FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.04.2023 klo 05:38:56 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 52 [53]

Kirjoittaja Aihe: Berliini  (Luettu 284203 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tactico

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 15.11.2019

Vastaus #1300 : 30.01.2023 klo 11:07:08

Kulttuuri on vahvassa isojen stadionien ulkopuolella Ylos

Näinhän se tosiaan usein on. Ja kaikki tietysti tykkää mistä tykkää, mutta itselleni tuo TeBe-matsi menee ihan futisturrekokemusten kärkipäähän. Ja yleensäkin tuollaiset maanläheisemmät ja pienemmät, mutta kulttuuriltaan vahvat seurat ja yhteisöt ovat lähellä sydäntä. Samalla ymmärrän myös sen, jos tuo jollekin näyttäytyy vain tylsänä ja arkisena.
lavida

Poissa Poissa

Vastaus #1301 : 30.01.2023 klo 14:13:23

Helmikuun lopussa suuntana Berliini. Herthan matsi merkattu jo kalenteriin. Kyseiselle viikonlopulle osuisi myös TeBe-Viktoria. Olisiko kellään heittää tuohon vinkkejä/kokemuksia/suosituksia?
Samassa pelissä ollaan Ylos TeBe on kyllä parhaita alasarjafutiskokemuksia, jota itse olen saksanmaalla päässyt kokemaan. Hyvät matsisafkat, olut on kylmää ja tunnelma turisteja kohtaan aina hyvin vastaanottavainen. Useampaankin kertaan ollaan jatkettu paikallisten kanssa iltaan hyvin hämmentävään, fanien omaan konttiin rakennettuun pubiin.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #1302 : 30.01.2023 klo 14:15:13

Kannattaa varata käteistä messiin, kortti ei käy stadionilla käytännössä missään.
Käteistä kannattaa pitää mukana Berliinissä muutenkin. Hidasta kehitystä tapahtuu Saksassakin, mutta Berliinissä törmää edelleen jatkuvasti paikkoihin, joissa ei käy kortti. Nur bares ist wahres.

Hirveästi muuta annettavaa minulla ei tähän keskusteluun ole. Viime keväänä oli tarkoitus mennä TeBen otteluun, mutta päädyinkin lopulta Eisbärenin kiekkopeliin. TeBen ohella voisin kuitenkin suositella myös hieman vastaavan profiilin Babelsbergiä rajan takaa Potsdamista. Siellä oli ihan leppoisa tapahtuma ja miljöökin ihan miellyttävä.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #1303 : 30.01.2023 klo 15:46:04

Jokunen TeBen matsi on vyöllä ja aina on ollut saatanan hauskaa sekä ennen matsia, matsin aikana sekä jälkipeleissä.
VinnyC

Poissa Poissa

Vastaus #1304 : 30.01.2023 klo 15:58:30

Mahtavaa, että saatiin aiheen tiimoilta hyviä vinkkejä! Kyllähän tämä pitää ottaa mukaan reissun ohjelmaan. Ja mukava kuulla, että jokunen foorumisti myös pelistä löytyy:)
Kakko S. Nikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907 • kotimainen jalkapallo

Vastaus #1305 : 01.02.2023 klo 20:28:21

Samassa pelissä ollaan Ylos TeBe on kyllä parhaita alasarjafutiskokemuksia, jota itse olen saksanmaalla päässyt kokemaan. Hyvät matsisafkat, olut on kylmää ja tunnelma turisteja kohtaan aina hyvin vastaanottavainen. Useampaankin kertaan ollaan jatkettu paikallisten kanssa iltaan hyvin hämmentävään, fanien omaan konttiin rakennettuun pubiin.

Kuulostaa mahtavalta! Siellähän on sitten useampikin suomalainen paikalla, kun itsekin olen tuonne menossa.

Sivuja: 1 ... 52 [53]

Siirry: