|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
|
Vastaus #1 : 26.05.2020 klo 12:36:22 |
|
Se kolmas jäi pois, mutta eipä tältä palstalta asiantuntemusta löytyisikään.
|
|
|
|
El Murray
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #2 : 26.05.2020 klo 13:54:55 |
|
Mielestäni tämä on ollut ihan mielenkiintoinen podcast sen perusteella mitä olen ehtinyt paria jaksoa kuunnella! Hyvää duunia. Ehkä pyrkisin nipistämään vähän tiiviimpään settiin asiat, vaikka lätinää sinänsä mukava onkin kuunnella.
|
|
|
|
Åke Wahlgren
Poissa
Suosikkijoukkue: Rive ulos!
|
|
Vastaus #3 : 26.05.2020 klo 16:23:19 |
|
Sellainen vinkki seuraavalle tuotantokaudelle, että taustakaikua voisi pyrkiä vähentämään. Muuten ensimmäisen jakson perusteella mielenkiintoista settiä ja menee kuunteluun.
|
|
|
|
Krannan Valderrama
Poissa
Suosikkijoukkue: Staffi
|
|
Vastaus #4 : 28.05.2020 klo 16:56:36 |
|
Mielestäni tämä on ollut ihan mielenkiintoinen podcast sen perusteella mitä olen ehtinyt paria jaksoa kuunnella! Hyvää duunia. Ehkä pyrkisin nipistämään vähän tiiviimpään settiin asiat, vaikka lätinää sinänsä mukava onkin kuunnella. Itse olen nimenomaan nauttinut tuosta rennolla otteella ja vieraan ehdoilla jutustelusta. Suomen Messin jutustelua olisi kuunnellut vaikka kolmannenkin jakson.
|
|
|
|
|
|
|
|
hoc
Poissa
Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri
|
|
Vastaus #9 : 10.06.2020 klo 12:32:50 |
|
...parasta podcast-rintamalla nyt kun pallokerhokin on määrittelemättömällä tauolla. Jatkakaa!
|
|
|
|
rivers
Poissa
|
|
Vastaus #10 : 10.06.2020 klo 13:49:32 |
|
Halusin kertoa että loistava podcast. Kiitos kun teette.
|
|
|
|
TWQ15
Poissa
Suosikkijoukkue: Lippulaivan lihatiskin whatsapp-ryhmä
|
|
Vastaus #11 : 10.06.2020 klo 14:12:02 |
|
Kivaa (ja erilaista) täytettä pallokerhon jättämään aukkoon podcastrintamalla. Hyvin tehtyjä jalkapallopodcasteja ei ole koskaan liikaa.
Itseasiassa nykyisin pyyhkii ihan hyvin, bundeslukea ja huucastia tulee paljonkin kuunneltua, vaikka juontaja ei korvaa miellytä samalla tavalla kuin tässä. Veikkausliigapodcastikin ihan hyvä jos sattuu joku mielenkiintoinen vieras. Jalkapallovieraita on ollut Lindgren & Sihvosessa ihan mukavasti.
|
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.
|
|
Vastaus #13 : 14.06.2020 klo 16:37:53 |
|
Olen kuunnellut kaikki jaksot ja kovasti tykännyt. Hyvää settiä. Mielestäni myös kehitystä tullut paljon Erzin jaksosta. Hyvä ratkaisu myös laittaa nuo pitkät setit kahtena jaksona. Mieluummin noin kuin että kiirehtii sen tunnin setin. Kiitos hyvästä podcastistä.
|
|
|
|
Prote
Poissa
Suosikkijoukkue: Haka
|
|
Vastaus #14 : 16.06.2020 klo 10:00:09 |
|
Todella hyvä podcast! Ihan mahtavaa et on saatu Tommi ja Wistuba messiin niin sieltä tulee hyvää inside-juttua aina välillä. Kotimaista futista käsitteleviä podcasteja ei ole ikinä liikaa, enkä lähde dissaan muita, mutta tämä on mun mielestä tällä hetkellä paras!
|
|
|
|
|
rakkaudentukkumyymälä
Poissa
|
|
Vastaus #16 : 17.06.2020 klo 14:42:08 |
|
Kompataan täältäkin. Ihan erinomaista kuunneltavaa. Varsinkin kun Wistuba on päässyt eroon ekojen jaksojen kläng-kläng-kläng -hokemasta, mikä toistui about jokaisen lauseen jälkeen. Viime jaksot kovin Klubipainotteista kuuneltavaa, joten Arajuuren jaksoa odotetaan jo kovasti.
|
|
|
|
|
Viinipullo
|
|
Viinipullo
Vastaus #18 : 20.06.2020 klo 13:43:23 |
|
Tätä on kyllä ihan kiva kuunnella, vaikka vieraina on nyt ollutkin lähinnä kaupungin toisen jengin hahmoja. Kiitos, kun jaksatte vääntää.
|
|
|
|
|
|
|
hoc
Poissa
Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri
|
|
Vastaus #22 : 23.06.2020 klo 20:19:09 |
|
Uudelle jälleen Jos saa toivoa, niin Väänäsen tai jonkun muun nuoren kaartin pelaajan haastis olisi mielenkiintoista saada jossain vaiheessa kuultavaksi.
|
|
|
|
PallojaPullo
Poissa
|
|
Vastaus #23 : 24.06.2020 klo 13:08:29 |
|
Uudelle jälleen Jos saa toivoa, niin Väänäsen tai jonkun muun nuoren kaartin pelaajan haastis olisi mielenkiintoista saada jossain vaiheessa kuultavaksi. Hoidetaan
|
|
|
|
Hossam Ramsu
Poissa
|
|
Vastaus #24 : 25.06.2020 klo 05:33:59 |
|
Sellainen toive, että laittakaa mikkejä äänityksessä hieman kovemmalle. Joudun laittamaan omista kämäkajareistani volat täysille, jotta kuulisin kunnolla.
|
|
|
|
|
|