FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.06.2020 klo 08:01:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Euro-pelien pääsylippuja  (Luettu 1083 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
roberto carlos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brasilia, Suomi, Mäntän Valo

: 01.05.2020 klo 16:33:00

Hollantilainen keräilijä on kiinnostunut ostamaan suomalaisten joukkueiden ja varmaan muidenkin seurojen Euro-pelien pääsylippuja. Itse myin hänelle Ilves-Feyenoord pelin lippuja sekä otteluohjelman, joista hän oli aluksi kiinnostunut. Myös Ilves-Juventus ja Haka-Hammarby matsien liput kelpasivat. Minun kanssa asiat meni ihan ok. Jos jollakin on myytäviä lippuja, niin hänelle voi pistää viestiä johnvanderbruggen19@gmail.com
Kiharatukka

Paikalla Paikalla

Vastaus #1 : 01.05.2020 klo 19:16:43

Ihan mielenkiinnosta, millaisia rahoja vanhoista lipuista/otteluohjelmista maksetaan?
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 02.05.2020 klo 09:40:40

Hollantilainen keräilijä on kiinnostunut ostamaan suomalaisten joukkueiden ja varmaan muidenkin seurojen Euro-pelien pääsylippuja....

- Kiitos vinkistä! Vaikka en varsinainen keräilijä olekaan, niin itse käydyistä otteluista olen jättänyt noita talteen. Kiva tietää, että kysyntää voisi olla. Luulen, että keräilijä ei niin paljon tarjoaisi, että myisin. Toistaiseksi.
roberto carlos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brasilia, Suomi, Mäntän Valo

Vastaus #3 : 02.05.2020 klo 10:10:39

Ei niistä nyt suuria rahoja saa, puhutaan  kympeistä. Voihan sitä niin ajatella, että ollut hyvä sijoituskohde. Kyllä markka-ajan lippujen hinta on kohonnut huimasti. Minulla oli kaksi lippua tallella Juventus-peliin. Toisen oli Ratinan järkkäri repäissyt vähän liioitellen, mutta kyllä sekin kelpasi.
 Tämä homma lähti siitä liikkeelle, kun hän oli ottanut yhteyttä tunnettuun suomalaiseen jalkapallotoimittajaan Juha Tammiseen. Tamminen välitti viestiä eteenpäin Facebookissa. Viestissä kyseltiin Ilves-Feyenoord pelin lippua. Itse en ole myöskään lippujen keräilijä, mutta varsinkin nuorempana otin talteen pääsylippuja sekä kausiohjelmia lajista riippumatta. En ollut ollenkaan varma, että minulla on tätä kyseistä lippua, mutta oli kuitenkin jonkinlainen mielikuva siitä. Kiipesin vanhan mökin vintille, missä on kaikkea urheiluun liittyvää ja sieltähän tämä lippu löytyi. Lähetin kuvan siitä ja hän teki tarjouksen, minkä hyväksyin. Ajattelin niin, että tärkeämpi se lippu on tällaiselle henkilölle, joka todella keräilee niitä. Löytyi sieltä muistojen joukosta myös Ilves-Juventus ottelun juliste.
 Jos joku on kiinnostunut luopumaan lipuistaan, niin kannattaa ottaa valokuvat niistä ja lähettää hänelle.

Sivuja: [1]

Siirry: