FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2021 klo 06:59:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11]

Kirjoittaja Aihe: Pallo & Pullo Podcast  (Luettu 53563 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Viinipullo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mantan Tenori

Vastaus #250 : 03.04.2021 klo 19:54:53

Hyvä podcast. Olen kuunnellut tätä jo pitkään ja tottunut tekijöiden tyyliin. Minun mielestäni on ehkä vähän hölmöä kritisoida tekijöitä siitä että tekevät sellaista podcastia mitä haluavat tehdä. Välillä tuntuu että jengi valittaa tässä tyyliin :"paska podi koska ei tehdä niinkuin itse haluaisin".

Samaa mieltä tästä Ylos
MiestenK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla

Vastaus #251 : 07.04.2021 klo 20:47:17

Oikein hyvä haastis Mehun kanssa :ulos:
Zz10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United

Vastaus #252 : 08.04.2021 klo 09:53:18

Tää on kyllä hyvä podcast. Oon kahlannu kaikki valmennus ja ex pelaajien jaksot läpi mielenkiintoista settiä ja hyvää kertyä, vahva suositus. Tästä eteenpäin sitten kuuntelee aina sen tuoreen jakson.
jalmutin

Poissa Poissa

Vastaus #253 : 14.04.2021 klo 23:17:20

Mehun ja Hilan jaksot loistavaa settiä, kiitos näistä Tuoppi molempia olisi jaksanut kuunnella reilusti pidempäänkin. Edes Hilanderin hobby-tason mikrofoni ei vituttanut. Joko kohta saadaan Rive vieraaksi? :) vanhempi Valakari kiinnostaisi myös
hesse1515

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #254 : 15.04.2021 klo 21:35:09

Hilanderin haastattelu oli kyllä hyvä, muutenkin loistavaa lenkkeily seuraa tämä podi.
Gabriel Batistuta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikel Artetan Tykkimiehet.

Vastaus #255 : eilen kello 11:35:20

Sisällöllisesti hyvää tavaraa, mutta formaatin ollessa podcast olisi äänenlaatuun myös hyvä kiinnittää huomiota. Thomaksen ääni kuuluu selkeästi, Tommin ja Bobin huonommin ja vieraan välillä surkeasti ja lenkkeillessä menee osa jerryistä ohi.

Hommatkaa saman malliset puomilliset kuulokemikrofonisetit kaikille niin äänestä saadaan tasalaatuista. Ja neljäs setti sitten mitä voi tarvittaessa lähettää vaikka vieraallekin.
Pie-O-My

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty

Vastaus #256 : eilen kello 14:32:33

Pari viikkoa sitten sain vasta aikaiseksi alkaa kuuntelemaan tätä ja kun alkuun pääsi, tuli kuunneltua kaikki jaksot lähes putkeen. Kivasti nostanut omaa mielenkiintoa kotimaisen futiksen suhteen parin hiljaisemman vuoden jälkeen.

Hyvä show, mutta komppaus äänenlaaduntarkkailulle. Välillä meinaa tärykalvot räjähtää kun vieraan hiljaisemman äänen takia joutuu vääntämään volumet kaakkoon ja sitten yhtäkkiä Bobi rääkäisee omat läpät perään tuplasti kovempana.

T-paita lähti myös tilaukseen.

Sivuja: 1 ... 10 [11]

Siirry: