FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 06:17:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17
 
Kirjoittaja Aihe: Haka - HJK 18.8. 18:30 Tehtaan kentällä  (Luettu 16809 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #375 : 18.08.2020 klo 21:04:27

Hetkinen.. Pelasko Kupsi siis tänään?
Ei pelannut, vaan puppeli-Klubi... ;)
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #376 : 18.08.2020 klo 21:04:54

Mahtaa Erziä vituttaa roikkua yksin ylhäällä kahden puolustajan puristuksissa ja kaverit vetelevät räkäpalloa selustaan. Onhan Eeron kausi ollut pettymys, mutta paha sanoa mitä mies voisi tehdä toisin. (Muuta kuin viimeistellä vähistä puolittaisista paikoistaan tehokkaammin.)
kuuhasen lalli

Poissa Poissa


Vastaus #377 : 18.08.2020 klo 21:14:03

Jumalauta tuo Browne on hyvä pelaaja, samoin Hasani. T.maalainen

Pilkuista en jaksa edes ulista, kun tuolla puolustamisella ne maalit on vain ajan kysymys muutenkin. Hakan on pakko hankkia alakertaan pari pelaajaa, tai luottaa siihen, että Tepsu ja Ropsi kaatuu näin paskalla puolustamisellakin.

Sen verran pitää omia kehua, että Chidi on aivan mainio veikkausliigapelaaja, piti tänään toisella jaksolla Murilloa aivan pilkkanaan, ja jos Hakan kärjessä joku osaisi viimeistellä, niin lukemat olisivat voineet olla tasaisemmat. Hieno esitys Samuelilta Tuoppi

Tähän sama. Lisäksi Markkanen ihan kelpo ja samoin Medo teki hyviä katkoja varsinkin ekalla. Haka saa sentään joitain vaarallisia hyökkäyksiäkin Markkasen ja Chidin avulla. Vaikkei Markkanen nyt olekaan kunnolla vielä osunut niin en haluaisi kuvitella minkälaista hyökkäyspeli olisi ilman niitä.
Hemmaplan

Poissa Poissa


Vastaus #378 : 18.08.2020 klo 21:21:10

Kyllähän tästä pelistä olis toivonut Klubille vieraista sitä ”taistelutasuria”. No, tällä kertaa ei toiveet toteutuneet. :(
Ei ihan samanlaista löylytystä ku Savon vierailulla. Sori siitä.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #379 : 18.08.2020 klo 21:21:38

Tähän sama. Lisäksi Markkanen ihan kelpo ja samoin Medo teki hyviä katkoja varsinkin ekalla. Haka saa sentään joitain vaarallisia hyökkäyksiäkin Markkasen ja Chidin avulla. Vaikkei Markkanen nyt olekaan kunnolla vielä osunut niin en haluaisi kuvitella minkälaista hyökkäyspeli olisi ilman niitä.
Puolustus on se Hakan heikko lenkki. Lisäksi nuorempi Tainio oli liian pehmeä ja joutikin vaihtoon. Erzi jäi aika paljon ilman palloa ja sitten kun sen sai (tai meinasi saada), niin oli vähintään 2 klubilaista niskassa kiinni. Aika vähän pääsi 1vs1 tilanteisiin. Lisäksi isona miehenä tarvitsee pallon kanssa vähän enemmän boxissa tilaa, jotta pääsee pallon kanssa kääntymään. Klubi pelasi Hakalta vahvuudet pois ja iski heikkouksien kautta. Haka sai hyviä hyökkäyksiä toisella jaksolla, mutta harmittavasti peli oli jo siinä vaiheessa ratkennut. Jos Haka saa tuon puolustuksen toimimaan paremmin, niin en usko hetkeäkään, että olisi mitään vaaraa putoamisesta. Helppoja pelejä ei ole luvassa yhtäkään, mutta tsempit Hakalle loppukauteen. Kiva ollut seurata joukkuetta pitkästä aikaa. Mieluummin katselen Hakan kaltaisia joukkueita kun ihan täysiä muukalaislegioonia. Toivotaan, että kapea rinki kestää loppuun saakka.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #380 : 18.08.2020 klo 21:23:33

Ei ihan samanlaista löylytystä ku Savon vierailulla. Sori siitä.
Joo, klubi on kyllä yllättävän vahva vierasjoukkue. Jos vielä saisivat saman vaihteen päälle myös kotipeleissä, niin saattaisivat taistella vaikka mestaruudesta tällä kaudella. Ylos
Durden

Poissa Poissa


Vastaus #381 : 18.08.2020 klo 21:45:50

Mä olen aina miettiny, vaivautuuko oikeat stadilaiset edes kommentoimaan tällaisia, vai oletteko te kaikki maalta Hesaan muuttaneita wannabe-stadilaisia :D

Mä olen aina ollut siinä uskossa, että homohomon kannattajat ovat nimenomaan syntyperäisiä stadilaisia ja siksi niin ylimielisiä mulkvisteja maalaisia kohtaan. Mutta että muuttaa nyt maalta Hesoihin vaikkapa opiskeluiden tai työn perässä ja ryhtyä kannattamaan hoojiikoota ??? Iljettävä ajatus.
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #382 : 18.08.2020 klo 21:57:33

Mä olen aina ollut siinä uskossa, että homohomon kannattajat ovat nimenomaan syntyperäisiä stadilaisia ja siksi niin ylimielisiä mulkvisteja maalaisia kohtaan. Mutta että muuttaa nyt maalta Hesoihin vaikkapa opiskeluiden tai työn perässä ja ryhtyä kannattamaan hoojiikoota ??? Iljettävä ajatus.
Terveisiä Raimo Sarajärvelle. Iljettävästi entinen Klubin hallituksen jäsen ja Hifkin itse itsensä nimittänyt ostajakanditaatti. Vasta sen jälkeen, eli siis since 2007, jotain muuta....
Ryan R

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Russell was not even there


Vastaus #383 : 18.08.2020 klo 21:58:03

Jaksa Puupää nyt vielä pari viikkoa, niin ehkä kohta löydät itsesi hankkimassa sinivalkoista gearia ja eiköhän Ägältä kausarinkin saa vielä ostettua.

Kova on kyllä maalaisten kiima Klubia kohtaan Ylos
NyrkkiRauta

Poissa Poissa


Vastaus #384 : 18.08.2020 klo 21:58:23

Mä olen aina ollut siinä uskossa, että homohomon kannattajat ovat nimenomaan syntyperäisiä stadilaisia ja siksi niin ylimielisiä mulkvisteja maalaisia kohtaan. Mutta että muuttaa nyt maalta Hesoihin vaikkapa opiskeluiden tai työn perässä ja ryhtyä kannattamaan hoojiikoota ??? Iljettävä ajatus.

ja mä taas uskon että vain todellinen sontavarvas voi asua jossain Seinäjoella. Siis vain ne jotka ei ole sieltä päässeet pois ts. hintti-maalaiset.
Onzaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS


Vastaus #385 : 18.08.2020 klo 22:01:32

Syljettiinkö siellä?
Durden

Poissa Poissa


Vastaus #386 : 18.08.2020 klo 22:11:41

Terveisiä Raimo Sarajärvelle. Iljettävästi entinen Klubin hallituksen jäsen ja Hifkin itse itsensä nimittänyt ostajakanditaatti. Vasta sen jälkeen, eli siis since 2007, jotain muuta....

Tekijämies.

ja mä taas uskon että vain todellinen sontavarvas voi asua jossain Seinäjoella. Siis vain ne jotka ei ole sieltä päässeet pois ts. hintti-maalaiset.

Ja sieltähän astui esiin Klubi-fanien kolmas alakategoria, sekakäyttäjä.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #387 : 18.08.2020 klo 22:19:43

Jaksa Puupää nyt vielä pari viikkoa, niin ehkä kohta löydät itsesi hankkimassa sinivalkoista gearia ja eiköhän Ägältä kausarinkin saa vielä ostettua.

Kova on kyllä maalaisten kiima Klubia kohtaan Ylos
Toki yritän parhaani koko ajan. Nyt kun Koronan takia oma ala on vähän alamaissa. Festarit ja isot tapahtumat ovat poissa, niin reissuhommiakin on vähemmän. Kerkee notkumaan täällä foorumillakin. Kyllähän klubin toiminta kiinnostaa, mutta kiimaksi en sitä kyllä sanoisi. Hakaa sen sijaan tuli joskus muinoin seurattua enemmänkin, mutta sitten joutuivat pitkälle korpivaellukselle, jolloin seuraaminen jäi vähän vähemmälle. Ja rehellisesti voin tunnustaa, että kyllä minä klubiakin olen kannustanut... europeleissä. Ihan kuten kaikkia muitakin suomalaisia seuroja kun ulkomaan joukkueita vastaan pelaavat. Ei tämä niin vakavaa ole. Syksyllä sitten nähdään kuka hymyilee leveimmin. Ylos
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #388 : 18.08.2020 klo 22:29:28

Jumalauta tuo Browne on hyvä pelaaja, samoin Hasani. T.maalainen

Pilkuista en jaksa edes ulista, kun tuolla puolustamisella ne maalit on vain ajan kysymys muutenkin. Hakan on pakko hankkia alakertaan pari pelaajaa, tai luottaa siihen, että Tepsu ja Ropsi kaatuu näin paskalla puolustamisellakin.

Sen verran pitää omia kehua, että Chidi on aivan mainio veikkausliigapelaaja, piti tänään toisella jaksolla Murilloa aivan pilkkanaan, ja jos Hakan kärjessä joku osaisi viimeistellä, niin lukemat olisivat voineet olla tasaisemmat. Hieno esitys Samuelilta Tuoppi
No jos nyt oikein jaksan muistaa, niin Chidiä pitivät Hakan omatkin asiantuntijat ykkösen rotaatiopelaajana vielä hetki sitten. Loistavaa Keke, ja varsinkin Teme! Itse en ole edes yllättynyt, paitsi hieman. Loistava pelaaja, loistava mies! Ai niin, paitsi tuhnu, ollaanhan Suomessa. Hyvä Chidi Imo!
keke vlk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka


Vastaus #389 : 18.08.2020 klo 22:39:11

No jos nyt oikein jaksan muistaa, niin Chidiä pitivät Hakan omatkin asiantuntijat ykkösen rotaatiopelaajana vielä hetki sitten. Loistavaa Keke, ja varsinkin Teme! Itse en ole edes yllättynyt, paitsi hieman. Loistava pelaaja, loistava mies! Ai niin, paitsi tuhnu, ollaanhan Suomessa. Hyvä Chidi Imo!
Ennen viime kauden alkua ei juuri ollut odotuksia, oli kuitenkin viime kaudella yksi tärkeimpiä palasia, mutta kyllähän se hieman on yllättänyt, että on ollut selkeästi Hakan paras pelaaja koko alkukauden.
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #390 : 18.08.2020 klo 22:49:03

Ei pelannut, vaan puppeli-Klubi... ;)

Yhyy. Kuinka paska se Suomen ylimielisin on kun tummeloitiin juuri 0-3?

Koita jaksaa, ihan just Molde pöllyttää, niin kausi on ohi maailmallakin. Suomessahan putositte jo kyydistä.

Sitten voit pitää taas 40v turpasi kiinni ennen kuin tulee seuraava mestaruus.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #391 : 18.08.2020 klo 22:50:52

Yhyy. Kuinka paska se Suomen ylimielisin on kun tummeloitiin juuri 0-3?

Koita jaksaa, ihan just Molde pöllyttää, niin kausi on ohi maailmallakin. Suomessahan putositte jo kyydistä.

Sitten voit pitää taas 40v turpasi kiinni ennen kuin tulee seuraava mestaruus.
Kiitos. Yritän tehdä parhaani. Jaxuhali. <3
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #392 : 18.08.2020 klo 23:34:38

No jos nyt oikein jaksan muistaa, niin Chidiä pitivät Hakan omatkin asiantuntijat ykkösen rotaatiopelaajana vielä hetki sitten. Loistavaa Keke, ja varsinkin Teme! Itse en ole edes yllättynyt, paitsi hieman. Loistava pelaaja, loistava mies! Ai niin, paitsi tuhnu, ollaanhan Suomessa. Hyvä Chidi Imo!

Ja jos kerran on ollut sitä mieltä, että Chidillä ei riitä, niin siitäkö pitää pitää kiinni hamaan tappiin, vaikka peliesitykset olisivat aivan muuta.

Chidi oli viime kaudella aivan loistava ja tällä kaudella lähes ylivoimaisesti Hakan paras pelaaja. Pelaa late bloomerina vielä maukkaan liigauran.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #393 : 19.08.2020 klo 00:17:04

Ja jos kerran on ollut sitä mieltä, että Chidillä ei riitä, niin siitäkö pitää pitää kiinni hamaan tappiin, vaikka peliesitykset olisivat aivan muuta.

Chidi oli viime kaudella aivan loistava ja tällä kaudella lähes ylivoimaisesti Hakan paras pelaaja. Pelaa late bloomerina vielä maukkaan liigauran.
Viisaat miehet osaavat kääntää kelkkansa. Kunpa tätä olisi meillä enemmän. Ja juu, itsekin hänet kerran väärään seuraan vienyt, ja myös useammalta seurapomolta saanut kuulla, että ei riitä. Oikea seura, oikea valmentaja, oikea pelitapa. Liikaa meillä etsitään ylikylän äijiä, joukkue tekee tuloksen. Ja joskus sitten kuoriutuu sivutuotteena näitä Chidejä. Hyvä Haka!
_1907_

Poissa Poissa


Vastaus #394 : 19.08.2020 klo 07:25:06

Toki yritän parhaani koko ajan. Nyt kun Koronan takia oma ala on vähän alamaissa. Festarit ja isot tapahtumat ovat poissa, niin reissuhommiakin on vähemmän. Kerkee notkumaan täällä foorumillakin. Kyllähän klubin toiminta kiinnostaa, mutta kiimaksi en sitä kyllä sanoisi. Hakaa sen sijaan tuli joskus muinoin seurattua enemmänkin, mutta sitten joutuivat pitkälle korpivaellukselle, jolloin seuraaminen jäi vähän vähemmälle. Ja rehellisesti voin tunnustaa, että kyllä minä klubiakin olen kannustanut... europeleissä. Ihan kuten kaikkia muitakin suomalaisia seuroja kun ulkomaan joukkueita vastaan pelaavat. Ei tämä niin vakavaa ole. Syksyllä sitten nähdään kuka hymyilee leveimmin. Ylos

Jahas täällä meillä on sitten tällainen sateenkaariukko oikea kääntötakkinen. Kerro nyt vielä että Karjala lippistäsi komistaa top-5 Veikkausliigajengien logot, joita sitten tilanteen sarjataulukossa muuttuessa, kieliposkella näpräät uuteen järjestykseen.
torki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #395 : 19.08.2020 klo 08:21:17

Katselin jälkilähetyksenä pelin. Browne-Hasani -kaksikko oli kyllä aivan liekeissä toisella jaksolla, hienoa katsottavaa näin vierasjoukkueen kannattajan näkökulmasta. Kedolta ihan hyvä liigadebyytti, Morenin maalille ei oikein mahtanut mitään ja pari hyvää torjuntaa.

Hakan puolustuspelistä en kehtaa sanoa mitään, mutta Chidi oli kyllä hyvä. Markkasella aika vaikeaa, kun Hilska ei oikein päässyt tilanteisiin mukaan. Toivottavasti Teme saa puolustusta kuntoon jo heti seuraavaan peliin.
Puupiä

Poissa Poissa


Vastaus #396 : 19.08.2020 klo 08:46:38

Jahas täällä meillä on sitten tällainen sateenkaariukko oikea kääntötakkinen. Kerro nyt vielä että Karjala lippistäsi komistaa top-5 Veikkausliigajengien logot, joita sitten tilanteen sarjataulukossa muuttuessa, kieliposkella näpräät uuteen järjestykseen.
Iisalmen mies ei Karjala-lippistä käytä. Eikä mulla ole minkään VL-joukkueen lippiksiäkään. Savolaisena seuraan luonnollisesti KuPSia, mutta en ole Kuopiolainen. Useilla paikkakunnilla tullut asuttua ja sitäkin kautta useita seuroja tullut seurattua. Takkia ei tarvitse käännellä kun sitä ei edes käytä. Voimia sinullekin sinne omaan koppiisi.
_1907_

Poissa Poissa


Vastaus #397 : 19.08.2020 klo 09:05:24

:D :D :D jerryä jerryä!!!
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #398 : 19.08.2020 klo 09:27:33

Iisalmen mies ei Karjala-lippistä käytä. Eikä mulla ole minkään VL-joukkueen lippiksiäkään. Savolaisena seuraan luonnollisesti KuPSia, mutta en ole Kuopiolainen. Useilla paikkakunnilla tullut asuttua ja sitäkin kautta useita seuroja tullut seurattua. Takkia ei tarvitse käännellä kun sitä ei edes käytä. Voimia sinullekin sinne omaan koppiisi.
Eikä näköjään kannata PK-37:ää, kun se on juurikin siellä korpivaelluksella.

Chidi oli Hakan paras. Kuten Keke tuossa mainitsi, jotain on tehtävä puolustukselle. Oikeastaan koko linjan voisi uusia, mutta ensi hätään yksi toppari ja laitapakki lisää veisi jo pitkälle.
merihobu

Poissa Poissa


Vastaus #399 : 19.08.2020 klo 10:00:11

Ja osa noista ”kuuppa jumissa” -kirjoittajista kun asuu vielä jossain vit*n lähiössä, niin eikö se ole enemmän landea kuin stadia?

Päin vastoin. Jossain tuoreessa tutkimuksessa todettiin, että paljasjalkaiset helsinkiläiset asuvat lähiöissä, kun muualta Helsinkiin muuttaneet asuvat keskustan alueella.

 
Sivuja: 1 ... 15 [16] 17
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa