FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 23:19:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 25
 
Kirjoittaja Aihe: Onni Valakari, Pafos FC  (Luettu 323520 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 01.02.2020 klo 23:52:13

Sehän alkoi upeasti...
Edit. Upeasti alkoi!
« Viimeksi muokattu: 03.02.2020 klo 00:31:54 kirjoittanut BiriBiri »
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #26 : 02.02.2020 klo 00:32:17

Sehän alkoi upeasti...

Saat tämänkin kuulostamaan negatiiviselta :D Ylos
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #27 : 02.02.2020 klo 00:48:25

Onkohan täälläkin isä valmentajana, kun epäreilusti heti avaukseen ja pari maalia?
drr

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 02.02.2020 klo 11:20:14

Onkohan täälläkin isä valmentajana, kun epäreilusti heti avaukseen ja pari maalia?

Ei tietenkään. Tässähän koko siirto on masinoitu, jotta ottelumanipulaattorit saavat onnille debyytissä 2 osumaa ja vetävät näin hirveät rahat vedonlyönnillä.
Hölmö ja todella kaukaa haettu ajatus että kaveri olisi hankittu koska on katsottu hyväksi pelaajaksi.
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #29 : 02.02.2020 klo 12:07:37

Ja iltapäivälehdissa vaan hehkutetaan jotain Erling Braut Hålandin maaleja, vaikka meillä on Suomessakin samanikäinen toisen polven jalkapallolupaus, joka paukuttaa heti debyytissä pari byyriä. Rolleyes

Toinen toki teki siirtonsa ammatillinen kunnianhimo edellä ja paukuttaa maaleja kovatasoisessa kilpailullisessa sarjassa. Toinen päätyi ratkaisussaan höntsäilemään  itäisen välimeren epämääräiseen jäähdyttely- ja betsi-sarjan häntäpään joukkueessa.

Hyvin surumielinen siirto. Ei nyt Mosan Jurmala-kuprun tasoinen, mutta vaikea tästä siirrosta on kauheasti posia nähdä.
atletico1

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 02.02.2020 klo 12:22:00

En tiedä mitä pilveä itse vedät, mutta kyllä Onnin näytöillä ja maaleilla norjan pääsarjassa  olisi pitänyt joku parempi seura löytää kuin joku kyproksen mafiaseura.

Itse ainakin odotin siirtoa esim tanksa/Belgia akselille.
No toivotaan että kaikki menee hyvin mutta itse olen pessimistinen tämän siirron suhteen

Tuus nyt itse selittämään tätä hommaa
atletico1

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 02.02.2020 klo 12:24:01


Hyvin surumielinen siirto. Ei nyt Mosan Jurmala-kuprun tasoinen, mutta vaikea tästä siirrosta on kauheasti posia nähdä.

On kyllä käsittämätöntä ettei siirtynyt Real Madridiin tai Barcaan vaan valitsi jonkun Kyproksen.
Hossam Ramsu

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 02.02.2020 klo 12:26:18


Mitä muuten tapahtui tuon lopun rankkarimaalin hylkäämisen jälkeen? Ammuttiinko uudestaan vai miten peli jatkui?
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #33 : 02.02.2020 klo 12:34:18

On kyllä käsittämätöntä ettei siirtynyt Real Madridiin tai Barcaan vaan valitsi jonkun Kyproksen.

Voi yllärinä, mutta TIL:n, Realin, Barcan ja Pafosin lisäksi maailmassa on muitakin jalkapallojoukkueita. Sarjojakin on enemmän kuin LaLiga, Eliteserien ja Kyproksen mestaruussarja. Ylos
Mombasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Homovitun huutaminen


Vastaus #34 : 02.02.2020 klo 12:36:29

Mitä muuten tapahtui tuon lopun rankkarimaalin hylkäämisen jälkeen? Ammuttiinko uudestaan vai miten peli jatkui?
Puolustavan joukkueen epäsuoralla vapaapotkulla tuomarin eleistä päätellen. On muuten hauska tapa laittaa koosteeseen kaikki pikkurikkeetkin :D
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #35 : 02.02.2020 klo 13:36:35

Hyväähän tuossa oli se, että Onni näytti hyökkäyssuuntaan suht ylikylän mieheltä tähän otteluun ainakin. Jatkaa samaan malliin, niin pelaa jo ens syksyllä jossain muualla.
Triangelikostaja

Paikalla Paikalla


Vastaus #36 : 02.02.2020 klo 13:57:54

En jaksa tehdä tutkivaa journalismia aiheesta, niin pelataanko tuolla oikeasti paljonkin sopupelejä? Paperillahan Kyproksessa pelaa paljon kovia pelimiehiä eli jos tuolla pärjää parikymppisenä niin hyvät mahdollisuudet tehdä ura vaikka miten korkealla.
ribbery

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 02.02.2020 klo 14:17:59

Apoelilla näyttäis olevan norjalainen koutsi, joten pari tähteä siirrolle kesällä.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 02.02.2020 klo 14:32:57

Apoelilla näyttäis olevan norjalainen koutsi, joten pari tähteä siirrolle kesällä.

Kaiken todennäköisyyden mukaan APOELilla on jo jonkun muunmaalainen koutsi kesällä.
Kulma

Poissa Poissa


Vastaus #39 : 02.02.2020 klo 15:13:59

Paljokohan oli ottelun yleisömäärä? Vähemmän kuin Veikkausliigassa...

Katsojia oli 150. Se on enemmän kuin täällä forkalla on kommentteja ottelusta, joita on tämä mukaan lukien 19 kappaletta.

Raportti ja katsojamäärä https://www.sport-fm.com.cy/2020/02/01/ονειρικό-ντεμπούτο-σπουδαίο-διπλό/
Kroatian Pele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #40 : 02.02.2020 klo 15:15:37

En tiedä mitä pilveä itse vedät, mutta kyllä Onnin näytöillä ja maaleilla norjan pääsarjassa  olisi pitänyt joku parempi seura löytää kuin joku kyproksen mafiaseura.

Itse ainakin odotin siirtoa esim tanksa/Belgia akselille.
No toivotaan että kaikki menee hyvin mutta itse olen pessimistinen tämän siirron suhteen

Norjassa todettiin kundin olevan pehmeä kuin lipeäkala, joten varmaan nyt ihan oikeassa jengissä.

Ja se on muuten beglia!
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #41 : 02.02.2020 klo 15:40:39

En jaksa tehdä tutkivaa journalismia aiheesta, niin pelataanko tuolla oikeasti paljonkin sopupelejä? Paperillahan Kyproksessa pelaa paljon kovia pelimiehiä eli jos tuolla pärjää parikymppisenä niin hyvät mahdollisuudet tehdä ura vaikka miten korkealla.

Puhutaan useista kymmenistä otteluista muutaman viime vuoden aikana. Parin viikon takaa viimeisimmät uutiset aiheesta: http://www.insideworldfootball.com/2020/01/20/match-fixing-threat-bomb-attack-forces-cyprus-postpone-matches/
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 03.02.2020 klo 00:13:14

Saat tämänkin kuulostamaan negatiiviselta :D Ylos
Oletko nyt satavarma, ettei oma semantiikkatutkasi ole kalibroimatta? Vai minunko sarkasmitutkassa valuvika? :/ Miten tuosta voi löytää minkään valtakunnan arvola tausta, edes kätkettynä? Nuori kössi, muutaman päivän vasta joukkueen mukana, ihan ok sarja, ONNIstuminen!
Hattua päästä, t. H.Moilanen
Major Tom

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #43 : 03.02.2020 klo 00:24:59

Ne oli ne kolme pistettä...
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 03.02.2020 klo 00:30:53

Ne oli ne kolme pistettä...
Seison korjattuna. Kipasenpa editoinnin pariin.
Jontteripoika

Paikalla Paikalla


Vastaus #45 : 04.02.2020 klo 00:37:17

Tuus nyt itse selittämään tätä hommaa

No mitä tuota selittelemään? Itselleni ainakin oli pettymys tämä siirto Kyproksen liigaan.
Itse ainakin näkisin, että paremmat mahdollisuudet kehittyä ja ottaa se seuraava askel jossain toisessa seurassa ja liigassa kuin tuolla.
Toki olihan se hieno nähdä, että heti tuli onnistumisia, mutta mistä kans tuasta sarjasta ikää tietää mitä tulee tapahtumaan. No edelleen sanon, että toivottavasti olen väärässä ja anteeksi jos viikonloppu olusten säestämä kirjoitus vitutti.
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #46 : 04.02.2020 klo 01:56:43

No mitä tuota selittelemään? Itselleni ainakin oli pettymys tämä siirto Kyproksen liigaan.
Itse ainakin näkisin, että paremmat mahdollisuudet kehittyä ja ottaa se seuraava askel jossain toisessa seurassa ja liigassa kuin tuolla.
Toki olihan se hieno nähdä, että heti tuli onnistumisia, mutta mistä kans tuasta sarjasta ikää tietää mitä tulee tapahtumaan. No edelleen sanon, että toivottavasti olen väärässä ja anteeksi jos viikonloppu olusten säestämä kirjoitus vitutti.


Niin tässähän on sisäänrakennettuna sellainen oletus, että jotain kovin paljon parempia (jalkapalloilullisesti) tarjouksia oli pöydällä. Vai olisiko Tromsössä pysyminenkin ollut parempi ratkaisu kuin tämä mielestäsi? Itse en voi ottaa kantaa, kun en tiedä mitä muita vaihtoehtoja oli. Mielestäni Kyproksen liigassa onnistuminen voisi mahdollisesti tuoda kuitenkin parempia jatkosiirtomahdollisuuksia verrattuna Norjan divariin.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #47 : 04.02.2020 klo 02:23:15

Niin tässähän on sisäänrakennettuna sellainen oletus, että jotain kovin paljon parempia (jalkapalloilullisesti) tarjouksia oli pöydällä.

Aika paljon on ollut puhetta Norjan pääsarjajengien tarjouksista, ja myös esimerkiksi Taylor päätyi sellaiseen.
Markisio

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 05.02.2020 klo 21:52:15

Aika paljon on ollut puhetta Norjan pääsarjajengien tarjouksista, ja myös esimerkiksi Taylor päätyi sellaiseen.
Näin. Tätä vaihtoehtoa olisi varmaan suurin osa pitänyt loogisena. Parempaan jengiin ja sieltä aikanaan saarille. Voihan se tällä menolla tapahtua tätäkin reittiä pitkin, mutta millaisella tutkalla tätä sarjaa seurataan? Ei taida olla varsinaisesti mikään ponnahduslautaliiga.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #49 : 06.02.2020 klo 02:30:00

Näin. Tätä vaihtoehtoa olisi varmaan suurin osa pitänyt loogisena. Parempaan jengiin ja sieltä aikanaan saarille. Voihan se tällä menolla tapahtua tätäkin reittiä pitkin, mutta millaisella tutkalla tätä sarjaa seurataan? Ei taida olla varsinaisesti mikään ponnahduslautaliiga.

Onnihan pääsi jo saarelle :)

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 25
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa