FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 15:57:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 165 [166] 167 ... 288
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkausliiga ja Korona  (Luettu 898875 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Morchen

Poissa Poissa


Vastaus #4125 : 29.08.2020 klo 09:10:33

Esimerkkinä oli Tepsin peli ja niissä ei ole ollut paikkanumerointia käytössä. Järjestäjän vastuulla on varmistaa mahdollisuus turvavälien pitämiseen ja tuo on toteutunut jokaisessa Tepsin matsissa.
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #4126 : 29.08.2020 klo 10:43:28

Esimerkkinä oli Tepsin peli ja niissä ei ole ollut paikkanumerointia käytössä. Järjestäjän vastuulla on varmistaa mahdollisuus turvavälien pitämiseen ja tuo on toteutunut jokaisessa Tepsin matsissa.

Jep, pelin henki varmaan eri-mutta-sama siellä. Ne jotka haluaa pitää välejä saavat istua paskemmilla paikoilla.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #4127 : 29.08.2020 klo 12:53:48

Tai saapua aiemmin peliin, jotta saa mieleiset paikat numeroimmattomissa katsomoissa. Veritaksella nyt on käytännössä vain hyviä paikkoja seurata matseja kummallakin pitkällä sivulla, pl. alimmat rivit.
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Väärin valitut


Vastaus #4128 : 29.08.2020 klo 13:21:49

Jos kendoliiga aiotaan aloittaa yleisön kanssa, niin vaikea on perustella, miksi jalkapallokatsomoihin tulisi ainkaan yhtään nykyistä enemmän rajoituksia. Tai no joo, vaikea ja vaikea, koska Aivan Eri Asia ja ehkäpä jopa huliganismi.
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #4129 : 29.08.2020 klo 16:05:03

Tai saapua aiemmin peliin, jotta saa mieleiset paikat numeroimmattomissa katsomoissa.

Sehän ei ratkaise ongelmaa jos joku änkeää viereen, vai miten se on hoidettu Turussa?
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #4130 : 29.08.2020 klo 16:19:34

Vastoin ennakkoluuloja, myös täällä ihmiset osaavat avata suunsa tuntemattomille.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #4131 : 29.08.2020 klo 16:20:11

Sehän ei ratkaise ongelmaa jos joku änkeää viereen, vai miten se on hoidettu Turussa?

Perisuomalainen tapa on tietty olla ihan hiljaa siinä tilanteessa ja tyytyä kohtaloonsa mutta miksi silloin ei pyytäisi kohteliaasti siihen iholle hinuttavaa istumaan hieman kauempana vedoten vallitseviin turvaväliohjeistuksiin? Jos ei kohtelias pyyntö mene läpi niin lisäilee vaikka jonkin hyvältä kuulostavan voimasanan sinne johonkin sekaan.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #4132 : 29.08.2020 klo 16:47:59

Perisuomalainen tapa on tietty olla ihan hiljaa siinä tilanteessa ja tyytyä kohtaloonsa mutta miksi silloin ei pyytäisi kohteliaasti siihen iholle hinuttavaa istumaan hieman kauempana vedoten vallitseviin turvaväliohjeistuksiin? Jos ei kohtelias pyyntö mene läpi niin lisäilee vaikka jonkin hyvältä kuulostavan voimasanan sinne johonkin sekaan.
Kokeilin tällä kaudella jo tuota kauniisti pyytämistä. Katsottiin pahana, ja kysyttiin onko mun stadion. En viitsinyt sanoa tuntevani Paten. ;)

Muutoinkin turkulaiset ovat outoa kansaa. Normaalisti ei tuntemattomien kanssa mitään yhteistyötä ole, koronan aikana jopa kaupassa tungetaan perstuntumalle.
Smicer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tennessee Soccer Club


Vastaus #4133 : 29.08.2020 klo 17:02:49

Kokeilin tällä kaudella jo tuota kauniisti pyytämistä. Katsottiin pahana, ja kysyttiin onko mun stadion. En viitsinyt sanoa tuntevani Paten. ;)

Muutoinkin turkulaiset ovat outoa kansaa. Normaalisti ei tuntemattomien kanssa mitään yhteistyötä ole, koronan aikana jopa kaupassa tungetaan perstuntumalle.

Itse sanon näissä kohdissa "Sori, mulle on kolme kaveria vielä tulossa. Ne on just kaljajonossa."
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #4134 : 29.08.2020 klo 17:24:15

Itse sanon näissä kohdissa "Sori, mulle on kolme kaveria vielä tulossa. Ne on just kaljajonossa."

”Mulla on ehkä korona” toiminee myös
Micky Lee

Paikalla Paikalla


Vastaus #4135 : 29.08.2020 klo 17:45:56

”Mulla on ehkä korona” toiminee myös
Joo, naapurin lapsen vaari kertoili pihalla, että mukavasti saa uimahallissa tilaa kun tupakkayskäilee. Pitää itekin kokeilla. Ylos
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #4136 : 01.09.2020 klo 11:32:12

Uutinen
YLEISÖN TURVALLISUUS

Ennakkolipun ostamista suositellaan, jotta katsojien tunnistaminen olisi mahdollista.
Korttien käyttöä maksuvälineenä suositellaan.
Riittävistä turvaväleistä pidetään huolta koko tapahtuman ajan.
Yleisölle informoidaan selkeästi esimerkiksi teippausten, köysitysten ja järjestyksenvalvojien välityksellä, miten jäähallissa ja sen ulkopuolella liikutaan, jotta ruuhkat vältetään.
Jäähallit lohkotaan katsomoalueisiin, mikäli viranomaismääräykset niin vaativat.
Turvallisuusjärjestelyistä viestitään ennakkoon ottelutapahtumaan saapuville katsojille sekä kuulutuksilla ja videonäytön avulla ottelutapahtuman aikana.
Koronavilkku-sovelluksen käyttöönottoa suositellaan mahdollisten tartuntatapausten jäljittämisen helpottamiseksi.
Muuttuviin viranomaisohjeistuksiin reagoidaan välittömästi.

Tämä ohjeistus on voimassa toistaiseksi, ja sitä muokataan tarvittaessa viranomaisohjeistusten mukaisesti.


https://liiga.fi/fi/liiga/turvallisuusohje

Tässä SM-Liigan koronaohjeistus yleisölle. Saas nähdä, että miten toteutetaan käytännössä...
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #4137 : 01.09.2020 klo 18:24:43

Olin lukevinani jostain, että SM-liigalla on myös maskisuositus yleisölle. Pelaajille ja henkilökunnalle on maskipakko.
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #4138 : 01.09.2020 klo 18:28:08

Olin lukevinani jostain, että SM-liigalla on myös maskisuositus yleisölle. Pelaajille ja henkilökunnalle on maskipakko.

Tälle kyllä :D Mahtaa olla mukavaa puuhaa.
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #4139 : 01.09.2020 klo 18:29:19

Olin lukevinani jostain, että SM-liigalla on myös maskisuositus yleisölle. Pelaajille ja henkilökunnalle on maskipakko.

Onko maalivahdeilla maskipakko? Maskimies YV:llä nyt luonnollisesti tulee maskipakkoa noudattamaan kjehhehheehheeeee
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #4140 : 01.09.2020 klo 19:29:48

Olin lukevinani jostain, että SM-liigalla on myös maskisuositus yleisölle. Pelaajille ja henkilökunnalle on maskipakko.

:D

Ehkä kannattaa lukea uudestaan.
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #4141 : 01.09.2020 klo 20:37:58

:D

Ehkä kannattaa lukea uudestaan.

Uutisesta: Kasvomaskia hallille mentäessä ja poistuttaessa edellytetään pelaajilta, joukkueiden taustahenkilöiltä ja tuomareilta.

Yle.fi
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #4142 : 01.09.2020 klo 22:52:59

Tapiolassa ei kuvien perusteella ainakaan mitään turvavälejä ole. Miksi katsomot täytyy myydä täyteen, tai jos ihmiset paukkautuu samaan kohtaan niin järkkäri ei voi puuttua?
JoenDoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Honka


Vastaus #4143 : 01.09.2020 klo 23:31:25

Tapiolassa ei kuvien perusteella ainakaan mitään turvavälejä ole. Miksi katsomot täytyy myydä täyteen, tai jos ihmiset paukkautuu samaan kohtaan niin järkkäri ei voi puuttua?
Käsittääkseni määräykset turvaväleistä katsomoissa antaa Aluehallintovirasto. Rakennustelineiden käytöstä säädetään maankäyttö- ja rakennuslaissa.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2020 klo 23:39:13 kirjoittanut JoenDoe »
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #4144 : 02.09.2020 klo 00:03:52

Uutisesta: Kasvomaskia hallille mentäessä ja poistuttaessa edellytetään pelaajilta, joukkueiden taustahenkilöiltä ja tuomareilta.

Yle.fi

Toi on hitusen eri juttu kuin mitä alkuperäinen viestisi antoi ymmärtää.
Chuck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!


Vastaus #4145 : 02.09.2020 klo 03:03:55

Toi on hitusen eri juttu kuin mitä alkuperäinen viestisi antoi ymmärtää.

Itse mm. kv-futista kesällä katsoneena ymmärsin tuon heti aivan oikein. Järkeä saa käyttää eikä ymmärtää tahallaan hassusti väärin.
acdb

Poissa Poissa


Vastaus #4146 : 05.09.2020 klo 11:25:36

Herätys futisihmiset! Hjk saa ottaa koronarajoituksilla n.2400 katsojaa peleihinsä avin päätöksellä. Tänään tuli tieto, että Jokerit saa ottaa 4500 katsojaa SISÄHALLIIN saman saatanan avin päätöksellä. Tästä pitää nostaa metakka. Ääriliike herätys ja palautemylly käyntiin. Itse laitoin jo fiksua palautetta, vastausta odotellaan.
Morchen

Poissa Poissa


Vastaus #4147 : 05.09.2020 klo 13:21:33

Ymmärtääkseni AVI on antanut määräykset tapahtumien järjestämisestä ja nämä ovat kaikille samat. Näiden määräysten perusteella seurat tekevät omat suunnitelmansa ja esittävät ne AVIlle. Kyllä HJK:kin olisi varmasti saanut luvan korkeammallekin yleisömäärälle.
Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #4148 : 05.09.2020 klo 13:23:31

Ymmärtääkseni AVI on antanut määräykset tapahtumien järjestämisestä ja nämä ovat kaikille samat. Näiden määräysten perusteella seurat tekevät omat suunnitelmansa ja esittävät ne AVIlle. Kyllä HJK:kin olisi varmasti saanut luvan korkeammallekin yleisömäärälle.

Juuri näin, HJK:han sanoi itse tehneensä äärimmäisen kireän tulkinnan, kun "siinä vaiheessa" Helsinki oli vielä epidemian pääaluetta.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #4149 : 05.09.2020 klo 13:25:23

Juuri näin, HJK:han sanoi itse tehneensä äärimmäisen kireän tulkinnan, kun "siinä vaiheessa" Helsinki oli vielä epidemian pääaluetta.
Ja HJK:lla ei Ägän mukaan ole mitään tarvetta ottaa stadionia täyteen, joka olisi vaatinut isompia järjestelyitä. Helpoimman mukaan siis vissiin mentiin.

 
Sivuja: 1 ... 165 [166] 167 ... 288
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa