FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 04:56:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 54
 
Kirjoittaja Aihe: UEFA Super Cup 2022, 10.8.2022  (Luettu 133631 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt


Vastaus #525 : 31.07.2022 klo 19:32:33

Eli myös vanhentuneen passin numero käy myös?
Mä laitoin mun henkilötunnuksen.
Zappadai

Poissa Poissa


Vastaus #526 : 31.07.2022 klo 22:13:50

Ei helvetti :D
Cat. 3 liput näkyvyydeltään huipputonteilla keskellä (eteläistä) kaarretta ja rivi vähän yli kakskyt mutta ilmeisesti lapinpolttajien joukossa (?).
Ei kai siinä, Ultras Surin huivia vaan kaulaan jostakin.

Kuinkahan kusessa oon Realin paita päällä B3 katsomossa?  :D
1981japi

Poissa Poissa


Vastaus #527 : 01.08.2022 klo 07:53:54

Löytyiskö paria lippua niin päästäisiin innokkaan 9v pojan kans peliin? Mieluiten kat3, mut toki muitakin voi tarjota.
bbutton

Poissa Poissa


Vastaus #528 : 01.08.2022 klo 07:58:13

Mä laitoin mun henkilötunnuksen.

Sama. Näköjään tuota voi vielä vaihtaa. Jos joku tietää paremmin, että mitä tuohon kannattaa laittaa, niin voi kertoa :)
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #529 : 01.08.2022 klo 10:52:37

Sama. Näköjään tuota voi vielä vaihtaa. Jos joku tietää paremmin, että mitä tuohon kannattaa laittaa, niin voi kertoa :)

Ellei henkilökorttia tai passia omista, henkilötunnuksen laittaminen kuulostaa ihan järkevältä vaihtoehdolta. ID/passport number kysytään kuitenkin oletettavasti siksi, että kyetään tarvittaessa erottamaan samannimiset henkilöt toisistaan.

Ja kuten mainitsit, tietoa pystyy myös vaihtamaan. Esimerkiksi mulla oli naisten EM-kisojen aikana passin numero (siellä käytettiin samaa lippusovellusta) ja kisareissun jälkeen vaihdoin tilalle UEFA Super Cupia varten henkilökortin numeron.
Kuhnuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #530 : 01.08.2022 klo 10:54:06

Löytyiskö paria lippua niin päästäisiin innokkaan 9v pojan kans peliin? Mieluiten kat3, mut toki muitakin voi tarjota.

Täsmälleen sama, mutta poika 8v. Laittele YV, jos ylimääräisiä lippuja jäänyt.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #531 : 01.08.2022 klo 17:17:35

En tiedä onko täällä jo mainittu että MTV3 näyttää matsin.
bbutton

Poissa Poissa


Vastaus #532 : 01.08.2022 klo 19:32:58

1) Jos mobilet ticket -sovelluksessa laittaa ID/passport number -kohtaan esimerkiksi passin numeron, niin onko syytä silloin ottaa passi mukaan peliin edes varmuuden vuoksi? Itse hieman tätä silmällä pitäen laitoin hetuni siihen, sillä enhän mitään passia ala mukaan ottamaan.

2) Huomasin, että lipuissa sovelluksessa on tuo keep-ominaisuus eli kaverin lippua ei tarvitsisi siirtää kaverin sovellukseen vaan sen voisi pitää omassa puhelimessa ja täyttää kaverin tiedot sille lipulle. Jostain Uefan videosta näin, että näin menisi. Sitä mietin, että miten tuo sitten käytännössä toimii eli jos monen liput on samassa kännykässä. Mennäänkö siinä sitten samassa kasassa sisään vai miten? Jotenkin oletan, että siellä on jotkut metalliportit, jotka aukeaa yksitellen ihmisille kun he näyttävät puhelimestaan lippua.
pydde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Akaa Futsal


Vastaus #533 : 01.08.2022 klo 21:29:12

Nopeasti luettuna pohjoiskaarre on siis Realin pääty. Jännää miten tuo arpoi G4 mulle liput vaikka olin valinnut "kannattavani" Frankfurtia
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #534 : 02.08.2022 klo 03:22:54

1) Jos mobilet ticket -sovelluksessa laittaa ID/passport number -kohtaan esimerkiksi passin numeron, niin onko syytä silloin ottaa passi mukaan peliin edes varmuuden vuoksi? Itse hieman tätä silmällä pitäen laitoin hetuni siihen, sillä enhän mitään passia ala mukaan ottamaan.

Ohjeistuksen mukaan henkilökortin tai passin tarkastukseen pitäisi varautua, mutta epäilen, että niitä tuskin kysytään.

Itse laitoin henkilökortin numeron, koska mulla on henkilökortti käytännössä aina mukana.

2) Huomasin, että lipuissa sovelluksessa on tuo keep-ominaisuus eli kaverin lippua ei tarvitsisi siirtää kaverin sovellukseen vaan sen voisi pitää omassa puhelimessa ja täyttää kaverin tiedot sille lipulle. Jostain Uefan videosta näin, että näin menisi. Sitä mietin, että miten tuo sitten käytännössä toimii eli jos monen liput on samassa kännykässä. Mennäänkö siinä sitten samassa kasassa sisään vai miten? Jotenkin oletan, että siellä on jotkut metalliportit, jotka aukeaa yksitellen ihmisille kun he näyttävät puhelimestaan lippua.

Oletuksesi metalliporteista on oikea. Jos useamman henkilön liput ovat samassa kännykässä, menette samassa jonossa yksitellen samasta portista.

Hoituu esimerkiksi niin, että näytät kännykästä ekan lipun QR-koodin lukulaitteelle, jonka jälkeen eka kaveri menee portista. Sitten näytät toisen lipun QR-koodin ja toinen kaveri menee portista, jne. Viimeisenä näytät oman lippusi QR-koodin ja menet portista itse.

Noin tuo ainakin näytti toimivan naisten EM-kisoissa, jossa käytettiin täsmälleen samaa UEFA:n lippusovellusta ja vastaavanlaisia metalliportteja kuin Olympiastadionillakin.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2022 klo 07:05:47 kirjoittanut blackhawk »
birch

Poissa Poissa


Vastaus #535 : 02.08.2022 klo 08:33:06

En tiedä onko täällä jo mainittu että MTV3 näyttää matsin.

Vähän odottelin/toivoin jotain tälläistä. Kuuluisa joku voisi päivittää otsikkoa...
Münchner Kindl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Sparta München


Vastaus #536 : 02.08.2022 klo 18:15:55

Frankfurtilla oma fanialue rautatien torilla, sieltä voi varmaan ostaa heidän releitä. Marssivat siitä sitten Stadikalla.
Stadionilla Uefan kioskeja.
Sebbliiga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Spurs


Vastaus #537 : 02.08.2022 klo 19:35:40

Kansalaistorilla Uefan järjestämä tapahtuma, jossa Litmanen ja kaikki uefan pokaalit nähtävillä. Puoliajalla esiintyy Darude!
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus


Vastaus #538 : 02.08.2022 klo 20:31:30

Frankfurtin tapahtumatorille siinä missä lähtee kaikki bussit. Rispekt from Pakistan Ylos Tuoppi

Aika massiivinen meinaa olla jos meinaa just siinä mitä ajattelin missä on kaikenlaista aina olutfestaria ja talvella luistelurataa yms

Asuuko ne myös siellä Helsingin ajan ja täyttää asunto autot yms vetää kunnon camping torin siihe
hikikuutio

Poissa Poissa


Vastaus #539 : 02.08.2022 klo 20:51:55

E1 piippuhyllyllä kat 2 paikat. UEFA mafia ja Palloliitto haista vittu. Seteleilläkö se liiton sähkösauna lämmitetään? Eikö sheikkien lastit riitä? Ihan kusetusta taas kerran.
uh

Poissa Poissa


Vastaus #540 : 02.08.2022 klo 21:12:59

Frankfurtilla oma fanialue rautatien torilla
Eikö se ole Kaisaniemen puistossa?
jyrsija

Poissa Poissa


Vastaus #541 : 03.08.2022 klo 09:02:12

Milloin noita mobiililippuja yleensä aletaan toimittamaan appeihin, onko ne jo toimitettu vai vasta lähempänä ottelua?
Mulon

Poissa Poissa


Vastaus #542 : 03.08.2022 klo 09:08:58

Milloin noita mobiililippuja yleensä aletaan toimittamaan appeihin, onko ne jo toimitettu vai vasta lähempänä ottelua?

Minulle tuli jo viime torstaina.
Giantkilleri

Poissa Poissa


Vastaus #543 : 03.08.2022 klo 09:42:50

E1 piippuhyllyllä kat 2 paikat. UEFA mafia ja Palloliitto haista vittu. Seteleilläkö se liiton sähkösauna lämmitetään? Eikö sheikkien lastit riitä? Ihan kusetusta taas kerran.

Mut kun Satupekka kävi 70 vuotta sitten.
Tepudepu

Poissa Poissa


Vastaus #544 : 03.08.2022 klo 12:58:44


Olisin kiinnostunut ostamaan 2 (tai 3) lippua Super Cuppiin! Kaikki kategoriat käy, kunhan ei ole näkörajoitteinen paikka.
bbutton

Poissa Poissa


Vastaus #545 : 03.08.2022 klo 21:39:54

Te useamman lipun ostaneet niin oletteko siirtäneet tai aiotteko siirtää sovelluksessa liput muulle otteluporukastanne? Mietin itse maksaako vaivaa alkaa siirtelemään ja ohjeistamaan sovelluksen lataamisessa muita.

Edit: Ei kai sittenkään mitään. Täältä taisi löytyä vastaus >> https://support.tickets-scup.uefa.com/hc/en-us/articles/360016278300-Do-I-have-to-send-tickets-to-the-people-I-m-going-to-the-match-with-Or-can-I-keep-all-tickets-on-my-phone-
« Viimeksi muokattu: 03.08.2022 klo 21:42:00 kirjoittanut bbutton »
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus


Vastaus #546 : 03.08.2022 klo 22:45:49

Referee: Michael Oliver (England)
Assistants: Stuart Burt (England), Simon Bennett (England)
4th official: Donatas Rumšas (Lithuania)
VAR: Tomasz Kwiatkowski (Poland)
VAR assistants: Bartosz Frankowski (Poland), Tiago Bruno Lopes Martins (Portugal)

https://www.soccerbase.com/referees/referee.sd?referee_id=1025&season_id=154
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #547 : 04.08.2022 klo 09:46:34

Te useamman lipun ostaneet niin oletteko siirtäneet tai aiotteko siirtää sovelluksessa liput muulle otteluporukastanne? Mietin itse maksaako vaivaa alkaa siirtelemään ja ohjeistamaan sovelluksen lataamisessa muita.

Edit: Ei kai sittenkään mitään. Täältä taisi löytyä vastaus >> https://support.tickets-scup.uefa.com/hc/en-us/articles/360016278300-Do-I-have-to-send-tickets-to-the-people-I-m-going-to-the-match-with-Or-can-I-keep-all-tickets-on-my-phone-

Hyödyt lippujen siirtämisestä:
- jokainen voi tulla stadionille omalla aikataululla eikä tarvitse sopia tapaamista ennen stadionille menoa
- lippujen haltija ei joudu itse täyttämään sovelluksen kautta kavereiden henkilötietoja
- kaverien matsiin pääsy ei kariudu siihen, että lippujen haltija sairastuu, myöhästyy tai muuten estyy saapumasta otteluun

Hyödyt lippujen pitämisestä omassa puhelimessa:
- jos kavereilla ei ole älypuhelinta tai eivät osaa käyttää sitä, pääsee varmaan helpommalla kun pitää liput omassa puhelimessa ja menee stadionille yhdessä
- jos menee matsiin lasten kanssa, heidän lippunsa kannattaa varmasti säilyttää omassa puhelimessa

Kannattaa tosiaan huomioida, että jos lipuille on määrätty eri sisäänkäyntiportti, porukan sisäänmeno yhdessä ei onnistu.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2022 klo 09:49:12 kirjoittanut blackhawk »
Mulon

Poissa Poissa


Vastaus #548 : 04.08.2022 klo 09:58:53

Kannattaa tosiaan huomioida, että jos lipuille on määrätty eri sisäänkäyntiportti, porukan sisäänmeno yhdessä ei onnistu.

Onko tietoa. Onko lippuun merkittyä sisäänkäyntiporttia pakko noudattaa?

Ukraina-pelin lippuuni oli merkitty portiksi ITÄ, jossa oli täysi kaaos.
Noudatin merkintää ja myöhästyin pelistä. Myöhemmin palloliitto ilmoitti, että olisi voinut mennä mistä portista tahansa.

Nyt minulla on lippu pohjoiskaarteeseen ja sisääntuloportiksi on merkitty "SOUTH".
     
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #549 : 04.08.2022 klo 10:10:43

Onko tietoa. Onko lippuun merkittyä sisäänkäyntiporttia pakko noudattaa?

Ukraina-pelin lippuuni oli merkitty portiksi ITÄ, jossa oli täysi kaaos.
Noudatin merkintää ja myöhästyin pelistä. Myöhemmin palloliitto ilmoitti, että olisi voinut mennä mistä portista tahansa.

Nyt minulla on lippu pohjoiskaarteeseen ja sisääntuloportiksi on merkitty "SOUTH".

Tuo on hyvä kysymys. UEFA:n ohjeiden mukaan pitäisi noudattaa, mutta eihän siinä sitten mitään järkeä ole, jos kaikissa lipuissa lukee SOUTH. Omalla kaveriporukallani on paikat E5-katsomossa ja meidänkin lipuissa lukee SOUTH. Mainitsemasi Ukraina-ottelun jälkeen Palloliitto on ilmoittanut jo etukäteen, että mistä tahansa portista saa mennä lukuunottamatta vierasfanikatsomon porttia, mutta se koskee Palloliiton järjestämiä maajoukkueen otteluita. Super Cupissa ottelun järjestäjä taitaa olla UEFA, joten ei ole hajuakaan mikä on käytäntö. Kyllähän sen tietysti portilla huomaa hyväksyykö lukija lipun QR-koodin. Toivottavasti tuosta tulee jotakin ohjeistusta etukäteen. Eteläpäädyn portille tulee täysi kaaos, jos ihan oikeasti ovat sen kaikkiin lippuihin laittaneet.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2022 klo 10:27:00 kirjoittanut blackhawk »

 
Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 54
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa