6lack
Poissa
|
|
Vastaus #8800 : 14.12.2024 klo 10:12:15 |
|
JESH klupin naamaripäät kusi koko seuran junnujen päälle ja junnukatsomot tyhjiksi JESH
Niin tota, sehän on palloliitto ja ari lahti, jotka tapaavat kusta lasten ja ihmisoikeuksien päälle. Savolainen maksimi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2024 klo 10:53:59 kirjoittanut 6lack »
|
|
|
|
|
suntti
Poissa
|
|
Vastaus #8801 : 14.12.2024 klo 10:59:10 |
|
Palloliitto yllätti taas. 20 K sakkoa. Naurettavaa. 100K/kommandopipo olisi oikein. Sama paska siis vain jatkuu.
Ati Qatar tässä yrittää pestä omia rikkeitä, jotka ovat vielä poliisitutkinnassa.Palavan soihdun heitto katsomoon jossa Ihmisiä. Onneksi oli nopea reakointi ja saatiin se pois sieltä. Pelistä Kups vs. HJK 19.10.2024
|
|
|
|
Billy the Badger
Poissa
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
|
Vastaus #8802 : 14.12.2024 klo 15:32:20 |
|
Tehän sillä ensin ihmisiä heititte
Nyt on sen verran kovaa tekstiä, että otetaan varovaisesti, mutta et taida olla oikeassa.
|
|
|
|
honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
|
Vastaus #8803 : 14.12.2024 klo 16:00:15 |
|
Nyt on sen verran kovaa tekstiä, että otetaan varovaisesti, mutta et taida olla oikeassa.
No jos täällä yritetään nyt asiaa puhua niin muistetaan, että ekalla puoliajalla hakkasivat makkarapalkkalaisia ja yrittivät aidan läpi hyökätä tuularikatsomon kimppuun. Tämä ennen kun oli yhtään mitään provoa tullut heidän suuntaan. Näkyy ihan Ruudun lähetyksessä. Taisivat myös sinisen savun heittää tuularikatsomoon, ennen kuin heidän soihtu palautettiin ystävällisesti takaisin omistajille.
|
|
|
|
|
Tony
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
|
Vastaus #8805 : 14.12.2024 klo 18:45:09 |
|
Kyllä täällä saunasta ja paljusta savu nousee, tervetuloa saunomaan porukalla.
Absolut Vodkaa + Marjakossua + Spritea jiämurskalla.
Kaljoo ja Hartwallin oriGINaliakin löytyy kylmiöstä.
Jos kiinnostaa ottaa pihapelit niin nurmikentälläkin on lämmöt päällä ja sula on.
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
|
Vastaus #8806 : 14.12.2024 klo 18:54:19 |
|
Ahaaa, klupin juusual saspectsin HUI KOVAT HULI KAANIT-instapostauksiin ei saa viitata
|
|
|
|
sokerisakari
Poissa
Suosikkijoukkue: Keltainen toukokuu mikset sä jo tuu
|
|
Vastaus #8807 : 14.12.2024 klo 18:55:54 |
|
Savolainen maksimi.
Käsite on murroksessa, nykyään tarkoittaa tuplamestaruutta.
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
|
Vastaus #8808 : 14.12.2024 klo 19:05:37 |
|
|
|
|
|
Härison
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
|
Vastaus #8809 : 14.12.2024 klo 19:44:22 |
|
Toista se on Äkän triplabudjetilla.
|
|
|
|
Tony
Poissa
|
|
Vastaus #8810 : 14.12.2024 klo 19:47:35 |
|
Ootteko ilosta soigeena, kun HIFK hävisi?
KELTAMUSTA AALIISTAA JA DOMINOI !!!!
|
|
|
|
Yanarii
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #8811 : 14.12.2024 klo 21:35:58 |
|
Ootteko ilosta soigeena, kun HIFK hävisi?
KELTAMUSTA AALIISTAA JA DOMINOI !!!!
Oon aina iloinen, kun jullit häviää
|
|
|
|
Tony
Poissa
|
|
Vastaus #8812 : 14.12.2024 klo 21:37:16 |
|
|
|
|
|
Savon Keikari
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #8813 : 14.12.2024 klo 21:58:24 |
|
Käsittääkseni hjk on kuitenkin menossa ensi viikolla käymään vielä Espanjassa Betisissä. Luulen, että uefan kilpailujen pelien väliin jättäminen ei ole kilpailullisesti eikä taloudellisesti kovin hyvä idea. Toki ehkä Uefakin ymmärtää, jos unohtaa esim. hankkia pelaajistolle viisumit.
Jaa näköjään teillä olj vielä peli. Ei tule niin lupin asioita seurattua näin sydäntalvella tiiviisti. Nauttikee siitä täysin rinnoin, voep olla sarjavaiheen pelit hetkeksi teillä pelattuna, siks vaikeeta se tuolta ei-mestaripolulta on piästä vaikka lähelle on piästy.
|
|
|
|
Epeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille
|
|
Vastaus #8814 : 14.12.2024 klo 22:27:06 |
|
Eemmää tiiä teistä savolaisista, juhlikaa vaan tuplaa kevääseen asti. Mä lähden ensi viikolla ULKOMAILLE tsiigaan kauden päätöstä. Eikä mua tule kovasti haittaamaan mahdollinen tappio, koska mua enemmän harmittaa öveikohde, joka on niin nähty jo kaksi vuotta sitten
Ehkä Savossakin voidaan joskus harmitella €-vieraskohdetta, joka on jo niin nähty.
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
|
|
Vastaus #8815 : 14.12.2024 klo 22:39:14 |
|
Eemmää tiiä teistä savolaisista, juhlikaa vaan tuplaa kevääseen asti. Mä lähden ensi viikolla ULKOMAILLE tsiigaan kauden päätöstä. Eikä mua tule kovasti haittaamaan mahdollinen tappio, koska mua enemmän harmittaa öveikohde, joka on niin nähty jo kaksi vuotta sitten
Ehkä Savossakin voidaan joskus harmitella €-vieraskohdetta, joka on jo niin nähty.
Meikäläinen on nyt asunut statissa ulkomailla jo 40 vuotta. Kyllähän Finski/Sonera/Telia/Bolt ja muut ko. luolan nimet on jo nähty. Hirveä mesta! No, pääosin tuolla aina voitettu kuitenkin.
|
|
|
|
Epeli
Poissa
Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille
|
|
Vastaus #8816 : 14.12.2024 klo 22:49:54 |
|
Meikäläinen on nyt asunut statissa ulkomailla jo 40 vuotta. Kyllähän Finski/Sonera/Telia/Bolt ja muut ko. luolan nimet on jo nähty. Hirveä mesta!
No, pääosin tuolla aina voitettu kuitenkin.
Mulle jäi hiukan epäselväksi konteksti. Ehkäpä savolaisetkin lähtevät joukolla ULKOMAILLE vieraspeleihin syksyllä. Ehkäpä jo ensi syksynä? E: sori, luin viestisi huolimattomasti. Teidän ulkomaan maksimi onkin vierasreissu Boltsalle.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
|
Vastaus #8817 : 14.12.2024 klo 22:59:48 |
|
Ehkä eemelin olisi jo aika integroitua maahanmuuttajana.
Savossa muuten molde matsi taisi päättyä 5-0. Mutta ehkä ensi kaudella kaikki on toisin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2024 klo 23:01:58 kirjoittanut ginikettu »
|
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
|
Vastaus #8818 : 14.12.2024 klo 23:15:54 |
|
Savossa muuten molde matsi taisi päättyä 5-0.
Savossa on matsi päättynyt 5-0. Voi kylläpä harmittaa. Lisää kaljaa sormet toimii.
|
|
|
|
|
Infamy
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #8820 : 15.12.2024 klo 08:42:21 |
|
|
|
|
|
Savolainen Murhaaja
Poissa
|
|
Vastaus #8821 : 15.12.2024 klo 09:22:59 |
|
Ei jumalauta, mitä sivistyneistöä. Ja nämä samat Alepan kulmilla norkoilevat einesposket vääntävät itkua siitä, jos joku alkukantaiseen perseilyyn kyllästynyt viskoo roskasakin heittelemät lelut takaisin hiekkalaatikkoon. Täälläkin tuplamestaruusjuhlat jatkuvat, perinteisen sivistyneesti tosin.
|
|
|
|
Tony
Poissa
|
|
Vastaus #8822 : 15.12.2024 klo 09:32:58 |
|
Eemmää tiiä teistä savolaisista, juhlikaa vaan tuplaa kevääseen asti. Mä lähden ensi viikolla ULKOMAILLE tsiigaan kauden päätöstä. Eikä mua tule kovasti haittaamaan mahdollinen tappio,
Määtkö Business vai karvalakkipuolella?
|
|
|
|
6lack
Poissa
|
|
Vastaus #8823 : 15.12.2024 klo 10:26:33 |
|
Onhan se hienoa, että Saudi-Arin kymmenen miljoonan panostus riittää yhteen mestaruuteen. Silti Pammauksen pojat menee taas treenaamaan maailman isoimpaan kuplahalliin. Samaan aikaan Klubi painaa triplabudjetilla pitkin Eurooppaa.
Töölö > kuopijo
|
|
|
|
äftsicä
Poissa
|
|
Vastaus #8824 : 15.12.2024 klo 10:31:44 |
|
Ei jumalauta, mitä sivistyneistöä. Ja nämä samat Alepan kulmilla norkoilevat einesposket vääntävät itkua siitä, jos joku alkukantaiseen perseilyyn kyllästynyt viskoo roskasakin heittelemät lelut takaisin hiekkalaatikkoon. Täälläkin tuplamestaruusjuhlat jatkuvat, perinteisen sivistyneesti tosin. Ja taas nousee esiin tämä parempi ja hyväksyttävämpi katsomoväkivalta. Siitä vaan Kuopion poliisille ilmoittamaan heittelijät, varmasti antavat sankarimitalit kaulaan. Mikä erottaa 17-vuotiasta pipopäätä ja savolaista kannattajaa? Vain toinen uskaltaa toteuttaa alkukantaisia perseily fantasioitaan (okei toinen norkoilee Alepan kulmalla ja toinen foorumilla räksyttämässä). Mestaruuden tullen savolainenkin uskaltaa sitten perseillä ja hei se oli kaikista helvetin coolia, kun sami heitti soihdun vieraskatsomoon. Ja jottei nyt menisi liikaa topicin aiheen ohi, niin ikänsä kupposta kannattanut ystävä kävi kahvilla. Oli kuulemma todella laimeat mestaruusjuhlat ja hän ihmetteli kovin, miksi ketään ei oikein tuntunut kiinnostavan. Ei ihme, että perusporukka löysi taas tänne aika nopeasti kakkosnikkeineen.
|
|
|
|
|
|