FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 00:11:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: La 8.8. klo 17 AC Oulu - KTP @Raatin stadion  (Luettu 14902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Luuska

Poissa Poissa


Vastaus #125 : 09.08.2020 klo 01:58:58

Se on kotijoukkueen tehtävä tarjota virvokkeita vieraille. Ei se ole meidän vika, että meillä ei ollut omaa baaria. Koita nyt jo päästä yli siitä, että KTP oli tänään liian kova pala teille.

KooTeePee oli kyllä aika paska tänään. Mutta kyllähän sä sen näitkin varmaan. Harmi että ei tänään riittänyt, tuommosella esityksellä ei kannata odotella ees kabinettinousua.
Ryu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IVFC, Ac Oulu, Arsenal


Vastaus #126 : 09.08.2020 klo 09:45:21

KTP oli tänään liian kova pala teille.

Enpä olekaan ennen kuullut, että tuuriPISTETTÄ kutsutaan kovaksi palaksi 😂👍
Kotkanpoika90

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP - ainut ja oikea


Vastaus #127 : 09.08.2020 klo 10:25:20

Enpä olekaan ennen kuullut, että tuuriPISTETTÄ kutsutaan kovaksi palaksi 😂👍

No en nyt tiedä, jos ei muutamaa hyvää hyökkäystä lasketa mitkä KTP-puolustus hyvin blokkasi niin ei Oulu näyttänyt mitään ihmeellistä. Jos Kuperkeikka-Hertsi joskus pysyisi pystyssä, olisi ehkä pilkku tullut.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #128 : 09.08.2020 klo 10:51:50

Veikkaan että tästä kaudesta tulee vielä Oululle paikallisen entisen Nokia-insinöörin ura pienoiskoossa, loppu ei ole onnellinen.

Itse olen paikallinen Nokia-insinööri, edelleen Nokialla töissä ja elämääni kaikin puolin tyytyväinen. Mitä kamalaa minulle on tapahtumassa jos kerran loppu ei ole onnellinen? Eikä tuo pelikään huonolta näyttänyt. Aina ei voi voittaa vaikka olisi parempi.

Toki se jossain perähikiällä voi tulla yllätyksenä että Nokia on edelleen suht merkittävä sadantuhannen työntekijän firma ja varsin hyvin ne potkut saaneetkin ovat työllistyneet.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2020 klo 11:11:24 kirjoittanut Spili »
musta surma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, Blaugrana


Vastaus #129 : 09.08.2020 klo 11:57:13

Ai että, tämä tasuri tosiaan alkaa tuntumaan koko ajan vaan paremmalta kun Oulun pojilla hajoaa kasetti vielä seuraavanakin päivänä.

Hyvät maalintekopaikat meni niukasti teille, mutta jos ei mene niin ei mene ja siitä ei kannata muita syyttää kun Tuhlailija-Jokelaista ja Kaatuilija-Hertsiä.

Tuomarilla ei ehkä ollut linja täysin hallussa, mutta ette te nyt hänelle voi tätä "tyrimistä" laittaa ja jos rankkari olisi annettukin, niin en usko että sitä olisi maaliin asti saatu. Sen verran divariluokkaa oli poikien viimeistelyt.
KorkkiKiinni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.


Vastaus #130 : 09.08.2020 klo 12:05:06

Se on kotijoukkueen tehtävä tarjota virvokkeita vieraille. Ei se ole meidän vika, että meillä ei ollut omaa baaria. Koita nyt jo päästä yli siitä, että KTP oli tänään liian kova pala teille.

Mulle samoja huumeita kiitos.

P.S Semmonen neuvo sitten Vaasan matkalle, että siellä käytetään pikkusen kovempia aineita, joten kannattaa miettiä omaa katsomokäytöstä ennen sitä reissua.
Sepp Smith

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Kajaani


Vastaus #131 : 09.08.2020 klo 12:13:01

En kyllä ymmärrä niitä jotka sanovat KTP:n pelanneen paskasti toisen puoliajan. Selkeästi AA teki päätöksen puolustaa syvemmältä. Oulu hallitsi palloa näennäisesti, mutta ei päässyt murtamaan puolustusta kunnolla missään vaiheessa.
KorkkiKiinni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.


Vastaus #132 : 09.08.2020 klo 12:47:12

En kyllä ymmärrä niitä jotka sanovat KTP:n pelanneen paskasti toisen puoliajan. Selkeästi AA teki päätöksen puolustaa syvemmältä. Oulu hallitsi palloa näennäisesti, mutta ei päässyt murtamaan puolustusta kunnolla missään vaiheessa.

Mikset kutsu sitä sillä nimellä mitä se on: bussitus for the point. Todellinen kärkijoukkueen merkki, kieh kieh kieh. No ainahan teillä on kabinetit.
Sepp Smith

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Kajaani


Vastaus #133 : 09.08.2020 klo 13:02:38

Mikset kutsu sitä sillä nimellä mitä se on: bussitus for the point. Todellinen kärkijoukkueen merkki, kieh kieh kieh. No ainahan teillä on kabinetit.
Sitähän se oli, mutta Oulun ranepallo ei onnistunut murtamaan sitä.
Vai että meillä on kabinetit? Koskaan ei oo Kajaani hyötynyt mitään kabineteissa.
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #134 : 09.08.2020 klo 13:35:36

Varsin hyvä merkki kun sarjakakkonen saa epätoivon vimmalla raavittua tasurin ja pelin jälkeen naureskellaan Acon esitykselle. Kai Oulun piti kuitenkin ennen kautta arvioituna olla onnistuessaan ylempää keskikastia.

Maireaa
Sireeni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Aston Villa


Vastaus #135 : 09.08.2020 klo 13:58:07

Varsin hyvä merkki kun sarjakakkonen saa epätoivon vimmalla raavittua tasurin ja pelin jälkeen naureskellaan Acon esitykselle. Kai Oulun piti kuitenkin ennen kautta arvioituna olla onnistuessaan ylempää keskikastia.

Maireaa

Samaa olen tässä naureskellut, sarjassa toisena oleva hakee bussilla hikisen tasurin ja fanit käyttäytyy kun olisivat juuri voittaneet Klubin. Kyllä silloin voi sanoa että pullat on hyvin uunissa.

Eniten itseä harmitti tuossa KTP:n bussissa miten Mika hävisi kokonaan pelistä. Olisi ollut mukava nähdä oliko kaiken sen hehkutuksen arvoinen mutta eipä päässyt näyttämään taitojaan, ei jäänyt mieleen oikein ekalla puoliajallakaan, vaikka taisi yhden paikan luoda omalla taidolla.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #136 : 09.08.2020 klo 14:20:59

Samaa olen tässä naureskellut, sarjassa toisena oleva hakee bussilla hikisen tasurin ja fanit käyttäytyy kun olisivat juuri voittaneet Klubin. Kyllä silloin voi sanoa että pullat on hyvin uunissa.

Eniten itseä harmitti tuossa KTP:n bussissa miten Mika hävisi kokonaan pelistä. Olisi ollut mukava nähdä oliko kaiken sen hehkutuksen arvoinen mutta eipä päässyt näyttämään taitojaan, ei jäänyt mieleen oikein ekalla puoliajallakaan, vaikka taisi yhden paikan luoda omalla taidolla.
Mikalle toinen peli lyhyellä palautumisella. Jos olet alle 60 minuutin kunnossa, ei voi yli tuntia kirmailla. Koronatauko ja pelituntuman puute näkyivät Zakallakin vielä kuukausi sitten. Turhakkeena pidettiin.

Lindforsilla eilen vaikea ottelu, eikä paikkoja pystytty juuri luomaan. Tilanne on toinen jo parin viikon päästä. Yläkerta lie silloin iskussaan. Ja Mika sarjan paras hyökkääjä. Nyt pisteen turvaaminen toisella jaksolla oli näemmä tietoinen, ja oikea strategia.
Kurkkusalaatti

Poissa Poissa


Vastaus #137 : 09.08.2020 klo 18:05:31

Eilisen perusteella oululaiset vaikuttivat melko tasapainoisilta takavuosiin verrattuna, mutta hajoaminen tulikin viiveellä tällä kertaa "Ylos"
Pong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, Suomi


Vastaus #138 : 11.08.2020 klo 13:19:07

Peliä näkemättä vaikuttaa hieman hupaisalta tämä keskustelu.

Tämän topicin perusteella sarjakärki hallitsi peliä ja säilytti etumatkansa sarjakakkoseen. Sarjakakkonen otti pisteen kauden kenties vaikeimmasta vieraspelistä ja piti sarjakärjen pääosin ulkona pahimmilta maalipaikoilta. Kaikki on tyytyväisiä.

Täällä sen sijaan omaan silmään vaikuttaa siltä että kaikkia nyt vähän vituttaa se, että toisessakin leirissä ollaan suht tyytyväisiä eikä pelin perusteella kukaan suostu närkästymään. Sitten närkästymisen puutteen vuoksi närkästytään, mistä voi jo vähän taas vetää hernettä nenään.

Peli lienee ollut aika tylsä ja kummallakin jengillä menee suht hyvin kun ei tämän parempaa kinasteltavaa keksi. Mä oon ainakin ihan tyytyväinen tän hetkiseen tilanteeseen ja olen sitä mieltä, että Oulullakin menee hyvin. Toivottavasti en pilaa kenenkään fiiliksiä.
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Edgelordit


Vastaus #139 : 11.08.2020 klo 20:04:23

Peli lienee ollut aika tylsä ja kummallakin jengillä menee suht hyvin kun ei tämän parempaa kinasteltavaa keksi. Mä oon ainakin ihan tyytyväinen tän hetkiseen tilanteeseen ja olen sitä mieltä, että Oulullakin menee hyvin. Toivottavasti en pilaa kenenkään fiiliksiä.

Hei, United Smile! Suomifutis on kivaa ja kalja märkää! Muoviset oululaiset ottaa kotkalaisia parrasta kiinni ja tanssitaan yhdessä auringonlaskuun!

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa