FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.11.2024 klo 21:18:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 33

Kirjoittaja Aihe: Fan ID ja siihen liittyvä keskustelu  (Luettu 150656 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nigel Kugelschfeir

Paikalla Paikalla

Vastaus #725 : 02.06.2021 klo 11:39:20

Haet sieltä fan id-sivulta ja menet rajan yli sillä sähköisellä.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #726 : 02.06.2021 klo 11:51:18

Luultavasti tyhmiä kysymyksiä tai jo aiemmin kerrottuja, mutta kysytään nyt kuitenkin....

Minulla on "koko ajan" ollut lippu Belgia peliin muttei Venäjä peliin...Olin jotenkin ehkä vähän kallistumassa siihen että en lähtisi kuitenkaan Venäjälle ollenkaan...No mitä lähemmäs kisat tulee niin kai sinne on pakko lähteä...Nyt ehkä saisin Venäjä peliinkin lipun hankittua...Mutta, se suurin mutta, minulla ei ole FAN-id:tä...En ollut hakenut aiemmin kun ajattelin etten mene, eikä toisaalta ollut passiakaan voimassa, no mutta se on nyt kunnossa...
Vakuutusyhtiöstä tilasin green cardin ja traficomista paperisen rekisteriotteen...
Eli ajatuksissa on/oli mennä omalla autolla, mutta jos päädynkin että menisin jollain bussilla, niin ne kun tietenkin menevät suoraan stadikalle, niin onko tuon FAN-id:n saamisen suhteen mitään ideaa miten sen saisi?
Vai onko nyt sitten vaan tosiaan mentävä omalla autolla ja lähdettävä senverran ajoissa että ehtii hakea sieltä jostain paikasta sen vai mitähän tässä olisi järkevää tehdä?

Sähköisellä rajan yli ja varsinaisen FAN ID:n haet Piterlandin ostoskeskuksessa sijaitsevasta FAN ID keskuksesta. Sijaitsee n. kilsan päässä stadionilta.
Claudi0

Poissa Poissa

Vastaus #727 : 02.06.2021 klo 12:15:29

Luultavasti tyhmiä kysymyksiä tai jo aiemmin kerrottuja, mutta kysytään nyt kuitenkin....

Minulla on "koko ajan" ollut lippu Belgia peliin muttei Venäjä peliin...Olin jotenkin ehkä vähän kallistumassa siihen että en lähtisi kuitenkaan Venäjälle ollenkaan...No mitä lähemmäs kisat tulee niin kai sinne on pakko lähteä...Nyt ehkä saisin Venäjä peliinkin lipun hankittua...Mutta, se suurin mutta, minulla ei ole FAN-id:tä...En ollut hakenut aiemmin kun ajattelin etten mene, eikä toisaalta ollut passiakaan voimassa, no mutta se on nyt kunnossa...
Vakuutusyhtiöstä tilasin green cardin ja traficomista paperisen rekisteriotteen...
Eli ajatuksissa on/oli mennä omalla autolla, mutta jos päädynkin että menisin jollain bussilla, niin ne kun tietenkin menevät suoraan stadikalle, niin onko tuon FAN-id:n saamisen suhteen mitään ideaa miten sen saisi?
Vai onko nyt sitten vaan tosiaan mentävä omalla autolla ja lähdettävä senverran ajoissa että ehtii hakea sieltä jostain paikasta sen vai mitähän tässä olisi järkevää tehdä?
Todella hankalaksi menee, jos meinaat sen fyysisen Fan ID:n saada haltuusi, jos bussi menee suoraan matsiin stadikalle. Se vaatii viralliset valtakirjat, että joku ne noutaa puolestasi (ohjeet tarvittavista dokumenteista Fan ID:n sivuilla) ja sitten toki, että kuriirisi sen vielä sinulle oikeaan aikaan ja paikkaan sinulle kiikuttaa.

Varmasti mahdollista, mutta vaatii vähintään sen jonkun luotettavan kuriirin ja erinäisiä byrokraattisia paperihommia.
Gambinamiäs

Poissa Poissa

Vastaus #728 : 02.06.2021 klo 12:21:47

Saat sen fan-id.n sähköisenä saman päivän aikana, sillä pääsee rajan yli. Stadikalle tarvitset sen virallisen laminoidun, sen saa n2km päästä stadikalta tai sitten jostain keskustasta.
Turpin

Poissa Poissa

Vastaus #729 : 02.06.2021 klo 14:10:54

Kaveri tilas maanantaina FAN ID:n itselleen noutona Pietarista, ehtiiköhän sieltä vielä tulemaan se sähköinen versio, jolla pääsee rajan yli?
Gambinamiäs

Poissa Poissa

Vastaus #730 : 02.06.2021 klo 14:16:03

Kaveri tilas maanantaina FAN ID:n itselleen noutona Pietarista, ehtiiköhän sieltä vielä tulemaan se sähköinen versio, jolla pääsee rajan yli?
Mulle tuli tunnissa se sähköinen :D
Turpin

Poissa Poissa

Vastaus #731 : 02.06.2021 klo 14:17:30

Mulle tuli tunnissa se sähköinen :D
Huh aika nopeesti - siellä statuksessa lukee Approved, ei vielä sähköpostissa mitään.
Donttuanttu

Poissa Poissa

Vastaus #732 : 02.06.2021 klo 15:04:15

Huh aika nopeesti - siellä statuksessa lukee Approved, ei vielä sähköpostissa mitään.

Vaimolle tehtiin Fan id hakemus niin lähettämisestä meni pari minuuttia ehkä korkeintaan kun oli sähköpostia ja pystyi tulostamaan.
sarppa222

Poissa Poissa

Vastaus #733 : 02.06.2021 klo 15:09:55

Voisko joku selventää, että miten tuo lippujen siirto nyt siis onnistuu jos ei itse ole lähdössä peliin? Vaihdetaanko nuo personaaliset tiedot sovelluksessa ja lähetetään sitten s-postiin vai?
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.

Vastaus #734 : 02.06.2021 klo 15:17:31

Sovelluksessa valitset transfer ticket ja kirjoitat vastaanottajan sähköpostiosoitteen, jolla hän on omaan sovellukseensa itse kirjautunut. Lippu siirtyy napin painamisen jälkeen välittömästi.
sarppa222

Poissa Poissa

Vastaus #735 : 02.06.2021 klo 15:28:24

Okei! UEFAn sivuilta vain joskus luin että liput ois henkilökohtaiset, mut ilmeisesti näin ei oo 😊
Turkey

Poissa Poissa

Vastaus #736 : 02.06.2021 klo 17:28:12

Fan ID tuli postissa mutta väärällä iällä :D Laittelin eilen noiden sivujen kautta viestiä asiasta. Kuinka kauan noilla on kestänyt vastata viesteihin? Kannattaako tehdä suoraan uusi hakemus?
Laitapuoli

Poissa Poissa

Vastaus #737 : 02.06.2021 klo 17:31:12

Fan ID tuli postissa mutta väärällä iällä :D Laittelin eilen noiden sivujen kautta viestiä asiasta. Kuinka kauan noilla on kestänyt vastata viesteihin? Kannattaako tehdä suoraan uusi hakemus?

Yksi päivä meni omalla kohdalla kun kyselin sähköisen fan ID:n perään. Ilman yhteydenottoa ei taida voida hakea uutta fan ID:tä, kun systeemi valittaa, että on jo haettu samoilla tiedoilla yhtä? Kannattaa kyllä kokeilla.
Pastor of Muppets

Poissa Poissa

Vastaus #738 : 02.06.2021 klo 17:39:40

Ainakin passitietojen päivitys hoitui viime viikolla vuorokaudessa, kun laitoin heti ensimmäiseen viestiin kaikki korjattavat tiedot. Pyysivät toki vielä skannaukseen passista. Uutta ei voi hakea, jos yksi on jo myönnetty.
White City

Poissa Poissa

Vastaus #739 : 02.06.2021 klo 19:10:32

Ainakin passitietojen päivitys hoitui viime viikolla vuorokaudessa, kun laitoin heti ensimmäiseen viestiin kaikki korjattavat tiedot. Pyysivät toki vielä skannaukseen passista. Uutta ei voi hakea, jos yksi on jo myönnetty.

Voi. Passi meni pitkäksi viime kesän jälkeen, hakemus tulille ja uus FAN-id jo toimitettukin
Pastor of Muppets

Poissa Poissa

Vastaus #740 : 02.06.2021 klo 19:33:19

Voi. Passi meni pitkäksi viime kesän jälkeen, hakemus tulille ja uus FAN-id jo toimitettukin

Ainakaan omalla kohdalla ja täältä luettuna muillakaan ei ole suoraan uuden haku onnistunut, vaan järjestelmä on ilmoittanut, että aiempi hakemus löytyy jo, ja sen takia on joutunut laittamaan viestiä joko yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla uutta id:tä varten.
White City

Poissa Poissa

Vastaus #741 : 02.06.2021 klo 19:43:22

Ainakaan omalla kohdalla ja täältä luettuna muillakaan ei ole suoraan uuden haku onnistunut, vaan järjestelmä on ilmoittanut, että aiempi hakemus löytyy jo, ja sen takia on joutunut laittamaan viestiä joko yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla uutta id:tä varten.

Tähän en luonnollisesti voi kommentoida, kaks mulla nyt on kuitenkin, portaalin kautta kumpikin, eri hakemuksilla.

Edit: huhtikuussa laitoin tulille, kuukauden kesti, pari viikkoa sitten lähipostissa.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2021 klo 19:49:15 kirjoittanut White City »
Turpin

Poissa Poissa

Vastaus #742 : 02.06.2021 klo 20:21:59

Kauankohan toi FAN ID on vielä Saksassa? Ollut kohta kaksi viikkoa siellä.
Steven Seagull

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #743 : 02.06.2021 klo 21:20:57

Sähköpostiin napsahti Fan-ID.ru:lta meili jossa pyydettiin skannausta passista jotta voivat tarkistaa tietojen oikeellisuuden. Olen kuulemma kolme kertaa tehnyt läpyskähakemuksen (mielestäni kerran, ja kerran uusittu) ja meilissä mainittu ottelulipun numero oli väärin. Mitähän vittua nyt taas. Kaulaan ripustettava läpyskä on tullut jo joskus keskitalvella.
Donttuanttu

Poissa Poissa

Vastaus #744 : 02.06.2021 klo 21:40:09

Sähköpostiin napsahti Fan-ID.ru:lta meili jossa pyydettiin skannausta passista jotta voivat tarkistaa tietojen oikeellisuuden. Olen kuulemma kolme kertaa tehnyt läpyskähakemuksen (mielestäni kerran, ja kerran uusittu) ja meilissä mainittu ottelulipun numero oli väärin. Mitähän vittua nyt taas. Kaulaan ripustettava läpyskä on tullut jo joskus keskitalvella.

Ethän ole jakanut lippunumeroa netissä? Joku hakenut sillä fanidtä bensanhakua varten :)
Damon

Poissa Poissa

Vastaus #745 : 03.06.2021 klo 09:10:31

Tää on nyt varmaan vähän tyhmä kysymys, mutta joka paikassa puhutaan nyt vain näistä sähköisen Fan ID:n printatuista A4-versioista, mukaan lukien UEFA:n sivuilla ja tiedotteissa. Mutta kai tuo postissa itselle yli kuukausi sitten tullut laminoitu läpyskä eli se ihan oikea Fan ID käy yhtä hyvin rajanylitykseen edelleenkin?😀
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton

Vastaus #746 : 03.06.2021 klo 09:13:30

Tää on nyt varmaan vähän tyhmä kysymys, mutta joka paikassa puhutaan nyt vain näistä sähköisen Fan ID:n printatuista A4-versioista, mukaan lukien UEFA:n sivuilla ja tiedotteissa. Mutta kai tuo postissa itselle yli kuukausi sitten tullut laminoitu läpyskä eli se ihan oikea Fan ID käy yhtä hyvin rajanylitykseen edelleenkin?😀

Totta kai kelpaa. Noista omista printeistä puhutaan, koska joillekin on ihan kalkkiviivoilla tullut yllätyksenä, että ovat matkalla kisoihin, tai eivät muuten vain ole ehtineet hoitaa asiaa viimeisen puolentoista vuoden aikana.
utulandia

Poissa Poissa

Vastaus #747 : 03.06.2021 klo 11:08:09

Laminoitu versio tarvitaan stadionille pääsyyn ja kaikki ketkä ovat itse printanneet FAN ID:n rajan ylitystä varten joutuvat hakemaan laminoidun version siellä venäjän päässä. Ainakin Neva toursin bussi jättää porukan pitterlandin ostoskeskukselle josta voi hakea laminoidun kortin ja kävellä sen jälkeen stadikalle.
Turkey

Poissa Poissa

Vastaus #748 : 03.06.2021 klo 11:41:48

Tein uuden hakemuksen, tällä kertaa toisen pelin lippunumerolla. Hakemus hyväksyttiin heti ja uusi Fan ID oikealla syntymäpäivällä napsahti välittömästi sähköpostiin Ylos
kaksi vasenta jalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat

Vastaus #749 : 03.06.2021 klo 13:01:37

Eilen korjasin FA IDssä passinnumeroa. Mitään ei ole vielä kuulunut. Täytynee kohta ottaa yhteyttä pääkallopaikalle.

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 33

Siirry: