FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 08:03:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 33
 
Kirjoittaja Aihe: Fan ID ja siihen liittyvä keskustelu  (Luettu 149874 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #375 : 19.04.2021 klo 14:28:21

Jaahas. Konstaapeleilta nopeaa toimintaa. Pe kävin lykkäämässä passihakemuksen ja antamassa uudet sormenjäljet/nimmarin. Tänään passi noudettavissa. Uutta FanID:tä siis tilaukseen tänään.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #376 : 19.04.2021 klo 14:29:11

Laitoin myös uuden hakemuksen jos se kuva tällä kertaa kelpaisi.
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #377 : 19.04.2021 klo 16:21:13

Mikäs toi yhteydenottosähköposti tonne FanID:seen oli?

STATUS
Error

This spectator has issued cards, you can change personal data only in distribution center.

Puskee tällästä erroria nyt sitten. Johtuuko siitä, kun on jo hakenut yhden kerran? Pakko kai tässä nyt on uusi hakea kuitenkin, kun passi on vaihtunut..
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #378 : 19.04.2021 klo 16:31:04

Sun olisi pitänyt vissiin deletoida tuo vanha hakemus ja sitten tehdä uusi. Tai en tiedä auttaako sekään jos sulla se valmis läpykkä jo on.
Donttuanttu

Poissa Poissa


Vastaus #379 : 19.04.2021 klo 16:36:28

Onkohan tässä tiukennettu systeemiä niin että yhdellä lipulla ei voi fan id:tä tilata esim myös puolisolle joka lähtisi reissuun mukaan mutta ei peliin.

Eikös aiemmin voinut yhdellä lipulla tilata useammalle nimelle kortteja?
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #380 : 19.04.2021 klo 16:48:14

Sun olisi pitänyt vissiin deletoida tuo vanha hakemus ja sitten tehdä uusi. Tai en tiedä auttaako sekään jos sulla se valmis läpykkä jo on.
Joo eipä tota vanhaa varmaan saa poisteltua, kun on jo läpyskä kourassa. No laitoin mailia tonne. Katsotaan millainen säätö tästä nyt tulee.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #381 : 19.04.2021 klo 16:51:01

Ei noita distribution Centereitä taida olla kuin Venäjän puolella.
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #382 : 19.04.2021 klo 16:51:46

Ei noita distribution Centereitä taida olla kuin Venäjän puolella.
Joo eihän niitä tosiaan ole. Eikös ton FanID:n kuitenkin vaadi, että pääsee rajan yli ?
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #383 : 19.04.2021 klo 16:53:49

Tulostetulla lapulla pääsi myös ainakin viimeksi, eiköhän nytkin.
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #384 : 19.04.2021 klo 16:58:01

Tulostetulla lapulla pääsi myös ainakin viimeksi, eiköhän nytkin.
Tyhmä kysymys, mutta millä tulostetulla lapulla? Enhän mä voi mitään tulostaa, kun en saa hakemustakaan sisään.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #385 : 19.04.2021 klo 17:06:04

Jaa, olikin tuollainen case. Silmiini osui vain distribution centerit, josta siis esimerkiksi itse kävin 2018 hakemassa sen oikean Fan-ID:n, kun en saamattomuuttani saanut läpyskää tilattua himaan ennen matkaan lähtöä ja ylitin rajan tulostetulla lapulla (jota kyllä ihmeteltiin porukalla pidemmän aikaa, olin varmaan ensimmäinen sellainen Ivangorodissa :D).
Umbro

Poissa Poissa


Vastaus #386 : 19.04.2021 klo 17:14:29

Belarusian Post
Transportation
18 April 2021, 13:00 , Belarus

Sama, mitä helv ne menee tota kautta???
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #387 : 19.04.2021 klo 17:30:36

Jaa, olikin tuollainen case. Silmiini osui vain distribution centerit, josta siis esimerkiksi itse kävin 2018 hakemassa sen oikean Fan-ID:n, kun en saamattomuuttani saanut läpyskää tilattua himaan ennen matkaan lähtöä ja ylitin rajan tulostetulla lapulla (jota kyllä ihmeteltiin porukalla pidemmän aikaa, olin varmaan ensimmäinen sellainen Ivangorodissa :D).
Joo. Tosiaan tilanne on se, että hain FanID, passi lensi vahingossa roskiin. FanID kytketty tähän passinumeroon. Nyt uusi passi haettuna ja tarvitsisin tietysti uudelle passinumerolle FanID:n. Tyhmästä päästä saa kärsiä. No toivotaan nopeaa vastailua sähköposteihin. Eiköhän tämän tilanteen saa ratkaistuksi :)
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #388 : 20.04.2021 klo 11:10:58

Sama, mitä helv ne menee tota kautta???
Nyt kirje on jo matkannut Saksaan. Ylos

Tuleeko se sitten sieltä suoraan Suomeen vai lähteekö Juutinrauman kautta kusti polkemaan.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #389 : 20.04.2021 klo 11:16:14

Uutinen
Finnish Post
Processing in Finland
19 April 2021, 14:25 HEL, Finland

Russian Post
Released from Russia
06 April 2021, 19:07 , Rossiya


Itselläni tämä taas pompannut suoraan Venäjältä Suomeen, tuossa vaiheessa fanid vietti siis vajaat pari viikkoa.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #390 : 20.04.2021 klo 11:18:44

Nyt kirje on jo matkannut Saksaan. Ylos

Tuleeko se sitten sieltä suoraan Suomeen vai lähteekö Juutinrauman kautta kusti polkemaan.

Helmikuussa 2020 ne lensivät Suomeen reittiä Pietari-Amsterdam-Helsinki. Joulukuussa tulleen uuden FAN ID:n seurannassa ei näkynyt välivaiheita Pietarin ja Helsingin välissä. Ehkä koronan takia on etsitty uusia kuljetusreittejä. Helmikuussa 2020 toimitus kesti viikon ja loppuvuodesta jo kuukauden. Nyt moni on ilmeisesti joutunut odottamaan vieläkin pidempään.
Hadji

Poissa Poissa


Vastaus #391 : 20.04.2021 klo 12:34:29

Uutinen
Finnish Post
Processing in Finland
19 April 2021, 14:25 HEL, Finland

Russian Post
Released from Russia
06 April 2021, 19:07 , Rossiya


Itselläni tämä taas pompannut suoraan Venäjältä Suomeen, tuossa vaiheessa fanid vietti siis vajaat pari viikkoa.

Täysin samat paikat, päivämäärät ja kellonajat mulla.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla


Vastaus #392 : 20.04.2021 klo 13:25:57

Joo. Tosiaan tilanne on se, että hain FanID, passi lensi vahingossa roskiin. FanID kytketty tähän passinumeroon. Nyt uusi passi haettuna ja tarvitsisin tietysti uudelle passinumerolle FanID:n. Tyhmästä päästä saa kärsiä. No toivotaan nopeaa vastailua sähköposteihin. Eiköhän tämän tilanteen saa ratkaistuksi :)

Onko tästä kuulunut mitään?
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #393 : 20.04.2021 klo 13:50:17

Onko tästä kuulunut mitään?
Eipä ole tullut mitään mailia vielä vastauksena. support@fan-id.ru tämmöiseen osoitteeseen lähetin tuon kyselyn.
keketsu

Poissa Poissa


Vastaus #394 : 20.04.2021 klo 14:28:30

Sama tarina passista mitä muilla. Kertokaas viisaammat mistä löytää FAN ID aplication numberin?
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #395 : 20.04.2021 klo 14:36:58

Sama tarina passista mitä muilla. Kertokaas viisaammat mistä löytää FAN ID aplication numberin?
Nyt tuli mailia mulle, että lähetä s.postilla uuden passin tiedot ja toimitusosoitteen jne. Homma hoidettu omalta osalta.

Mulla ainakin näkyi siinä FanID mailbotissa edellisessä hakemuksessa:

Application XXXXX for FAN ID TTTXXXXX has been approved.
jcvieri

Poissa Poissa


Vastaus #396 : 20.04.2021 klo 17:29:20

Täysin samat paikat, päivämäärät ja kellonajat mulla.

Jep, samaa kuljetusta ovat. Nyt pystyy seuraamaan jo Postin puolellakin. Vantaalla näyttäisi olevan käsitelty tänään.
Saekki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rintamamieshuora


Vastaus #397 : 20.04.2021 klo 17:53:14

Information in your application XXXXX has been successfully updated. FAN ID will be resent soon.
Delivery happens as applications are received and approved.
You will get detailed status of your delivery by the phone and e-mail indicated in your FAN ID application.

Jee maali :)
Drunk as a Skunk

Poissa Poissa


Vastaus #398 : 21.04.2021 klo 13:02:10

Sori jos spämmiä. Mutta siis itse en koskaan saanut postista ilmoitusta että voi hakea FAN-ID:n, vaikka se kyllä oli lähetetty ja systeemin mukaan saapunutkin Suomeen. Tai sitten olen vaan onnistunut kadottamaan tuon ilmoituksen. Nyt soitin suoraan Fan-ID:n helpdeskiin, ja sain erittäin hyvää ja selkeää palvelua. Eli pyysivät lähettämään meiliä ja pyytämään uudelleenlähetyksen, mutta vaikka ei onnistuisikaan saapumaan (mikä kuulemma mahdollista), niin sanoi että no problem, lähettävät toukokuussa (kaikille?) meilitse elektronisen fan-ID:n, jolla pääsee rajan yli. Sitten oikean version voi hakea paikan päällä Distribution Centeristä.
glubben

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #399 : 21.04.2021 klo 14:53:57

Aikalailla hyvin erilaisia kokemuksia jengillä Fan Id.n hakemisesta.
Itse laitoin hakemuksen sisään noin kuukausi sitten ja läpyskän hain postista viime maanantaina.
Yhtä rasvatusti homma toimi kylläkin myös viime MM-kisoissa.
Taitaa olla tsägästä kiinni koko prosessi.

 
Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 ... 33
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa