FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 20:11:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kuinka paljon menetit EM-kisojen siirtyessä vuodella?
Nolla euroa - 441 (56%)
1-50 euroa - 59 (7.5%)
51-100 euroa - 55 (7%)
101-500 euroa - 158 (20.1%)
Yli 500 euroa - 74 (9.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 785

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 20
 
Kirjoittaja Aihe: Paljonko tuli takkiin? - Euro2020 —->>Euro2021  (Luettu 115778 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
simonige

Poissa Poissa


Vastaus #200 : 18.05.2020 klo 09:58:42

Itse täyttelin tuon lomakkeen eilen. Tänään lähestyivät spostilla, jossa tarjosivat uutta matkaa ja 20€ voucheria. Spostissa oli linkki lomakkeeseen, jossa ei sitten yllättäin ollut mahdollisuutta rahojen palautukseen. Pistin heille spostia, jossa sanoin etten hyväksy mitään uutta matkaa vasn haluan rahat takaisin. Katsotaan miten homma jatkuu.

Peruin lippuni jo siis aikoja sitten, jolloin heidän ehtojen mukaan rahat piti saada takaisin miinustettuna euron palvelumaksulla. Sen jälkeen alkoikin venkoilu. Eka tarjous oli uusi matka +5€ voucheri, jota en hyväksynyt. Nyt siis tuo uusi matka +20€ voucheri.

E. Vastasivat ja lupasivat palauttaa rahat.

Itse silloin aikanaan sain tuon voucherin (koska he eivät maininneet aspan vastauksessaan, että rahoja saisi takaisin) ja nyt kun yritin täyttää rahojen palautusta, ei se tietenkään onnistu enää.

Kirjoittelin tästä heille vastauksen, mutta eivät ole palanneet tähän. Kommentoin vastauksessa tätä kommunikaation vaikeutta ja sitä, että ehtoja vähän tunnutaan pimittävän asiakkailta.

Luultavasti en saa mitään takaisin, mutta onhan tuo hiton naurettavaa toimintaa eikä tekisi mieli jättää asiaa tähän.
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue


Vastaus #201 : 18.05.2020 klo 10:09:16

Itse silloin aikanaan sain tuon voucherin (koska he eivät maininneet aspan vastauksessaan, että rahoja saisi takaisin) ja nyt kun yritin täyttää rahojen palautusta, ei se tietenkään onnistu enää.

Kirjoittelin tästä heille vastauksen, mutta eivät ole palanneet tähän. Kommentoin vastauksessa tätä kommunikaation vaikeutta ja sitä, että ehtoja vähän tunnutaan pimittävän asiakkailta.

Luultavasti en saa mitään takaisin, mutta onhan tuo hiton naurettavaa toimintaa eikä tekisi mieli jättää asiaa tähän.

Jep. Yrittävät kaikkensa ettei tarvitse maksaa takaisin. Ehdoissa vaan ei ole mitään, millä pystyisivät olemaan maksamatta:

Lainaus
5.2. Jos Matkustaja peruuttaa matkan, lippu lunastetaan takaisin seuraavasti:

5.2.1. Jos matkan alustavasti ilmoitettuun lähtöaikaan on jäänyt yli 24 tuntia, lipun hinnasta palautetaan 100%. Kun lippu palautetaan Lux Expressin asiakaspalvelutoimistoon tai www.luxexpress.eu -n verkkosivustolla, vähennetään palautettavasta hinnasta ostovaluutan mukaan 1 EUR / 70 RUB / 5 PLN palvelumaksu
Triple_J

Poissa Poissa


Vastaus #202 : 19.05.2020 klo 13:30:15

Pienen jankkaamisen jälkeen antoivat linkin rahojen palautushakemukseen, kun ilmoitin etten luultavasti pysty matkustaa heidän busseilla enää tänä vuonna. Tänään oli sitten kilahtanut rahat takaisin vähennettynä euron palvelumaksulla :) Lux Expressistä siis kyse, jos joku ei ole vielä tarttunut lahjakorttitarjoukseen korvaavana tuotteena ja rahojen palautus kiinnostaa.

Rahat saatu täälläkin, kiitoksia das hundille!

Ennen lomakkeen hyväksyntää, Lux vielä lähestyi maililla ja kertoi että rahoja ei voi palauttaa vielä ennen matkan ajankohtaa. Melkein heti tuon perään tuli automatisoitu vastaus että lomake on hyväksytty ja rahat on tulossa. Omituinen lafka.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #203 : 19.05.2020 klo 15:46:01

Itselläni Norwegianin lennot Helsingistä Köpikseen Momondosta MyTrip -nimisen välittäjän kautta. Sieltä tuli viesti, että tuo lento on peruttu ja linkit kahteen lomakkeeseen. Toinen lomake sille, jos haluaa korvaavan lennon ja toinen rahojen palautukselle.

Täytin luonnollisesti tuon lomakkeen, joka oli tarkoitettu rahojen palautukselle. Nyt sitten sieltä tuli automaattinen paluuviesti, jossa kerrottiin, että alkavat etsimään minulle korvaavaa lentoa samalle päivälle. Huomasin, että nuo MyTripin lähettämät linkit johtivat täsmälleen samaan lomakkeeseen. Toisen kohdalla siis vielä luki: "If you would like to rebook your existing ticket(s) please fill out this form", jossa tuo "form" -sama oli linkki lomakkeeseen.

Lähetin kiukkuisen viestin takaisin, että haluan rahani takaisin, enkä mitään korvaavaa lentoa. Saa nähdä mihin tämä johtaa.

E: Nyt sieltä tulikin vastaus. Menolento, joka oli siis Norwegianin, korvataan rahana. Paluulento olikin SAS:n (muistin, että myös paluu Norwegianin) ja sieltä tarjottiin jotain haistavittu voucheria. Vastasin tuohon välittäjältä tulleeseen viestiin, että haluan kaiken rahana. Saa nähdä miten tuo selvitetään sitten, kun välittäjä on välissä.. SAS:n voucher olisi kaiken lisäksi voimassa vain ensi helmikuuhun, enkä sinä aikana ole kyllä matkustamassa mihinkään, etenkään SAS:n lennoilla. Lisäksi vaikka matkustaisinkin, pitäisi lentolippujen erotus joka tapauksessa maksaa, joten tuo voucher nyt on ihan yhtä tyhjän kanssa. Helpompi olisi inttää suoraan SAS:n suuntaan tuosta, mutta nyt kun liput on tosiaan välittäjän kautta, niin saa nähdä kuinka toimitaan.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2020 klo 16:46:22 kirjoittanut Hunaja »
Masa Kikkara

Poissa Poissa


Vastaus #204 : 22.05.2020 klo 12:39:37

Itselläni Norwegianin lennot Helsingistä Köpikseen Momondosta MyTrip -nimisen välittäjän kautta. Sieltä tuli viesti, että tuo lento on peruttu ja linkit kahteen lomakkeeseen. Toinen lomake sille, jos haluaa korvaavan lennon ja toinen rahojen palautukselle.

Täytin luonnollisesti tuon lomakkeen, joka oli tarkoitettu rahojen palautukselle. Nyt sitten sieltä tuli automaattinen paluuviesti, jossa kerrottiin, että alkavat etsimään minulle korvaavaa lentoa samalle päivälle. Huomasin, että nuo MyTripin lähettämät linkit johtivat täsmälleen samaan lomakkeeseen. Toisen kohdalla siis vielä luki: "If you would like to rebook your existing ticket(s) please fill out this form", jossa tuo "form" -sama oli linkki lomakkeeseen.

Lähetin kiukkuisen viestin takaisin, että haluan rahani takaisin, enkä mitään korvaavaa lentoa. Saa nähdä mihin tämä johtaa.

E: Nyt sieltä tulikin vastaus. Menolento, joka oli siis Norwegianin, korvataan rahana. Paluulento olikin SAS:n (muistin, että myös paluu Norwegianin) ja sieltä tarjottiin jotain haistavittu voucheria. Vastasin tuohon välittäjältä tulleeseen viestiin, että haluan kaiken rahana. Saa nähdä miten tuo selvitetään sitten, kun välittäjä on välissä.. SAS:n voucher olisi kaiken lisäksi voimassa vain ensi helmikuuhun, enkä sinä aikana ole kyllä matkustamassa mihinkään, etenkään SAS:n lennoilla. Lisäksi vaikka matkustaisinkin, pitäisi lentolippujen erotus joka tapauksessa maksaa, joten tuo voucher nyt on ihan yhtä tyhjän kanssa. Helpompi olisi inttää suoraan SAS:n suuntaan tuosta, mutta nyt kun liput on tosiaan välittäjän kautta, niin saa nähdä kuinka toimitaan.

Maksoitko luottokortilla? Jos maksoit, niin voit vaatia sen kautta rahojasi.
Ks. https://www.talouselama.fi/uutiset/peruttujen-lentojen-hyvityksista-tuli-kaaos-ja-asiakkaita-pallotellaan-tiskilta-toiselle-nain-voit-hakea-korvausta-lentoyhtiolta-matkatoimistolta-tai-luottokorttiyhtiolta/711de8dc-f735-4602-bfbc-5890cc0e7b9d
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #205 : 22.05.2020 klo 13:44:42


Nuo tuli maksettua pankkikortilla, kun kyseinen maksutapa oli 10€ halvempi kuin luotolla maksettaessa. Enpä olisi arvannut.. Tosin, eipä noissa ole kiinni kuin reilut 200€ ja nekin luultavasti saa takaisin, kunhan vielä SAS peruu tuon lentonsa. Jatkossa tulee kyllä maksettua hinnasta riippumatta kaikki vastaavat luoton puolelta.
Hertha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #206 : 22.05.2020 klo 14:58:36

Pyhä st Jörgen Scandic  Malmossa ei palauttele rahoja 251 € ja viking lineltäkään ei ole paljon kuulunut 167 €. Toki noi jaettu 3:n kesken. Eli n. 140 € meni. Pietarin Valo hotellille kiitos, heiltä tuli palautus heti kun ilmoitti syyn
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #207 : 23.05.2020 klo 17:14:22

Kyllä nuo luottokorttiyhtiötkin ovat alkaneet vittuilemaan ja nihkeilemään

Tai itselläni ainakin haasteita OP-visan hyvitysten kanssa vaikka ihan selvä keissi pitäisi olla. Pyytävät ties mitä naurettavaa dokumenttia missä on samat tiedot mitä jo monessa eri dokumentissa ollut. Ja sama että nuo sähköpostikeskustelut firmojen kanssa eivät kelpaa ja pitäisi pyytää parempia, mutta mistä vitusta sellaisia saa kun aspat ovat kaikki ihan tukossa ja firman mielestä he ovat jo kaikki tarvittavat toimittaneet.
simonige

Poissa Poissa


Vastaus #208 : 25.05.2020 klo 09:45:33

Itse silloin aikanaan sain tuon voucherin (koska he eivät maininneet aspan vastauksessaan, että rahoja saisi takaisin) ja nyt kun yritin täyttää rahojen palautusta, ei se tietenkään onnistu enää.

Kirjoittelin tästä heille vastauksen, mutta eivät ole palanneet tähän. Kommentoin vastauksessa tätä kommunikaation vaikeutta ja sitä, että ehtoja vähän tunnutaan pimittävän asiakkailta.

Luultavasti en saa mitään takaisin, mutta onhan tuo hiton naurettavaa toimintaa eikä tekisi mieli jättää asiaa tähän.

Päivitetään vielä tilanne. Palasivat yllättäen viestiini vastauksella, että rahat palautetaan ensi tilassa. Meni alle viikko, ja rahat nyt tilillä. Kiitos siis Das Hundille linkin esille tuomisesta!

EDIT: Hostelworldilta edelleen odottelen rahoja, viimeisin viesti heiltä yli kuukauden takaa jossa kehotettiin kärsivällisyyteen :D
« Viimeksi muokattu: 25.05.2020 klo 09:48:32 kirjoittanut simonige »
Samir

Poissa Poissa


Vastaus #209 : 26.05.2020 klo 09:34:38

Onko kukaan onnistunut saamaan Finnairilta rahoja takaisin peruuntuneesta lennosta, jos on tehnyt palautuspyynnön rahoista Finnairin nettisivuilla, vaikka lento olisiko ostettu välityssivuston kautta? Pistin noin kuusi viikkoa sitten lomakkeen kautta pyynnön rahojen palautuksesta Finnairin sivuilta, mutta ei ole vielä kuulunut mitään (Finnarin mukaan voi mennä 8-10 viikkoa). Finnairin ohjeiden mukaisesti pyyntöä rahojen palautuksesta ei voisi tehdä lomakkeella Finnairin sivuilta, jos lento on ostettu välityssivuston kautta (tässä tapauksessa Ebookers), vaan pitäisi ottaa ensin yhteyttä matkatoimistoon (välityssivusto) ja pyytää heitä tehdä hakemus peruuntuneista lennoista. Ongelma on, että ainoa tapa ottaa yhteyttä Ebookersiin on soittaa heille, mutta siellä tuntuu aina olevan jono. Parhaimmillaan jaksoin jonottaa 30 minuuttia.

Rahoille ei ole mikään välitön tarve, ja olen valmistautunut siihen, että rahat näkyvät tilillä vasta joskus syksyllä, mutta kiinnostaisi kuulla muilta, oletteko saaneet lentolipuista helposti rahat takaisin, jos olette ostaneet lentoliput välityssivuston kautta. Viime kädessä rahat saa takaisin tietenkin luottokorttiyhtiöltä, jos rahoja ei ala näkymään.
kluru

Poissa Poissa


Vastaus #210 : 26.05.2020 klo 10:43:14

Airbalticin Köpiksen lennoista massit tilillä Ylos.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov


Vastaus #211 : 26.05.2020 klo 10:56:58

Täällä nettimatkatoimisto ja norjalaisen janarin velkoihin uppoava hotelliketju kieltäytyi palautuksista, joten rahat lennoista ja hotelleista pitää hakea reklamaationa Visan kautta.
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #212 : 26.05.2020 klo 12:29:22

Hoh! Nåde-Kapellskär-Nåde siirretty vuodella, Helsingborg-Helsingöristä luvattu rahat takasin ja nyt kun Köpiksen hotellikin siirsi buukkausta vuodella, niin takkiin ei tule pennin jeniä!

Että pidetäänkö, Tiksa, sänky huorakadulta varattuna ensi suvellekin? ; )
Kepola

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma, Villarreal CF


Vastaus #213 : 26.05.2020 klo 12:34:27

Onko kukaan onnistunut saamaan Finnairilta rahoja takaisin peruuntuneesta lennosta, jos on tehnyt palautuspyynnön rahoista Finnairin nettisivuilla, vaikka lento olisiko ostettu välityssivuston kautta?

Kyllä tuon pitäisi olla aika selkeä case eli rahoja pitää karhuta (tai jos hoitavat automaattisesti ajan kuluessa) sen välityssivuston eli ebookersin kautta. Itselläkin jo melkein 2 kuukautta sitten peruttu vapun lennot Pietariin (ticket.fi kautta) eikä sieltä ole mitään kuulunut (taino, taisi sieltä tulla joku väliaikatieto, että lentosi on peruttu. Ja lupasivat sitten tosiaan joskus hamassa tulevaisuudessa palautella noita rahoja, kun muka ensin Finnairilta ne saavat itse). Kyllä itse ainakin olen henkisesti varautunut ettei noita rahoja tuolta ikinä/ainakaan pitkälle ennen syksyä kuulu vaikka tuo 8 viikkoakin alkaa olla jo kasassa peruuntumisesta...

Kaikkinensa siis hyvä oppitunti itse kullekin, että ei kannata sen 10€ säästön takia alkaa niitä Finskin lentoja varaamaan jostain näistä välityssivustoilta. Jatkossa tulee kyllä hoidettua kaikki suoraan aina lentoyhtiöiden/hotelliketjujen kautta. Sitten toki meneekin jo enemmän mietittäväksi, kun saa välityssivuston kautta lennot Nykiin 270€ ja samat lennot Finskiltä 470€. Siinä voi jo vähän miettiä flippiä, että kannattaako tuon erotuksen takia alkaa varaamaan jostain skyscannersin kautta.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2020 klo 12:38:42 kirjoittanut Kepola »
Vihuri

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Academic Club Oulu


Vastaus #214 : 26.05.2020 klo 13:45:55

Täällä sama ongelma, välittäjäsivuston kanssa saa tapella että rahat saa Czech Airlinesilta, luottokortillakaan ei tullut maksettua vaan suoraan verkkopankista. Onhan tämä perseestä kun kukaan ei mielestään ole vastuussa, vaikka laki on selkeä ja kuluttajan puolella.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov


Vastaus #215 : 26.05.2020 klo 13:53:15

Te jotka olette siirtäneet hotellivarausta vuodella eteenpäin, niin mitä meinasitte tehdä, jos kisat eivät toteudukaan suunnitellun mukaisesti esim. pelipäivät ja -paikat muuttuu tai kisat pelataan ilman yleisöä? Eikö olisi turvallisempaa vaatia majoitus nyt rahana hotellilta, luottokorttiyhtiöstä tai vakuutuksesta?
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #216 : 26.05.2020 klo 13:58:20

Uskaltaako Travellinkin sivuilta painaa tuota peruuta varaus -nappia, kun ei siellä ole oikein mitään muutakaan kohtaa, mistä saisi pyydettyä rahojaan takaisin? Vai odotanko vain, että ottavat itse muhun yhteyttä? Kyse siis noista Czech Airlinesin jo perutuista lennoista. Riskinä tässä siis pääkopassa kummittelee se, että olenkin heidän mielestään itse perunut, enkä saa takaisin kuin verot.

VaffaJaffa

Paikalla Paikalla


Vastaus #217 : 26.05.2020 klo 14:05:40

Mulle Köpiksestä sanottu vaan, että koska vielä siellä ei ole päätetty turistimatkoista, kuin 8 kesäkuuta asti, niin ei voida palauttaa rahoja. Ei lennoista eikä hotelleista. Siirtää niitä kyllä jo voisi, mutta rahalle nyt olisi muutakin käyttöä tässä tilanteessa.
Nuori Werther

Poissa Poissa


Vastaus #218 : 26.05.2020 klo 14:42:01

Uskaltaako Travellinkin sivuilta painaa tuota peruuta varaus -nappia, kun ei siellä ole oikein mitään muutakaan kohtaa, mistä saisi pyydettyä rahojaan takaisin? Vai odotanko vain, että ottavat itse muhun yhteyttä? Kyse siis noista Czech Airlinesin jo perutuista lennoista. Riskinä tässä siis pääkopassa kummittelee se, että olenkin heidän mielestään itse perunut, enkä saa takaisin kuin verot.



Mulla ja superjunnuilla Travellinkin kautta ostetut Blue Airin lennot Helsinki-Bukarest-Helsinki. Oman matkavarauksen kohdalla ei edes tarjoa vastaavaa request refund -vaihtoehtoa, ehdottaa ainoastaan voucher-vaihtoehdon hyväksymistä, "jos lentoyhtiö sellaista tarjoaa".

Blue Airin omilla sivuilla kyseistä lentoa ei näy (eivät lennä vielä kesäkuussa). Laitoin jo suoraan lentoyhtiön palauteosion kautta kyselyä refundista koska EU-asetus sejase.

Luottokortilla maksetut lennot, joten korttiyhtiöön sitten yhteys, jos muut tahot eivät nappaa.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #219 : 26.05.2020 klo 14:49:35

Etusivun kautta jos Travellinkilla yrittää päästä tuonne, niin en ainakaan itse ole löytänyt reittiä. Mutta tästä kun menee: https://www.travellink.fi/mybooking/ niin pääse tuonne peruutussivulle vasemman valikon kautta.

Edit: On kyllä todella petollinen se "hyväksy voucher"-nappi, kun se sitä tyrkyttää. Yleensä tuollaiset aina klikataan pois häiritsemästä ilman että luetaan edes tarkasti, mitä se sanoo. Kerran tullut jo sähköpostikin, missä on vain yksi oranssi nappi, että hyväksy voucherit. Sen jälkeen ei varmaan ole mitään tehtävissä rahojen takaisinsaamiseksi.
Kankkulankaivo

Poissa Poissa


Vastaus #220 : 26.05.2020 klo 15:31:38

Airbalticin Köpiksen lennoista massit tilillä Ylos.

Mikä päivä olet tuon ilmoituksen tehnyt rahojen palautuksesta? Sain 10.4 automaattiviestin että käsittelevät asian mahdollisimman pian, ja sen jälkeen ei olekaan mitään kuulunut.
Reisi-Denis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suomalaisessa divarissa


Vastaus #221 : 26.05.2020 klo 15:41:28

Pienen jankkaamisen jälkeen antoivat linkin rahojen palautushakemukseen, kun ilmoitin etten luultavasti pysty matkustaa heidän busseilla enää tänä vuonna. Tänään oli sitten kilahtanut rahat takaisin vähennettynä euron palvelumaksulla :) Lux Expressistä siis kyse, jos joku ei ole vielä tarttunut lahjakorttitarjoukseen korvaavana tuotteena ja rahojen palautus kiinnostaa.

Kiitos vinkistä, kolmannen kyselykerran jälkeen tuli linkki lomakkeeseen ja pian myös rahat takaisin. Ylos
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #222 : 26.05.2020 klo 17:43:59

Uskaltaako Travellinkin sivuilta painaa tuota peruuta varaus -nappia, kun ei siellä ole oikein mitään muutakaan kohtaa, mistä saisi pyydettyä rahojaan takaisin? Vai odotanko vain, että ottavat itse muhun yhteyttä? Kyse siis noista Czech Airlinesin jo perutuista lennoista. Riskinä tässä siis pääkopassa kummittelee se, että olenkin heidän mielestään itse perunut, enkä saa takaisin kuin verot.

Itse olen vastaavassa tilanteessa SAS:n kanssa (suoraan lentoyhtiöltä varatut lennot). Olen päättänyt odottaa, sillä mulle tarjottu sanamuoto viittaa vahvasti siihen, että peruuttaisin itse, jos painan nappulaa. Lentojen status siis sellainen, että SAS on perunut menon muttei vielä paluuta.
Ave Roy!

Poissa Poissa


Vastaus #223 : 26.05.2020 klo 20:00:47

Itse olen vastaavassa tilanteessa SAS:n kanssa (suoraan lentoyhtiöltä varatut lennot). Olen päättänyt odottaa, sillä mulle tarjottu sanamuoto viittaa vahvasti siihen, että peruuttaisin itse, jos painan nappulaa. Lentojen status siis sellainen, että SAS on perunut menon muttei vielä paluuta.

"Due to the current traffic situation we offer the following options:

Cancel trip and get a SAS Travel Credit Voucher

Apply for a cancellation and refund"

Suhteellisen selkeästi tossa peruutus linkittyy myös hyvitykseen. Mutta saa nähdä sitten loppukesästä onko homma mennyt niin yksinkertaisesti.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #224 : 26.05.2020 klo 20:14:03

"Due to the current traffic situation we offer the following options:

Cancel trip and get a SAS Travel Credit Voucher

Apply for a cancellation and refund"

Suhteellisen selkeästi tossa peruutus linkittyy myös hyvitykseen. Mutta saa nähdä sitten loppukesästä onko homma mennyt niin yksinkertaisesti.

Ehkä olen liiankin epäluuloinen, mutta hieman jäi epäselväksi tarkoittaako tuo täysimääräistä hyvitystä. Ajattelin vielä sen verran odottaa, että SAS peruu paluulennonkin, mikä varmaan tapahtuu jo tällä viikolla (4.-5.6. lennoista siis kyse).

 
Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 20
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa