Kyllä se vain pelaajabudjettien erot näkyvät tulostaululla.
Olisi toki ollut mielenkiintoista seurata, mistä foorumin vahingoniloiset vitsiniekat olisivat keksineet huumorheittonsa, jos KuPS olisi yllättäen vääntänyt voiton paremmastaan.
Mua kiinnostaa että kuinka huonoon valoon seurasi pitää asettaa, ennen kuin sultakin loppuu tuo deflektointi. PlayOffissa piti paska kiillottaa kullaksi, nyt pitää keskittyä muiden vittuiluun.
Viestiesi tasolle
Kiitos rakentavasta palautteestasi, Mo. Palautteesi auttaa minua deflektoimaan jatkossa entistäkin laadukkaammin. Toki täytyy sanoa, etteivät nuo sinunkaan kirjalliset tuotokset aina ihan laudaturin arvoisia ole.
Mutta tuohon aivan pöyristyttävät mittasuhteet saaneeseen KuPSin haukkumiseen palatakseni. Palloseuran esitys oli heikko, se olisi kyllä tullut selväksi vähemmilläkin alatyylisillä, pahansuovilla ja solvaavilla kommenteilla peliä näkemättömällekin. Lyödyn lyöminen on niin helppoa, liian helppoa. Muutamat asialliset analyysit hukkuivat viestiketjussa vähä-älyisen mölinän alle. Se minua kummastuttaa, että futiskannattaminen tuntuu nykyään olevan monelle pikemminkin toisten joukkueiden herjaamista kuin oman kannustamista.
Omituista tuossa KuPSin parjaamisessa oli se, kuinka useat innostuivat kirjaamaan kommentteihinsa raiskaustermistöä. Jokainen saa puolestani fantasioida seksuaaliosastolla mistä tahtoo, mutten ymmärrä, miksi nuo haaveet pitää huutaa julki jalkapallofoorumissa. Tuommoinen sivistymätön öyhötys antaa kommentoijan kasvatuksesta, kotioloista ja henkisestä kapasiteetista aika arveluttavan kuvan.
Kuten täällä jo sanottiin, kyseessä oli vain jalkapallo-ottelu. Pelejä tulee ja menee. Ei maailma yhteen tappioon kaadu.