FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 23:34:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 37 [38]
 
Kirjoittaja Aihe: EIF 2020  (Luettu 206305 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #925 : 25.11.2020 klo 17:21:33

Jäntti ja Mehdi!!!! Paikalliset pojat palaa kotiin! Voi prkl mitkä loistouutisia nyt sataa koko ajan!!! Näin innoissaan ei ole ollut moneen vuoteen!
Mikäs juttu tässä nyt on? Eihän tuossa ole pelaajien kannalta järkeä vai onko Mehdi luovuttanut kokonaan ja tyytyy pelaamaan Akatemiassa?
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #926 : 25.11.2020 klo 17:28:11

Mikäs juttu tässä nyt on? Eihän tuossa ole pelaajien kannalta järkeä vai onko Mehdi luovuttanut kokonaan ja tyytyy pelaamaan Akatemiassa?

Liigaan 2022! Miksi Mehdi haluisi pelaa kakkosessa?
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #927 : 25.11.2020 klo 18:19:40

Liigaan 2022! Miksi Mehdi haluisi pelaa kakkosessa?
Oleellista tässä varmaan se että onko EIF:n akatemia kolmosessa parempi vaihtoehto kuin Seinäjoen akatemia kakkosessa? ;) No, tuskin Mehdi nyt sentään akatemian riveissä pelaa mutta mikäli Jäntti olisi täydessä iskussa ja pysyis kunnossa (luultavasti toiveajattelua) niin itse en ainakaan näe että Mehdi olisi selkeä ykkösvahti (ainakaan mikäli mennään pelkästään "paras pelaa" meiningillä eikä anneta ikää ja tulevaisuudennäkymät vaikuttaa). En näe että Mehdi kykenee samankaltaiseen tasoon kun mihin Jäntti parhaimmillaan pystyi kaudella 2018.

Mutta molemmat ovat munkin papereissa enemmän kuin tervetulleita, loistava kaksikko josta molemmat pärjää hyvin ykkösessä. Ja kaiken kruununa tietysti paikallisuus! Erittäin hyvä alku EIF:n joukkueenrakentelulle ja tähän mennessä aivan loistosainauksia jokainen!
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #928 : 25.11.2020 klo 18:44:43

Olli voisi olla helposti saatavilla koska SalPa julkisti tänään koko kakkosdivisioonan paskimman valmentajan jatkon ja hänelle kaksi täysin noviisia apulaista. Ei hyvä heilu.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #929 : 25.11.2020 klo 18:54:02

Olli voisi olla helposti saatavilla koska SalPa julkisti tänään koko kakkosdivisioonan paskimman valmentajan jatkon ja hänelle kaksi täysin noviisia apulaista. Ei hyvä heilu.
Ehdottomasti kannattaisi taas katsella myös Salon suuntaan. TPS:n putoaminen voi tietysti vaikuttaa siihen että potentiaalisimmat ykkösessä pärjäävät suuntaavat Turkuun mutta toisaalta luulisi myös että Sihvosen ja Kovaqin onnistuneet Tammisaari-muutot antavat uskoa muillekin SalPassa esiintyneille jotka janoavat seuraavaa askelta urallaan.
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #930 : 25.11.2020 klo 20:18:02

Oleellista tässä varmaan se että onko EIF:n akatemia kolmosessa parempi vaihtoehto kuin Seinäjoen akatemia kakkosessa? ;) No, tuskin Mehdi nyt sentään akatemian riveissä pelaa mutta mikäli Jäntti olisi täydessä iskussa ja pysyis kunnossa (luultavasti toiveajattelua) niin itse en ainakaan näe että Mehdi olisi selkeä ykkösvahti (ainakaan mikäli mennään pelkästään "paras pelaa" meiningillä eikä anneta ikää ja tulevaisuudennäkymät vaikuttaa). En näe että Mehdi kykenee samankaltaiseen tasoon kun mihin Jäntti parhaimmillaan pystyi kaudella 2018.

Mutta molemmat ovat munkin papereissa enemmän kuin tervetulleita, loistava kaksikko josta molemmat pärjää hyvin ykkösessä. Ja kaiken kruununa tietysti paikallisuus! Erittäin hyvä alku EIF:n joukkueenrakentelulle ja tähän mennessä aivan loistosainauksia jokainen!

Mun mielestä Mehdi todellakin kamppailee avauspaikasta Ykkösessä. Ei häntä voi syyttää siitä että Seinäjoen kakkosjoukkue putosi, hänellä on alla kausi Ykkösessä ja Jäntillä kausi kakkosessa. Mua ihmetyttää vaan se että Mehdi lähti Seinäjoelle valmennuksen perässä ja yhden kauden jälkeen hän on takaisin Tammisaaressa.
Grönvita Ekenäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF


Vastaus #931 : 25.11.2020 klo 20:30:57

Mun mielestä Mehdi todellakin kamppailee avauspaikasta Ykkösessä. Ei häntä voi syyttää siitä että Seinäjoen kakkosjoukkue putosi, hänellä on alla kausi Ykkösessä ja Jäntillä kausi kakkosessa. Mua ihmetyttää vaan se että Mehdi lähti Seinäjoelle valmennuksen perässä ja yhden kauden jälkeen hän on takaisin Tammisaaressa.
Totta kai kamppailee avauksenpaikasta ja uskonkin että Mehdi pelaa tulevalla kaudella enemmän kuin Jäntti. Mun mielipide on kuitenkin se että absoluuttisella huipputasollaan Jäntti on parempi kuin Mehdi mutta kun Jäntin loukkaantumishistoriaa katsoo niin ymmärtää ettei Jäntti kovin usein pääse siihen "huipputasolleen".
Ekedinho

Poissa Poissa


Vastaus #932 : 25.11.2020 klo 23:23:30

Totta kai kamppailee avauksenpaikasta ja uskonkin että Mehdi pelaa tulevalla kaudella enemmän kuin Jäntti. Mun mielipide on kuitenkin se että absoluuttisella huipputasollaan Jäntti on parempi kuin Mehdi mutta kun Jäntin loukkaantumishistoriaa katsoo niin ymmärtää ettei Jäntti kovin usein pääse siihen "huipputasolleen".

Siinä olet oikeassa.
El Domingo

Poissa Poissa


Vastaus #933 : 25.11.2020 klo 23:40:25

Totta kai kamppailee avauksenpaikasta ja uskonkin että Mehdi pelaa tulevalla kaudella enemmän kuin Jäntti. Mun mielipide on kuitenkin se että absoluuttisella huipputasollaan Jäntti on parempi kuin Mehdi mutta kun Jäntin loukkaantumishistoriaa katsoo niin ymmärtää ettei Jäntti kovin usein pääse siihen "huipputasolleen".

Loukkaantumishistoriaa? Ei ainakaan 2020, sillä Jäntti pelasi varmaan kaikki PEPO Lappeenrannan pelit Kakkosessa päättyneellä kaudella. Vaikuttiko Lappeenrannan luonnonnurmi treeni- ja pelialustana sitten ettei ollut loukkaantunut.
mjanders

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF, BK-46, FC HIK


Vastaus #934 : 27.11.2020 klo 20:09:01


2021 kausiketju avattu

 
Sivuja: 1 ... 37 [38]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa