FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 17:51:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Liigajoukkueen paita kielletty lasten treeneissä?  (Luettu 12343 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #25 : 04.07.2020 klo 20:13:38

Nyt on ehdotettu, että paikallisten liigajoukkueiden paitoja ei saisi pitää. Ulkomaisten seurojen paidat olisivat edelleen ok. Mun mielestä tää kuulostaa siltä, että aikuiset tuovat omat ongelmansa lapsille.

Huokaus. Erittäin syvä huokaus. Jo joskus silloin vajaa kymmenen vuotta sitten kun Nappulaliiga aloitti toiminnan myös "nappulaliigaiän" jälkeisillä ikäluokille, sanoin että ennemmin tai myöhemmin se johtaa identiteettikriisiin. Ilmeisesti tämä on juuri tuota kriisiä.

Turussa - on mitä, lähemmäs kymmenen? - seuraa jotka tarjoaa jalkapallotoimintaa. Voi kun Turun Nappulaliiga keskittäisi energiansa siihen jumalattoman tärkeään ja jalkapalloromanttisesti sykähdyttävään tehtäväänsä, jota ovat vuosikymmeniä tehneet - tarjota jokaiselle turkulaislapselle mahdollisuus pelata ja tutustua jalkapalloon sillä kentällä joka alkaa siitä kotiovelta.

Ja itse kysymykseen, Turun Nappulaliigalla ei pitäisi olla mitään väliä pitääkö skidit päällään treeneissä Interin, Tepsin, HJK:n, Ajaxin, ManC:in tai Barcelonan paitaa. Sen pitäisi olla vain iloinen merkki siitä että jalkapallo kiinnostaa. Pääasia että peliin saadaan paita jossa, on oman asuinalueen nimi ja hiekka pöllyää!!! Paljasjalkaisen turkulaisen sydäntä särkee kun Turun Nappulaliiga ei itse ymmärrä omaa mahtavaa omalaatuisuttaan, joka on kaikkien seurojen yläpuolella.
Tagman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jazz


Vastaus #26 : 10.07.2020 klo 09:10:00

Seurauniformun merkityksestä. :)
https://www.hs.fi/perhe/art-2000006567081.html?utm_campaign=hs_tf&utm_term=4&utm_source=tf-other&share=f7ee01782d79b2a96d5612a8918cd79a
Dr.Millhouse

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 18.08.2020 klo 23:47:33

Huokaus. Erittäin syvä huokaus. Jo joskus silloin vajaa kymmenen vuotta sitten kun Nappulaliiga aloitti toiminnan myös "nappulaliigaiän" jälkeisillä ikäluokille, sanoin että ennemmin tai myöhemmin se johtaa identiteettikriisiin. Ilmeisesti tämä on juuri tuota kriisiä.

Turussa - on mitä, lähemmäs kymmenen? - seuraa jotka tarjoaa jalkapallotoimintaa. Voi kun Turun Nappulaliiga keskittäisi energiansa siihen jumalattoman tärkeään ja jalkapalloromanttisesti sykähdyttävään tehtäväänsä, jota ovat vuosikymmeniä tehneet - tarjota jokaiselle turkulaislapselle mahdollisuus pelata ja tutustua jalkapalloon sillä kentällä joka alkaa siitä kotiovelta.

Ja itse kysymykseen, Turun Nappulaliigalla ei pitäisi olla mitään väliä pitääkö skidit päällään treeneissä Interin, Tepsin, HJK:n, Ajaxin, ManC:in tai Barcelonan paitaa. Sen pitäisi olla vain iloinen merkki siitä että jalkapallo kiinnostaa. Pääasia että peliin saadaan paita jossa, on oman asuinalueen nimi ja hiekka pöllyää!!! Paljasjalkaisen turkulaisen sydäntä särkee kun Turun Nappulaliiga ei itse ymmärrä omaa mahtavaa omalaatuisuttaan, joka on kaikkien seurojen yläpuolella.

Johtuuko tämä identiteettikriisi, sekä "ettei keskity omaan tärkeään toimintaan", siitä että tunl käynnisti näiden vanhempien junioreiden toimintaa. Vai saattoiko ennen tätä tapahtua jotain muuta 🤔.

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa