FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2024 klo 23:20:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: Ke 17.6. Raatti klo 20 AC Oulu - Honka  (Luettu 15609 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Antoine Roquentin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku


Vastaus #50 : 18.06.2020 klo 12:17:12

olin kuulevinani

Minäkin katsoin yöllä uusintana peliä ja Tuntematonta sotilasta yhtä aikaa ja olin kuulevinani epäasiallista mölinää. Räjähdyksiä ja ammuskelua kuului myös, joten sakkoja kaikille.
Smicer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tennessee Soccer Club


Vastaus #51 : 18.06.2020 klo 12:52:05

Minäkin katsoin yöllä uusintana peliä ja Tuntematonta sotilasta yhtä aikaa ja olin kuulevinani epäasiallista mölinää. Räjähdyksiä ja ammuskelua kuului myös, joten sakkoja kaikille.

Vetää vaan entistä surullisemmaksi.
bach

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana


Vastaus #52 : 18.06.2020 klo 12:57:32

Ruudun lähetyksestä. 2:02:35 kohdasta eteenpäin. Samoja satunnaisia ryssä-huuteluja olin kuulevinani läpi matsin.
Toivottavasti valvovat tahot olivat hereillä ja asia päätyy palloliiton kurinpitovaliokunnan pöydille.

Tarkalleen 2.02.56 ainakin kuuluu ihan tarpeeksi selvästi "vitunryssä" huuto ja heti perään uudestaan. Ehkä kyseessä on vain yksittäinen juuri puusta laskeutunut ihmisapina, vaikka muukin lauma ainakin mölyn perusteella yhtyy älämölöön.

Tuota ennenkin, jotain epämääräistä huutelua kuuluu, josta ei selvää helposti saa, mutta Ivanovin reaktiosta näkee helposti, ettei se ainakaan kovin painokelpoista ole. Kandjille pisteet yrittäessään rauhoittaa Ivanovia tilanteessa.

« Viimeksi muokattu: 18.06.2020 klo 13:02:26 kirjoittanut bach »
Antoine Roquentin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku


Vastaus #53 : 18.06.2020 klo 13:03:27

Tarkalleen 2.02.56 ainakin kuuluu ihan tarpeeksi selvästi "vitunryssä" huuto ja heti perään uudestaan. Ehkä kyseessä on vain yksittäinen juuri puusta laskeutunut ihmisapina, vaikka muukin lauma ainakin mölyn perusteella yhtyy älämölöön.

Tuota ennenkin, jotain epämääräistä huutelua kuuluu, josta ei selvää helposti saa, mutta Ivanovin reaktiosta näkee helposti, ettei se ainakaan kovin painokelpoista ole.

Lopussa Ivanovin provoilun jälkeen kuulin tämän yksittäisen huudon ja kyseistä olutkatsomon henkilöä käytiin heti huomauttamassa asiasta. Väite siitä, että koko matsin ajan olisi huudeltu näin on täyttä paskaa. "Olin kuulevinani" ei riitä argumentiksi.
bach

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana


Vastaus #54 : 18.06.2020 klo 13:19:33

Lopussa Ivanovin provoilun jälkeen kuulin tämän yksittäisen huudon ja kyseistä olutkatsomon henkilöä käytiin heti huomauttamassa asiasta.

Ivanovin provoilua ennen kuuluu kuitenkin huuto, josta ei ainakaan kännykällä selvää saa, mutta reaktiosta näkee, että ihan samanlaista sontaa sieltä katsomosta kuului, ehkä ihan saman yksittäisen henkilön toimesta. Pisteet toki tietysti siitä jos ja kun huutelijaa on huomautettu asiasta.
Itse en ota kantaa mahdollisiin matsin aikana kuultuihin huutoihin. Yksittäiset yhden hengen huutelut jää kuitenkin niin taustalle tai selostuksen alle, että pitää käytännössä keskittyä niiden nappaamiseen korville, jotta ne mahdollisesti kuulisi ja parempi keskittyä itse olennaiseen.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2020 klo 13:23:35 kirjoittanut bach »
Antoine Roquentin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku


Vastaus #55 : 18.06.2020 klo 13:26:04

Ivanovia provoilua ennen kuuluu kuitenkin huuto, josta ei ainakaan kännykällä selvää saa, mutta reaktiosta näkee, että ihan samanlaista sontaa sieltä katsomosta kuului, ehkä ihan saman yksittäisen henkilön toimesta. Pisteet toki tietysti siitä jos ja kun huutelijaa on huomautettu asiasta.
Itse en ota kantaa mahdollisiin matsin aikana kuultuihin huutoihin. Yleisön mahdolliset huutelut jää kuitenkin niin taustalle, että pitää käytännössä keskittyä niiden nappaamiseen , jotta ne kuulisi ja parempi keskittyä itse olennaiseen.

Olin katsomossa koko pelin ja vasta lopussa kuulin tämän huudon, joka ei tietenkään ole hyväksyttävä. Siihen puututtiin heti. Voi toki olla, että en kaikkea itsekään kuullut, koska katsomossa oli satoja ihmisiä kaiken kaikkiaan. Muunlaista hiillostusta tietenkin oli pelaajille koko matsin ajan, kuuluu asiaan. Harmi, että ei olla samassa sarjassa, näissä peleissä ollut hyvin tunnetta mukana.

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa