FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 06:04:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 33
 
Kirjoittaja Aihe: Fan ID ja siihen liittyvä keskustelu  (Luettu 149829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Los Blancos

Poissa Poissa


Vastaus #750 : 03.06.2021 klo 14:09:48

Itse laitoin eilen s-postia visa@fan-id.ru kun passin nro vaihtui, kuva passista ja 15min niin uusi FAN ID oli s-postissa.
KarlMayer

Poissa Poissa


Vastaus #751 : 03.06.2021 klo 17:08:39

Mites te jotka tulevat SMJKn bussilla Belgia peliin olette hoitaneet FAN ID hakemisen Pietarista pelipäivänä?

Itse olen ongelmissa sen kanssa ja tarvitsisin ratkaisuja, SMJK ei ole vielä vastannut, lähteekö bussi aikaisemmin tms.
Taikatossut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #752 : 03.06.2021 klo 17:21:51


Itse olen ongelmissa sen kanssa ja tarvitsisin ratkaisuja, SMJK ei ole vielä vastannut, lähteekö bussi aikaisemmin tms.

Piterland on noin kilsan päässä stadikalta, eli aika nopeasti sen hakee. SMJK kyllä sanoi, että suurin osa aikatauluista tulisi aikaistumaan juuri mm. näiden haasteiden takia. Lisätietoa pitäisi muistaakseni tulla ihan lähipäivinä.
Sokratesinho

Poissa Poissa


Vastaus #753 : 04.06.2021 klo 14:31:40

Voiko tilattu FanID olla eri lippunumerolla ja siis eri katsomopaikalla kuin se, millä millä menee katsomoon sisään. Odottelen vielä mahdollisia lippuja paremmilla katsomopaikoilla, mutta olisi kiva laittaa jo FanID vetämään.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #754 : 04.06.2021 klo 14:35:05

Voiko tilattu FanID olla eri lippunumerolla ja siis eri katsomopaikalla kuin se, millä millä menee katsomoon sisään. Odottelen vielä mahdollisia lippuja paremmilla katsomopaikoilla, mutta olisi kiva laittaa jo FanID vetämään.

Voi. Sen lipun, jonka numerolla tilaat FAN ID:n, ei tarvitse olla edes samaan otteluun. Tämä on luonnollinen seuraus siitä, että yksi FAN ID riittää, vaikka sulla olisi lippu kaikkiin Pietarissa pelattaviin otteluihin.
Sokratesinho

Poissa Poissa


Vastaus #755 : 04.06.2021 klo 16:43:36

Voi. Sen lipun, jonka numerolla tilaat FAN ID:n, ei tarvitse olla edes samaan otteluun. Tämä on luonnollinen seuraus siitä, että yksi FAN ID riittää, vaikka sulla olisi lippu kaikkiin Pietarissa pelattaviin otteluihin.

Jos on eri ottelu, asia on selvä, mutta voiko saman ottelun eri lippunumeroilla tulla hämminkiä. En siis halua selittää jossain portilla ristiriitaa FanID:n lippunumeron ja oikean istumapaikkani lippunumeron välillä.

Siis periaatteessa kuka tahansa voisi ilman lippua tilata millä tahansa (olemassa olevalla) lippunumerolla itselleen FanID:n ja lähteä vaikka Pietariin lomalle, kun lippu ja FanID eivät ole millään tavalla kytköksissä?
viiksisieppo

Poissa Poissa


Vastaus #756 : 04.06.2021 klo 18:22:52

Itse laitoin eilen s-postia visa@fan-id.ru kun passin nro vaihtui, kuva passista ja 15min niin uusi FAN ID oli s-postissa.

Oikeasti? Itellä mennyt nyt jo yli 2vrk ja mitään vastausta ei kuulu.
jermu82

Poissa Poissa


Vastaus #757 : 04.06.2021 klo 19:23:56

Oikeasti? Itellä mennyt nyt jo yli 2vrk ja mitään vastausta ei kuulu.

Ootko roskapostia katsonut?
viiksisieppo

Poissa Poissa


Vastaus #758 : 04.06.2021 klo 19:31:58

Ootko roskapostia katsonut?
Joo, ei oo sinnekkään livahtanut..
kaksi vasenta jalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat


Vastaus #759 : 05.06.2021 klo 16:48:41

Itse laitoin eilen s-postia visa@fan-id.ru kun passin nro vaihtui, kuva passista ja 15min niin uusi FAN ID oli s-postissa.
Äsken laitoin meiliä ja puolessa tunnissa tuli päivitetty versio. Kiitos linkistä Ylos
Musta Aurinko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #760 : 06.06.2021 klo 20:25:12

Fan-ID:ssä lukee Ö:n tilalla Oe mutta se ei ilmeisesti ole ongelma rajalla?
laivakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Joken lompakko


Vastaus #761 : 06.06.2021 klo 20:37:09

Fan-ID:ssä lukee Ö:n tilalla Oe mutta se ei ilmeisesti ole ongelma rajalla?
Siinä pitäisi lukea juuri sillä tavalla,kuin sun passissa lukee siinä kuvasivulla alareunassa missä on se koneluettava osa.
Tämähän tavallaan tulisi selväksi sitä ID:tä hakiessa jos lukee ohjeet ja tarkastaa sen esikatselun.
Jos ne on jälkeenpäin jotain sotkeneet, niin sitten varmaan reklamaatiota myöntäjälle.
Musta Aurinko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #762 : 06.06.2021 klo 20:41:24

Siinä pitäisi lukea juuri sillä tavalla,kuin sun passissa lukee siinä kuvasivulla alareunassa missä on se koneluettava osa.
Tämähän tavallaan tulisi selväksi sitä ID:tä hakiessa jos lukee ohjeet ja tarkastaa sen esikatselun.
Jos ne on jälkeenpäin jotain sotkeneet, niin sitten varmaan reklamaatiota myöntäjälle.

Eli aivan oikein on tehty siinä tapauksessa
immanuel houston

Poissa Poissa


Vastaus #763 : 07.06.2021 klo 14:46:37

Totta kai kelpaa. Noista omista printeistä puhutaan, koska joillekin on ihan kalkkiviivoilla tullut yllätyksenä, että ovat matkalla kisoihin, tai eivät muuten vain ole ehtineet hoitaa asiaa viimeisen puolentoista vuoden aikana.

Onhan tämä nyt varma tieto että laminoitu fanid kelpaa myös rajalla? Kuumottaa kun kaikissa mahdollisissa infoissa äärimmäisen yksiselitteisesti puhutaan että rajalla tarvitaan PRINTTI-A4, mutta sellaista taas ei fan-id sivusto minulle tarjoa  - koska minulla on jo se laminoitu lätkä. Sori tyhmä jankkaaminen mutta mieleni on rauhaton ja haluan rajan yli.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio


Vastaus #764 : 07.06.2021 klo 14:48:56

Onhan tämä nyt varma tieto että laminoitu fanid kelpaa myös rajalla? Kuumottaa kun kaikissa mahdollisissa infoissa äärimmäisen yksiselitteisesti puhutaan että rajalla tarvitaan PRINTTI-A4, mutta sellaista taas ei fan-id sivusto minulle tarjoa  - koska minulla on jo se laminoitu lätkä. Sori tyhmä jankkaaminen mutta mieleni on rauhaton ja haluan rajan yli.

Luonnollisesti kelpaa. Se paperi on tarkoitettu vain tilanteisiin, jossa laminoitu ei ole ehtinyt postissa.
Laitapuoli

Poissa Poissa


Vastaus #765 : 07.06.2021 klo 14:51:42

Onhan tämä nyt varma tieto että laminoitu fanid kelpaa myös rajalla? Kuumottaa kun kaikissa mahdollisissa infoissa äärimmäisen yksiselitteisesti puhutaan että rajalla tarvitaan PRINTTI-A4, mutta sellaista taas ei fan-id sivusto minulle tarjoa  - koska minulla on jo se laminoitu lätkä. Sori tyhmä jankkaaminen mutta mieleni on rauhaton ja haluan rajan yli.

Laminoitu on kuitenkin se OG fan ID, joten kyllähän sillä pääsee. Printti on pelkkä varavaihtoehto, kun eivät ole saaneet laminaatteja perille niitä tilanneille. Siitä puheen ollen voisikin tarkistaa, että missä se laminaatti tällä hetkellä seilaa... jossain Venäjän ja Suomen välillä edelleen.
immanuel houston

Poissa Poissa


Vastaus #766 : 07.06.2021 klo 15:05:41

Laminoitu on kuitenkin se OG fan ID, joten kyllähän sillä pääsee. Printti on pelkkä varavaihtoehto, kun eivät ole saaneet laminaatteja perille niitä tilanneille. Siitä puheen ollen voisikin tarkistaa, että missä se laminaatti tällä hetkellä seilaa... jossain Venäjän ja Suomen välillä edelleen.

Oolrait! Kiitos rauhoittavista vastauksista tyypit!
Beckhaminoikeajalka

Poissa Poissa


Vastaus #767 : 07.06.2021 klo 16:21:42

Onko joku saanut FAN-IDnsä postitse viime päivinä? Omani kohdalla lukee edelleen released from Russia May 21st. Printtasin jo PDFän, mutta olisi tietysti kivempi jos oikea versio tulisi ennen matkaa. Mutta ehkä Posti on saanut erityisohjeita hallitukselta?
1981japi

Poissa Poissa


Vastaus #768 : 07.06.2021 klo 16:26:34

Tein viime yönä (tämän vuorokauden puolella) tuon FAN-ID hakemuksen tai mikä nyt ikinä onkaan...Sieltä oli jo heti aamulla tullut sähköpostia...
Nyt siis tulostan tuon mukaan ja rajalla pääsen tuon kanssa yli, sitten menen sinne johonkin "toimistolle" hakemaan sen oikean FAN-ID läpyskän...?
Tarviiko sinne jotenkin ilmoittaa etukäteen että on tulossa hakemaan sitä vai voiko sinne vaan marssia ja ne lyö sen kouraan kun näytät tulostuksen ja passin?
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Riveluutio


Vastaus #769 : 07.06.2021 klo 16:30:54

Tein viime yönä (tämän vuorokauden puolella) tuon FAN-ID hakemuksen tai mikä nyt ikinä onkaan...Sieltä oli jo heti aamulla tullut sähköpostia...
Nyt siis tulostan tuon mukaan ja rajalla pääsen tuon kanssa yli, sitten menen sinne johonkin "toimistolle" hakemaan sen oikean FAN-ID läpyskän...?
Tarviiko sinne jotenkin ilmoittaa etukäteen että on tulossa hakemaan sitä vai voiko sinne vaan marssia ja ne lyö sen kouraan kun näytät tulostuksen ja passin?

Jos prosessi on sama kuin 2018, ei lyö kouraan vaan se tehdään siinä, kun menet paikalle. Varaudu siis odottamaan.
1981japi

Poissa Poissa


Vastaus #770 : 07.06.2021 klo 16:31:48

Jos prosessi on sama kuin 2018, ei lyö kouraan vaan se tehdään siinä, kun menet paikalle. Varaudu siis odottamaan.

Mikä on kyseisen puljun osoite ja miten se on auki?
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #771 : 07.06.2021 klo 16:33:37

Mikä on kyseisen puljun osoite ja miten se on auki?

https://www.fan-id.ru/centers.html
Turpin

Poissa Poissa


Vastaus #772 : 08.06.2021 klo 10:39:53

FAN-ID ollut seurannan mukaan reilusti yli 2 viikkoa Saksassa, näinköhän ehtii edes Helsinkiin ennen Venäjälle lähtöä? :D
noitulover

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vepsu, Bohemians 1905, Kady, Lapuan Ponnistus


Vastaus #773 : 08.06.2021 klo 10:50:20

FAN-ID ollut seurannan mukaan reilusti yli 2 viikkoa Saksassa, näinköhän ehtii edes Helsinkiin ennen Venäjälle lähtöä? :D

Samassa katiskassa omakin lipare. Käyn varuilta tulostelemassa sähköisen.
Pyttipallu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #774 : 08.06.2021 klo 11:11:27

FAN-ID ollut seurannan mukaan reilusti yli 2 viikkoa Saksassa, näinköhän ehtii edes Helsinkiin ennen Venäjälle lähtöä? :D

Täällä toista viikkoa Puolassa. Olen menettänyt toivoni.

 
Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 33
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa