään yhteinen Bond/brittipop-ilta?
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #74 : 01.01.2020 klo 00:02:13

Olen seurannut jalkapalloa aktiivisesti noin 7 vuotta ja koko sen ajan olen kannattanut Tampere Unitedia, kunnes tänä syksynä joukkue ei enään sytyttänyt samalla tavalla kuin ennen. Olen pohtinut mistä tämä johtuu ja tullut siihen tulokseen, että liika menestys vei innon joukkueen kannattamisesta. Kauden 07 mestaruus tuntui fantastiselta. Seuraavan kauden pettymys ei tuntunut enään niin hyvätä, mutta Liigacupin voitto tuntui hyvältä, koska sitä en ollut ikinä fanina kokenut. Sen jälkeen TamU ei ole sytyttänyt juuri millään tavalla ja viime kuussa oli aika ottaa suosikkijoukkue kohdasta TamU pois.

Viime viikkoina on tullut useasti sellainen olo, että uusi suosikkijoukkue olisi enemmän kuin mukava ja rupesin puntaroimaan eri vaihtoehtoja Tampereelta, sillä se on aina kiinnostanut entien. TPV tuli ensimmäisenä sympaattisena joukkueena mieleen ja muutaman päivän ajan puntaroituani asiaa tulin siihen tulokseen, että se olisi sopiva seura minulle. Joukkueessa pelaa monta mielenkiintoista ja omasta mielestäni näyttävää pelaaja. Jari Nikkilä on aina ollut suosikkejani nopeuteensa ja hyvän liikkeen takia, Uimonen loistavan pelisilmänsä ja vikkelyytensä takia ja Ylinen on malliesimerrki isosta miehestä, jolla on hyvä tekniikka ja osaa tehdä hienoja maaleja. Myös TPV:n pelitapa on miellyttänyt jo kauan silmääni ja tovonkin, että seurasta kehkeytyy enemmän kuin pelkästään uusi suosikkijoukkue

:D

Hetken jo luulin, että tämä oli "Muiden keskustelut" :D

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa