Näinkö olen kirjoittanut?
Minä niin toivoin sitä kaamosmasennus vaihtoehtoa. Lääkkeeksi olisin suositellut rullasuksia ja otsalamppua.
Luin varmuuden vuoksi kirjoittamasi viestit MYPAN kausitopiceista uudelleen, jotta sain vahvistuksen omasta luetun ymmärtämisestä. Suurin osa teksteistäsi on negatiivissävytteisiä, joissa kerrot olevasi huolissasi, että et ole vakuuttunut tai toteat katastrofin ainesten olevan ilmassa. Itse suosin tapaa, jossa lähdetään positiivisemman ajattelun kautta lähestymään erinäisiä asioita.
Case Karjalaiseen en jaksa palata, koska olen osasta asioita kanssasi jopa samaa mieltä.
Jatkosopimuksen tehneistä pelaajista olet kirjoittanut muun muassa seuraavaa:
että sopimuksia on jo noin puolet kasassa joista ehkä yksi on Ykkösen keskitasoa.Nyt kasassa on kuitenkin se 13 sopimuspelaajaa. Loput 10-11 pelaajaa jotka tulevat täytyisi olla todella kovia Ykkösen tasoisia pelaajia jotta olisi edes avauskokoonpanon verran YkkösenJoukkuueessa ei tällä hetkellä ole yhtään kunnon Ykkösen tasoista pelaajaaKyllä Rämä ja Lindeman Kolmosessa pärjää kuten S:towski kirjoitti. Ja hieman korkeammalla. Ja nämä ovat tällä hetkellä meidän parhaat. Ja niitä on kaksi.
20.1 Ja vaikka Kytilä oli pelastaja viime vuonna, niin ei hän ole ominaisuuksiltaan sen tason pelaaja, jonka varaan voi sarjapaikkaa alkaa rakentamaan.Ymmärränkö nyt oikein? Kaikki sopimukset jotka on tehty ennen vuoden vaihdetta on tasoa piirisarja ja Mielestäsi tarvitsemme 10-11 täysin uutta kovan luokan pelimiestä? Ja tämän perustat Szachnitowskin sarkastiseen kommenttiin? Vaikka unohdettaisiin Kytilän tekemät maalit niin kyllä mies on tasonsa todistanut.
Uusista sopimuspelaajista/ tryoutissa näytillä käväisseistä käytät seuraavia nimityksiä:
"Vahvistukset", vitsejä, Arpa, lotto nobody. Obeng hankittiin, joka ei ole sen tasoinen että sillä Ykköseen mennään.Muistan uutisen, jossa todettiin tryout tilaisuuden täyttäneen odotukset
https://www.mypa.fi/uutiset/mypan-tryout-taytti-odotuksetItse en ole sopimuksen tehneistä pelaajista nähnyt kummankaan pelaavan jalkapalloa ja testi/ifk pelaajien tasostakin olen suurimmaksi osaksi forum tovereiden tekemien Jäps pelin raporttien varassa. Sinulla on enemmän näkökulmaa kyseiseen asiaan?
Seurasta ja taustoista löytyy mielenkiintoista luettavaa:
Seuran pelaajabudjetilla se tuntuu todella vaikealta.
Näin minäkin olen kuullut. Lisäkuluja siis taustajoukkoihin kun ex-puheenjohtaja päätti tehdä itsestään toiminnanjohtajan.
MYPA taitaa olla myös ainoa Ykkösen joukkue, jonka sopimuspelaajat eivät tarvitse talvella tai syksyllä harjoitella joukkueensa kanssa. Kunhan kesällä tulevat peleihin. Jossakin muualla sitä kutsutaan puuhasteluksi. Muu organisaatio onkin sitten tälle tasolle ainakin vielä ihan omaa luokkaansa puuhastelussa. Joukkueessa ei ole ainakaan virallisesti nimetty huoltajaa, joka taitaa löytyä kyllä muista alueen piirisarjajoukkueistakin. Tiedottaminen on sellaisella tasolla, että hävettää. Nettisivujakaan ei saada päivitettyä. Kertoo paljon kuinka seura arvostaa kannattajiaan.
Puuhastelua tai ei. Kyseessä on amatöörisarja ja suurin osa pelaajista opiskelee tai tekee töitä pelaamisen ohessa. Talvella ja syksyllä harjoittelusta tiedän sen verran että harjoitukset ovat alkaneet ja Joukkue juoksi tällä viikolla minua vastaan Saviniemessä. Tiedottaminen on ollut heikkoa ja syykin on selvillä...
https://www.facebook.com/mypajuniorit/photos/a.289484871175211/1480748532048833/?type=3. Toivottavasti mahdollisimman nopeasti löytyisi henkilö, jolla on kiinnostusta ja aikaa ryhtyä hommaan. Talkoiden tekijöitä on aina hankala löytää on seura mikä tahansa. Kyllä siellä kentän laidalla on huoltaja ainakin tähän päivään mennessä on ollut, vaikka sitä ei seuran sivuilla mainosteta. (Pekka.K nimi ei muutettu)
Hieno mies
Ensimmäinen harjoitusottelu:
Tuloksellisesti raapaistiin juuri ja juuri tasuri Kakkosen keskikastin jengiltä, joka ei pelannut parhaimmilla ja saatiin maalit aikaiseksi kun kaveri vaihtoi ne vielä heikommat kentälle. Pelillisestä puolesta en sano mitään kun en ole nähnyt. Muistan noin vuosi sitten pelatun ottelun Peka (3Div.) vs Mypa Arto Tolsa areena -15 astetta pakkasta, merituuli ja minä tärisin pääkatsomossa munat jäässä ottelua seuraten. Ottelu päättyi 0-0 tasa tulokseen.
Tämän lisäksi en ymmärrä väitettäsi miksi Ykkönen olisi tänä vuonna pelillisesti kovempi sarja kun edellis vuonna? Etenkin nousijajoukkueille uusi systeemi voi olla raaka.
Viime kesästä muistetaan Hakan ylivoimainen esitys ja TPS karsintavoitto VPSää vastaan. Tämän lisäksi sarja laajennuksen vuoksi nousijajoukkueita on 3 MP, Gnistan ja SJk Akat, joista kaksi on vielä tuoreessa muistissa kaudelta 2018.
VALOA TUNNELIN PÄÄSSÄ!
Pelaajistoon saatiin kaivattu nimi, kun Turunen pisti nimen paperiin. Kelpo Ykkösen veskari joka korjaa muutamat isommat virheensä ottamalla huikeita torjuntoja muissa peleissä. MYPAn budjetiin parempi kuin erinomainen. Toivottavasti pidät jatkossakin tämän linjan ja yrität löytää asioista positiiviset puolet : D