FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 09:12:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 6
 
Kirjoittaja Aihe: Kansainvälisen puolen jalluvedot 2020-2021  (Luettu 55019 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
RicoSuave

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 11.04.2021 klo 09:15:27

trendkiller vs RicoSuave

Norwich nousee Valioliigaan tämän kauden pääteeksi. trendkiller KYLLÄ, RicoSuave EI.

Panoksena yhden tähden 0,5 jallu tai hinnaston mukainen summa tilille.

Eiköhän tämä ollut kuule tässä. Mitäs tehdään, laitanko jallun postiin, tai toinen vaihtoehto on, että laitan jallupullon hinnan vaikkapa tuplana hyväntekeväisyyteen. Nyt mitataan moraalin korkeutta. ;)
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #51 : 18.04.2021 klo 10:08:19

Eiköhän tämä ollut kuule tässä. Mitäs tehdään, laitanko jallun postiin, tai toinen vaihtoehto on, että laitan jallupullon hinnan vaikkapa tuplana hyväntekeväisyyteen. Nyt mitataan moraalin korkeutta. ;)

Pistin viestiä. 
RicoSuave

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 18.04.2021 klo 10:34:12

Pistin viestiä.  

Tuliko viestini perille? Kiitos kuitenkin "tiukasta" väännöstä, olin totaalisen väärässä, mutta siitä toivottavasti jotkut hyötyvät. Hieno ele sinulta. :)
Lihaani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Glen


Vastaus #53 : 19.04.2021 klo 15:03:14

Noh äkkiseltää tulisi mieleen vaikka PSG, jolla on mahdollisuudet hankkia Ronaldo. Tai sitten sopimus vaan päätetään yhteisymmärryksessä, jolloin Cristiina pääsisi siirtymään halutessaan vaikka sporttingiin. Hänellä kun ei taida olla enää pikku rahasta puutetta, niin voi vielä yhden kauden höntsätä ennen kuin lopettaa MM kisojen jälkeen.
Jallupulloveto että Ronaldo siirtyy, jos jonnekin siirtyyy, joukkueeseen joka liittyy (ainakin paperilla) Superliigaan. Aivan varmasti myös PSG nimensä siihen sopimukseen laittaa..
Reindeerman

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 19.04.2021 klo 21:34:52

Jallupulloveto että Ronaldo siirtyy, jos jonnekin siirtyyy, joukkueeseen joka liittyy (ainakin paperilla) Superliigaan. Aivan varmasti myös PSG nimensä siihen sopimukseen laittaa..
Kuittaan
hardluckpool

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 21.05.2021 klo 17:17:19

Futiskoutsi hävisi Spurs-vetonsa mulle, muistutti asiasta heti sen ratkettua (itse olin täysin unohtanut koko vedon :o) ja suoritti maksunkin välittömästi.

Esimerkillistä ja sujuvaa Ylos
robinyari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs


Vastaus #56 : 23.05.2021 klo 20:02:40

Arsufani vs. robinyari
Veto: Arsufani väittää, että Arsenal on Tottenhamin yläpuolella sarjataulukossa kauden päätteeksi. robinyari ei jaa näkemystä.
Panos: 20€

Arsufani vs. robinyari
Veto: Arsufani väittää, että Aubameyang tekee enemmän maaleja Valioliiga-kaudella kuin robinyarin valinta Harry Kane. Klausuuli: Pelaajan tulee esiintyä 30 tai enemmässä ottelussa.
Panos: 20€

Arsufani vs. robinyari
Veto: Arsenal vs. Tottenham keskinäiset ottelut, Europelisäännöin. Arsufani luottaa Arsenaliin ja robinyari Tottenhamiin.
Panos: 20€


Nyt taisi tulla harvinainen tripla...
Epäkomea Palloilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luotettavat lähteet ja raportit


Vastaus #57 : 23.05.2021 klo 20:15:52

Kauden vetoja:




lasturivsEpäkomea Palloilija
Veto:Roberto Firminon maalimäärä.lasturi uskoo sokeasti, että Firmino paukuttaa vähintään 13 16 (ei helvetti) maalia valioliigassa kaudella 2020-2021. Epäkomea Palloilija ilmeisen järkevänä ihmisenä on eri mieltä. Tästä puuttui otteluklausuuli, mutta hyväksynet 28peliä.Jos et niin ei sitten.
Panos: 20€

lasturivsEpäkomea Palloilija
Veto:Liverpool vs Man City keskinäiset ottelut valioliigassa. Vierasmaalisääntö mukana.
Panos: 20€

lasturivsEpäkomea Palloilija
Veto: Mane,Salah&Firmino vs Sterling,Aguero&KDB ja maalimääristä kilpaillaan valioliigassa kaudella 2020-2021.Cityn kolmikko saa kolme maalia etumatkaa, joka on ihan hyvä juttu jännityksen kannalta, koska yksi osaa vain syöttää, toinen tuhlata paikkoja ja kolmas ei pysy kasassa..(e.80 pelin klausuuli).
Panos: 20€


Eka ja toka mulle, vikassa klausuuli pelasti meikäläisen nöyryytykseltä. Mutta olen sen verran reilu että sovitaan etten aktivoi klausuulia joten se meikäläisen häviöksi siis. Eli kokonaisuudessaan teikäläiselle yksi häviö. Laittele viestiä joskus kunhan lueskelet.
Honkkeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bristol City


Vastaus #58 : 24.05.2021 klo 21:08:29

Voisin ottaa tämän kiinni.

Nim. roctum maksoi välittömästi vetonsa ja muistutti jopa ennen viimeistä kierrosta siitä.

Erinomaista esimerkillisyyttä ja voin suositella lämpömästi vetokumppaniksi Ylos
lem

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 25.05.2021 klo 08:55:57

Tulin katsomaan paljonko hävisin tai voitin, niin hämmästyksekseni minulla ei ollut yhen yhtään vetoa. :o

Korjataan asia ja laitetaan EM-kisoista pari tärppiä, jos joku haluaa kokeilla:

-Belgia ei pääse finaaliin
-Englanti ei pääse finaaliin
-Depay vs valitsemasi pelaaja maalimäärä (tasatilanteessa syötöt ratkaisee, jos nämäkin tasan, veto raukeaa)
-Suomi jää (valitettavasti) lohkon viimeiseksi
-Suomi tekee kisoissa korkeintaan 3 maalia

Jokainen veto 20€.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2021 klo 14:56:54 kirjoittanut lem »
Arsufani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gunners, Three Lions


Vastaus #60 : 25.05.2021 klo 09:54:43

Nyt taisi tulla harvinainen tripla...

Aubameyang-veto raukesi, kun herra ei esiintynyt kuin 29 matsissa. Mutta 2/3:sta kuitenkin meni siihen suuntaan.
Arsufani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gunners, Three Lions


Vastaus #61 : 25.05.2021 klo 09:57:08

Tulin katsomaan paljonko hävisin tai voitin, niin hämmästyksekseni minulla ei ollut yhen yhtään vetoa. :o

Itse asiassa meillä oli veto pääsekö Arsenal TOP4:ään. Sitä ei näköjään ollut kirjattu ensimmäiseen viestiin, mutta yllättäen minä hävisin sen, joten 20€ siihen suuntaan. Jos pistät yksärillä tilinumeron, niin pistetään maksuun.

Voisin ottaa tuon Englanti ei pääse finaaliin vedon vastaan. Ja siis minä veikkaan, ettei pääse. :D
Epäkomea Palloilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luotettavat lähteet ja raportit


Vastaus #62 : 25.05.2021 klo 10:33:27

Lasturi hoiti velvoitteensa nopeasti, tämä olikin toki jo tiedossa kokemuksen kautta. Ylos
lem

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 25.05.2021 klo 11:00:06

Oho. Enpäs huomannut tuota :o Ylos
Laitan tilinumeron yv:llä.

Ei vaan itsekin olen sen kannalla että eivät pääse :)
robinyari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs


Vastaus #64 : 25.05.2021 klo 12:57:37

Aubameyang-veto raukesi, kun herra ei esiintynyt kuin 29 matsissa. Mutta 2/3:sta kuitenkin meni siihen suuntaan.

Aijaijai. Olipa likellä.
bredi

Poissa Poissa


Vastaus #65 : 25.05.2021 klo 14:40:28

-Depay vs valitsemasi pelaaja maalimäärä (tasatilanteessa syötöt ratkaisee, jos nämäkin tasan, veto raukeaa)

Jokainen veto 20€.

Otetaan tämä Lewandowskilla kiinni.
lem

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 25.05.2021 klo 14:57:11

Otetaan tämä Lewandowskilla kiinni.
Ylos
robinyari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs


Vastaus #67 : 26.05.2021 klo 10:57:14

Aubameyang-veto raukesi, kun herra ei esiintynyt kuin 29 matsissa. Mutta 2/3:sta kuitenkin meni siihen suuntaan.

Kiitos arsufanille, nopeasti ja tyylikkäästi hoidettu!
Arsufani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gunners, Three Lions


Vastaus #68 : 30.05.2021 klo 15:03:18

Aijaijai. Olipa likellä.

Mulla meni itseltäni sivusuun Nicolas Pepe vs. Havertz -maaliveto samaisesta klausuulista johtuen. Alas
Arsufani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gunners, Three Lions


Vastaus #69 : 01.06.2021 klo 10:28:06

Jalluveto nimimerkin Arsufani kanssa
Itse sanon että Villa on Arsenalin edessä sarjataulukossa kauden päätyttyä, Arsufani sanoo Arsenalin olevan Villan edellä?

Hienosti ja nopeasti kuitattu. Ylos
futiskoutsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tottenham,Tps,


Vastaus #70 : 02.06.2021 klo 10:46:56

Arsufani hoiti häviönsä tyylikkäästi.Meillä oli kolme vetoa ,josta voitin kaksi ja Arsufani yhden.
Arsufani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gunners, Three Lions


Vastaus #71 : 04.06.2021 klo 17:57:03

Pari EM-aiheista vetoa tarjolle:

1. Saksa ei pääse loppuotteluun
2. Belgia ei pääse loppuotteluun
3. Englanti ei pääse loppuotteluun
4. Italia ei pääse loppuotteluun
5. JA lopuksi win-win -tyyppinen, Suomi ei pääse alkulohkostaan jatkoon.

20€ / laaki
ex-adriano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Karnevalistinen kannattajatyyli


Vastaus #72 : 06.06.2021 klo 22:55:44

4. Italia ei pääse loppuotteluun

Voisin ottaa tämän ja sanoa että kylläpäs muuten pääsee.
Arsufani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gunners, Three Lions


Vastaus #73 : 10.06.2021 klo 13:34:40

Voisin ottaa tämän ja sanoa että kylläpäs muuten pääsee.

Kuitti.

Arsufani vs. ex-adriano
Veto: Arsufani väittää, että Italia ei pääse EM-kisojen finaaliin. Ex-adriano väittää, että pääsee.
Panos: 20€
« Viimeksi muokattu: 10.06.2021 klo 14:07:24 kirjoittanut Arsufani »
lem

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 10.06.2021 klo 14:25:13

lem vs bredi
Veto: Depay vs Lewandowski maalimäärät kisoissa. Tasatilanteessa syötöt ratkaisee, jos nämäkin tasan, veto raukeaa. lem väittää, että Depay tekee enemmän, bredi sanoo että Lewandowski.
Panos: 20€

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 6
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa