FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2020 klo 14:38:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Kirjoittaja Aihe: A-SM 2020  (Luettu 35868 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arabialainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi 04

Vastaus #125 : 11.03.2020 klo 16:28:50

Ottelua en nähnyt, mutta tilastoissa Banzalla vaan 2 maalia tehtynä eli paska päivä!

Tulos tuonti ihmeitä vastaan vaan 3-1 eli ei ollut kyllä kummoinen päivä ilmeisesti Klubi04 joukkueellakaan!?
Eka maali pikulta ja ei toinenkaan mikään maaginen yksilösuoritus ollut, ja olen kyllä itse Banza-fani, joten subjektiivisestikin katsottuna ei ollut parasta näkemääni Banzaa. Lopputulos 3-1 ei mielestäni kuvaa matsia kovin hyvin, sillä se olisi voinut hyvin päättyä tasan ja Klubin tappiokaan ei olisi ollut oikeusmurha. Edellisen viikonlopun Floran U21 joukkuetta vastaan 6-0 voiton kaltainen tulos oli kuitenkin itsellä odotuksissa tästäkin matsista. Nyt Klubin kokoonpanokin oli vielä asteen tai kaksi kovempi.
« Viimeksi muokattu: 11.03.2020 klo 16:42:37 kirjoittanut Arabialainen »
SimppaSuvela

Poissa Poissa

Vastaus #126 : 11.03.2020 klo 17:15:39

Eka maali pikulta ja ei toinenkaan mikään maaginen yksilösuoritus ollut, ja olen kyllä itse Banza-fani, joten subjektiivisestikin katsottuna ei ollut parasta näkemääni Banzaa. Lopputulos 3-1 ei mielestäni kuvaa matsia kovin hyvin, sillä se olisi voinut hyvin päättyä tasan ja Klubin tappiokaan ei olisi ollut oikeusmurha. Edellisen viikonlopun Floran U21 joukkuetta vastaan 6-0 voiton kaltainen tulos oli kuitenkin itsellä odotuksissa tästäkin matsista. Nyt Klubin kokoonpanokin oli vielä asteen tai kaksi kovempi.

Pakko kai luottaa näkemykseesi sillä niinkuin sanoin etten ottelua nähnyt, mutta ottelun tilastoissa (hallinta, hyökkäykset, vaaralliset hyökkäykse, laukaukset, laukaukset maalia kohti yms.) Klubi oli ylivoimainen ja vain kulmapotkuja oli Atlantiksella enemmän.

Tulos on mielestäni hyvä ja kun tietää millainen lahja oli Atlantiksen maalikin niin riittävä sillä tuollaiset 6-0 tulokset niinkuin Floraa vastaan tuli niin eivät kuulu olla jokapäiväisiä tai jotain pahasti vialla. 

Mielestäni aina kun hyökkääjä tekee 2 maalia niin voi olla tyytyväinen sillä rankitkin täytyy laittaa sisään ja jostakin/jotenkin ne täytyy ensin myös hankkia.

En oikein osaa sanoa millaiset odotukset tälle Klubi04 porukalle ollaan luotu ja mihin ne perustuvat?? Onko tavoite nousu ja vai tuottaa pelaajia edustusjoukkueeseen?
laitakoira

Poissa Poissa

Vastaus #127 : 12.03.2020 klo 23:57:02

Onko karsintasarja nyt siis peruttu tästä eteenpäin?
Belmero

Poissa Poissa

Vastaus #128 : 13.03.2020 klo 00:40:20

Onko karsintasarja nyt siis peruttu tästä eteenpäin?

Tauolla. Tilannetta arvioidaan uudestaan huhtikuussa.
Petriv123

Poissa Poissa

Vastaus #129 : 14.03.2020 klo 17:48:09

Mielenkiintoista nähdä mitkä ovat vaihtoehdot koska 3 kierrosta pelaamatta ja lisäksi yksi vkl tarvittaisiin jatkokarsintoihin. Tosin jos huhtikuun alusta jatketaan ja sarjan alkua viivästetää. Niin kyllähän tuo toimii.

Tosin itse uskon että 2 viikon breikki pitenee vähintään neljään.

Sivuja: 1 ... 5 [6]

Siirry: