FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 17:43:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kuinka paljon menetit EM-kisojen siirtyessä vuodella?
Nolla euroa - 441 (56%)
1-50 euroa - 59 (7.5%)
51-100 euroa - 55 (7%)
101-500 euroa - 158 (20.1%)
Yli 500 euroa - 74 (9.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 785

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 20
 
Kirjoittaja Aihe: Paljonko tuli takkiin? - Euro2020 —->>Euro2021  (Luettu 115775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #400 : 21.10.2020 klo 20:18:25

SAS palautti rahat täysimääräisenä.

Hyvä! Itse odottelen kärsivällisesti. Ensi viikolla tulee viisi kuukautta täyteen.
Hunaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #401 : 22.10.2020 klo 08:51:30

Millä firmalla siulla oli lennot jenkkeihin? Itsellä oli kanssa maaliskuun puolivälissä juuri paskan osuessa reissu tulossa LA-Honolulu-San Diego-LA, mutta ei tosiaan ollut asiaa lähteä. Vähän samanlainen fiilis oli alkuun, että takkiin tulee isosti reissusta, mutta lopulta pienen vääntämisen ja odottelun jälkeen kävi hyvät, kun rahat tuli takaisin niin mantereen välisistä (Finnair/American) lennoista, LA-HNL-LA lennoista (Hawaii + American), kahdesta autovuokrauksesta, kahdesta AirBnB majoituksesta, Anaheimin NHL-pelistä. Lopulta ainoaksi tappioksi taisi jäädä ensimmäisen yön lentokenttähotelli Tukholman Arlandalla, joka oli Agodan kautta. Tuosta 70 eurosta en enää maaliskuun jälkeen jaksanut lähteä taistelemaan, kun eivät silloin heti suostuneet tekemään mitään.

Noista sisäisistäkin lennoista American Airlinesin asiakaspalvelu sanoi, että eivät voi palauttaa rahoja takaisin, mutta sitten juttelin jenkkikaverin kanssa joka totesi niiden olevan pakko lain mukaan palauttaa ne rahat vaikka AA:n aspan hessu muuta väittikin. Lopulta sitten löysin sieltäkin sivuilta jonkun Refund sivun tässä syyskuussa tjsp ja rahat tulivatkin sitten alle 2 viikossa takaisin kortille.

Samoin Hawaiian tarjosi aluksi vaan credittiä tulevia lentoja varten, mutta sinnekin kun syyskuussa sitten laitoin viestiä ettei tässä tilanteessa ole lähitulevaisuudessa toivoakaan tulla sinnepäin niin sieltäkin rahat tulivat alle viikossa takaisin kortille.

Itselläni oli tarkoitus kierrellä Jenkeissä ja Aasiassa pari kuukautta viime keväänä. Luottoyhtiön kannalta ongelmaksi koitui se, että olin jo ehtinyt aloittaa reissuni. Olin reilun viikon New Yorkissa, kunnes Trump kielsi matkustamisen Euroopasa, Suomen hallitus kehotti kansalaisiaan palaamaan kotiin ja muutenkin vallitsi täysi epävarmuus kaikesta. Tuolloin minulla olisi lähtenyt lento Los Angelesiin, mutta otinkin samana päivänä ensimmäisen lennon Suomeen. Vakuutus ei noita suostu korvaamaan, sillä heidän näkökulmastaan reissuun lähtöni ei ollut estynyt, olisin saanut kaiken täysimääräisenä vakuutuksesta takaisin, mikäli en olisi covidin takia päässyt lähtemään Suomesta lainkaan. Nyt kuitenkin pääsin ja jouduin palaamaan kotiin.

NY - LA -lento olisi kaiken lisäksi peruttu, lentoyhtiö oli JetBlue. Tuolta vastattiin huhtikuussa ja tarjottiin voucheria, eivät kuulemma pysty palauttamaan rahoja "non-refundable" -lipuista. Vastasin näin puolen vuoden jälkeen tuohon viestiin äsken ja vaadin rahoja takaisin. San Franciscosta Honoluluun minulla olisi ollut lento United Airlinesillä, tuota lentoa ei peruttu, enkä ole muistaakseni edes yrittänyt siitä rahoja takaisin. Ehkä voisin vielä yrittää. Tosin eipä nuo maailmaani kaada, sillä olen jo unohtanut, että noista on koskaan tullut mitään maksettua.
VarTP

Poissa Poissa


Vastaus #402 : 22.10.2020 klo 11:16:53

Jaa, ovat vissii  sitten lopulta alkanut näitä tillittää, oottelenpa sitten vielä viikon-pari ennen korttireklamaation tekoa. 19 vk tulee perjantaina täyteen kun ebookers teki palautuspyynnön SASille.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #403 : 22.10.2020 klo 14:37:46

Mulle tuli juuri tokan kerran SASilta viestiä, ettei ole liian myöhäistä vaihtaa palautusta +35 € -etuseteliin.
coelb

Poissa Poissa


Vastaus #404 : 23.10.2020 klo 09:03:32

SAS:n Köpiksen paluulennoista tuli tänään rahat kortille Ylos, menolentoja vielä odotellaan. Palautuspyyntö tehty Ebookersin kautta 8.6.
romulus

Poissa Poissa


Vastaus #405 : 26.10.2020 klo 18:17:45

Luottokorttiyhtiö vaatii minulta lentoyhtiön peruutusilmoitusta lennoista. Piti lentää kesäkuussa Norwegianilla Tukholmaan josta piti jatkaa SAS:lla Köpikseen, mutta mistään, en mistään löydä sähköpostia siitä  että lento olisi peruttu. Se tuli aikoinaan vain Norwegianin appiin ja sieltä kaikki tiedot ovat pyyhkiytyneet pois. Mistä tiedon perustusta lennosta voi saada?
VarTP

Poissa Poissa


Vastaus #406 : 26.10.2020 klo 18:30:58

Luottokorttiyhtiö vaatii minulta lentoyhtiön peruutusilmoitusta lennoista. Piti lentää kesäkuussa Norwegianilla Tukholmaan josta piti jatkaa SAS:lla Köpikseen, mutta mistään, en mistään löydä sähköpostia siitä  että lento olisi peruttu. Se tuli aikoinaan vain Norwegianin appiin ja sieltä kaikki tiedot ovat pyyhkiytyneet pois. Mistä tiedon perustusta lennosta voi saada?

SAS ei myöskää laittanu kesällä minkäänlaista ilmotusta perutuista lennoista. Itse piti tuo tieto etsiä sivuiltaan.
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #407 : 26.10.2020 klo 22:31:41

SAS ei myöskää laittanu kesällä minkäänlaista ilmotusta perutuista lennoista. Itse piti tuo tieto etsiä sivuiltaan.

Mulle tuli peruutuksen yhteydessä SAS:lta sähköposti otsikolla:

Important information about your SAS booking:

Jossa kerrottiin näyttävästi rebooking- ja voucher-vaihtoehdoista ja jossakin huomaamattomassa sivulauseessa refund-mahdollisuudesta.
VarTP

Poissa Poissa


Vastaus #408 : 04.11.2020 klo 15:13:37

Reklamaation kun teki, niin SASiltakin tuli rahe takasinpäin Ylos
blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #409 : 17.11.2020 klo 15:50:31

Oho! SAS on palauttanut mulle rahat (152,47€) menopaluulennoista (Turku-Tukholma) 4.6. pelattavaksi aiottuun treenipeliin Ruotsi-Suomi. Palautuksen käsittely eteni seuraavasti:

28.5. Tein rahanpalautushakemuksen SAS:lle
28.7. Tarjottiin voucheria
4.8. Muistutettiin voucher-tarjouksesta
1.10. Tarjottiin taas voucheria
10.11. Palautettiin rahat

Minkäänlaista sähköpostivahvistusta rahojen palautuksesta ei ole tullut ainakaan vielä. Jos lennon numeron perusteella haen tietoja SAS:n nettisivulta, järjestelmä väittää käsittelyn olevan edelleen kesken. Maksu kuitenkin on palautettu jo viikko sitten. Hyvä niin!
« Viimeksi muokattu: 17.11.2020 klo 15:56:49 kirjoittanut blackhawk »
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #410 : 17.11.2020 klo 17:46:04

Näköjään mullekin tuli rahat takaisin. Ylos

Eli viime kesästä takkiin nolla euroa mutta ensi kesää jännittäessä.
Maracaia

Poissa Poissa


Vastaus #411 : 22.11.2020 klo 11:12:53

Onko muuten kellään kokemusta Booking.comin vastuusta rahapalautukseen? Tapaus on sellainen, että majoitus on varattu ilmaisella peruutusoikeudella, mutta ennakkomaksu edellytetty. Kun reissu jouduttiin perumaan (koska korona), ilmoitti majoittaja rahoja kysellessäni, että "sorry, nyt on finanssipuoli vähissä, mutta saat etusetelin 3 vuodeksi". Lähdenkö rahoja penäämään Booking.comin kautta, kun ehdoissa on yksiselitteisesti kerrottu, että majoittaja palauttaa rahat?
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #412 : 22.11.2020 klo 12:57:19

Onko muuten kellään kokemusta Booking.comin vastuusta rahapalautukseen? Tapaus on sellainen, että majoitus on varattu ilmaisella peruutusoikeudella, mutta ennakkomaksu edellytetty. Kun reissu jouduttiin perumaan (koska korona), ilmoitti majoittaja rahoja kysellessäni, että "sorry, nyt on finanssipuoli vähissä, mutta saat etusetelin 3 vuodeksi". Lähdenkö rahoja penäämään Booking.comin kautta, kun ehdoissa on yksiselitteisesti kerrottu, että majoittaja palauttaa rahat?
Kannattaa lähteä, jos lahjakortille ei ole käyttöä. Mikäli on ja haluat helpottaa majapaikan tilannetta niin ei kannata.

Booking saa kyllä muskeleillaan rahat aina kerättyä majoittajilta. Hotelleilla ja hostelleilla ei ole varaa joutua pois Booking.comin listoilta.
Jalkapalloministeri

Poissa Poissa


Vastaus #413 : 22.11.2020 klo 17:48:53

Kannattaa lähteä, jos lahjakortille ei ole käyttöä. Mikäli on ja haluat helpottaa majapaikan tilannetta niin ei kannata.

On myös täysin mahdollista, että kioski menee nurin ennen kisoja. Tai kisat pelataan esimerkiksi vajaille katsomoille. Siinä vaiheessa voi rahojen perintä olla  haastavampaa. Jos on yhtään isommista rahoista kyse, itse en ottaisi riskiä.
Maracaia

Poissa Poissa


Vastaus #414 : 06.12.2020 klo 15:56:13

Lufthansalta palautus. SAS ja Kilroy (Norski) vielä saamatta. Syyskuun Kreikankin reissu män vituiksi. Kiitos - hieno vuosi 2020!

Ja vihdoin saatu kaikki lentojen kustannukset takaisin. SAS pihtasi pisimpään rahoja, 6 kk.
Mankinen

Poissa Poissa


Vastaus #415 : 07.12.2020 klo 11:27:54

4 hengen lennoista köpikseen tuli lopullinen päätös luottokunnalta, että pidä rahas ja juokse.
 hotellin osalta tuli alkuun paskoilla ehdoilla saatu voucher köpikseen mikä meinas jäädä takan sytyks, mut nyt sai junailtua kesälle uuden majoituksen lahjakortilla. Verot piti maksaa mistä tuli muutama satanen ylimäärästä kulua.

Lopputulema, että ei persnettoa lähes ollenkaan, koska pietarista kaikki sai peruttua ilmaseks.

No ens kesänä sitten varmaan sama rumba uusiks🤧
VaffaJaffa

Poissa Poissa


Vastaus #416 : 11.12.2020 klo 21:36:59

Noniin. Päivälleen 6kk peruutettujen lentojen jälkeen supersaveriltä tuli viesti, että SAS on käsitellyt asian ja rahat lähteneet palautukseen.

Reilu 100e kiinni hotellin voucherissa, muuten taitaa olla tappioton tulos
John Matrix

Poissa Poissa


Vastaus #417 : 14.12.2020 klo 15:38:53

Onko kukaan saanut vieläkään rahojansa takaisin Sichuan Airlinesilta?
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov


Vastaus #418 : 14.12.2020 klo 17:44:13

Kysyn nyt vielä, että eikai kukaan luottokortilla ostoksensa tehnyt itse tappele ja kysele näiden perään? Luottokorttiyhtiölle vaan reklamaatio, jos ei rahat heti palautunut ekan yhteydenoton jälkeen. Saat rahat luottokorttiyhtiöltä heti kortillesi ja luottokorttiyhtiö perii sen jälkeen omiaan.

Keväällä luottokorttiyhtiö sanoi että ei aio tehdä mitään asian eteen, niin annoin sitten asian edetä painollaan.
Mikä luottokorttiyhtiö? Mulla Visan kanssa toiminut homma loistavasti Ylos
« Viimeksi muokattu: 14.12.2020 klo 17:50:03 kirjoittanut Turvatarkastus »
VaffaJaffa

Poissa Poissa


Vastaus #419 : 14.12.2020 klo 17:48:04

Kysyn nyt vielä, että eikai kukaan luottokortilla ostoksensa tehnyt itse tappele ja kysele näiden perään? Luottokorttiyhtiölle vaan reklamaatio, jos ei rahat heti palautunut ekan yhteydenoton jälkeen.

Keväällä luottokorttiyhtiö sanoi että ei aio tehdä mitään asian eteen, niin annoin sitten asian edetä painollaan.
Jalkapalloministeri

Poissa Poissa


Vastaus #420 : 14.12.2020 klo 18:26:33

Kysyn nyt vielä, että eikai kukaan luottokortilla ostoksensa tehnyt itse tappele ja kysele näiden perään? Luottokorttiyhtiölle vaan reklamaatio, jos ei rahat heti palautunut ekan yhteydenoton jälkeen. Saat rahat luottokorttiyhtiöltä heti kortillesi ja luottokorttiyhtiö perii sen jälkeen omiaan.
Mikä luottokorttiyhtiö? Mulla Visan kanssa toiminut homma loistavasti Ylos

OP ilmoitti, että on 3 kk aikaa tehdä reklamaatio vaikka ostot on tehty luottokortilla. En tiedä mistä peruutusviestistä tuo aika lasketaan. Kisalentojen rahat sain takaisin, siellä oli isompi potti kiinni. Muista lennoista 145 € oli "vanhentunut", eivätkä suostuneet palauttamaan. No, ehkä SAS palauttaa rahat joku kaunis päivä.
armandos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #421 : 14.12.2020 klo 20:53:12

Onko kukaan saanut vieläkään rahojansa takaisin Sichuan Airlinesilta?

Ei meille ainakaan. Köpiksen lennot peruttiin kahdeksan kuukautta sitten, mutteivat vastaa edes viesteihin, soittoihin tai reklamaatioyrityksiin (Sichuan-/Travel2be-kombo).
Kuninkaanmies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #422 : 14.12.2020 klo 23:17:08

Kysyn nyt vielä, että eikai kukaan luottokortilla ostoksensa tehnyt itse tappele ja kysele näiden perään? Luottokorttiyhtiölle vaan reklamaatio, jos ei rahat heti palautunut ekan yhteydenoton jälkeen. Saat rahat luottokorttiyhtiöltä heti kortillesi ja luottokorttiyhtiö perii sen jälkeen omiaan.
Mikä luottokorttiyhtiö? Mulla Visan kanssa toiminut homma loistavasti Ylos

Taisi olla niin että 3kk reklamatioaika mennyt umpeen, joten minun osalta kaatui tuohon.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #423 : 15.12.2020 klo 13:54:12

Vaikuttaa kyllä aika paskalta tuo OP:n luottokortti, jos vain kolme kuukautta on aikaa reklamoida. Esimerkiksi Bank Norwegianin luottokorttiehdoissa on sanottu, että reklamaatio pitää tehdä ilman aiheetonta viivytystä, kun kortinhaltija on saanut tiedon tiedon tapahtuneesta, mutta viimeistään 13 kuukauden kuluessa veloitusajankohdasta.
Micky Lee

Paikalla Paikalla


Vastaus #424 : 18.12.2020 klo 13:01:51

Joo itellä kävi just OP:n kanssa noin, että ilmoittivat, että olisi pitänyt tehdä reklamaatio aiemmin. Itelläkin siis toi Sichuan Airlinesin peruttu lento ostettuna Supersaverin kautta.

 
Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 20
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa