FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 12:13:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 33
 
Kirjoittaja Aihe: Fan ID ja siihen liittyvä keskustelu  (Luettu 149751 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #250 : 22.12.2020 klo 11:53:02

Onko tässä joku erityinen syy miksi osa hakee jo Fan ID:tä näin aikaisin? Eikös joku 2-3kk ennen kisoja riitä? En muista että olisin ainakaan MM-kisoissa hakenut aikaisemmin kuin joku +-3kk ennen.
Koska sen sai haettua yhdellä klikkauksella, jos tiedot ei ollut muuttuneet.
Eetun Lohi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ademir


Vastaus #251 : 22.12.2020 klo 11:53:40

Onko tässä joku erityinen syy miksi osa hakee jo Fan ID:tä näin aikaisin? Eikös joku 2-3kk ennen kisoja riitä? En muista että olisin ainakaan MM-kisoissa hakenut aikaisemmin kuin joku +-3kk ennen.
Itse sain ainakin jossain kohti tekstiviestimuistutuksen ja laitoin sitten hakemuksen vanhoilla tiedoilla vetämään. Ei siitä mitään haittaakaan ole.
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #252 : 22.12.2020 klo 12:08:27

Onko tässä joku erityinen syy miksi osa hakee jo Fan ID:tä näin aikaisin? Eikös joku 2-3kk ennen kisoja riitä? En muista että olisin ainakaan MM-kisoissa hakenut aikaisemmin kuin joku +-3kk ennen.

Jos oli hakenut viime kesää varten jo, niin lähettivät nyt uuden, vaikkei olisi juuri nyt sitä erityisesti hakemassa.
Metsän poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, TPV


Vastaus #253 : 22.12.2020 klo 12:40:24

Auttakaas nyt avutonta. Pitääkö Fan ID-hakemus tehdä kokonaan uudestaan, vai vain päivittää keväällä haetun läpyskän tietoja (jos tarvetta)? Uefalta tullut maili antaisi ymmärtää että jälkimmäinen, mutta webbisivuistaan ei ota sitten selkoa.
Superjunnulle ainakin klikkasin "tiedot muuttuneet" ja laitoin selityskenttään uuden passinumeron vanhaksi menneen tilalle. Saa nähdä mitä ja milloin tulee, mutta ainakin sen jo hyväksyivät
blackhawk

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #254 : 22.12.2020 klo 12:58:41

Onko tässä joku erityinen syy miksi osa hakee jo Fan ID:tä näin aikaisin? Eikös joku 2-3kk ennen kisoja riitä? En muista että olisin ainakaan MM-kisoissa hakenut aikaisemmin kuin joku +-3kk ennen.

Painavin syy on, että viime kesäksi FAN ID:n hankkineet saavat uuden yhdellä sähköpostilinkin takana olevan napin klikkauksella, jos klikkaavat sitä nappia tämän vuoden puolella. Ensi vuoden puolella pitäisi täyttää koko hakemus uusiksi. Eli napin klikkaamisen lykkäämisestä olisi aiheutunut mulle vain lisää vaivaa. Toinen vähäpätöisempi syy on, että haluan tuon FAN ID:n kisamuistoksi. En nimittäin ole vielä lainkaan vakuuttunut, että noihin kisoihin edes päästetään yleisöä paikan päälle ainakaan täyttä määrää. FAN ID:tä tuskin on tarjolla kisamuistoksi enää sen jälkeen kun UEFA peruuttaa mun lipun.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2020 klo 13:06:45 kirjoittanut blackhawk »
revaluutio

Poissa Poissa


Vastaus #255 : 22.12.2020 klo 13:30:47

Yllä jo varsin kattava listaus syistä, lisäksi vielä,että ku se on hankittu, niin se on hankittu eikä asialla tarvi enään päätä vaivata.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #256 : 22.12.2020 klo 13:51:51

Ja vielä yksi selitys on se, että kaikki sähköpostissa olleita linkkejä (oli erikseen comfirm data ja change data -linkit) klikanneet saivat pyytämättä uuden fan-id:n, kun sähköpostissa olleiden ohjeiden vastaisesti hakemus tallentui painamatta mitään tallennusnappia. Mulla ei ollut uusi passi käsillä juuri silloin, kun päätin käydä vain vilkaisemassa passin vaihdon mahdollisuutta. Hetkisen päästä sivulla vierailun jälkeen tulikin vahvistus uuden fan-id:n tilauksesta, eikä sitä passia voinut enää sen jälkeen käydä vaihtamassa.
Taikatossut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #257 : 29.12.2020 klo 09:08:43

FAN ID application status: Under consideration
Delivery status: not processed

Varmaan kolme viikkoa ollut tässä samassa tilassa. Onko kokemuksia?
Tölkkivaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #258 : 29.12.2020 klo 09:09:39

Kerrohan Tölkkivaari miten etenee, mulla on täysin sama tuo viimeisin tilannetieto:
Prepared for shipment from Russia
20 November 2020, 12:02 190970, Sankt-Peterburg


Released from Russia
24 December 2020, 08:49 , Rossiya

Jännitys tiivistyy
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto


Vastaus #259 : 30.12.2020 klo 13:25:05

Onko joku saanut tuon uuden FAN-ID:n? Mulla lukee, että olisi lähetetty jo yli kuukausi sitten Venäjältä, mutta sen jälkeen ei mitään tietoa toimituksesta ja eivät vastaile mun sähköposteihinkaan.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #260 : 30.12.2020 klo 13:33:52

Onko joku saanut tuon uuden FAN-ID:n? Mulla lukee, että olisi lähetetty jo yli kuukausi sitten Venäjältä, mutta sen jälkeen ei mitään tietoa toimituksesta ja eivät vastaile mun sähköposteihinkaan.

Onhan tuo saatu jo tän kuun alkupuolella. About kuukausi meni siitä että oli lähtenyt Venäjältä siihen että se oli mulla.

blackhawk

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #261 : 30.12.2020 klo 13:53:26

Onko joku saanut tuon uuden FAN-ID:n? Mulla lukee, että olisi lähetetty jo yli kuukausi sitten Venäjältä, mutta sen jälkeen ei mitään tietoa toimituksesta ja eivät vastaile mun sähköposteihinkaan.

No mulle ja mun kaverille molemmille lähetettiin uusi FAN ID marraskuun alussa. Mun tapauksessa postin kulku kesti viisi viikkoa ja kaverilla seitsemän viikkoa, mutta molemmat saatiin FAN ID lopulta.
Futtaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reipas


Vastaus #262 : 30.12.2020 klo 14:45:32

Onko joku saanut tuon uuden FAN-ID:n? Mulla lukee, että olisi lähetetty jo yli kuukausi sitten Venäjältä, mutta sen jälkeen ei mitään tietoa toimituksesta ja eivät vastaile mun sähköposteihinkaan.

Sama tilanne. 22. marraskuuta lähetetty Venäjältä, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Eetun Lohi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ademir


Vastaus #263 : 30.12.2020 klo 23:01:51

Yli kuukauden sen tuleminen kesti siitä, kun lähetyksen seuranta Venäjän päässä alkoi, mutta kädessä tuo lopulta on.
Daewoo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pallo-Iirot


Vastaus #264 : 02.01.2021 klo 12:54:13

Onko joku saanut tuon uuden FAN-ID:n? Mulla lukee, että olisi lähetetty jo yli kuukausi sitten Venäjältä, mutta sen jälkeen ei mitään tietoa toimituksesta ja eivät vastaile mun sähköposteihinkaan.
Tänne on uusi FanID tullut jo kuukausi sitten.
Durden

Poissa Poissa


Vastaus #265 : 02.01.2021 klo 13:26:36

Jaha, FAN-ID oli mennyt vanhaan osoitteeseen Rovaniemelle ja lähtenyt sieltä määräajan jälkeen ilmeisesti takaisin Venäjälle. Vuosi sitten olisi paniikki päällä, mutta nyt ei jaksa edes selvitellä asiaa. Tuskinpa tuolle on käyttöä ensi kesänäkään.
ylefin

Poissa Poissa


Vastaus #266 : 02.01.2021 klo 15:05:58

Saiskohan siitä hyvän hinnan huutonetissä? Pitäis vaihtaa uusi kuva, mutta en ole jaksanut kun on muistona jo se edellinen. Pikkasen houkuttaa hankkia sen takia että se voi toimia viisumina pidempäänkin, jos Putin on armollinen.
Alfons X

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat


Vastaus #267 : 07.01.2021 klo 11:26:17

Tänään oli posti tuonut läpyskän kotiin. Eli eiköhän se muillekin kohta ilmesty.
jompotti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kirjaimet


Vastaus #268 : 07.01.2021 klo 11:56:48

Kävin eilen oman FAN ID:n hakemasta lähipostista. Olin ehtinyt jo aikaisemmasta osoitteesta muuttaa pois, johon olin FAN ID:ni pyytänyt toimitettavaksi. Tuo Russki poctin seurantatunnus toimii sitten myös Postin seurantajärjestelmässä kirjeen saavuttua Suomeen. Tätä kautta sain selville, mistä kirje oli noudettavissa, sillä saapumisilmoitus todennäköisesti meni vanhaan osoitteeseeni.

Toivottavasti koko ruljanssi ei tullut tehtyä turhaan, nähtäväksi jää.
Kamreeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP


Vastaus #269 : 07.01.2021 klo 13:00:29

Itse en hakenut sitä ensimmäistäkään Fan ID:tä eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa. Kai nämä ehtii hoitaa keväämmälläkin jos kisat pelataan. En halua keräillä nurkkiini kaikenmaailman läpysköitä turhaksi roskaksi.
Balazs Dzsudzsak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #270 : 07.01.2021 klo 16:02:01

Kauanko läpyskän olisi tarkoitus viipyä Sharapovossa? Ollut nyt jo kohta kaksi viikkoa kiinni tullissa ja "Released from customs" -päivitystä ei näy eikä kuulu. Eihän tässä toki mikään kiire ole, mutta kiva se olisi saada edelliselle lappuselle kaveri.
Gabriel Batistuta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikel Artetan Tykkimiehet.


Vastaus #271 : 08.01.2021 klo 13:54:48

Kauanko läpyskän olisi tarkoitus viipyä Sharapovossa? Ollut nyt jo kohta kaksi viikkoa kiinni tullissa ja "Released from customs" -päivitystä ei näy eikä kuulu. Eihän tässä toki mikään kiire ole, mutta kiva se olisi saada edelliselle lappuselle kaveri.

Omalla kohdalla tuo Released from customs kesti vain yhden päivän, muissa vaiheissa onkin sitten kestänyt enemmän ja vähemmän aikaa. 10.11. alkaa seuranta ja tänään viimein on läpyskä saapunut noudettavaksi Ylos
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #272 : 08.01.2021 klo 15:39:17

Kauanko läpyskän olisi tarkoitus viipyä Sharapovossa? Ollut nyt jo kohta kaksi viikkoa kiinni tullissa ja "Released from customs" -päivitystä ei näy eikä kuulu. Eihän tässä toki mikään kiire ole, mutta kiva se olisi saada edelliselle lappuselle kaveri.

Itsellä näkyy olleen tullissa tunnin. Siitä n. kuukausi niin läpyskä oli kädessä
Shefki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi ja HIF


Vastaus #273 : 09.01.2021 klo 12:51:42

Nyt uusi passi ja FAN-ID:ssä luonnollisesti vanha passi numero. Pyytävät tuolla skannaamaan passin nyt kun haluaisi tilata uuden. Onkohan ihan validia? Jotenkin epäilyttää lähettää veli venäläiselle valokopiota passista.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #274 : 09.01.2021 klo 14:33:01

Nyt uusi passi ja FAN-ID:ssä luonnollisesti vanha passi numero. Pyytävät tuolla skannaamaan passin nyt kun haluaisi tilata uuden. Onkohan ihan validia? Jotenkin epäilyttää lähettää veli venäläiselle valokopiota passista.
Jos meinaat Venäjälle matkustaa niin valokopio passista vaaditaan poikkeuksetta viisumia hakiessa. Seuraava paikka, jossa valokopio vaaditaan on rekisteröityminen, jonka tekee joko hotelli, hostelli tai sinä itse rekisteröitymiskeskuksessa.

FAN-ID:lla ilmeisesti on mahdollista olla rekisteröitymättä, jos reissu on lyhyt ja majoittuu esim. Air BNB:ssä. Korjatkaa jos olen väärässä. Omaan korvaan tuo kuulostaa ihan peruskauralta.

Eilen tömpsähti lähipostiin myös oma FAN-ID Ylos

 
Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 33
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa