FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 18:16:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Fair Play- toimintaa  (Luettu 2393 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
YNWA68

Poissa Poissa


: 27.07.2020 klo 23:49:01

Laitilassa pelattiin tänään läntisen alueen P13 kolmosen peli Laitilan Jyske -Musan Salama. Peli oli tasainen ja toisen puoliajan alussa tilanteessa 2 - 2. Vierasjoukkueen maalivahti tuli rankkarialueen ulkopuolelle useita metrejä ja koppasi pallon syliinsä ennen kuin kotijoukkueen pelaaja ehti yrittää tehdä maalia. Tuomari kaivoi taskustaan täysin sääntöjen mukaisesti punaisen kortin molarille. Kotijoukkueen, kyllä kotijoukkueen, valmentaja puuttui tilanteeseen ja vaati tuomaria perumaan ratkaisunsa huutamalla "anna pojan pelata, kyseessä on  vain lasten peli!". Tuomari muutti korttinsa värin, maalivahti puki hanskat takaisin käsiinsä ja palasi maalin suulle. Itse jouduin poistumaan paikalta ja pelin loppu jäi näkemättä. Tulospalvelu kertoo, että peli päättyi 3-4 porilaisille ja tottakai perusporilaiseen tapaan voittoa hehkutetaan joukkueen Instagramissa.
TWQ15

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUHUUUUUUUUU


Vastaus #1 : 27.07.2020 klo 23:55:05

Tuomarilta vahvaa selkärankaa Ylos
zlatdinhaldo

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 28.07.2020 klo 00:23:46

Junnupeleisssä joskus muistan, kun joukkuekaveri sai vihreän kortin, koska oli jaksanut hakea pallon, joka vieri alamäkeä pitkin varmaan 50 metriä ulos kentältä.
Kiharatukka

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 28.07.2020 klo 13:46:45

Itse olen Di Caniomaisesti kieltäytynyt tekemästä maalia, kun vastustajan maalivahti loukkaantui tilannetta edeltävässä kulmassa.

Toki sain muutamalta joukkuekaverilta ja omalta faijalta asiasta vittuilua :D

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa