FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 23:01:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16
 
Kirjoittaja Aihe: Niilo Mäenpää, Warta Poznań  (Luettu 202581 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Marseillen Karuselli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Keltamusta kaunein kaikista


Vastaus #350 : 11.05.2023 klo 10:18:53

Ivanovia huhutaan Romanian suurseuraan Steaua Bukarestiin: https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/fcsb-aproape-de-o-superlovitura-fundas-de-nationala-finlandei-697322.html
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prosessi ei vaadi UEFA Pro -lisenssiä


Vastaus #351 : 11.05.2023 klo 17:41:37

Varmaan palkkapussin osalta fiksu siirto tossa vaiheessa uraa. Liigana Romania coefficienteissa samoilla sijoilla Puolan kanssa, joten pelillisesti ei varmaan kovin suuri parannus muutoin kuin sen osalta, että FCSB:n kanssa pääsee pelaamaan europelejä. Silti paljon parempi kuin että menisi MLS:än rahastamaan loppu-uransa, mikäli Romaniaan päätyy.
yarr123

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutis


Vastaus #352 : 11.05.2023 klo 18:22:47

Onhan tuo nyt selvää eteenpäin menoa, vaikka sarjat olisivatkin suunnilleen saman tasoisia. Steaua on paljon isompi joukkue ja sarjan ykkös jengi vrt. Warta joka on sarjansa pikkuseuroja. Samalla logiikalla Burnleysta siirtyminen Real Madridiin olisi tasapaksu siirto.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #353 : 11.05.2023 klo 18:45:34

Kyllähän se on missä tahansa sarjassa iso siirto siirtyä sarjan pikkujengistä suurseuraan. Tässä on toki vielä kaupanpäälle siirto maasta toiseen, mutta tavallaan efektiivisesti kuitenkin ihan sama juttu.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #354 : 11.05.2023 klo 21:26:40

FCSB on tosiaan se seura mihin Ivanovia huhutaan. Suurseura Steaua pelaa tällä hetkellä divarissa, mutta on kovaa vauhtia nousemassa ensi kaudeksi pääsarjaan missä olisi ihan mielenkiintoisia derbyjä luvassa tuon muoviviritelmän kanssa.
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness


Vastaus #355 : 12.05.2023 klo 09:19:43

Warta-siirto oli loistava näin jälkikäteen ajateltuna, mutta tuskin mikään älyttömän rahakas. Myöhäisheränneenä Ivanov luultavasti antaa hyvinkin paljon painoa seuraavassa siirrossa myös tilipussin paksuudelle eikä miestä siitä tosiaan voi moittia. Romaniassa ei varmaankaan tarvitsisi maksaa veroja, mutta tiedä sitten kiinnostaako miestä tuonne suuntaan siirtyä. Miestähän huhuiltiin viime vuonna muistaakseni myös Bulgaariaan ja Puolan suuriin seuroihin.

Luulisi, että ilmaiseksi kelpaisi johonkin ihan hyvään joukkueeseen.
mosse401

Poissa Poissa


Vastaus #356 : 12.05.2023 klo 12:04:34

FCSB ei varmasti ole ainoa Ivanovista kiinnostunut seura, mutta media tietojen mukaan pisimmällä neuvotteluissa päässyt seura.

Tammikuussa Puolassa oltiin varmoja, että Ivanov siirtyy jo silloin pois. Kiinnostusta oli useasta 2 Bulin jengistä. Lisäksi Warta pääsi jo siirtosummasta sopuun Brannin kanssa, mutta Ivanov kieltäytyi sopimuksesta, koska halusi katsoa vaihtoehtoja rauhassa vapaana agenttina.

Lähteet: https://twitter.com/CANALPLUS_SPORT/status/1618206751740006400?s=20  https://twitter.com/Meczykipl/status/1618668064970575872?s=20
Jair Bolsoaarnio

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Pyssyt ja F/A-18 Hornetit Helsingin yössä


Vastaus #357 : 12.05.2023 klo 21:00:46

Mites toi FCSB:n likviditeetti tällä hetkellä? Onko siellä taas joku uus massimies yrittämässä, ja jos häneltä loppuu mielenkiinto niin viritelmä menee taas konkkaan?

Itse vaatisin kyllä koko palkan etukäteen, kun yhtenä päivänä voi olla että rahat on vaan loppu ja lihaksikkaat nahkatakkimiehet tulee koputtamaan oveen että nyt olisi muuton paikka.
mosse401

Poissa Poissa


Vastaus #358 : 13.05.2023 klo 12:46:21

Mites toi FCSB:n likviditeetti tällä hetkellä? Onko siellä taas joku uus massimies yrittämässä, ja jos häneltä loppuu mielenkiinto niin viritelmä menee taas konkkaan?

Itse vaatisin kyllä koko palkan etukäteen, kun yhtenä päivänä voi olla että rahat on vaan loppu ja lihaksikkaat nahkatakkimiehet tulee koputtamaan oveen että nyt olisi muuton paikka.

Sama omistaja Becali vuodesta 2003 lähtien
Kulma

Poissa Poissa


Vastaus #359 : 28.05.2023 klo 06:45:04

Robertille täydet minuutit kahdessa viimeisessä matsissa. Wartan loppukausi meni penkin alle, viidestä viimeisestä ottelusta vain yksi piste. Nyt maisemanvaihdos ja palkankorotus edessä, toki lehdistössä itkevät, että Ivanovin kuukausipalkkavaatimus 30 000 euroa on liikaa sekä Romaniassa että Puolassa.

Viimeisen ottelun ratkaisumaali on pantu laajasti Roban piikkiin, mutta minusta kyllä hyökkääjä rikkoi tuossa https://www.youtube.com/watch?v=GirwErtQfGE.
ronaldo99

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manu, PSG, Real Madrid, City, Newcastle


Vastaus #360 : 28.05.2023 klo 20:16:48

Robertille täydet minuutit kahdessa viimeisessä matsissa. Wartan loppukausi meni penkin alle, viidestä viimeisestä ottelusta vain yksi piste. Nyt maisemanvaihdos ja palkankorotus edessä, toki lehdistössä itkevät, että Ivanovin kuukausipalkkavaatimus 30 000 euroa on liikaa sekä Romaniassa että Puolassa.

Viimeisen ottelun ratkaisumaali on pantu laajasti Roban piikkiin, mutta minusta kyllä hyökkääjä rikkoi tuossa https://www.youtube.com/watch?v=GirwErtQfGE.
Jotenkin huvittavan näköinen uutinen.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prosessi ei vaadi UEFA Pro -lisenssiä


Vastaus #361 : 29.05.2023 klo 10:32:18

MLS:ssä varmaan sitten saisi sen yli 30 000€ kuukausipalkan…
mosse401

Poissa Poissa


Vastaus #362 : 30.05.2023 klo 17:13:40

https://www.sport.ro/liga-1/imposibil-de-adus-salariul-urias-pe-care-il-cere-jucatorul-dorit-de-fcsb.html

Tässä maninitaan, että Unkarin kärkijoukkueet olisivat myös kiinnostuneet. Ferencvaros ei olisi mikään hullumpi osoite
Kulma

Poissa Poissa


Vastaus #363 : 30.05.2023 klo 17:33:44

Joo ja lisäksi paikallismedia kirjoittelee, että 2. Bundesliigassa on kiinnostuneita ja että Puolassa ei jatka.

https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36006,29815166,warta-poznan-zakonczyla-sezon-w-dobrych-humorach-ale-teraz.html
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #364 : 21.07.2023 klo 18:20:18

Niilo Mäenpää aloittaa penkiltä Puolan liigakauden kotipelissä Pogon Szezciniä vastaan. VeikkausTV näyttää. (Olikos Ivanovin tilanteesta mitään uudempaa tietoa? Eli juu, sinne Braunschweigiinhan se meni! Otsikko vaihtoon tai editoitintiin edes?)

Onhan tämä Wartan aika matala profiili ollu tiedossa jo aiemmin, mutta ainakin itelle selvis vasta nyt, että pelaa näemmä kotipelinsä 50 kilometrin päässä Poznanista ja yleisöäkin nirkosimmillaan vain tuhannen pintaan. Että ei mikään räiskyvä lutuuriseura ole.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2023 klo 18:23:53 kirjoittanut D mies »
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #365 : 21.07.2023 klo 19:14:23

5000 katsojan stadion on suunniteltu; vielä pitäisi rahoittaa ja rakentaa:
http://stadiony.net/aktualnosci/2023/06/poznan_warta_pokazala_wizualizacje_nowego_stadionu
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prosessi ei vaadi UEFA Pro -lisenssiä


Vastaus #366 : 25.09.2023 klo 13:31:36

Niilo Mäenpää eilen viimeiseksi vartiksi kentälle tappio-ottelussa Zaglebie Lubinia vastaan. Sama toistui myös viikko sitten tappiollisessa derbyssä Lech Poznania vastaan. Warta Poznan on asemoitumassa sarjan keskikastiin samoille sijoille suomalaisseura Cracovian kanssa. Niilon rooliksi on tällä kaudella muodostunut rotaatiojamppa, joka on saanut noin 15-25 min peliaikaa kauden jokaisen pelin lopusta, muttei ole päässyt kertaakaan avaukseen.

Lienee taas mukana seuraavassa maajoukkueringissä, ottaen huomioon keskikentän loukkaantumistilanteenkin. Soppari on päättymässä ensi kesänä eikä näillä näytöillä varmaa maitojunaa tarvitse odotella, joskaan ei myöskään jotain siirtoa kovempiin liigoihinkaan.
Hugh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ukraina, Kilo IF, Huuhkajat, Helmarit


Vastaus #367 : 07.10.2023 klo 00:00:32

Mäenpää tänään 84. minuutilla kentälle 1-1 -tasurissa Korona Kielceä vastaan. Korona tasoitti pelin ajassa 90+6 eli reilu kymppi Niilolle peliaikaa Wartan kannalta harmillisesti päättyneessä vieraspelissä.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prosessi ei vaadi UEFA Pro -lisenssiä


Vastaus #368 : 04.11.2023 klo 22:36:11

Mäenpää ensimmäistä kertaa tällä kaudella avauksessa, ja (ehkä juuri siksi?) Wartalle 0-1 vierasvoitto Widzew Lodzista. Mäenpää vaihtoon 71. minuutilla joukkueensa ollessa johtoasemassa.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #369 : 25.11.2023 klo 23:20:54

Mahdollisuus on veikkaustv:n kautta tarkata, kaatuuko jättiläinen.
Niilo on penkillä, mutta jopa Legiaa vastaan Wartan peli perustuu nopeisiin vastahyökkäyksiin ja vaihtoja keskikentälle lienee tulossa minuutilla 6x.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #370 : 05.12.2023 klo 23:58:02

Sarjassa varsin vähille minuuteille jäänyt Niilo on avauksessa, kun Warta tavoittelee paikkaa cupissa kahdeksan joukkoon. Vastassa on sarjakakkonen Jagiellonia Bialystok. Revanssi viikonlopun sarjapelistä kaiketi maistuisi.
Minä itse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Minä itse ja muut altavastaajat.


Vastaus #371 : 01.03.2024 klo 12:39:24

Talvitauon jälkeen Niilo vietti penkillä kaksi peliä ilman minuutteja, ja tipahti kokoonpanosta edellisessä pelissä kahdeksatta kauttaan seurassa pelaavan Kielbin toivuttua rinkiin.
Tänään kello 19 pelataan Cracovia-Warta. Sen verran selvisi, että yksi edellisen pelin keskikenttäpelaajista tipahti illan reissulta- josko Niilo palaisi siten edes penkille. Sopimus näyttäisi olevan katkolla kauden päätteeksi, joten katsotaan minne Niilo sen jälkeen päätyy.
Dirk Kuyt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prosessi ei vaadi UEFA Pro -lisenssiä


Vastaus #372 : 13.04.2024 klo 04:06:03

Mäenpää ensimmäistä kertaa tällä kaudella avauksessa, ja (ehkä juuri siksi?) Wartalle 0-1 vierasvoitto Widzew Lodzista. Mäenpää vaihtoon 71. minuutilla joukkueensa ollessa johtoasemassa.

Ja perjantaina oli toista kertaa tällä kaudella liigassa avauksessa pelaten 68. minuuttia. Wartalle 1-0 voitto Korona Kielcestä. Vaihdosta kentälle tullen minuutteja on tällä kaudella tullut 19 ottelussa. Lisäksi pelannut kolme cupin peliä, kaikki avauksessa.
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #373 : 17.04.2024 klo 07:17:37

Jalkapallo | Niilo Mäenpään unelman piti jo toteutua – Nyt hänen on vaikea käsittää, miten kaikki on mennyt aivan pieleen: https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010288292.html

Varsin avomielinen haastis Niilolta (MAKSUMUURI). Moni futarihan kieltäytyy haastatteluista kun ura on suvantovaiheessa.
Gunvald Larsson

Poissa Poissa


Vastaus #374 : 17.04.2024 klo 13:06:39

Vähän erikoinen haastattelu kaikkinensa. Moni voisi sanoa, että kaikki ei todellakaan ole ”päin helvettiä”, jos kuitenkin kokonaisuus tarkastellen vastuuta on tullut Puolan pääsarjassa ihan ok, ja maajoukkuedebyyttikin on tehty.

 
Sivuja: 1 ... 14 [15] 16
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa