FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 04:55:28 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 39 [40]
 
Kirjoittaja Aihe: Messin ikioma siirtosaagan liveseuranta  (Luettu 176079 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lempilampi

Poissa Poissa


Vastaus #975 : 18.08.2021 klo 15:57:32

Olen kateellinen sinun Oleguer-lakanoista. Itse joudun nukkumaan Bartomeu-lakanoissa ja näen joka yö painajaisia :D

Tosiaan vielä sellainen pointti, että itse olen "ajautunut" tähän Messi-kriitikon rooliin taipumuksessani tasapainottaa keskustelua, joka yleensä on kallellaan Messi-palvonnan suuntaan. Esimerkkinä tästä lakanat Camp Noun edessä, joissa vaaditaan Laportan päätä pölkylle Messin pois päästämisen vuoksi. Aivan hullua, miten ihmiset eivät vieläkään tunnu ymmärtävän syitä ja seurauksia.

En minä tätä Messi-kriitikon roolia kuitenkaan haluaisi. Hän on yksinkertaisesti upea pelaaja, maailman kaikkien aikojen paras. Ei mikään limanuljaska. Vituttaa vain kaikki. Rahat on loppu ja vaimo Messi lähti :(
Jinete

Poissa Poissa


Vastaus #976 : 12.09.2021 klo 08:14:53

LaLiga-pomo Javier Tebas toteaa Sportin haastattelussa, ettei Messin siirron takana ollut taloudelliset ehdottomuudet:



Vielä ei haastattelua ole verkkosivuilla, joten Tebasin ajatusten yksityiskohdat eivät ole tiedossa.

PS. Lehden etusivu toteaa myös Tebasin suulla, että Florentino Peres on kidnapannut Barcan, joten aika herkullinen haastattelu lienee kyseessä...


Edit. No eihän siellä ollut kuin savua ja katkeraa sellaista. Tebas on vakuuttunut, että jos CVC-diili olisi mennyt läpi, Messi olisi jäänyt jne. Samoin hän on vakuuttunut, että Florentino Perez käänsi Laportan pään ja pitää Gamperin illallista todisteena tästä.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2021 klo 09:56:46 kirjoittanut Jinete »
Jinete

Poissa Poissa


Vastaus #977 : 12.10.2021 klo 19:23:16

Lainaus käyttäjältä: Cholo Simeone
Les cuento un detalle. Cuando pasó lo que pasó ahora en el Barcelona, lo llamamos a Luis (Suárez), con todo el respeto. A Leo no lo llamé pero a Luis sí. Y le pregunté para saber cómo estaba, qué pensaba, si había una mínima posibilidad, imaginándonos que podía venir al Atlético de Madrid.

Pero eso duró tres horas. El Paris Saint Germain, evidentemente, estaba obsesionado con esa incorporación. La verdad que no se dieron las situaciones de encontrarnos, porque él siempre estuvo en el Barcelona y nosotros en el Atlético de Madrid, y en la Selección tampoco.

Siellä oli Simeonekin yrittänyt Suárez välikätenään houkutella Messia.

 
Sivuja: 1 ... 39 [40]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa