FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 13:30:24 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]

Kirjoittaja Aihe: Juventus Club Finlandia syntyi!  (Luettu 6543 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
toonraider

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maki ja Kurre studiossa

Vastaus #75 : 03.05.2007 klo 17:44:13

JLCM alkaa jo muistuttaa entistä tupakoitsijaa joka aina jonkun sytyttäessä savukkeen muistaa valistaa tyhmempiään tupakoinnin naurettavuudesta.
 Alas
JLCM

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta

Vastaus #76 : 03.05.2007 klo 18:50:21

JLCM alkaa jo muistuttaa entistä tupakoitsijaa joka aina jonkun sytyttäessä savukkeen muistaa valistaa tyhmempiään tupakoinnin naurettavuudesta.
 Alas

Pikemminkin olen janari joka valistaa ihmisiä ettei "poskareita" voi verrata "henkeen vetoon" jos nyt tupakkaan pitää lähteä vertaamaan :D
Casma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mole.

Vastaus #77 : 03.05.2007 klo 18:54:47

Pikemminkin olen janari joka valistaa ihmisiä ettei "poskareita" voi verrata "henkeen vetoon" jos nyt tupakkaan pitää lähteä vertaamaan :D

Lainaus
Suosikkijoukkue: Suomi, (Inter Turku, ManU)

ManU  :D Turku?
« Viimeksi muokattu: 03.05.2007 klo 18:56:04 kirjoittanut casma »
JLCM

Poissa Poissa

Vastaus #78 : 03.05.2007 klo 19:13:27

ManU  :D Turku?

Kaksi seuraa jota symppaan, kumpaakaan en kannata, toista en edes voi koskaan kannattaa.....

Pointtini taisi sullekin mennä tosi hyvin perille  ::)

Voisiko joku pliis nyt jo kertoa miksi teille on tärkeää että teille vieraan kaupungin, vieraasta maasta(jonkamaalaisiksi/kaupunkilaisiksi ette itseänne koe/halua kokea) tuleva joukkue jota katselette kotisohvalta tai lähiräkälässä telkkarista voittaa vieraan maan mestaruuden jalkapallossa. Mitä sen on oikeasti väliä? Tätä kysyin aiemmin tuolla toisessa topikissa, mutta ainakaan jipsun vastaus ei minua tyydyttänyt. Kerro vaikka siis toonraider minulle vähän Newcastle Unitedista, ja kerro minulle mitä muuta seura on kuin Newcastlelainen jalkapalloseura. Kerro minulle myös mitä sinulle merkitsee että Newcastle United menestyy, tai mitä merkitsee kun seura ei menesty. Miksi on tärkeää miten seuralla menee?
toonraider

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 03.05.2007 klo 20:02:02

Voisiko joku pliis nyt jo kertoa miksi teille on tärkeää että teille vieraan kaupungin, vieraasta maasta(jonkamaalaisiksi/kaupunkilaisiksi ette itseänne koe/halua kokea) tuleva joukkue jota katselette kotisohvalta tai lähiräkälässä telkkarista voittaa vieraan maan mestaruuden jalkapallossa. Mitä sen on oikeasti väliä? Tätä kysyin aiemmin tuolla toisessa topikissa, mutta ainakaan jipsun vastaus ei minua tyydyttänyt. Kerro vaikka siis toonraider minulle vähän Newcastle Unitedista, ja kerro minulle mitä muuta seura on kuin Newcastlelainen jalkapalloseura. Kerro minulle myös mitä sinulle merkitsee että Newcastle United menestyy, tai mitä merkitsee kun seura ei menesty. Miksi on tärkeää miten seuralla menee?

Miksi sinulle on niin tärkeää todistaa kaikille ulkomaista joukkuetta seuraaville, ettei kyse ole mistään todellisesta kannattamisesta?
Kyllä itse ainakin ymmärrän etten voi koskaan olla samanlainen osa seuraa kuin joku joka asuu seuran suorassa vaikutuspiirissä, mutta ei se haittaa millään tavalla. En väitä olevani seuran kannattaja, fanittaja-status kelpaa hyvin. Ei kaikki ole pöördejä jotka leimaa kropan täyteen seuran värejä ja julistaa oikeutta jonkun kaukana sattuneen onnettomuuden uhreille.
Mitä merkitsee Newcastlen menestys/menestymättömyys minulle? Kun jotain asiaa seuraa pitemmän aikaa johtaa se aina jonkinlaiseen tunnesiteeseen. Uskon että sinussakin Manu herättää vielä jonkinlaisia tunteita.
Mitä sillä on loppupeleissä väliä? Eipä juuri mitään. Sanotaan vaikka että, jalkapallon seuraaminen on mukavampaa kun sen voi tehdä jonkin seuran kautta.
En nyt oikein iedä mitä tähän pitäisi enää selitellä kun en ole mielestäni itseäni miksikään Newcastle superfani-lädiksi julistanutkaan. Seuraan joukkueen tapahtumia ja välillä kirjoittelen mielipiteitäni foorumille koska se on ihan kivaa. ::) Mikäs siinä sinua häiritsee?
Noilla sinun "mitä sillä on oikeasti väliä" heitoilla voit kyllä mielestäni kyseenalaistaa minkä vaan seuran fanaattisen kannattamisen.
JLCM

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 03.05.2007 klo 20:19:01

Miksi sinulle on niin tärkeää todistaa kaikille ulkomaista joukkuetta seuraaville, ettei kyse ole mistään todellisesta kannattamisesta?
Kyllä itse ainakin ymmärrän etten voi koskaan olla samanlainen osa seuraa kuin joku joka asuu seuran suorassa vaikutuspiirissä, mutta ei se haittaa millään tavalla. En väitä olevani seuran kannattaja, fanittaja-status kelpaa hyvin. Ei kaikki ole pöördejä jotka leimaa kropan täyteen seuran värejä ja julistaa oikeutta jonkun kaukana sattuneen onnettomuuden uhreille.
Mitä merkitsee Newcastlen menestys/menestymättömyys minulle? Kun jotain asiaa seuraa pitemmän aikaa johtaa se aina jonkinlaiseen tunnesiteeseen. Uskon että sinussakin Manu herättää vielä jonkinlaisia tunteita.
Mitä sillä on loppupeleissä väliä? Eipä juuri mitään. Sanotaan vaikka että, jalkapallon seuraaminen on mukavampaa kun sen voi tehdä jonkin seuran kautta.
En nyt oikein iedä mitä tähän pitäisi enää selitellä kun en ole mielestäni itseäni miksikään Newcastle superfani-lädiksi julistanutkaan. Seuraan joukkueen tapahtumia ja välillä kirjoittelen mielipiteitäni foorumille koska se on ihan kivaa. ::) Mikäs siinä sinua häiritsee?
Noilla sinun "mitä sillä on oikeasti väliä" heitoilla voit kyllä mielestäni kyseenalaistaa minkä vaan seuran fanaattisen kannattamisen.

Ylos näin ajattelen hyvin pitkälti minäkin. Eikä minua häiritse siinä että kirjoittelee foorumille, teenhän itsekin sitä vaikka kv-puolelle anti on ollut hiljaisempaa viime aikoina. Välillä minulla saattaa mennä nimimerkit sekaisin enkä muista kuka on mitäkin sanonut.  ManU herättää vielä suuria tunteita, mutta tunneside seuraan on täysin ihailupohjaista.
 Koko vääntö omalta osaltani lähti liikkeelle siitä taannoin kun muutama tyyppi rupesi väittämään että ovat aivan samalla viivalla paikallisten fanien kanssa, ja seuran kotipaikalla ei ole mitään merkitystä.  Näitä minä tässä "ajan takaa".

Seuroja on kiva sympata, ja joskus symppaaminen on todella todella rajua, mutta se on kuitenkin aina sellaista kaukorakkaushenkistä ihailua. Kivaa sekin on silti.....

Joten anteeksi että maalasin sinut samalla pensselillä....
toonraider

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 03.05.2007 klo 20:55:29

Ylos näin ajattelen hyvin pitkälti minäkin. Eikä minua häiritse siinä että kirjoittelee foorumille, teenhän itsekin sitä vaikka kv-puolelle anti on ollut hiljaisempaa viime aikoina. Välillä minulla saattaa mennä nimimerkit sekaisin enkä muista kuka on mitäkin sanonut.  ManU herättää vielä suuria tunteita, mutta tunneside seuraan on täysin ihailupohjaista.
 Koko vääntö omalta osaltani lähti liikkeelle siitä taannoin kun muutama tyyppi rupesi väittämään että ovat aivan samalla viivalla paikallisten fanien kanssa, ja seuran kotipaikalla ei ole mitään merkitystä.  Näitä minä tässä "ajan takaa".

Seuroja on kiva sympata, ja joskus symppaaminen on todella todella rajua, mutta se on kuitenkin aina sellaista kaukorakkaushenkistä ihailua. Kivaa sekin on silti.....

Joten anteeksi että maalasin sinut samalla pensselillä....

Ylos

Ne bother mate 8). Epäilen kyllä että kiihkeä takaa-ajosi ei tule tuottamaan tulosta. Hieman ontuvaa tupakointiesimerkkiä jatkaen harva meistä sauhuttelijoista jaksaa kuunnella vanhan rökaajan saarnoja tupakan vaaroista jotka ovat muutenkin yleisessä tiedossa. Toki on vielä muutama jotka eivät näitä vaaroja  tunnusta, mutta he lienevät jo menetettyjä tapauksia.
U-koira

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 03.05.2007 klo 20:59:17

Hyviä pointteja tullut taas.

Eikös tässä Juve-casessa nyt ole kyseessä, että pari jantteria tykkää torinolaisesta futiksesta ja haluaa osoittaa välittävänsä seurasta jotenkin. Ja mitä aiempiin huuteluihin liittyy, niin:
1) Tässä ketjussa ei kukaan ole ainakaan yrittänyt tekeytyä miksikään paljasjalkaiseksi Juventus-aborginaalifaniksi? Eikä kukaan ole ottamassa vanha rouva -tatuointia hauikseen "aitoutensa" osoittamiseksi.
2) Myöskään veikkausliigaa tai suomifutista ei ole tämän topikin puitteissa kukaan väheksynyt italofutiksen kustannuksella. Vai onko?

Joku tälläinen harmiton parinkymmenen hengen järjestöhän luo vain pohjimmiltaan yhteisöllisyyttä ja antaa jäsenilleen saman mahdollisuuden kuin FF2 sen käyttäjille - mahdollisuuden puhua ja olla tekemisissä jalkapallosta kiinnostuneiden ihmisten kanssa.

Olkoot vaikka kuinka JLCM:n mainitsemaa kaukorakkaushenkistä haaveilua, mutta mikä jossain kannatusyhdistyksen perustamisessa on niin pahaa, että siitä pitää väkijoukolla manaamaan ja huutelemaan kullinleikkauksia? Mie en ummarra  ???
iivu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ♥

Vastaus #83 : 04.05.2007 klo 06:34:04

.. noniin, ruletti on pyörähtänyt, 15 minuuttia kulunut, tikkari on löytynyt ja vuoro siirtyä naputtamaan muille apajille. Mutta ymmärtäähän sen, että hiertää ja hieman harmittaa: hypoteettinen JC Finlandia (jota ei siis toistaiseksi näyttäisi olevan olemassa kuin internetin puheissa), saa jalkautuessaan yhdessä päivässä suurin piirtein saman verran näkyvyyttä ja tunnettuutta kannatusorganisoinnillisena järjestönä kansainvälisellä rintamalla kuin jotkut suomifutisaktiivit yhdessä vuosikymmenessä. Which is sad.
Vanja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!

Vastaus #84 : 04.05.2007 klo 06:52:35

Muistetaanpas nyt sellainenkin tosi seikka, että Norjan Liverpool, ja Manu fan clubeissa on tuhansiaj äseniä+lähes jokaisella pienemmälläkin brittiseuralla on omat kannattajayhdistyksensä ja silti maan oman sarjan katsojakeskiarvo huitoo kymppitonnia :o
Hecking

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 07.05.2007 klo 16:24:04

Kiva että on syntynyt clubi. Onhan täällä Fiat -kerhokin ;)
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti

Vastaus #86 : 07.05.2007 klo 16:34:07

.. noniin, ruletti on pyörähtänyt, 15 minuuttia kulunut, tikkari on löytynyt ja vuoro siirtyä naputtamaan muille apajille. Mutta ymmärtäähän sen, että hiertää ja hieman harmittaa: hypoteettinen JC Finlandia (jota ei siis toistaiseksi näyttäisi olevan olemassa kuin internetin puheissa), saa jalkautuessaan yhdessä päivässä suurin piirtein saman verran näkyvyyttä ja tunnettuutta kannatusorganisoinnillisena järjestönä kansainvälisellä rintamalla kuin jotkut suomifutisaktiivit yhdessä vuosikymmenessä. Which is sad.

Tää oli hienosti sanottu
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin

Vastaus #87 : 07.05.2007 klo 16:55:47

Alas

syövästä parantumiselle silti erittäin vahva Ylos Ylos Itsekin siis seuraan ja symppaan Juventusta, mutta jo jonkin aikaa se on ollut sellaista talvipäivien viettoa se. Lähinnähän porukka täällä purkaa turhautumistaan taas kerran noihin honkalan mainitsemiin opiskelijanumeroihin ja muutamiin muihin samankaltaisiin janareihin jotka arvostavat itsensä oikeiden kannattajien rinnalle ja ovat olevinaan NIIN jalkapalloihmisiä ja kovia kannattajia olematta mitenkään seuran toiminnassa mukana, unohtamatta tietenkään kyseisiltä tahoilta usein kuultavaa katteetonta suomifutiksen dissausta.
dumbarton

Poissa Poissa

Vastaus #88 : 29.05.2007 klo 13:10:51

Väärin

pitänee tunnustaa...  8)
dumbartonin fani vuodesta 1996, faniseura suomeen seuraavana vuonna.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 29.05.2007 klo 13:13:24

pitänee tunnustaa...  8)
dumbartonin fani vuodesta 1996, faniseura suomeen seuraavana vuonna.

Ylos

Nukutko yöt Tommi Orismaa lakanoissa? ;)
dumbarton

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 29.05.2007 klo 13:14:46

Lainaus käyyttäjältä: Kuqqen
Yhdistysrekisteristä löyty tällänen yhdistys. Kuka tunnustaa?
Pori  26.11.1997   FC Dumbarton Fan Club ry

Siis tähän viestiin piti aiemmassa viestissä viitata.
FC Dumbartonin faniseuran perustettiin 1997.
dumbarton

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 29.05.2007 klo 13:15:45

Tottakai!
Alclutha

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 30.05.2007 klo 17:51:42

Tunnustaudun myös Dumbarton fc:n kannattajaksi jo vuodesta 1996 alkaen ja fan clubin jäseneksi jo vuodesta 1997 alkaen.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #93 : 30.05.2007 klo 18:49:08

No pistäkää fan clubista lisää infoa jos jotakuta kiinnostaa liittyä Ylos
G-G

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Huuhkajat

Vastaus #94 : 30.05.2007 klo 19:34:35

enemmän inffoa niin voin harkita

Sivuja: 1 ... 3 [4]

Siirry: