FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.01.2025 klo 08:04:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 273 [274] 275 ... 318

Kirjoittaja Aihe: HJK 2020 - Kolmas tähti vai pimputtelulla alasarjaan?  (Luettu 1437132 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jallu0312

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Suomifutis, Lazio

Vastaus #6825 : 06.11.2020 klo 08:42:38

ägä sitten päätti nolata ja häpäistä koko klubin... VMP
Keskiviikko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Medo

Vastaus #6826 : 06.11.2020 klo 09:20:55

ägä sitten päätti nolata ja häpäistä koko klubin... VMP
Joo, parempi ettei naisten futiksesta puhuta. Nehän häpäisee koko lajin.
Kopper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #6827 : 06.11.2020 klo 10:04:33

No, kyllä mä itsekin oon sitä mieltä, että Ägällä on lähtenyt vähän laukalle Twitterin puolella. Enkä nyt tarkoita sitä, etteikö naisfutiksesta saisi puhua tai hehkuttaa omaa seuraa, mutta onhan toi melko erikoista meininkiä.
Gunvald Larsson

Poissa Poissa

Vastaus #6828 : 06.11.2020 klo 10:09:14

Wallius on hyvä ylöspäin mutta puolustaminen vielä haastavaa ja ykkösessä voi olla liian kova taso. Toki voi ottaa isoja harppauksia jo puolessa vuodessa.

Walliuksella on poikkeuksellisen hyvä laukaus. Todellinen pelote kauempaakin.
Arabialainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi 04

Vastaus #6829 : 06.11.2020 klo 10:29:59

Walliuksella on poikkeuksellisen hyvä laukaus. Todellinen pelote kauempaakin.
Totta, mutta pääsee käyttämään sitä todella harvoin. Varmaan 5-10 laukausta tällä kaudella. Yhdessä kotimatsissa pääsi laitahyökkääjäksi, mutta vaatisi paljon lisää minuutteja tuolle paikalle. Ja mielestäni siis todella lupaava pelaaja, mutta juuri puolustuksessa näkyy eniten myös ikävuodet. Joku voisi siirtää tämän keskustelun Nollanelosen ketjuun (vaikka on vain yksi Klubi).
Jema Pelle

Poissa Poissa

Vastaus #6830 : 06.11.2020 klo 11:59:06

Sparta Prahalla 65 (33+32)

OT:

Suomen wikin ja Transfermarktin mukaan miehillä 36 (1912, 1919, 1922 puuttuvat). Varmaan joku syy eroon, en tunne historiaa, joten...

E: Uefalla 33, olisko noi kolme jotain minisarjamestaruuksia tai vastaavia epämääräisiä viritelmiä.
« Viimeksi muokattu: 06.11.2020 klo 13:06:40 kirjoittanut Jema Pelle »
Itä132
Vastaus #6831 : 06.11.2020 klo 13:26:08

Kolmas tähti, mikä ihana syy kuunnella Stereo Lovea repeatilla:
https://twitter.com/Nappulakengat/status/1324615472764096514?s=09
Spangen

Poissa Poissa

Vastaus #6832 : 06.11.2020 klo 14:18:46

No, kyllä mä itsekin oon sitä mieltä, että Ägällä on lähtenyt vähän laukalle Twitterin puolella. Enkä nyt tarkoita sitä, etteikö naisfutiksesta saisi puhua tai hehkuttaa omaa seuraa, mutta onhan toi melko erikoista meininkiä.
Ai vähän? Toimiston omahyväisessä hiilineutraalissa edistyksellisessä kuplassa on jalat vahvasti irti maasta.

Hello @FIFA, I just made my own rules. Do I have a world record?
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots

Vastaus #6833 : 06.11.2020 klo 14:22:18

:D
elstadi

Poissa Poissa

Vastaus #6834 : 06.11.2020 klo 14:46:52

Ai vähän? Toimiston omahyväisessä hiilineutraalissa edistyksellisessä kuplassa on jalat vahvasti irti maasta.

Hiilineutraalius on sentään oikeasti tarpeellinen ja hieno tavoite ihan missä tahansa, mutta tuo harrastefutiksen väkisin framille nostaminen ja hyväntekeväisyys-ajattelu ei niinkään.

Skyttä olisi kova haku Ilveksestä. Runko joka tapauksessa jo erinomaisesti kasassa. Vaikuttaa todella vahvalta lähtökohdat ensi kauteen.
Kopper

Poissa Poissa

Vastaus #6835 : 06.11.2020 klo 15:33:05

TuoppiYlos

Kiinanmuuri

Poissa Poissa

Vastaus #6836 : 06.11.2020 klo 15:44:57

Toivottavasti se pelaaja Ilveksestä ei ainakaan ole Aspegren
Sukerman

Poissa Poissa

Vastaus #6837 : 06.11.2020 klo 15:53:18

Puhu omasta puolestasi.

Ammattiurheilu ei operoi irrallaan muusta yhteiskunnasta. Täysi tuki progressiivisuudelle ja vastuunkannolle.
atletico1

Poissa Poissa

Vastaus #6838 : 06.11.2020 klo 15:58:42

Vähän joo muttei läheskään yhtä pahasti kuin Donald Trumpilla. Eiköhän klubilla ollut tarkoitus vaan herättää keskustelua naisfutiksen puolesta ja ilmeisesti siinä onnistuttiin.
Sukerman

Poissa Poissa

Vastaus #6839 : 06.11.2020 klo 16:10:52

Kyllä mä vähän ihmettelen, että juhlan hetkellä joku jaksaa tuhertaa itkua siitä, että Klubi antaa tunnustusta naisilleen.

Siitä ei ole montaa vuotta, kun naisten maajoukkue skulasi miesten ylijäämäpaidoissa suunnilleen arvokisatkin. Meidän naisissa juuri kukaan ei saa mitään fyrkkaa tekemisestään. Mihinkäs se against modern football tässä kohdin unohtuu?

Antakaa tunnustaa naisten tekeminen, se ei ole keneltäkään pois. Suoraan sanottuna vituttaa, että tästä tehdään ongelma.
Hitsari

Poissa Poissa

Vastaus #6840 : 06.11.2020 klo 16:12:37

Siis ihan naama vakavana pohditte Skytän siirtoa teille? Ihan tosissanne vedätte tota juttua? Ilves myisi oman kasvattinsa ja parhaan pelaajansa kilpailevaan seuraan? Ja että teillä olisi varaa maksaa semmosia suirtosummia pelaajasta, mitä muilla Euroopan jengellä ei olisi maksaa? Ei jumalauta mitä fantasioita.
JaJaJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023

Vastaus #6841 : 06.11.2020 klo 16:15:50

Siis ihan naama vakavana pohditte Skytän siirtoa teille? Ihan tosissanne vedätte tota juttua? Ilves myisi oman kasvattinsa ja parhaan pelaajansa kilpailevaan seuraan? Ja että teillä olisi varaa maksaa semmosia suirtosummia pelaajasta, mitä muilla Euroopan jengellä ei olisi maksaa? Ei jumalauta mitä fantasioita.

Selvä trolli, mutta tiedäthän, että Skyttä ei olisi ensimmäinen tuon kaltainen pelaaja, jonka Klubi hommaisi toisesta Veikkausliigaseurasta? Eli lupaava kotimainen nuori hyvän kauden vetänyt pelaaja. Vai luuletko, että Skyttä ei haluaisi Klubiin vrt. Ilves, koska on "oma kasvatti"? :D
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #6842 : 06.11.2020 klo 16:17:03

Semmoisia fantasioita siellä :D Ei taida Ilveksen taloudellinen tilanna olla mitenkään erityisen häävi, ja sieltä lähtee avainpelaajia muualle ilmaissiirroilla. Eiköhän Skyttä liikahda Eurooppaan heti kun sieltä tulee kuusinumeroinen tarjous.
Hitsari

Poissa Poissa

Vastaus #6843 : 06.11.2020 klo 16:23:20

Vai luuletko, että Skyttä ei haluaisi Klubiin vrt. Ilves, koska on "oma kasvatti"? :D

Luulen, ihan samallalailla kun Lämmikään ei halunnut siirtyä teille. Ja mä luulen että Skyttää kiinnosta sen verran oma ura että haluaa siirtyä urallaan parempaan sarjaan ja liigaan eikä samaan sarjaan ja kilpailevaan seuraan. Tai että Ilves myisi tämän tason timantin semmosella hinnalla että teillä olisi varaa maksaa.

Mä en tiedä mikä Barca te luulette olevanne tai että kehä 3 ulkopuolella pelaajat näkisi märkiä unia pelata HJKssa
Naapel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #6844 : 06.11.2020 klo 16:25:06

:D Skytästä olisi saanut jo vuosia sitten kuusinumeroisen siirtosumman, muttei ole halunnut lähteä. Nyt kun on tehnyt läpimurron liigaan, mikä on koko ajan ollut tarkoituksena, niin tilanne saattaa olla toinen, mutta määränpää on jossain muualla kuin Klubissa. Eikä Ilveksellä ole mitään tarvetta myydä, vaikka ei palkalla pysty kilpailemaan kaikkien seurojen kanssa.
Sukerman

Poissa Poissa

Vastaus #6845 : 06.11.2020 klo 16:25:20

Lahjakas kaveri. Eiköhän ole valmiudet lähteä jo isompaan sarjaan. Todennäköisesti ei jatka Suomessa ensi kautta.

En silti poissulje, etteikö HJK tai vaikka oligarkki Arin porukka voisi koettaa hamuta. Transfermarkt sanoo 200te hinnaksi.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #6846 : 06.11.2020 klo 16:34:02

Luulen, ihan samallalailla kun Lämmikään ei halunnut siirtyä teille. Ja mä luulen että Skyttää kiinnosta sen verran oma ura että haluaa siirtyä urallaan parempaan sarjaan ja liigaan eikä samaan sarjaan ja kilpailevaan seuraan. Tai että Ilves myisi tämän tason timantin semmosella hinnalla että teillä olisi varaa maksaa.

Mä en tiedä mikä Barca te luulette olevanne tai että kehä 3 ulkopuolella pelaajat näkisi märkiä unia pelata HJKssa
Lämmi on kieltämättä erinomainen esimerkki, kun höntsäili sopimuksensa loppuun Ilveksessä ja lähti sitten muualle niin että Ilves ei saanut penniäkään Ylos
En toki itsekään jaksa uskoa, että Klubi onnistuisi Skytän haalimaan. Eiköhän suuntana ole joku Häcken tai Ingolstadt ja siirtosumma on "suomalaisittain merkittävä".
faarao_

Poissa Poissa

Vastaus #6847 : 06.11.2020 klo 16:46:21

Kyllä on lähtenyt jutut aika pahasti laukalle, jos joku tosissaan kuvittelee, ettei Ilvestä kiinnostaisi muutaman sadan tonnin siirtokorvaus tai Skyttää näyttöpaikka Mestareiden liigan karsinnoissa ja tilipussin tuplaaminen. Näin puolueettomankin näkökulmasta kausi Klubissa, onnistuminen europeleissä ja mahdollinen jatkosiirto niiden kautta kuulostaisi hieman järkevämmältä vaihtoehdolta kuin suora siirto isompiin liigoihin pelaajana, joka silloin tällöin dominoi Veikkausliigaa. Skyttä on toki lupaava pelaaja, mutta ei todellakaan mikään huippulupaus eurotasolla, joka kävelisi suoraan pelaavaan kokoonpanoon Veikkausliigaa isommissa sarjoissa.
Arabialainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi 04

Vastaus #6848 : 06.11.2020 klo 16:57:34

Skytällä kaksi vuotta vielä sopimusta jäljellä Ilvekseen, joten voisi olla aika kallis kauppa ja vaikka Skyttä on hyvä, niin esim. Heiskanen omasta pesästä voi olla ensi kaudella aivan yhtä hyvä. Skyttä on väläytellyt, mutta ei ole vielä mikään tähtipelaaja. Pitäisi muutama pelaaja ohittaa ilman että kausi Klubissa ei sujuisi penkillä tai ykkösessä.
Hitsari

Poissa Poissa

Vastaus #6849 : 06.11.2020 klo 17:42:49

18-vuotias oman seuran kasvatti ja lupaava kaveri, potentiaalia saada seurahistorian suurimman siirtokorvauksen, joukkueen paras pelaaja, 2 vuotta sopimusta jäljellä, niin myytäisiin kilpailevaan  seuraan parilla sataa. Eikä olisi mitään takeita siitä että Skyttä olisi Klubissa avauksessa. Eihän tossa ole mitään järkeä ja loppuisi oma mielenkiinto saman tien koko touhuun.

Sivuja: 1 ... 273 [274] 275 ... 318

Siirry: