FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 20:45:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kuinka paljon menetit EM-kisojen siirtyessä vuodella?
Nolla euroa - 441 (56%)
1-50 euroa - 59 (7.5%)
51-100 euroa - 55 (7%)
101-500 euroa - 158 (20.1%)
Yli 500 euroa - 74 (9.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 785

Sivuja: 1 ... 19 [20]
 
Kirjoittaja Aihe: Paljonko tuli takkiin? - Euro2020 —->>Euro2021  (Luettu 115783 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #475 : 30.04.2021 klo 11:40:43

Mikä putka siis oli mennyt konkkaan ???

Saatanan velmu, Elban viestiin liittyi tämä.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #476 : 30.04.2021 klo 11:47:51

Tämä on se koko viesti:

Uutinen
Hyvä asiakas,

toivomme, että voit hyvin.

Otamme sinuun yhteyttä liittyen tekemääsi varaukseen, johon sisältyy yksi tai useampia Czech Airlinesin operoimia lentoja. Lentoyhtiö on peruuttanut lentosi, minkä vuoksi olemme matkatoimistonasi lähettäneet lentoyhtiölle puolestasi hyvityspyynnön.

Vaikka lentoyhtiöt ovat lain mukaan velvollisia hyvittämään peruutetut lennot seitsemän päivän kuluessa, Czech Airlines ei valitettavasti ole täyttänyt tätä velvoitettaan eikä ole käsitellyt käyttämättömistä lipuistasi lähettämäämme hyvityspyyntöä. Travellink Viimeisimpien Czech Airlinesin ilmoittamien tietojen mukaan se on joutunut Prahan oikeuslaitoksen maksukyvyttömyysmenettelyyn. Osana tätä menettelyä yritykselle on nimitetty selvittäjä/pesänhoitaja ja kaikkien yrityksen velkojien on lähetettävä korvaushakemuksensa maksukyvyttömyysmenettelyn selvittäjän/pesänhoitajan kautta, ei suoraan lentoyhtiölle. Tämä koskee kaikkia matkustajia, joilla on lentoyhtiöltä saatavia maksamattomia hyvityksiä, sillä lentoyhtiö ei enää käsittele aiemmin lähetettyjä hyvityspyyntöjä.

Matkatoimistona meidän tehtävämme on auttaa matkustajia varauksiin ja matkasuunnitelmiin liittyvissä asioissa. Heti, kun saimme tiedon lentoyhtiön maksukyvyttömyysmenettelystä, otimme sen Prahassa toimivaan selvittäjään/pesänhoitajaan välittömästi yhteyttä tarkoituksenamme lähettää asiakkaidemme hyvityspyynnöt uudelleen. Valitettavasti olemme saaneet tiedon, jonka mukaan matkustajat katsotaan maksukyvyttömyysmenettelyssä ainoiksi hyväksytyiksi hakijoiksi ja asianomaisiksi osapuoliksi. Tämä on seurausta siitä, että kuljetussopimus on solmittu suoraan lentoyhtiön ja asiakkaan välillä. Tämän vuoksi emme voi lähettää hyvitystä koskevaa korvaushakemusta puolestasi. Pahoittelemme vaivaa, jota tästä toimintavaltamme ulkopuolisesta tilanteesta aiheutuu sinulle.

Jos haluat vaatia hyvitystäsi osana lentoyhtiön maksukyvyttömyysmenettelyä, siirry lentoyhtiön verkkosivustolle, josta löydät kaikki tarvittavat tiedot ja ohjeet korvaushakemuksen lähettämiseen. Voit myös nimittää itsellesi Tšekin tasavallassa toimivan oikeudellisen edustajan, joka puolustaa etujasi tuomioistuimessa. Huomaa, että oikeudellisen edustajan nimittämisestä aiheutuu sinulle oikeudellisia kuluja.

Haluamme myös muistuttaa, että korvaushakemuksen lähettäminen ei takaa sinun kannaltasi myönteistä lopputulosta. Maksukyvyttömyysmenettelyn päätyttyä mahdollisesti useiden kuukausien tai vuosien kuluttua yrityksen pesänhoitaja tarkistaa, onko pesässä riittävästi varoja kattamaan kaikki asiakkaille maksamattomat hyvitykset.

Ymmärrämme, että tämä tilanne on matkustajille haastava. Jo kahdenkymmenen vuoden ajan olemme vaatineet matkustajien oikeuksien tehokkaampaa suojaa lentoyhtiöiden maksukyvyttömyystilanteissa ja tehneet tiivistä yhteistyötä niiden ammattijärjestöjen kanssa, joiden jäseniä olemme, kannustaaksemme sääntelyviranomaisia priorisoimaan tämän tavoitteen. Jatkamme edelleen etujesi puolustamista asianomaisten sidosryhmien suhteen.



Kiitos luottamuksestasi Travellink-palvelua kohtaan.


Onneksi vedin heti luottokortin kautta rahat takaisin.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.


Vastaus #477 : 18.05.2021 klo 23:45:32

Cabinn Scandinavia on näköjään kiinni, joten sinne varauksen tehneiden kannattaa ottaa yhteyttä, ettei jää luu käteen paikan päällä. Mulle ei ainakaan tullut mitään ilmoitusta tuosta.

 
Sivuja: 1 ... 19 [20]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa